Het aardigste wat een DVP ooit tegen je heeft gezegd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De betere dames hebben echter best wat te kiezen en kiezen dus bij voorkeur voor mannen die ze kunnen vertrouwen, die werkelijk op komen dagen en op tijd, die schoon zijn en waar ze niet met al teveel tegenzin een uur mee hoeven door brengen.
Wat voor werk je ook doet, je hebt altijd mensen met wie het prettiger werken is en mensen met wie je liever niet werkt.
Precies!
En... ben zelf al een keer benaderd door een (bekende) DVP die mij dus had 'geselecteerd'! Haha! Of we niet een keertje konden afspreken...
 
Er wordt wel eens negatief gezegd dat het om het geld gaat. Maar dat is nu eenmaal "verkoop".
Een winkel van kinderkleren zal ook zeggen dat jouw kind ZO mooi staat met hun kleren.
In een frituur zegt de uitbater ook nooit : "ik hoop dat je er in blijft". Als ik op café even rondkijk zijn ze daar ook vriendelijker tegen vaste klanten dan tegen een occasionele klant.
Soms heb je een betere vriendschap dan gemiddeld met een DVP en dat merk je als ze bv een andere klant laat gaan / opzegt als jij langskomt. Of als ze je een uur laat blijven terwijl je voor een half uur betaald had.
Of als ze bv zegt : ga even wat drank halen, hier heb je geld, en blijf daarna nog wat praten.
Die dingen gebeuren maar zijn zeldzaam.
Dat je een leuke kerel bent of een goeie lul hebt.. dat is average smalltalk en klantenbinding.
 
Wanneer jij (net als de dame) onder een artiestennaam boekt en een prepaid gsm nummer gebruikt, dan hebben ze enkel jouw artiestennaam en gsm nummer. Hoe denk je dat ze je dan kunnen blokkeren?

Gan naar de winkel, koop een nieuw prepaidkaartje en je hebt een ander nummer. Verander jouw naam van Adam in Bert of Charly en je kan weer verder.
Klopt.
Maar je kunt ook gewoon normaal doen en een 'prettige klant zijn' zodat je niet de hele tijd je nummer hoeft te veranderen ;)
 
Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat het voorkomt dat je echt vrienden wordt.
De meisjes uit Gent Hogepontstraat (Nana Thai) zie ik nog allemaal. Ook al zijn de meeste gestopt. Met Nana ben ik zelfs in de toiletten al verdwenen op feestjes. Als ze een stuk in haar botten heeft wordt ze geil als boter.
 
Ik heb die waarheid niet nodig.
Gewoon spelletje mee spelen.
Eerlijk gezegd... terwijl ik aan het neuken ben hoor ik graag enige respons. Vaak bouwt die dan wat op in volume en frequentie net voor je klaarkomt.
En eens je aan het spuiten bent laat een echte professional die act varen en denkt ze precies ineens alleen aan de boodschappen die ze nog moet gaan doen straks.
Op één manier weet je dan dat ze heeft geacteerd.
Op een andere manier heb ik dat dan toch nog liever dan iemand die daar ligt als een zeester.

De standaard complimentjes krijg je imho als je een aangename klant bent voor de DVP.
Als je dat niet bent geweest is dat niet altijd jouw fout maar is er gewoon misschien geen klik of is de dvp dik tegen haar zin aan het werken.

Van wat Ik hoor hebben dvp's nogal vaak een voorkeur voor bv een bepaald ras omwille van bijhorende attitudes.
Net die attitude is belangrijk denk ik om een klik te maken.
We moeten ook niet vergeten dat er tussen DVP's nogal wat mensen zijn die er enkel op uit zijn om je zo snel mogelijk weer buiten te werken en ondertussen de prijs zo hoog mogelijk op te drijven.
Die gaan misschien nooit enig compliment geven en het interesseert hen geen zak of je nog terug langskomt of niet.
Je hebt ook in die job tegengestelde karakters en werkwijzen.
 
En eens je aan het spuiten bent laat een echte professional die act varen en denkt ze precies ineens alleen aan de boodschappen die ze nog moet gaan doen straks.

Dat herinnert me er weer aan - tijd geleden bij een dame geweest die letterlijk haat boodschappenlijstje begon op te sommen als smalltalk terwijl ik het condoom aan het af doen was :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ik geloof dat ze zelf niet eens door had hoe dat over kwam. Is ook bij 1 keer gebleven, ook al was het maar e75 all in, incl sterretje...
 
Natuurlijk hebben de dames ook hun voorkeuren, dat betekent dat een deel van de complimenten die ze geven wel gemeend zal zijn. Vooral als het iets specifieks is, of er een daad bij het woord gevoegd wordt.

En een deel zal geacteerd zijn.

Hoe dan ook, het topic gaat nou eenmaal over aardige dingen die dames gezegd hebben, en volgens mij is het niet zo productief, om wanneer iemand conform het topic zo'n ervaring deelt, te sneren dat zo iemand te goedgelovig is of dat het gek is dat iemand waarde hecht aan zo'n citaat. Persoonlijk vind ik het interessant te lezen welke teksten verschillende wandelaars als aardig hebben ervaren, een deel zal gemeend zijn en een deel niet, so be it. Ikzelf wens ook meer interactie dan alleen de seks.
 
Zou je verliefd op me kunnen worden?

Ik zei ja dat zou eventueel kunnen.

Daarna zei ze in een ideale wereld zou ik ook verliefd op jou kunnen worden. Was toch wel lief dat ze dat zei. Dat hoefde ze natuurlijk niet te zeggen en ik ga er niet vanuit dat ze dat tegen iedere klant van haar zegt.

Later bedacht ik wel. Ik vind jou een hele leuke vrouw en verliefd worden zou nog kunnen. Verliefd worden is een fase. Een relatie dat zou er niet inzitten met haar. Maar dat heb ik allemaal niet meer aan haar gezegd.
 
Die moet je als Witmens ook maar vermijden aangezien die gewend zijn aan 35 cm Creools geweld.
De gemiddelde lengte of dikte speelt geen rol. Micro penissen kunnen net zo goed een vrouw bevredigen. 35 cm is trouwens nooit geregistreerd. Loopt elke vrouw in Azië trouwens rond als een gefrustreerd konijn? Ik dacht van niet. Het is een mythe waar wij ons dienen tegen te verzetten. Groot is geen garantie op goed.
 
De gemiddelde lengte of dikte speelt geen rol. Micro penissen kunnen net zo goed een vrouw bevredigen. 35 cm is trouwens nooit geregistreerd. Loopt elke vrouw in Azië trouwens rond als een gefrustreerd konijn? Ik dacht van niet. Het is een mythe waar wij ons dienen tegen te verzetten. Groot is geen garantie op goed.
Sorry, ik wist niet dat je het zo persoonlijk nam……. Voor wat het waard is, ik heb ook geen onderarm :)
 
Mijn beste was: ze deed altijd met condoom, ook zo uitdrukkelijk gezegd en gelezen bij anderen. Bij een bezoek deden we een uitgebreid voorspel en de condoom lag klaar.. en ineens bracht ze hem na effe te pussysliden, in zonder zonder en zei ze achteraf: "sorry ik had er echt teveel zin in".. na de tweede keer klaarkomen lagen we nog wat op bed en zei ze dat ze haar op haar gemak voelde en dat ik de perfecte combinatie was tussen heet en lief.

Geen idee of dit gemeend was maar dit is de beste connectie die ik ooit met eentje had.
 
Sorry, ik wist niet dat je het zo persoonlijk nam……. Voor wat het waard is, ik heb ook geen onderarm :)
???
Daar gaat het toch niet over? Trouwens ik ben vrij groot geschapen. Het gaat om de mythe dat elke zwarte een bijrol in een film kan nemen als brandstof pomp als hij zijn lid in zijn oor steekt.
Het is gewoon niet waar.
In slappe toestand zijn zuiderse volkeren groter geschapen maar in erectie zijn er -gemiddeld- geen noemenswaardige verschillen. Dat is wetenschap.
 
Laatst bewerkt:
???
Daar gaat het toch niet over? Trouwens ik ben vrij groot geschapen. Het gaat om de mythe dat elke zwarte een bijrol in een film kan nemen als brandstof pomp als hij zijn lid in zijn oor steekt.
Het is gewoon niet waar.
In slappe toestand zijn zuiderse volkeren groter geschapen maar in erectie zijn er -gemiddeld- geen noemenswaardige verschillen. Dat is wetenschap.
Ja en omdat je zo enorm behangen bent ga je zo serieus op mijn opmerking in 😀😀😀😀😀
 
Mijn beste was: ze deed altijd met condoom, ook zo uitdrukkelijk gezegd en gelezen bij anderen. Bij een bezoek deden we een uitgebreid voorspel en de condoom lag klaar.. en ineens bracht ze hem na effe te pussysliden, in zonder zonder en zei ze achteraf: "sorry ik had er echt teveel zin in".. na de tweede keer klaarkomen lagen we nog wat op bed en zei ze dat ze haar op haar gemak voelde en dat ik de perfecte combinatie was tussen heet en lief.

Geen idee of dit gemeend was maar dit is de beste connectie die ik ooit met eentje had.
SOA-test, DNA-verwantschapsonderzoek en de eis voor kinderalimentatie al gehad? ;)
 
Een beetje off topic misschien maar ik had het toch graag geweten. Naast mijn hoerenlopen hobby heb ik nog een privéleven en dit houd ik graag zo. Mijn identiteit houd ik dan ook graag geheim. Als jullie tot in detail een dvp bezoek beschrijven, dan weet zij toch perfect wie jij bent. Ik heb hier al meermaals een dvp zien sneren naar iemand die een wat mindere recensie gaf. Ikzelf ben al eenmaal gechanteerd geweest maar daar heb ik vlug korte metten mee gemaakt. Voor de dames die het niet weten. Chanteren is strafbaar! Eender hoe, toch bedankt voor de mooie recensies die ik hier lees. Moest ik single zijn zou ik ook iets uitgebreider recenseren.
 
Zo'n 10 jaar geleden had ik een vaste dame in de Linnéstraat. Niet de mooiste, maar ze zag er steeds zo hoerig uit dat ik er niet kon aan weerstaan. Ogen geschminkt, haar los en ik schat etwat rond de 50 jaar. Bezocht haar zeker 50 keer. Op een dag was het weer van dat. Het klikte gewoon tussen ons. We zoenden steeds voluit en zuigen kon ze als de beste. Die dag dus werd ik voor voldongen feiten geplaatst. *Weet je, ik stop ermee. Niet alleen beginnen de jaren door te wegen (en ze was bijna constant bezet), bovendien vraagt de huisbaas steeds meer voor dit vervallen kot en de onveiligheid (toen al!) neemt met de dag toe*. Ik stond aan de grond genageld. Maar kijk vervolgde ze: omdat het de laatste keer mag je me gratis neuken. Je was steeds lief voor me, in tegenstelling met anderen. Ik ben die keer vreemd genoeg niet klaargekomen. Steeds maar mijmerend aan het feit dat einde verhaal was. Na een vrijpartijtje namen we afscheid met een lange natte zoen.
 
Ik heb ook geen goedkeuring nodig en ik zou nooit iemand geloven die me "t was de beste seks ooit" zou zeggen... maar sommige complimenten hebben me de afgelopen jaren erg blij gemaakt.

Complimenten over mijn kapsel, mijn parfum. Een echte glimlach van mijn vaste dames als ik aankom...
Een keer was mijn ATF gestresseerd (door een bericht in dit forum, yikes) en probeerde ik haar gerust te stellen. Ze bedankte me later en zei dat ik een "High EQ" (emotioneel quotiënt) had. Misschien stom van mij maar dat had nog nooit iemand tegen me gezegd. En ik denk niet dat ze dat tegen alle klanten zegt.

Voor mij is het GFE-aspect belangrijk en ook al weet ik dat het een commerciële relatie is, deze kleine dingen maken de band authentieker...
 
Zo'n 10 jaar geleden had ik een vaste dame in de Linnéstraat. Niet de mooiste, maar ze zag er steeds zo hoerig uit dat ik er niet kon aan weerstaan. Ogen geschminkt, haar los en ik schat etwat rond de 50 jaar. Bezocht haar zeker 50 keer. Op een dag was het weer van dat. Het klikte gewoon tussen ons. We zoenden steeds voluit en zuigen kon ze als de beste. Die dag dus werd ik voor voldongen feiten geplaatst. *Weet je, ik stop ermee. Niet alleen beginnen de jaren door te wegen (en ze was bijna constant bezet), bovendien vraagt de huisbaas steeds meer voor dit vervallen kot en de onveiligheid (toen al!) neemt met de dag toe*. Ik stond aan de grond genageld. Maar kijk vervolgde ze: omdat het de laatste keer mag je me gratis neuken. Je was steeds lief voor me, in tegenstelling met anderen. Ik ben die keer vreemd genoeg niet klaargekomen. Steeds maar mijmerend aan het feit dat einde verhaal was. Na een vrijpartijtje namen we afscheid met een lange natte zoen.
Ze had je ook thuis bij haar kunnen laten komen. Of was ze zelf getrouwd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan