Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.986
02/07/21
4.989
49
Helaas moet ik aankondigen dat ik in de toekomst amper nog kan wandelen.

Daar waar ik het van 2018-2024 frequent deed, dwars door de Corona-periode heen en soms zelfs 3x in 1 week, is het me nu in de meeste gevallen echt te duur geworden.

Er zijn ook andere redenen:

- Ik zit sinds 1,5 jaar in een relatie met een Zuid-Amerikaanse dame die ik notabene uit het vak ken. Ze deed het maar 2 weken, maar het is wel hoe ik haar heb leren kennen. En ook nog eens via het forum, dus dank daarvoor. Ze scoorde direct een 10/9/9 bij me en het klikte ook privé. Nou ja, elders is dit al breed uitgelicht en heb ik ook de ups & downs, intercontinentale progressie beschreven en uitgelegd dat zij bi is en ook wat speelruimte aan de andere kant wil, waardoor ik af en toe nog wel wil/kan/mag wandelen.

- Het aanbod vond ik lange tijd ondermaats in Nederland (en ik vind het raar om te betalen voor iemand die ik veel minder aantrekkelijk vind dan de eigen relatie), maar dat vind ik de afgelopen maanden best ok, dus ik wil echt wel.

Maar de prijzen van de dames die ik zou willen bezoeken slaan nu zo ver door dat ik het me echt niet meer kan permitteren en het er ook niet voor wil uitgeven.

Financieel sta ik ongeveer op hetzelfde niveau als 2022, maar het leven is door de inflatie gemiddeld zo'n 30% duurder geworden. Daardoor is er al minder speling, maar de knappe, jonge dvp's die mijn aandacht hebben, hebben in die periode hun uur-tarief inmiddels bijna of geheel verdubbeld.

Ik was er vroeg bij met daar wat over klagen, wat medewandelaar @OIHLV met wie ik in de Corona-periode juist erg fijn kon overleggen, wel eens bekritiseerde met het tegen-argument dat de dame (of haar boeker) zelf bepaalt wat ze wil vragen. Dat is ook zo, maar ik voelde dat mijn financiële plafond echt bereikt werd.

Dus wandelde ik minder of bezocht ik dames drie kwartier ipv 1 uur om toch op hetzelfde bedra uit te komen.

Maar nu een nieuwe dame die ik 2 jaar geleden zeker bezocht had 300€ voor 1 uur vraagt en Anna, die ik eerder bezocht en die me zeer beviel ook (combi looks/service/click) 300€ per uur wil hebben, kan ik het voor mezelf niet meer rechtvaardigen.
Beide links:
Tina https://beta.kinky.nl/advertenties/7260326-tina
Anna https://beta.kinky.nl/advertenties/4035431-anna#overview

Ik ben een man die het leuk vind als ik 150€ per uur betaal of 100€ voor een half uur. Bij het eerste heb je lekker lang de tijd, bij het tweede een snel geil bezoekje voor een schappelijke prijs.

Maar nu deze dames 300€ voor 1 uur vragen (dan kan ik niet even aftoppen als kosten, dan gaat het ten koste van mijn vakanties en ik reis graag) of 200€ voor een half uur is het einde zoek.

Ik vond 150€ voor een half uur al veel te veel omdat het de uurprijs van 2 jaar geleden was, dus dan betaalde ik met een moeilijk gezicht liever 200€ voor 1 uur en incidenteel zelfs 250€, maar bij die bezoekjes viel me op dat ik altijd vertrok met een klote gevoel, want 250€ vind ik te veel voor het gebodene.

Dus nu de prijs-indeling zelfs 200€ voor een half uur is, zelfs meer dan ik voor een uur zou willen betalen, spelen er financiele, maar ook persoonlijke redenen mee. Ik WIL er ook niet veel aan uitgeven.

Denk zelfs dat de eisen naar de dame onrechtmatig hoog zouden worden, dit kan niet meer waargemaakt worden.

Daarnaast speelt mee dat ik de dames toch vergelijk met mijn relatie op afstand en dat verliezen ze bijna altijd.

Als je single bent en boven-modaal verdient kun je het voor jezelf misschien nog rechtpraten, maar een verdubbeling van de kosten tussen 2022 en 2025 gaat echt helemaal nergens meer over.

Ik haak niet helemaal af, maar door alle factoren heb ik dit jaar nog maar 3x gewandeld als de timing en prijs en looks van de dame klopten, terwijl ik het jaar ervoor toch zo'n 25-30 bezoekjes op de meter had staan.

Wat willen jullie doen?

- Volharden en zo'n 1.000€ per maand aan wandelen uitgeven
- Noodgedwongen of door eigen keuze afhaken
- Vaker naar raambuurten waar de prijs nog ok is, maar het aanbod toch wat minder dan de echte prive-ontvangst toppers (Den Haag, Antwerpen, Aken)
- Doorwandelen maar met veel lagere frequentie. Dit riskeert weer dat sommige dames nog goud geld verdienen, terwijl anderen amper aanloop hebben.

Helaas moet ik aankondigen dat ik in de toekomst amper nog kan wandelen.

Daar waar ik het van 2018-2024 frequent deed, dwars door de Corona-periode heen en soms zelfs 3x in 1 week, is het me nu in de meeste gevallen echt te duur geworden.

Er zijn ook andere redenen:

- Ik zit sinds 1,5 jaar in een relatie met een Zuid-Amerikaanse dame die ik notabene uit het vak ken. Ze deed het maar 2 weken, maar het is wel hoe ik haar heb leren kennen. En ook nog eens via het forum, dus dank daarvoor. Ze scoorde direct een 10/9/9 bij me en het klikte ook privé. Nou ja, elders is dit al breed uitgelicht en heb ik ook de ups & downs, intercontinentale progressie beschreven en uitgelegd dat zij bi is en ook wat speelruimte aan de andere kant wil, waardoor ik af en toe nog wel wil/kan/mag wandelen.

- Het aanbod vond ik lange tijd ondermaats in Nederland (en ik vind het raar om te betalen voor iemand die ik veel minder aantrekkelijk vind dan de eigen relatie), maar dat vind ik de afgelopen maanden best ok, dus ik wil echt wel.

Maar de prijzen van de dames die ik zou willen bezoeken slaan nu zo ver door dat ik het me echt niet meer kan permitteren en het er ook niet voor wil uitgeven.

Financieel sta ik ongeveer op hetzelfde niveau als 2022, maar het leven is door de inflatie gemiddeld zo'n 30% duurder geworden. Daardoor is er al minder speling, maar de knappe, jonge dvp's die mijn aandacht hebben, hebben in die periode hun uur-tarief inmiddels bijna of geheel verdubbeld.

Ik was er vroeg bij met daar wat over klagen, wat medewandelaar @OIHLV met wie ik in de Corona-periode juist erg fijn kon overleggen, wel eens bekritiseerde met het tegen-argument dat de dame (of haar boeker) zelf bepaalt wat ze wil vragen. Dat is ook zo, maar ik voelde dat mijn financiële plafond echt bereikt werd.

Dus wandelde ik minder of bezocht ik dames drie kwartier ipv 1 uur om toch op hetzelfde bedra uit te komen.

Maar nu een nieuwe dame die ik 2 jaar geleden zeker bezocht had 300€ voor 1 uur vraagt en Anna, die ik eerder bezocht en die me zeer beviel ook (combi looks/service/click) 300€ per uur wil hebben, kan ik het voor mezelf niet meer rechtvaardigen.
Beide links:
Tina https://beta.kinky.nl/advertenties/7260326-tina
Anna https://beta.kinky.nl/advertenties/4035431-anna#overview

Ik ben een man die het leuk vind als ik 150€ per uur betaal of 100€ voor een half uur. Bij het eerste heb je lekker lang de tijd, bij het tweede een snel geil bezoekje voor een schappelijke prijs.

Maar nu deze dames 300€ voor 1 uur vragen (dan kan ik niet even aftoppen als kosten, dan gaat het ten koste van mijn vakanties en ik reis graag) of 200€ voor een half uur is het einde zoek.

Ik vond 150€ voor een half uur al veel te veel omdat het de uurprijs van 2 jaar geleden was, dus dan betaalde ik met een moeilijk gezicht liever 200€ voor 1 uur en incidenteel zelfs 250€, maar bij die bezoekjes viel me op dat ik altijd vertrok met een klote gevoel, want 250€ vind ik te veel voor het gebodene.

Dus nu de prijs-indeling zelfs 200€ voor een half uur is, zelfs meer dan ik voor een uur zou willen betalen, spelen er financiele, maar ook persoonlijke redenen mee. Ik WIL er ook niet veel aan uitgeven.

Denk zelfs dat de eisen naar de dame onrechtmatig hoog zouden worden, dit kan niet meer waargemaakt worden.

Daarnaast speelt mee dat ik de dames toch vergelijk met mijn relatie op afstand en dat verliezen ze bijna altijd.

Als je single bent en boven-modaal verdient kun je het voor jezelf misschien nog rechtpraten, maar een verdubbeling van de kosten tussen 2022 en 2025 gaat echt helemaal nergens meer over.

Ik haak niet helemaal af, maar door alle factoren heb ik dit jaar nog maar 3x gewandeld als de timing en prijs en looks van de dame klopten, terwijl ik het jaar ervoor toch zo'n 25-30 bezoekjes op de meter had staan.

Wat willen jullie doen?

- Volharden en zo'n 1.000€ per maand aan wandelen uitgeven
- Noodgedwongen of door eigen keuze afhaken
- Vaker naar raambuurten waar de prijs nog ok is, maar het aanbod toch wat minder dan de echte prive-ontvangst toppers (Den Haag, Antwerpen, Aken)
- Doorwandelen maar met veel lagere frequentie. Dit riskeert weer dat sommige dames nog goud geld verdienen, terwijl anderen amper aanloop hebben.
Ik geef je wel gelijk. Ik heb het zelf ook. De prijs is heel erg snel van €50 naar €70, €80 naar €100 per half uur gestegen.
Nu zie ik vaak al €150 of €200 per uur. Ik ben in Italie, Spanje en Portugal geweest maar daar zijn de prijzen nog tussen de €80 en €120 per uur!

Dat lijkt daar ook zo te blijven. Alleen hier in Nederland zijn de prijzen zo enorm hoog. Ik ga ook heel zorgvuldig. Maar ik betaal maximaal € 100 per half uur of €150 (met uitzondering €200) per uur.

Dan wordt de spoeling al dun. Dus ik ga bijna helemaal niet meer. Een enkele keer nog. Of gewoon eens een massage van €80 per uur zonder extra. Ga nu wat vaker op vakantie.

Oude wijn in nieuwe zakken...

Een nieuwe titel om een onderwerp dat al eindeloos besproken werd, nog maar eens te her-lanceren. Die prijzen....
Tsja, in principe hoeven we over de Rusland-Oekraine of Israel-Gaza conflicten ook nooit meer iets te schrijven.

We weten hoe iedereen er in staat, dat ze elkaar liever dood dan levend zien etc.

Maar toch beschrijf je dan de ontwikkelingen.

Nieuw is dat dit, voor mij althans, echt een breekpunt is. Ik kan me niet meer permitteren om te wandelen doordat de prijs in 2 jaar tijd verdubbeld is.

Dus is er eigenlijk een soort van wandelaars revolutie nodig, maar ja, waarschijnlijk betalen jullie in 2027 waarschijnlijk lachend 600€ per uur!?!

Bezoek paar vaste dames, maar ga wel minder. En voor de doelgroep Oost Europa Wijk ik uit naar Duitsland. Want in NL bijna niet aanwezig, te duur of te ver weg. Vind ik wel jammer. Uitproberen is vaak te duur als de prijs boven de 150 vliegt voor 30 minuten.

Ik geef je wel gelijk. Ik heb het zelf ook. De prijs is heel erg snel van €50 naar €70, €80 naar €100 per half uur gestegen.
Nu zie ik vaak al €150 of €200 per uur. Ik ben in Italie, Spanje en Portugal geweest maar daar zijn de prijzen nog tussen de €80 en €120 per uur!

Dat lijkt daar ook zo te blijven. Alleen hier in Nederland zijn de prijzen zo enorm hoog. Ik ga ook heel zorgvuldig. Maar ik betaal maximaal € 100 per half uur of €150 (met uitzondering €200) per uur.

Dan wordt de spoeling al dun. Dus ik ga bijna helemaal niet meer. Een enkele keer nog. Of gewoon eens een massage van €80 per uur zonder extra. Ga nu wat vaker op vakantie.
Ik denk dat ik zelfs wel bereid ben om die 200 per uur neer te leggen, maar dat is wel de grens.

Dus keek ik al heel moeilijk bij 250 en ging minder, nu mijn favorieten 300 voor een uur vragen, amper een half jaar na de vorige verhoging is het over en uit.

En daar baal ik echt enorm van!

Maar matige dames bezoeken omdat die nog wel redelijk prijzen vragen terwijl ik date met een dame die tig keer lekkerder is en bijna altijd de toppers overstijgt gaat me echt te ver.

Dan ga ik liever een week met haar naar 1 of ander eiland voor de prijs van slechts 6-8 uurtjes.

Het verschil nu mbt eerdere topics, is dat er echt een grens bereikt is en ik hoop dat jullie dat ook inzien.

€300 p/u begint wel het nieuwe normaal te worden. Ik zie ook steeds vaker advertenties langskomen van dames die eerder 200 vroegen, maar met de markt meebewegen naar 300. Onder het mom van; als andere het vragen waarom ik niet..?

En let maar op. Dames die vanaf begin dit jaar verhoogd zijn naar 300, die gaan volgend jaar 350 vragen. En ook dat gaat men gewoon betalen.

Nou ja, je moet het ook kunnen betalen hè.

Zij die 6.000-10.000 netto per maand verdienen zullen het moeiteloos aftikken, maar de gemiddelde wandelaar hier of op het forum kan simpelweg niet eindeloos gegaan met deze verhogingen.

Mijn punt is nu bereikt en gelukkig ontmoette ik net op tijd een topper die een plekje innam in mijn privé-leven (best onverwacht), maar als we nu al gaan zeggen dat 300 het nieuwe normaal is, is echt het einde zoek.

Begin dit jaar was 250 het nieuwe normaal, zomer 2024 was 200 het nieuwe normaal. Het gaat echt veel te snel!

En het is onmogelijk dat jullie nu allemaal het dubbele van 2023 verdienen.

Ik betwijfel of een vriendin soms wel/niet goedkoper is :ROFLMAO:

Maar zonder dollen - we zien het al een langere tijd aan de andere kant dat bezoekers moeite hebben met de alsmaar stijgende prijzen.

Moesten een keer klappen linksom rechtsom gaan vallen.

Zij die 6.000-10.000 netto per maand verdienen zullen het moeiteloos aftikken, maar de gemiddelde wandelaar hier of op het forum kan simpelweg niet eindeloos gegaan met deze verhogingen.

Er zijn beroepsgroepen waar heel veel geld in verdient wordt. Vroeger was het gebruikelijk voor een loodgieter, timmerman, stratenmaker om voor een baas te werken, dit zijn nu allemaal zzp'ers die 85 euro per uur rekenen en dat keer 170 uur per maand. Ze zijn schaars en gewild, dus er wordt voor betaalt.

Bij mij op kantoor zie ik het ook. 100k salarissen zijn geen uitzondering meer. Vroeger kreeg het management dat betaald, nu zijn het gewoon jongens die net van school komen en kunnen programmeren of "iets" van AI en security weten…

Je hebt gelijk, €300 per uur is een absurd bedrag, maar ik denk echter dat dat eerder een uitzondering is dan de norm, althans, dat hoop ik. Er zijn altijd dames geweest die meer vragen dan normaal, zoals Lexi en Amanda. Als ik kijk naar de Oost-Europese dames in Amsterdam, dan vragen ze bijna allemaal nog steeds €250 per uur. Ik vind ze echter meer B-list dames en daarom bezoek ik ze niet. Ik heb alleen €300 per uur voor één dame betaald, maar dat is meer omdat ik haar al een tijdje ken en ze helemaal mijn type is, maar normaal zou ik dat nooit doen.

Ik ben met deze hobby begin 2021 begonnen, bijna vijf jaar geleden, en toen lagen de prijzen al op €200 per uur voor de mooie, jonge Oost-Europese dames in Amsterdam. Ik houd alles bij in een Excel bestand, en die €150 per uur heb ik niet meegemaakt. Begin 2022, bijna vier jaar geleden, werd de prijs verhoogd naar €250 per uur voor de top dames. Ik denk dat we nog niet in paniek hoeven te raken 😅.

Minder vaak gaan combineren met zorgvuldig gekozen raambezoekjes moeten de prijsverhogingen in de privé-ontvangst toch wel kunnen opvangen lijkt me?

Ik snap dat je vriendin alle DVP's overtreft, maar dat is nu een lange-afstandsrelatie, dus hou je dan een sexloos leven vol in de lange periodes dat jullie niet samen zijn?

Of heb je nog onbetaalde alternatieven om sex te hebben?

Ik was er vroeg bij met daar wat over klagen
Dát is sowieso waar 👍

wat medewandelaar @OIHLV met wie ik in de Corona-periode juist erg fijn kon overleggen, wel eens bekritiseerde met het tegen-argument dat de dame (of haar boeker) zelf bepaalt wat ze wil vragen. Dat is ook zo,
Dat is nog stééds zo. Althans, niet dat overleggen dan, maar wel mijn tegenargument. En díe waarheid maakt dit soort topics zo vreselijk overbodig.

Wat @dickdebock zegt eigenlijk...

Dacht trouwens dat het over was met die mysterieuze dvp van je.

Ik snap echt je probleem niet. Het is zoals het is, choose your battles.

The End.

Zolang jullie de prijzen blijven betalen zal er niks veranderen, dus de dames blijven bezoeken gaat niet helpen ook niet als je minder vaak gaat. De heren die hoge prijzen betalen houden deze prijzen in stand.

dit zijn nu allemaal zzp'ers die 85 euro per uur rekenen en dat keer 170 uur per maand.
Ik kan je uit de droom helpen. Heel weinig zzpérs werken zoveel uur per maand voor dat tarief.
Misschien werken max 80 uur per maand betaald. Rest van de tijd gaat op aan administratie, reizen en andere uren die onbetaald de boeken in gaan. Als zzpér heb je meerdere klanten nodig. Je kan dus niet zomaar even 170 uur bij 1 bedrijf gaan werken. Althans heel weinig die dit kunnen doen.

Ik dacht dat de Zuid-Amerika optie aan gruzelementen lag.
Maar nu blijkt het de 300 euro dame te zijn.

Tja, als het te duur wordt minder vaak gaan.
Maar ja, dan kun je hier vaker zeuren dat het allemaal te duur is.
Dus feitelijk betalen wij de prijs.

Als ik me zo druk zou maken om de kosten was ik allang gestopt. Serieus.
Waar haal je je lol nog vandaan dan?

Uitschieters naar boven zijn er altijd geweest. Nu is er blijkbaar een booker met een dame die je wel bevalt die de hand overspeelt kwa prijs, maar nu net doen of dit al de gemiddelde prijs is...

Een beetje overdreven dit topic, maar lijkt wel een beetje je overige topics samen te vatten. Toch nog wel handig dus. 👍

Als iets minder makkelijk loopt dan moet je gaan kijken naar alternatieven. Tot een jaar of 2 terug bezocht ik alleen Oost-Europese dames in de privé ontvangst. Door stijgende prijzen maar ook door minder aanbod in mijn regio ga ik inmiddels ook langs raamdames, en wil ook meer Aziatische en Zuid-Amerikaanse privé ontvangst dames gaan bezoeken.

Goh. Ik ga enkel nog voor vernedering (opdracht van mijn hotwife) en heb nog steeds dezelfde kinky sessies voor 150 per uur. Weliswaar niet meer met K en I want dat is duurder en bandwerk. Wel nog met M, M, A.
De dames die ik ken in het skw (maar niet meer bezoek) vragen nog steeds 50 voor een vluggertje en 150 of (soms bij een nieuwe) 200 per uur.
Ik herken het dus niet.
Verder hebben wij inderdaad een een gezinsinkomen van +6000 netto. Ik zeg dat niet om te stoefen, ik haat het als rijke stinkers dat hier doen, maar wel omdat ik besef dat dit een luxe is. Twee goede inkomens en akkoord over alle gezamenlijk/aparte uitgaven.
Zou wel jammer zijn in jouw geval als je door die prijzen (in jouw cirkel) zou stoppen. Want dan verlies je mogelijk je netwerk tegen dat je madam weer eens in bi-, Zuid-Amerikaanse of andere wegen vlucht (no offence)

Ik kan je uit de droom helpen. Heel weinig zzpérs werken zoveel uur per maand voor dat tarief.
Precies! Ik weet er als zzp-er (nu 28 jaar) genoeg vanaf. Maximaal tarief maal maximale uren is niet haalbaar.
Bovendien is een zomer met weinig werk en wel een vakantie 0 inkomsten en 100% uitgaven. Dat realiseert ook niemand zich.

Het is een beetje zoals de dvp winsten hier berekend worden:
Dat is dan 250 per uur, x 10 klanten per dag, x 20 dagen per maand = 50.000 per maand. Die DVP's harken me toch een geld binnen! Over onze rug!!!

Totaal irreëel, maar het staat wel lekker als graaigedrag.

Uitschieters naar boven zijn er altijd geweest. Nu is er blijkbaar een booker met een dame die je wel bevalt die de hand overspeelt kwa prijs, maar nu net doen of dit al de gemiddelde prijs is...
Ik denk dat de grens 200 euro per uur is. Bij een verhoging naar 250 per uur haken te veel klanten af waardoor veel dvp's verlies lijden. Ik denk overigens dat prijzen van de dvp's volgend jaar niet verder zal stijgen. De komende tien jaar wordt voor Defensie € 19 miljard per jaar extra uitgegeven. Dat geld moet ergens vandaan komen dus reken maar dat wij wandelaars minder te besteden zullen hebben. Er zal automatisch minder gewandeld worden. Een verhoging zal de dames dan ook niet helpen maar eerder hun markt crashen. https://www.bnnvara.nl/joop/artikel...inet-de-oorlogen-te-lijf-met-nieuwe-inzichten

Ik denk dat de grens 200 euro per uur is. Bij een verhoging naar 250 per uur haken te veel klanten af waardoor veel dvp's verlies lijden. Ik denk overigens dat prijzen van de dvp's volgend jaar niet verder zal stijgen. De komende tien jaar wordt voor Defensie € 19 miljard per jaar extra uitgegeven. Dat geld moet ergens vandaan komen dus reken maar dat wij wandelaars minder te besteden zullen hebben. Er zal automatisch minder gewandeld worden. Een verhoging zal de dames dan ook niet helpen maar eerder hun markt crashen. https://www.bnnvara.nl/joop/artikel...inet-de-oorlogen-te-lijf-met-nieuwe-inzichten
Op Forum stemmen dan ben je van die defensie shit af en wie weet komen er Russische DVP , ben ik ook wel benieuwd naar
Prijzen en verliefd op dvp is wel het hot topic hier op GR.
Volgend jaar gaan de duimschroeven nog wat strakker aangedraaid worden ook..
Op luxe wordt het eerst bespaard.
Bepaalde prijzen wijger ik te betalen.
Ja joh 200 € is echt de max . Meer is geenzins nodig.

mtv lohan beach club GIF by MTV’s Lindsay Lohan’s Beach Club

Die mij maar de raambuurten.
50 euro om je zaad te lozen en weer weg.
Je hebt eens een mooi vrouwenlichaam gevoeld, zonder gedoe en hop, weer weg.
Misschien nog een tweede dame en dan naar huis.
Cru gezegd en samengevat waar het voor mij op neer komt.
Is er een leuke klik en zo, zoveel te beter. En anders heb ik het maar weer eens gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan