Het (on)nut van research voordat je een dame bezoekt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vingerhoed

Wandelaar
49
22/11/22
55
4
Hoeveel tijd of hoeveel advertenties bekijken jullie en wijzen jullie af, voordat je een keuze maakt een dame WEL te bezoeken?

Voor mijn gevoel ligt mijn selectie zo'n beetje op 1 dame die ik bezoek uit 50 advertenties die ik bekijk en lees.
En dan zijn er nog 10 keer zoveel advertenties op SJ en Kinky waar ik niet eens op klik vanwege de foto of korte omschrijving.
Dat is dus 1:500 dames die beschikbaar zijn, waar ik een afspraak mee zou willen maken.

Hoe zit dat met jullie?

Dan probeer ik de tijd van scrollen met de ene hand en (curry)worst in de andere hand niet mee te tellen 🤣

Hoeveel tijd of hoeveel advertenties bekijken jullie en wijzen jullie af, voordat je een keuze maakt een dame WEL te bezoeken?

Voor mijn gevoel ligt mijn selectie zo'n beetje op 1 dame die ik bezoek uit 50 advertenties die ik bekijk en lees.
En dan zijn er nog 10 keer zoveel advertenties op SJ en Kinky waar ik niet eens op klik vanwege de foto of korte omschrijving.
Dat is dus 1:500 dames die beschikbaar zijn, waar ik een afspraak mee zou willen maken.

Hoe zit dat met jullie?

Dan probeer ik de tijd van scrollen met de ene hand en (curry)worst in de andere hand niet mee te tellen 🤣
Op RL gebruik van zoektermen helpt natuurlijk
maar wat zoeken voor mij zou verbeteren is als er op RL ook de mogelijkheid zou bestaan zoektermen met "dat zeker niet."
Het zou het eindeloos scrollen wel vergemakkelijken, maar die knop heb ik nog niet ontdekt

Lekker scrollen tijdens eindeloze teams vergaderingen. Leve het thuis werken. En dan alvast een voorselectie maken en nagaan of er een review te vinden is.

Uiteindelijk zal ruim minder dan 1 procent van de advertenties voldoende interessant zijn om op te reageren. En vervolgens moet je dan nog afwachten of er een reactie komt.

Hoe zit dat met jullie?

Ik snap wel wat je bedoeld. Daar ben ik ook heel selectief in.

Op RL gebruik van zoektermen helpt natuurlijk
maar wat zoeken voor mij zou verbeteren is als er op RL ook de mogelijkheid zou bestaan zoektermen met "dat zeker niet."
Het zou het eindeloos scrollen wel vergemakkelijken, maar die knop heb ik nog niet ontdekt
De RL zoekmachine is sowieso ruk. Je zoekterm moet volledig overkomen met wat in de advertentie staat. Als ik bijvoorbeeld een strapon date zou willen dan zou ik willen zoeken op "strap" zodat de vormen "strapon", "strap-on", "strap" en elke andere mogelijkheid gevonden kan worden. Dat werkt alleen niet op RL. Dan moet je elke individuele mogelijkheid zoeken.

Een zoekmachine die faalt in zoeken, dat is het in het kort.

En natuurlijk kan iedere site wel gebruiken waar je niet naar op zoek bent. Dat scheelt ook een hele hoop.

Het zoeken vergt inderdaad veel tijd. Er staan op redlights enorm veel advertenties die ik niet vertrouw.
Ik zoek vaak op provincie met een paar voorkeuren, maar zelfs dan zit je nog veel advertenties aan en weg te klikken.
Ik heb een aantal dames die ik ken en daar spreek ik dan liever met af. Maar vaak zijn ze een hele tijd niet beschikbaar of stoppen ze. Dan kan de hele zoektocht opnieuw beginnen.
Ik weet heel vaak pas last minute wanneer ik kan en dat maakt afspreken soms ook moeilijk. Dames die niet snel reageren, oude advertenties,…

Voor de selectie probeer ik vooral te kijken naar foto's die niet 'professioneel' zijn gemaakt, zodat je weet dat je wel degelijk de zelfde persoon voor je krijgt aan de deur.
Daarnaast zijn ellenlange lijsten van mogelijkheden ook een red flag voor mij.
Ik check altijd hier ook even. Maar er staan lang niet van iedereen recensies.
En soms moet je gewoon het risico durven nemen 😁

En... 'research' eindigt dus écht niet bij enkel kijken naar de advertenties!

Is de dame gekend? Zijn er positieve (negatieve) recensies?
Wat zijn de ervaringen van anderen waarvan jij weet dat ze zo ongeveer jou voorkeuren delen?

En, ja! Dan is de kans op 'succes'... en leuke lekkere betaaldates... echt wel een heel stuk hoger!

Dit heb ik gelukkig niet. Kan echt niet opgewonden genoeg raken van advertentie foto's om de hand aan mezelf te slaan bij het scrollen. Verklaart wel waarom zoveel dames te maken hebben met droogneukers die ze apps sturen.

Hoe zit dat met jullie?

Ik zal ook maar met een zeer klein gedeelte van het aanbod willen afspreken. Meestal zijn dat maar een stuk of 5 vrouwen op heel Kinky die voldoen aan mijn eisen.

Gelukkig kan ik veruit de meeste ongewenste dames wegfilteren op locatie, type date (geen virtual/BDSM of andere ongein), geslacht, leeftijd en afkomst (latinas wegfilteren is in mijn regio bijvoorbeeld heel effectief).

Door deze filters neemt het zoeken niet meer dan een paar minuten in beslag omdat er maar 40-50 opties overblijven waarvan ik maar 10% mooi vind.

Ik kijk elke dag even binnen een afstand van 5 km en bij mooi weer binnen 10 km. Als er dan echt wat leuks zit voor niet meer dan €150,- , zonder negatieve recensies waag ik me eraan. Maar dit is zelden het geval.

In de tijd voor Corona was ik veel voor mijn werk in het buitenland. Afhankelijk van de lengte van de reis heb ik de dagen daarvoor of in de week zelf de "plaatselijke" websites bezocht en gerechercheerd. Vaak (met name in Duitsland) betekent dit dus ook in andere regios kijken of deze dame daar bekend was.

In 90% van de gevallen was de tijd van de recherche nuttig besteed, omdat hierdoor minder teleurstellingen zijn opgetreden.

Maar inderdaad, vaak duurde het online zoeken langer dan de sessie. Maar het is ook geen straf.

Terug
Bovenaan Onderaan