gaan op die banaan
Stamgast
Je rekent dus jouw netto uurloon tegenover haar bruto uurloon, of heb ik dat mis? Zo ja dan maak je daar een enorme glibber.Tja de financiële pijn grens is bij mij Max 200,- Per uur.
Vind dat al een hoop geld eigenlijk per uur.
Voor dat bedrag moet ik zelf al 10 uur werken.
Voor dat bedrag heb ik dan ook hoge verwachtingen van het bezoek.
Heb je ook ingecalculeerd dat voor ieder uur werk de gemiddelde DVP een paar uur onbetaald werk moet doen (communicatie met ruk mannen, fakers, en ook communicatie met de mannen die constant voor de date lopen te appen over hun fantasieën en nog meer).
Ook de enorme kosten meegenomen als het om adverteren gaat? Midhold is DVPs steeds verder aan het uitknijpen voor minder service.
De huur van de ontvangstruimte niet te vergeten.
Dit zijn allemaal dingen waar de serieuze klanten voor op moeten draaien. Als al die eerder genoemde dingen niet zo extreem veel tijd en geld zouden kosten dan hadden de prijzen een stuk lager kunnen liggen.
In plaats van zeiken op de oorzaak, wordt er gezeikt op degene die ook onder aan de streep wat wilt verdienen.
In het kort, een gemiddelde DVP verdiend veel minder dan je denkt. Klanten kijken alleen naar de uurprijs maar vergeten met opzet de andere bijkomende kosten