Je hebt het geciteerd.Ik wacht en met mij velen anderen op een oprecht antwoord op de vraag van Mila
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt het geciteerd.Ik wacht en met mij velen anderen op een oprecht antwoord op de vraag van Mila
Ik heb je inderdaad geciteerd alleen wat ik heb geciteerd is geen antwoord op mijn vraag.Je hebt het geciteerd.
6. De off topic lounge. Het meest beschreven topic hier van wandelaars die zich vervelen. Omdat je nou eenmaal, helaas, niet 24/7 kan neuken.Het antwoord is toch simpel?
1. Hier zitten en lezen potentiele clienten
2. We kunnen als vrouwen in dit vak onderling ook tips en waarschuwingen geven aan elkaar
3. De topic over soa's is iets wat we ook in de gaten houden
4. Wandelaars kunnen een andere kant leren kennen v ons vak
5. Er bestaat een recensietopic vd ( meeste ) sekswerkDAMES die actief of iets minder aanwezig zijn
Ik zit hier omdat ik een actieve dame ben waarover hier geschreven kan worden. Ik heb geen advertentie maar ik zit hier niet anoniem. Zoals Joke al fijn heeft toegelicht zijn er meerdere redenen om hier lid te zijn als dame.En jij? We zijn collega's en toch geen concurrenten. Wees wat liever tegenover elkaar. Ik begrijp waarom je zo negatief doet tegenover mij.
En trouwens vroeger bezocht ik DVP's.