Dat kun je zo zien.Ondanks dat het voor je verhaal misschien relevant is, vind ik het persoonlijk een beetje respectloos naar haar worden om elke keer te blijven herhalen dat het een ex-dvp is. Vooral omdat dit voor jou ook een rol speelt in je vertrouwen in haar.
Als dit voor jou na zoveel maanden nog steeds een issue blijft en het er elke keer weer bij sleept, is dat niet een red flag om de relatie te beëindigen?
Ik neem aan dat jullie het ook uitgebreid over de reden, waarom ze kortstondig dit werk is gaan doen, hebben gesproken. Als je de reden weet, en er dan nog steeds geen vertrouwen is van jou kant, zie ik geen basis voor een relatie.
Ik zou iemand ook graag 100% vertrouwen, maar er is in die 1,5 jaar een paar keer gebleken dat dat toch niet helemaal kon.
Dus ga ik er wel mee door, maar met wat meer reserve dan toen ik er blind instapte.
Het is echt heel simpel, hoe kan ik als 50 jarige man nee zeggen tegen een bloedmooie 34 jarige die qua uiterlijk/type/sex aan het gehele plaatje voldoet?
Maar kan ik zeker weten dat ze, na 3-4 jaar en een volledige inburgeringscursus en Nederlanderschap niet opeens de deur uit loopt? Nee, dat weet ik dan pas.
Je bouwt iets op, raakt vertrouwd en ze is prachtig, maar de bisexualiteit, de Zuid-Amerikaanse afkomst en toch ook de manier waarop ik haar heb leren kennen, zorgt ervoor dat ik per stap alleen achteraf kan denken, ok, tot zover klopt het allemaal.
Was ze geboren in Wassenaar, kind van rijke ouders, had ze zelf een goede baan en geen extra reden om hier te willen wonen, was ze geheel hetero en monogaam en razendknap, dan zou ik geen enkele twijfel hebben.
Maar er zijn 3-4 redenen dat ik enige argwaan moet houden.
Niet direct naar haar toe, maar juist hier, in een anonieme setting, waar ik verder geen enkel detail over haar prijs geef, kan dat wel.
Hoeveel mannen hebben niet een, na een tijdje vaak toch tegenvallende, dame uit Thailand of Cuba aan de haak geslagen die weg was zodra de papieren geregeld waren?
Ik ben niet zo knap als Brad Pitt en niet zo rijk als Messi, dus hoeveel vertrouwelijke gesprekken je ook voert....je weet het nooit zeker.
Laten we zeggen dat 30% van de mannen hier een relatie hebben. Hoeveel van hun vrouwen weten dat ze wandelen? En de vrouwen die dat niet weten zouden zich allemaal bedrogen voelen en horen het misschien niet eens op hun sterfbed.
Of ze komen er achter nadat hun wandelende man overleden is doordat ze inzage krijgen in zijn telefoon of opschrijfboekje.
Die vrouwen zullen op dat moment stuk gaan.
Daar pas ik voor. Dan ben ik liever realistisch.
Dit is een bloedmooie dame waar het forum van zou exploderen als ze het werk wel was blijven doen. Kaliber 400€ per uur.
Ik ben erg blij dat ze gestopt is, maar het is wel echt een zeer temperamentvolle dame, die ook nog eens mannen en vrouwen interessant vindt en monogamie overrated vindt.
Dus ik moet van week tot week de bal heel handig spelen.
Het is er eentje waarmee je in Parijs niet het duurste warenhuis in moet lopen. Of: Je kunt het wel doen, maar dan moet je verdomd stevig in je schoenen staan.
Uiteindelijk merk ik dat ze het juist waardeert als ik soms ja, maar soms ook nee zeg. Daarmee wil ik geen macho-gedrag vertonen, maar het is iemand die aan elke vinger 10 mannen of vrouwen kan krijgen en die dat zelf ook weet.
Dus ik win niet op mijn looks, geld of wat dan ook. Ik win omdat ik lief ben, maar niet te lief, een goede gesprekspartner maar niet te dweperig etc etc.
Als ik het objectief zou bekijken zou ik zeggen: Er is niet genoeg basis voor een relatie.
Maar tegen een 10 die aangeeft dat zij wel door wil zeg ik geen nee. Ook niet als het vertrouwen er niet geheel is. We gaan het stap voor stap merken.
En als het misloopt ben ik 2, 3, 5 of 10 jaar met een 10 geweest en heb daar ook veel van genoten.
In welk deel van het land? Heb je links?Genoeg toppers te vinden die nog €100 voor een half uurtje doen
Laatst bewerkt: