Het fenomeen "standaard" Kinky advertentie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.014
37
Meestal weet ik het al van te voren, je ziet het al aan de foto's, deze meid is te mooi om waar te zijn..
en 9,999 van de 10 keer is het dus ook zo. Dame doet open, en ja hoor.. het is weer zo ver, totaal niet de dame van de foto.
Ik heb al een aantal keer gevraagd aan de dame's waarom ze nep foto's gebruiken. Standaard argument is iedere keer dat ze zelf de advertentie niet geplaatst hebben, en dat dit een "standaard" advertentie is zoals hun dat dan noemen.. :rolleyes:
Geen idee hoe ze door de "strenge" Kinky selectie heen komen met de nep foto's, maar erger nog.. volgens mij is het ook nog eens ernstig verboden om een advertentie te plaatsten voor een ander.. volgens de wet ben je dan een pooier die aan mensenhandel doet.
Helaas door dit soort praktijken zijn de foto's op Kinky inmiddels waardeloos geworden, aangezien je daar dus niet meer naar hoeft te kijken, het wordt toch meestal een blind date.
Een paar voorbeeld advertenties hier in den Haag:
















 
Laatst bewerkt:
Dit zijn de "neuken zonder condoom" dames die in Den Haag massaal adverteren. Ontvangen ook allemaal op zelfde locatie, als ik het goed heb. Zelf geen interesse in nzc, maar ik doe veel dates in Den Haag e.o. Deze dames op kinky pik ik er inmiddels zo uit, foto's zijn vrijwel allemaal in zelfde stijl. Twijfel ik en klik ik profiel aan, en zie dan vinkje bij "neuken zonder condoom" zoek ik gelijk weer verder.

Oh, en de dames die ik bezoek/bezocht in de regio lijken veelal wél op de foto's. Uiteraard niet voor 100 procent want ik meen dat alle dames foto's wel iets bewerken.
 
Jaaa bij Kinky gaat het meer om doen alsof ze iets van een 'controle' uitvoeren, dan daadwerkelijk bijdragen aan het creeeren van een site met betrouwbare advertenties. Je merkt het ook aan allerlei randzaken; het soort foto's, de minimale beschrijvingen, de onvolledige of teveel opties; al die zaken (en meer) zijn WAY better geregeld bij nagenoeg elke andere 'dvp-catalogus' site die ik gezien heb uit andere landen.

Het is hier in NL gewoon (bewust) paradijs voor malafide mensen/dames gemaakt, met het gedogen van Kinky (en kapot maken legale sector) komt het alleen maar neer op zoveel mogelijk advertentieopbrengsten maken. Daadwerkelijk beschermen van dames danwel wandelaren staat overduidelijk niet echt op de agenda; met overwegend kansloze/onbetrouwbare advertenties als 'standaard' en eindresultaat...
 
Ik heb dit ooit aangekaart bij Kinky, maar die houden vol dat ze een controle op de foto's doen... sure :rolleyes:
Mijn vermoeden is dat deze controle dus door een "bepaald iemand" (lees pooier) simpel te omzeilen is..
Misschien dat hij wat extra aan Kinky betaald om z'n dames toch te mogen etaleren zonder geldige foto verificatie?

nzc doe ik trouwens ook niet (meer), en garantie dat de handelingen die geadverteerd worden gedaan worden is ook nul.. het is namelijk een "standaard" advertentie..
 
Laatst bewerkt:
Owjaa, maar ze doen wel 'een foto verificatie'...alleen daarna ook nog checken of degene wiens foto ze geverifieerd hebben ook daadwerkelijk degene van de foto's van de advertentie is (aka controleren of de verificatie foto's/legitimatie niet gewoon fake/ongerelateerd zijn) dat is dan net een brug te ver ;)
 
En wat ook kan is dat ze 20sec na het plaatsen van de advertentie alle foto's weer verwijderen en er nep foto's van een Instagram model voor terugplaatsen..
Ik denk niet dat Kinky na plaatsing nog gecontroleerd..

Heb altijd wel een beetje het gevoel dat ik naar de BMW dealer ga, die vervolgens dat alleen maar Lada's heeft staan 😒
 
Als je al bij voorbaat weet dat het nepadvertenties zijn en je niet krijgt wat je verwacht waarom je energie eraan verspillen? 🙄 Gelijk skippen die handel en je tijd en energie steken in betrouwbare advertenties die er heus wel zijn. En bij twijfel over een advertentie; videocall aanvragen zo niet doeiiiiiiiii. Next! 😉
 
Videocall met de planner/pooier? 😄 Maar je hebt wel gelijk hoor.. ik zou ze moeten skippen.
Helaas zitten er hier in den Haag verder weinig die betaalbaar zijn en toch leuke opties aanbieden. klaag klaag 🤣
 
De advertentie klopt, foto's kloppen ook, de controle met de verificatie foto's klopt ook. Maar op meestal een oude advertentie wordt weer leven ingeblazen, nieuw telefoon nummer erbij, en een andere dame die staat te popelen om de jackpot te scoren.
Het enige wat niet klopt is de dvp, dus voor Kinky is het dicht getimmerd, en gaan alleen maar controleren als er melding van gemaakt wordt.
Dus kom je zoiets tegen, niet de dvp van de foto's melden bij kinky. En deze gaat verifiëren met een nieuw indificatie foto, en Id controle op leeftijd.
 
Die fotomodellen die bij mijn voorbeeld advertenties staan hebben hier echt nooit in den Haag gewerkt hoor. Waar de foto's vandaan komen geen idee..
Ik gok dat de meeste van Instagram modellen of iets dergelijks gepikt zijn.
De meiden die ik wel tref zijn meestal hele gewoon uitziende milfjes van een jaar of 30 met een buikje en Bugs Bunny pantoffels. 🐰🥕
 
Laatst bewerkt:
Mee eens, sommige foto's zijn gewoon gejat en anderen zijn wel echt maar erg bewerkt.
Meestal tref je een type buurmeisje aan.
Soms leuk, soms niet.
 
Met twee of drie voorbeelden hadden we het ook wel gesnapt, allejezus! 😂 Maar de teksten zeggen toch ook al genoeg. Als die allemaal (bijna) identitiek zijn, in hetzelfde gebroken Google translate Engels en vol spelfouten, kijk je toch meteen verder? Dan weet je al hoe laat het is.
 
Ik denk laat gelijk ff zien hoeveel het er wel niet zijn hier in den Haag.
Ene… die spelfouten lig ik niet wakker van.. ik ben geen schoolmeester, kom niet voor een mondelinge overhoring langs. 😜
 
Het valt mij overigens ook altijd op dat bij die twijfelgevallen cq. advertenties met nep-foto's etc. eigenlijk altijd de review-mogelijkheid op Kinky is uitgeschakeld. Op zich zegt dat nog niets, want er zijn ook wel betrouwbare advertenties waarbij de review-mogelijkheid is uitgeschakeld. Echter, ik vind het in die 'twijfelgevallen' toch opvallend en dat is m.i. geen toeval.
 
Too good to be true is in sommige gevallen toch niet het geval.
Ik heb echt wel een paar "koopjes" meegemaakt die tot een van mijn beste ervaringen behoren.
Prive bezoekjes van €80 voor 30min met werkelijk alles erop en eraan, en nog een lekker ding ook.
Voorbeelden zijn te lezen in mijn recensies..

Helaas is het wel eerder uitzondering dan regel.. ook vaak de deksel op m'n neus gekregen.

Een dure date is alles behalve garantie op een topper, maar andersom dus ook niet.
 
Laatst bewerkt:
De reactie van kinky na mijn negatieve review op een dame zegt genoeg. Bewijs aangeleverd (app-berichten), nooit meer iets van gehoord. Ik bezoek alleen nog dames met een eigen website.

"
Toch bedankt voor jouw bijdrage!
Hoi Patrick ,
Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Hij is helaas afgekeurd!
Graag onderbouwing/bewijs... Volgens de andere review ontvangt ze wel... Jullie hebben allebei 1 review. Wie moeten we nu (niet helderziende zijnde) betrouwbaar achten. Vandaar graag bewijs.

"
 
Too good to be true is in sommige gevallen toch niet het geval.
Ik heb echt wel een paar "koopjes" meegemaakt die tot een van mijn beste ervaringen behoren.
Prive bezoekjes van €80 voor 30min met werkelijk alles erop en eraan, en nog een lekker ding ook.
Voorbeelden zijn te lezen in mijn recensies..

Helaas is het wel eerder uitzondering dan regel.. ook vaak de deksel op m'n neus gekregen.

Een dure date is alles behalve garantie op een topper, maar andersom dus ook niet.

Ik kan een verhaal hier neerplempen maar dat hou ik maar even voor mezelf. Je moet geluk hebben. Geheel mee eens.
 
Ik heb toevallig wat advertenties onder mij beheer, er is wel degelijk controle op foto's, krijg ook met enige regelmaat afkeur hiervan, laatst nog een die niet overeen komt, nu heb ik de foto zelf gemaakt, alleen een achterkant is moeilijk te beoordelen vind ik dan.
Het beleid is wel strenger aan het worden, dit in tegenstelling met sexjobs, daar is de controle minder.
Als er nep foto's op staan zijn deze meestal heel oud, meer als 16 maanden
 
Is er zelfs markt voor een clown op Kinky? Zo zie je maar.. ieder z'n fetisj.

Maar even zonder grap, wat gebeurd er als je 10sec na goedkeuring de foto's veranderd voor die van Doutzen Kroes?
 
Is er zelfs markt voor een clown op Kinky? Zo zie je maar.. ieder z'n fetisj.

Maar even zonder grap, wat gebeurd er als je 10sec na goedkeuring de foto's veranderd voor die van Doutzen Kroes?

Volgens mij hercontrole. Maar pin me er niet op vast.

Meeste websites houden ook bij wat er precies aan de eerste goedgekeurde advertentie is veranderd.
 
Als er hercontrole is blijft de vraag staan hoe al die nep foto's er dan tussendoor sluipen.
Ik durf de stelling aan dat 10 tot 20% van de advertenties nep foto's gebruiken.
Van de 20 verschillende die ik dit jaar bezocht heb, was bijna alles niet de dame van de foto's.

Nu komt dat zeker door het type advertentie wat ik opzocht.. maar toch.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan