Als ik zelf zover ben om weer te gaan spelen en genieten kom ik zeker weer eens vanuit Brabant naar jou toe.Het komt vast helemaal goed met jou!![]()
Wil die verbouwde badkamer zien en samen gebruiken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik zelf zover ben om weer te gaan spelen en genieten kom ik zeker weer eens vanuit Brabant naar jou toe.Het komt vast helemaal goed met jou!![]()
Ghehe....jouw lat te hoog ligt, .
Grappig dat je het benoemt, van Sunny was ook by far mijn favoriet van het jaar. Je hebt wel concurrentie, want ik zou ook zomaar verliefd geweest kunnen zijn op haar (oeps). Had haar dus ook net een weekje ontdekt voordat ze weg ging, dus ook 2x binnen een week langs geweest. Ze is een beetje quirky (val ik juist op) maar verder echt een ontzettend lieve meid. Zij bedrijft echt liefde ipv het hebben van seks. Leek soms bijna alsof zij mij betaalde ipv andersomHier hoef ik niet eens over na te denken. Mijn absolute hoogtepunt, zonder enige twijfel, zijn mijn twee dates met de betoverende Sunny, die privé ontving in Amsterdam. Twee dates binnen 5 dagen, omdat ik wist dat ze snel na onze eerste ontmoeting weer terug zou reizen naar Brazilië. Het is iedere cent dubbel en dwars waard geweest. Ik ben in 15 jaar wandelen nog nooit verliefd geworden op een dvp, maar Sunny zou het voor elkaar kunnen krijgen. Ik loop nog op wolken. Wat een schatje.
Aan het begin van het jaar had ik ook al een drietal topdates met een Braziliaanse in Amsterdam, de prachtige Hillary, een donkere all-natural beauty. Het type dat normaal voor gewone stervelingen buiten bereik ligt, dus er moest wel diep in de buidel getast worden. Maar ik heb nu wel de herinnering dat ik geneukt heb met een type fotomodel die bovendien een uitstekende service gaf.
Op de derde plaats komt Angel, wederom uit Brazilië (ik moet daar toch eens op vakantie) en ontvangend in Amsterdam. In tegenstelling tot veel privéontvangst locaties, was dit nu eens een mooi en net appartement. Angel heb ik ook twee keer binnen een week bezocht, omdat ze snel weer zou vertrekken (ik tref het niet). Een ontzettend schattig, jong meisje, heel gewillig én heel lief, best of both worlds.
De rest van het jaar was magertjes. Een aantal langere periodes waarin ik niet wandelde, omdat het aanbod me niet aansprak. Een paar zeperds van dates gehad, werkelijk een teleurstelling. Ik ben geloof ik maar één keer een privéhuis binnen geweest dit jaar, voor een prima date met Mellie bij Karin's Home (maar zij had bij lange na niet de 'wow' factor van bovenstaande dames).
Over het algemeen trekt het beschikbare aanbod bij privéhuizen mij niet meer. Vroeger was ik er klant aan huis. Nu richt ik me op privéontvangst. Misschien ben ik verwend geraakt door types als Farah bij Park 118 (gestopt) of Mila bij Monty (onmogelijk te boeken), maar mijn lat ligt hoger dan wat er doorgaans te vinden is. In de privéontvangst is het echter ook vissen in een heel klein vijvertje. Maar je vindt er ten minste nog wel toppers. Ik ben dit jaar dus minder gaan wandelen, maar daardoor wel bereid om meer te betalen voor die echte topdates.
Het voelt fijn om een vrije wil te hebben zo nu en danHelaas is dit girlsreview en blijkt het hoogtepunt van het jaar geen review waard te zijn geweest.