Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat de ramen betreft: ze zitten inderdaad absoluut niet "vol met" pareltjes. De pareltjes zijn een kleine minderheid... ze vinden is de kunst.
Wat voor de een ,een pareltje is is voor de ander misschien niet ,of omgekeerd ,smaken verschillen , t is waar hou je van blond ,rood , zwart , en er zijn mannen die houden van dames die er ordinair uit zien , 🤔eh nee hier komen we niet. Uit .

Waarom zouden de prijzen zakken?
Als de dames hoge prijzen krijgen zullen ze ze blijven vragen.
Prijselasticiteit, als je per date veel geld vraagt als dvp maar je loopt daardoor klanten mis dan loont het simpelweg niet meer om hoge prijzen te vragen. Bovendien zijn de vooruitzichten niet goed voor de dvp's. De vaste lasten voor de klant zullen volgend jaar flink stijgen alles zal duurder worden. Daardoor zal de klant minder geld overhouden om dvp's te bezoeken. Nog verder stijgen zal geen optie meer zijn voor de dvp's want dan jaag je de klanten weg. De enige oplossing is dan een klantvriendelijke prijs vragen zodat de balans weer terugkeert en de markt floreert.

Laatst bewerkt:
Het boeit me allemaal niet zo , jouw voorspellingen , maar ik heb het idee dat het ook nogal vaak verandert @Rimon
Ik heb me misrekend ik lees dat de belasting op logies volgend jaar verhoogt gaan worden van 9% btw naar 21%, dus de dvp's moeten straks meer voor hotelovernachting betalen. De prijzen gaan denk ik verder omhoog, ik weet dat het jou geen reet boeit maar ik dacht ik zeg het even. https://www.belastingdienst.nl/wps/...even_en_vrijstellingen/diensten_9_btw/logies/

Ik heb me misrekend ik lees dat de belasting op logies volgend jaar verhoogt gaan worden van 9% btw naar 21%, dus de dvp's moeten straks meer voor hotelovernachting betalen. De prijzen gaan denk ik verder omhoog, ik weet dat het jou geen reet boeit maar ik dacht ik zeg het even. https://www.belastingdienst.nl/wps/...even_en_vrijstellingen/diensten_9_btw/logies/

Het is nou niet zo dat de dvp's in de vijf sterren hotels zitten, maar eerder low budget 100 euro per nacht hotels. Die btw verhoging is verwaarloosbaar, dat is 10 euro per nacht meer.

Ze krijgen 10 klanten dus die klanten betalen allemaal € 1 per dag meer. Dan is die prijsverhoging ook weer gedekt.

Not. Gaat niet gebeuren. De prijs wordt per klant nog eens met 20 of 30 euro verhoogd. Zo gaat dat met inflatie en prijsverhogingen doorberekenen.

Terug
Bovenaan Onderaan