lekkergenieten
Stamgast
- 354
- 30/12/23
- 591
mijn beste compliment is dat ze zei. Wat heb jij een dikke portemenee. Daar lust ik wel wat van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSlimme hongerige meid , als ze je maar wel heeft laten genietenmijn beste compliment is dat ze zei. Wat heb jij een dikke portemenee. Daar lust ik wel wat van
Hahaha ze is wel eerlijk ja.mijn beste compliment is dat ze zei. Wat heb jij een dikke portemenee. Daar lust ik wel wat van
Naja, ik denk altijd maar: Ze hóeft het niet te zeggen...Nee joh je komt toch euro'sbrengen bij haar dus ze houd je te vriend . Wel lief dat ze dit dan toch zij tegen je . En je eigen niet naar beneden halen ,zeggen van ze zien me liever gaan dan komen . Er zijn altijd mensen die je ook graag zien komen ,zijn er misschien niet veel ,maar dat zijn wel de belangrijkste ,
Ik zou komende december deze dame weer ontmoeten. Ik heb helaas zelf i.v.m. verplichtingen onze afspraak moeten afzeggen. Haar reactie:Een dame die via een booker/planner/manager (hoe je het ook wilt noemen) werkt, maar waarvan ik ook haar rechtstreekse nummer heb appte mij:
I will finish working with my manager on 'x datum' and I think I will stay another day to just spend time with you
Neem het inderdaad maar met een korreltje zout, maar als het echt is dan wilt ze meer van je. Ook een DVP heeft gevoelens en niet iedere DVP kan die uit zetten. De vraag die je jezelf zou moeten stellen is dat als het waar is zou je dan ook meer met haar willen?We hadden alleen 1 dag gepland. Ik neem het wel met een klein korreltje zout, maar het lijkt erop dat de dame helemaal hierheen zou komen voor die ene dag met mij?
Ergens denk ik: neem het maar met een compleet pak keukenzout....Neem het inderdaad maar met een korreltje zout, maar als het echt is dan wilt ze meer van je. Ook een DVP heeft gevoelens en niet iedere DVP kan die uit zetten. De vraag die je jezelf zou moeten stellen is dat als het waar is zou je dan ook meer met haar willen?
En dat is het hem juist. Er zijn er zat bij die koste was kost zo veel mogelijk geld willen binnen harken. Maar er zijn er ook echt wel bij die echte gevoelens gaan krijgen. Zulk soort gevoelens kun je niet makkelijk onder controle houden.Maar ergens heb je ook wel gelijk. Ik houd niet van die framing van sekswerkers als zijnde alleen maar op geld belust en niks om mensen gevend. Ze hebben ook gevoelens en als je haar type bent, waarom dan niet?
Dat zou inderdaad een hele complexe situatie worden. Iets waar ik een beetje ervaring mee heb nadat een DVP meer van me wou, maar ze wist dat doordat ik getrouwd ben er buiten seks niets meer mogelijk is. Het was nogal een fucked up situatie aangezien ik nog nooit een DVP met traanogen in mijn armen heb gehad.Omdat ik getrouwd ben, zou het enorm complex worden als ik verder zou gaan met een dame dan de dates alleen.