Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grootste pooier is de overheid sinds de legalisering dus hebben vele dingen nu een andere naam , zoals vroeger een lapzwans (pooiertje) met een auto met spoilers en een goud op staalen Rolex vaak het bijeengeneukte geld afpakte van een hoer is het nu de overheid.
Daar gaat het hier niet over is niet interessant om te weten ,het gaat toch over wat het leukste wat een dame tegen ons zegt als we een date hebben gehad ? ( en dat woord hoer praat hier over dames ) we genieten toch van de dames anders zaten we toch niet op dit forum

Het mooiste wat mij is overkomen dat een dvp aan mij denkt na haar bevalling en mij appt dat ze weer sex wil met mij.Ik had al een lange tijd niets van haar vernomen omdat ze zwanger was ,nu 6 weken na de bevalling wil ze sex me mij en ze schrijft ik geef nog borstvoeding is dat een probleem ?
Voor mij niet hoor,Heerlijk geil aan haar tepels zuigen ā˜ŗļø
Kan niet wachten tot ze komt; nog een paar nachtjes slapen šŸ˜‡

Om eerlijk te zijn, zijn de lieve woordjes van een dvp voor mij evenveel waard als een zak vol chocolademuntjes. Ik speel het spelletje wel graag mee. Oh ja schat, ik houw ook van jou, ja mijn lul is zo groot en ik ben o zo mooi.
De aardigste woorden vindt ik toch als ze iets wil vertellen over haar achtergrond, land van herkomst, haar kinderen of wat dan ook persoonlijks.
Maar goed, uiteindelijk gaan we niet naar de dvp's voor de aardige woordjes. :cool:

"Mag ik morgen weer bij je langskomen en blijven slapen? Gewoon voor de gezelligheid..."

Leuke meid was het, goed tussen de lakens, en na de eerste keer nooit meer over geld gehad. 2 tot 3 weekenden per maand kwam ze langs, hadden we het leuk, kookte ze goed eten, en hadden we bijna een echte serieuze relatie.

Na bijna 4 maanden vertrok ze naar Spanje omdat ze daar familie had, en weg wilde uit Zuid Amerika.
Nog een tijdje contact mee gehad maar het is verwaterd. Nooit meer gezien jammer genoeg.

"Mag ik morgen weer bij je langskomen en blijven slapen? Gewoon voor de gezelligheid..."

Leuke meid was het, goed tussen de lakens, en na de eerste keer nooit meer over geld gehad. 2 tot 3 weekenden per maand kwam ze langs, hadden we het leuk, kookte ze goed eten, en hadden we bijna een echte serieuze relatie.

Na bijna 4 maanden vertrok ze naar Spanje omdat ze daar familie had, en weg wilde uit Zuid Amerika.
Nog een tijdje contact mee gehad maar het is verwaterd. Nooit meer gezien jammer genoeg.
Dat is wel leuk hoor als je zo'n meid ontmoet. Komt niet vaak voor.

Terug
Bovenaan Onderaan