Het liep de spuigaten uit in Oudenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
jij schat die gasten wel hoog in..
tegen de tijd dat ze op onderzoek uitgaan en mogen..zijn de dames allang vertrokken..
plus het levert niks op..boetes uitdelen wel..die gasten zijn de pinautomaat van de staat..
er heeft bij mij 3(?)maanden een auto uit Litouwen in de straat bij mijn loods gestaan..op een gegeven moment sliep er een Pool in elke nacht..
hoe dikwijls dat ik daar niet voor gebeld heb..
buiten wat foto's maken en waarschijnlijk op bureau een rapportje typen (bij de kachel) gebeurde er niks..zelfs niet nadat ik er de kentekenplaten afgehaald heb en in de koffer gegooid had..
nadat hij op onverklaarbare wijze met oudjaar in brand vloog ,is hij gisteren opgehaald..
eindelijk..

Gelukkig is lievelings locatie
op het heilige pleintje
Nog niet ontdekt door de instanties

wat ik er van weet dat is dat 1 kamer 150€ per dag kostte voor een dame ..3x slaapkamer + de zolder..x2 huizen you do the math..

zitten niet in Oudenbosch..
op een vakantiepark //mod.edit: teveel adres informatie.
en in St Willebrord in een rijtjeshuis..
Zou rustig wat minder aandacht aan besteed kunnen worden. Er wordt ook nog uit jaloezie gebeld.
Je helpt in elk geval niet de dames ermee.

@ rsnep; je eigen privacy is hier ook veelvuldig door jezelf besproken.
Als ik in jou dorp zou wonen wist ik al snel welke auto, werk, wat je doet etc hebt.
Ieder zijn eigen keuze.!

Zou rustig wat minder aandacht aan besteed kunnen worden. Er wordt ook nog uit jaloezie gebeld.
Je helpt in elk geval niet de dames ermee.

@ rsnep; je eigen privacy is hier ook veelvuldig door jezelf besproken.
Als ik in jou dorp zou wonen wist ik al snel welke auto, werk, wat je doet etc hebt.
Ieder zijn eigen keuze.!
blijkbaar lees je dan niet goed Sjonnie..
ik heb al dikwijls gezegd wat voor auto(s) ik heb en motor..
wat voor werk ik doe ,en waar ik woon is ook niet zo heel moeilijk..
daar heb ik geen moeite mee verder..
ik snap dat er hier tussenzitten die lekker helemaal anoniem mensen de maat willen nemen..
en elkaar belachelijk maken..mij interresseert dat helemaal niks ..

@snep. Ik lees en onthoud goed.
Niet dat het mij interesseert, maar ik schrijf dit om de privacy van bovenvermelde adressen en plekken.
En dit is niet enkel tegen jou bedoeld maar een algemene opmerking.

ik begrijp je..
maar hoever snijd zoiets hout heh?
vroeg of laat komt erbij die adressen ALTIJD gezeik..
ik denk ook dat de instanties na een paar weken al zat meldingen hebben gehad..
enkel niet meteen langs kunnen of mogen gaan..
ik schuim heel de regio al dik 10 jaar af ,en op 1 locatie na ,wat ik weet gaat het hooguit een paar maanden goed..
en die locatie is in R'daal midden in een shithole van een wijk..daar zit het vol met vanalles van tokkies tot alle kleuren getint en die geven geen fuk om wie er komt of gaat..
daar kom ik al bijna 10 jaar aan en af..
soms ligt het ook wel aan de dames zelf..laten ze je voor de deur staan minuten lang voordat ze de deur opendoen..
waarschijnlijk omdat er een planner tussenzit..
dat gaat opvallen..mensen zijn niet gek..

Terug
Bovenaan Onderaan