GeefGeniet
Stamgast
Ik denk dat het sneller ligt aan de type date. Een GFE date is vaak veel intiemer dan een date waar er niet gezoend wordt enz. Als een raamdame zoent/ tongzoent, dan heeft ze direct veel meer klanten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat mr smith bedoeld. Het is niet om dat je een dame bezoekt die 300€ per uur vraagt. Inplaats van een dame die 200€ of 150€ vraagt. Dat je minder kans hebt op een slechte date of snelle afwerk sex. Dat licht puur aan de dame en niet aan de prijs.Ik denk dat het sneller ligt aan de type date. Een GFE date is vaak veel intiemer dan een date waar er niet gezoend wordt enz. Als een raamdame zoent/ tongzoent, dan heeft ze direct veel meer klanten.
Ik verdien het wel, maar krijg het niet...Ik vraag me wel af, verdienen de meeste leden dan werkelijk 5000 euro netto??
Dit is dus ook mijn probleemIk verdien het wel, maar krijg het niet...
Het is heel dom om te geloven dat een dvp die 300 vraagt automatisch beter is dan een dvp van 150. Bij beide soort dames zul je slechte service kunnen ervaren. Een dvp die 300 per date ontvangt is dat op een gegeven moment ook gewend ze zal er niet warmer of kouder van worden, alles wordt uiteindelijk gewoon zelfs veel geld verdienen. Denken dat je met meer geld betalen de dvp extra haar best zal doen is een illusie waar veel mannen voor vallen.Wat mr smith bedoeld. Het is niet om dat je een dame bezoekt die 300€ per uur vraagt. Inplaats van een dame die 200€ of 150€ vraagt. Dat je minder kans hebt op een slechte date of snelle afwerk sex. Dat licht puur aan de dame en niet aan de prijs.
Soms wordt dat geprobeerd door high class te gebruiken in een advertentie.. Denken dat je met meer geld betalen de dvp extra haar best zal doen is een illusie waar veel mannen voor vallen.
Voor mij los van het budgettaire, dé reden voor mij niet te gek te willen doen qua wat ik per date betaal. Als ik in de privé ontvangst 150/30 min betaal en de date is meh, dan heb ik een rotgevoel maar het ebt wel weg. Als ik 300 zou hebben betaald en de date is tegenvallend, dan zou ik daar veel langer last van hebben.Hoe veel slechter zal iemand zich voelen als hij dan €300 voor een uurtje heeft betaald in plaats van €150?