Het breekpunt is bereikt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen die beperkt budget hebben zouden wellicht moeten beseffen dat ze dan in hun beperkte mogelijkheden moeten bewegen ipv de schuld bij bv de dames te leggen. Er is voldoende aanbod in diverse prijsklasses en over prijzen zeuren brengt je niets. Ik koop of doe ook geen dingen die buiten mijn budget gaan.

Wie zegt dat ik alleen vluggertjes doe? heb genoeg langere dates gehad met hele mooie vrouwen. Verschil is dat ik daar niet veel voor hoef te betalen ben gelukkig niet wanhopig als jou. Maar je weet wat ze zeggen verschil moet er nou eenmaal zijn, niet iedereen is van hout gesneden, misschien leer jij het ook eens hoe het echt moet als wandelaar.😁
Hoe het 'moet'? Nou, aan jou zou ik sowieso geen voorbeeld nemen. Je zit alleen maar continue te zeiken over de prijzen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Er kan geen topic geopend worden of Rimon begint weer over de prijzen. Lijkt me heel frustrerend om op die manier te moeten wandelen, constant bezig te moeten zijn met of je niet 'te veel' betaald. Dan heb je geen tijd meer om te genieten. En juist als je jezelf zo belemmert omdat je zo op de centen zit, word je wanhopig: 'dan maar deze dvp, het is niet echt een lekker ding maar ze kost tenminste niet zoveel'.

Mensen die graag andermans rekening maken, zijn gewoonlijk gierige en jaloerse bokken.
Good Night Goodbye GIF by CBC

Mensen die beperkt budget hebben zouden wellicht moeten beseffen dat ze dan in hun beperkte mogelijkheden moeten bewegen ipv de schuld bij bv de dames te leggen. Er is voldoende aanbod in diverse prijsklasses en over prijzen zeuren brengt je niets. Ik koop of doe ook geen dingen die buiten mijn budget gaan.
Mooie en correct verwoord.

Maar hier op dit forum wordt wel eens de essentie van het sekswerk verdraaid en opgeofferd aan de idiote overtuiging dat elke man zich elke dvp zou moeten kunnen veroorloven. Dat voor een bepaald iemand 150 euro veel geld is en dat voor iemand anders 300 euro peanuts is, dat maakt voor EEN DVP geen moer uit.

Het is immers die dvp die de job zal moeten doen. ZIJ zal de 'heren' moeten ontvangen, ZIJ zal zich moeten wapenen tegen hun vaak erg egoïstische instelling. Zij zal haar vrouwelijke integriteit moeten openstellen voor wildvreemde mannen. Zoiets doe je enkel als daar iets tegenover staat dat de moeite loont.

Het is niet omdat een vent schuimbekkend staat de geilen op een vrouw ,dat die vrouw smachtend ligt te wachten op seks met hem. Zij biedt gewoon een dienstverlening aan, en die dienst heeft voor haar een prijs. Het staat iedereen vrij om daar op in te gaan, of om daar niet op in te gaan.

In de samenleving bestaat GEEN ENKELE wet die stelt dat iedereen toegang moet hebben tot alles. Als je arm bent, zal je sowieso niet kunnen leven als een rijke, en de sekswerkers zijn GEEN sociale instellingen die mannen zonder geld aan hun gerief moeten helpen.

Dat die mannen die geen geld hebben, dan eerst eens kijken naar wat ze met hun leven willen doen, naar wat zij nodig hebben, enz. Ze lopen wel door de straten van de raambuurt met een dure telefoon in de hand, ze roken, en sommigen zijn helaas ook nog aan drank of drugs verslaafd. Maar dan zouden de dames voor een appel en een ei met hun naar bed moeten gaan??? Komaan zeg. Dat ze eens leren om prioriteiten te leggen in hun leven. De tering naar de nering stellen, heette dat vroeger.

Ik denk dat ik bij mijn oordeel over mannen die steeds de dames hun rekening willen maken in bericht #421, naast 'gierige en jaloerse bokken' ook nog de term 'dikke egoïsten' had moeten vermelden.

Kijk, dit zijn nou ellenlange stukken tekst waar ík wel doorheen kom en het mee eens ben. Ook wel eens prettig.

Read Book Club GIF

Al is dit topic na 15 pagina's en 432 comments wel zo'n beetje uitgemolken. De topicstarter heeft een andere weg genomen, dus ik denk dat bovenstaand een mooie afsluiter is van dit topic.

closed GIF

Dit topic had al vanaf bericht #1 moeten weggeveegd worden, want er bestaat al zo een topic waar telkens om de zoveel dagen opnieuw hetzelfde wordt gezegd door hetzelfde clubje egoïstische gierigaards. Ik heb dat al enkele keren vernoemd in een reactie, maar noppes, er wordt maar verder gegaan over 'die prijzen'.

Hoe het 'moet'? Nou, aan jou zou ik sowieso geen voorbeeld nemen. Je zit alleen maar continue te zeiken over de prijzen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Er kan geen topic geopend worden of Rimon begint weer over de prijzen. Lijkt me heel frustrerend om op die manier te moeten wandelen, constant bezig te moeten zijn met of je niet 'te veel' betaald. Dan heb je geen tijd meer om te genieten. En juist als je jezelf zo belemmert omdat je zo op de centen zit, word je wanhopig: 'dan maar deze dvp, het is niet echt een lekker ding maar ze kost tenminste niet zoveel'.
Ik heb geen seks met dames die ik niet aantrekkelijk vind elke dame waarmee ik seks heb is voor mij mooi. Ik betaal bewust goedkoop niet omdat het niet kan maar omdat ik me niet belazerd wil voelen. Ik weet namelijk dat deze prijzen niet kloppen en dat ze de boel belazeren. Ik geniet en betaal weinig zoals het hoort. Ik ben gelukkig niet zoals die sulletjes die zich laten gebruiken alles behalve dat.😉

Dit topic had al vanaf bericht #1 moeten weggeveegd worden, want er bestaat al zo een topic waar telkens om de zoveel dagen opnieuw hetzelfde wordt gezegd door hetzelfde clubje egoïstische gierigaards. Ik heb dat al enkele keren vernoemd in een reactie, maar noppes, er wordt maar verder gegaan over 'die prijzen'.
Kan er niet gewoon 1 topic gestart worden over de prijzen. Waar iedereen die iets kwijt wil daar over daar terecht kan. Zo dat we niet 101 verschillende topics hebben over prijzen. En dat niet elk topic gekaapt word en een prijs topic word. Wat dat is echt beu.

Deze topic gaat juist over de prijzen maar ik weet niet wat jullie hier allemaal doen als jullie niks met dit onderwerp te maken willen hebben. Gasten als dickdebock die bij elke prijzen topic mensen naar beneden probeert te halen omdat ze vriendin een dvp is. En gasten als OHlV die verder niks nuttig te melden hebben behalve dat deze topic op slot moet. Zie bovenstaande bericht maar eens lijkt een kind van 10 wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan