dickdebock
Meubelstuk
Mensen die graag andermans rekening maken, zijn gewoonlijk gierige en jaloerse bokken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet het beetje nog te variëren en het leuk te maken, maar bij jou is het dezelfde lap tekst die telkens maar weer herkauwt wordt, een schaap is er niets bij.Heb ik bij jou ook met je steeds herhalende deels onzin over hoge prijzen en hoe die tot stand zouden komen![]()
Hoe het 'moet'? Nou, aan jou zou ik sowieso geen voorbeeld nemen. Je zit alleen maar continue te zeiken over de prijzen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Er kan geen topic geopend worden of Rimon begint weer over de prijzen. Lijkt me heel frustrerend om op die manier te moeten wandelen, constant bezig te moeten zijn met of je niet 'te veel' betaald. Dan heb je geen tijd meer om te genieten. En juist als je jezelf zo belemmert omdat je zo op de centen zit, word je wanhopig: 'dan maar deze dvp, het is niet echt een lekker ding maar ze kost tenminste niet zoveel'.Wie zegt dat ik alleen vluggertjes doe? heb genoeg langere dates gehad met hele mooie vrouwen. Verschil is dat ik daar niet veel voor hoef te betalen ben gelukkig niet wanhopig als jou. Maar je weet wat ze zeggen verschil moet er nou eenmaal zijn, niet iedereen is van hout gesneden, misschien leer jij het ook eens hoe het echt moet als wandelaar.![]()
AmenMensen die graag andermans rekening maken, zijn gewoonlijk gierige en jaloerse bokken.
Mensen die graag andermans rekening maken, zijn gewoonlijk gierige en jaloerse bokken.
Mooie en correct verwoord.Mensen die beperkt budget hebben zouden wellicht moeten beseffen dat ze dan in hun beperkte mogelijkheden moeten bewegen ipv de schuld bij bv de dames te leggen. Er is voldoende aanbod in diverse prijsklasses en over prijzen zeuren brengt je niets. Ik koop of doe ook geen dingen die buiten mijn budget gaan.
Ik heb geen seks met dames die ik niet aantrekkelijk vind elke dame waarmee ik seks heb is voor mij mooi. Ik betaal bewust goedkoop niet omdat het niet kan maar omdat ik me niet belazerd wil voelen. Ik weet namelijk dat deze prijzen niet kloppen en dat ze de boel belazeren. Ik geniet en betaal weinig zoals het hoort. Ik ben gelukkig niet zoals die sulletjes die zich laten gebruiken alles behalve dat.Hoe het 'moet'? Nou, aan jou zou ik sowieso geen voorbeeld nemen. Je zit alleen maar continue te zeiken over de prijzen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Er kan geen topic geopend worden of Rimon begint weer over de prijzen. Lijkt me heel frustrerend om op die manier te moeten wandelen, constant bezig te moeten zijn met of je niet 'te veel' betaald. Dan heb je geen tijd meer om te genieten. En juist als je jezelf zo belemmert omdat je zo op de centen zit, word je wanhopig: 'dan maar deze dvp, het is niet echt een lekker ding maar ze kost tenminste niet zoveel'.
Kan er niet gewoon 1 topic gestart worden over de prijzen. Waar iedereen die iets kwijt wil daar over daar terecht kan. Zo dat we niet 101 verschillende topics hebben over prijzen. En dat niet elk topic gekaapt word en een prijs topic word. Wat dat is echt beu.Dit topic had al vanaf bericht #1 moeten weggeveegd worden, want er bestaat al zo een topic waar telkens om de zoveel dagen opnieuw hetzelfde wordt gezegd door hetzelfde clubje egoïstische gierigaards. Ik heb dat al enkele keren vernoemd in een reactie, maar noppes, er wordt maar verder gegaan over 'die prijzen'.
AmenWel mee eens dat topic gesloten kan worden of samengevoegd met één van de meerdere andere prijzen topics.
Dit soort berichten is toch gewoon forumvervuiling. Hoe kan jij nu weten wie hoeveel betaalt?Hij loopt gewoon te trollen en betaalt ook gewoon 200-250 per uur. Dat is toch gewoon publiek geheim.
haha waarschijnlijk wel, maar het is ook wel eens leuk waar goedkopere dames zitten met een redelijke service. Ik ben wel eens door Den Haag gelopen ramenbuurt en daar zag ik 40 euro maar geen gebruik van gemaakt want ik dacht dan sta je 5 minuten weer op straat .Op tinder
Tja alles heeft zijn prijshaha waarschijnlijk wel, maar het is ook wel eens leuk waar goedkopere dames zitten met een redelijke service. Ik ben wel eens door Den Haag gelopen ramenbuurt en daar zag ik 40 euro maar geen gebruik van gemaakt want ik dacht dan sta je 5 minuten weer op straat .