Uit reviews bijvoorbeeld.Dit soort berichten is toch gewoon forumvervuiling. Hoe kan jij nu weten wie hoeveel betaalt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUit reviews bijvoorbeeld.Dit soort berichten is toch gewoon forumvervuiling. Hoe kan jij nu weten wie hoeveel betaalt?
Via recensies?Dit soort berichten is toch gewoon forumvervuiling. Hoe kan jij nu weten wie hoeveel betaalt?
Misschien recenseert iemand een duurdere dame maar gaat hij tussendoor veel frequenter naar goedkopere dames.Via recensies?
Je moet ze geen geheimen gaan verklappen die dame van 250 was best lekker trouwens. Maar ik ga de volgende keer voor 300 per uur de dame van knightrider anna die hij niet kan betalen die schijnt goed te zijn. Ssst niet door vertellen he hou het tussen ons geheim.Hij loopt gewoon te trollen en betaalt ook gewoon 200-250 per uur. Dat is toch gewoon publiek geheim.
Dat is het mooie. Het is allemaal begonnen omdat die bewuste Anna nu 300 in haar profiel heeft staan. Ze vraagt echter alleen 300 aan nieuwe klanten, dus hij had gewoon kunnen gaan (dat heeft hij immers in het verleden ook gedaan).Je moet ze geen geheimen gaan verklappen die dame van 250 was best lekker trouwens. Maar ik ga de volgende keer voor 300 per uur de dame van knightrider anna die hij niet kan betalen die schijnt goed te zijn. Ssst niet door vertellen he hou het tussen ons geheim.![]()
Nee, absoluut mijn probleem niet, maar ik vind wel dat het mag gezegd worden dat er hard gezaagd wordt op het forum en dat een bepaald kliekje manten blijkbaar altijd opnieuw 'die dvp's' moet 'aanvallen' omdat zij blijkbaar niet kunnen of niet willen betalen wat de dames er voor vragen.Who cares, wat een ander doet is ons probleem toch niet?
Je suggereert nu dat knightrider aan afdingen doet? Had ik niet van hem verwacht.Dat is het mooie. Het is allemaal begonnen omdat die bewuste Anna nu 300 in haar profiel heeft staan. Ze vraagt echter alleen 300 aan nieuwe klanten, dus hij had gewoon kunnen gaan (dat heeft hij immers in het verleden ook gedaan).
Is inderdaad een toppertje, dus ga gerust!
Doet je vast goed, dan heb je eindelijk -na ruim 2 jaar- een review met meer dan 2 sterren, dat weet ik zeker!
Aan de andere kant zijn er ook mensen die daar dan op reageren en degene die over een tarief begint daarop aanspreken.Dit topic had al vanaf bericht #1 moeten weggeveegd worden, want er bestaat al zo een topic waar telkens om de zoveel dagen opnieuw hetzelfde wordt gezegd door hetzelfde clubje egoïstische gierigaards. Ik heb dat al enkele keren vernoemd in een reactie, maar noppes, er wordt maar verder gegaan over 'die prijzen'.
Ik had ook al gevraagd om het samen te voegen, maar dat is afgewezen.Dit topic had al vanaf bericht #1 moeten weggeveegd worden, want er bestaat al zo een topic waar telkens om de zoveel dagen opnieuw hetzelfde wordt gezegd door hetzelfde clubje egoïstische gierigaards. Ik heb dat al enkele keren vernoemd in een reactie, maar noppes, er wordt maar verder gegaan over 'die prijzen'.
Als je een dame bezoekt die haar prijs van 250 naar 300 verhoogt heeft en haar 250 betaald dan ben je stiekem aan het afdingen.Dat is geen afdingen, maar niet gaan omdat het te duur wordt.
Waarom zou je het samenvoegen deze topic heeft meer met het gevoel van knightrider te maken dan de prijzen zelf.Ik had ook al gevraagd om het samen te voegen, maar dat is afgewezen.
Doet er niet toe het gaat om de boodschap van de topicstarter maar zoiets begrijp jij natuurlijk niet.@knighrider heeft maar een klein aantal berichten in dit topic geplaatst, maar het overgrote deel gaat over de prijzen.
Na een heerlijk ontspannen uur met een oogverblindend prachtig, leuk en lief meisje die mij een geweldige, intieme en passievolle GFE heeft gegeven, met alles erop en eraan, voel ik mij allesbehalve 'een sulletje'. Je krijgt nu eenmaal waarvoor je betaalt. Duurder is niet per definitie beter, maar als je niet op je centen gaat zitten krijg je doorgaans wel een betere date met de dames in het knappere segment. Die mogen mij met volle toestemming 'gebruiken'. Dan ga ik verzadigd de deur weer uit, in plaats van dagelijks urenlang gefrustreerd over de prijzen te schrijven op een forum.Ik heb geen seks met dames die ik niet aantrekkelijk vind elke dame waarmee ik seks heb is voor mij mooi. Ik betaal bewust goedkoop niet omdat het niet kan maar omdat ik me niet belazerd wil voelen. Ik weet namelijk dat deze prijzen niet kloppen en dat ze de boel belazeren. Ik geniet en betaal weinig zoals het hoort. Ik ben gelukkig niet zoals die sulletjes die zich laten gebruiken alles behalve dat.![]()
Die dame zal zich nu kapot aan het lachen zijn hoe makkelijk ze haar geld verdient. Waarom zou ik gefrustreerd zijn ik neuk goedkoop terwijl jij veel moet betalen.Na een heerlijk ontspannen uur met een oogverblindend prachtig, leuk en lief meisje die mij een geweldige, intieme en passievolle GFE heeft gegeven, met alles erop en eraan, voel ik mij allesbehalve 'een sulletje'. Je krijgt nu eenmaal waarvoor je betaalt. Duurder is niet per definitie beter, maar als je niet op je centen gaat zitten krijg je doorgaans wel een betere date met de dames in het knappere segment. Die mogen mij met volle toestemming 'gebruiken'. Dan ga ik verzadigd de deur weer uit, in plaats van dagelijks urenlang gefrustreerd over de prijzen te schrijven op een forum.
Oh, is dat makkelijk? Waarom doe jij het dan niet? Iedere dag je laten neuken door wildvreemde mannen? Als het toch zo simpel is, snap ik niet dat jij niet ook een advertentie zet. Lekker harken, toch?Die dame zal zich nu kapot aan het lachen zijn hoe makkelijk ze haar geld verdient. Waarom zou ik gefrustreerd zijn ik neuk goedkoop terwijl jij veel moet betalen.![]()
Deze horen bij de goedkopere. Goedkoopste weet ik niet.waar zit nu de goedkoopste dame van Nederland?
Ik probeer sulletjes als jou wijzer te maken dat meer betalen kansloos is maar dat snapt zo iemand als jou natuurlijk niet. Erop en eraf hoe weetje dat ik alleen vluggertjes doe jij weet helemaal niks over mij dus ga lekker fietsen ofzo je lult nu maar wat raak om je gelijk te halen, over gefrustreerd zijn gesproken.Oh, is dat makkelijk? Waarom doe jij het dan niet? Iedere dag je laten neuken door wildvreemde mannen? Als het toch zo simpel is, snap ik niet dat jij niet ook een advertentie zet. Lekker harken, toch?
Waarom jij gefrustreerd moet zijn? Dat blijkt uit het feit dat je iedere dag loopt te zeiken over de prijzen. Een tevreden persoon doet dat niet. Een tevreden persoon gaat naar zijn 'goedkope' hoer en geniet daarvan. Maar blijkbaar steekt het jou enorm. Je vat het bijna op als een persoonlijke belediging dat anderen meer betalen. En ik denk dat dat verraadt dat jij met je McSex eigenijk toch niet erg gelukkig bent. Dat je ook wel eens een echte date zou willen met volop zoenen, likken, pzc all-in, achteraf lekker samen onder de douche, in plaats van het voor jou gebruikelijke erop-en-eraf. Maar ja, dat kost wat, hè ...
En... dat voelt allicht ook een (heel) stuk beter!En ik... ik hoor gewoon tot de veelbetalers. Ja, ik laat me regelmatig 'naaien' door een leuke DVP![]()
Je overschreeuwt jezelf enorm.Ik probeer sulletjes als jou wijzer te maken dat meer betalen kansloos is maar dat snapt zo iemand als jou natuurlijk niet. Erop en eraf hoe weetje dat ik alleen vluggertjes doe jij weet helemaal niks over mij dus ga lekker fietsen ofzo je lult nu maar wat raak om je gelijk te halen, over gefrustreerd zijn gesproken.
.
Ik protesteer niet want ik neuk goedkoop geen reden tot protesteren. Moet jij ook eens doen voelt goed.Je overschreeuwt jezelf enorm.
The lady doth protest too much, methinks.
Een breekpunt kan over vanalles gaan. Er zijn er zijn meer dingen dan de prijs.Deze topic gaat juist over de prijzen maar ik weet niet wat jullie hier allemaal doen als jullie niks met dit onderwerp te maken willen hebben. Gasten als dickdebock die bij elke prijzen topic mensen naar beneden probeert te halen omdat ze vriendin een dvp is. En gasten als OHlV die verder niks nuttig te melden hebben behalve dat deze topic op slot moet. Zie bovenstaande bericht maar eens lijkt een kind van 10 wel.
Je noemt enkel de uitersten.Enerzijds heb je de krentenwegers. Zeiken over prijzen, ellenlange verhandelingen over en berekeningen maken van wat iemand wel niet verdient, minuten tellen en owee als ze een keer een minuutje tekort komen.
Anderzijds de veelbetalers. Zij die maar al te graag benadrukken dat ze goede smaak hebben. Dat ze levensgenieter zijn.
Ik moet er niet aan denken zegDeze horen bij de goedkopere. Goedkoopste weet ik niet.
sexy girl with hot pussy
If you want to spend a super hot moment and cum in a second, I'm the one. I'm Karen, a girl with a hot pussy ready to make you fantasize about me....www.kinky.nl
Playful fiery and without limits
Hello my loves, I am a very affectionate girl, with a very soft pussy that you will love to eat, I am very sensual, discreet and accommodating. In bed I am very naug...www.kinky.nl