Recensie Hete poes/Stoeipoes, Sweikhuizen (voorheen Maastricht) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.057
02/07/21
2.140
15
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geen-woorden-maar-daden-jou-fantasie_8259089 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-stoeipoes-_8061319
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Stoeipoes zt dus in Geleen in buurt van Bloemenbuurt/kerkhof/Hornbach.
CARDATE
Bel als je er bent, dan ben ik er zo. UIteindelijk dus 20 min staan te wachten. Wilde net wegrijden. Had alleen gekozen voor PZC+CIM € 50.
Beetje slonzig Roma type. Leeftijd is optimitisch afgerond of zwaar leven gehad. Komt rokend aan auto, wacht daar tot sigaret op is voor in te stappen. Daarna Winegum om smaak weg te krijgen.
Rijden naar bosgebied buurt Hornbach. Daar bosjes in en lekker gepijpt. Niet echt discrete locatie, maar vandaaruit liep ze terug naar huis. Dat scheelt dan weer. Andere opties afnemen die ze aanbiedt? Nee, denk het niet. Weet ook niet of haar prive locatie geschikt is voor ontvangs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2e keer met Kermis in Geleen.
Weer te laat gekomen; telefoon/fiets/kinderen/druk etc. Kortom sta je daar weer voor joker te wachten.
Naar bosgebied gereden. Iets discreter, maar 100.000 muggenbeten later.

Tegenwoordig doet ze ook massage en privé ontvangst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stoeipoes zt dus in Geleen in buurt van Bloemenbuurt/kerkhof/Hornbach.
CARDATE
Bel als je er bent, dan ben ik er zo. UIteindelijk dus 20 min staan te wachten. Wilde net wegrijden. Had alleen gekozen voor PZC+CIM € 50.
Beetje slonzig Roma type. Leeftijd is optimitisch afgerond of zwaar leven gehad. Komt rokend aan auto, wacht daar tot sigaret op is voor in te stappen. Daarna Winegum om smaak weg te krijgen.
Rijden naar bosgebied buurt Hornbach. Daar bosjes in en lekker gepijpt. Niet echt discrete locatie, maar vandaaruit liep ze terug naar huis. Dat scheelt dan weer. Andere opties afnemen die ze aanbiedt? Nee, denk het niet. Weet ook niet of haar prive locatie geschikt is voor ontvangs
Sla bij haar thuis maar over....zou gaan voor de optie 50 euro leegzuigen door haar en die 100.000(kinky)
 
Mijn persoonlijke ervaring. Rommelig, eerst moeten wachten omdat ze zich moest klaar maken en op een niet frisse kamer nog eens een kwartier moeten wachten. Bj op zich was goed goed en alleen geen deepthroat mogelijk zoals gevraagd.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geen-woorden-maar-daden-jou-fantasie_8259089
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden eens met deze dame afgesproken wegens gebrek aan beter.
Haar gebeld en afgesproken voor een pijpdate.

Haar opgepikt op een parkeerplaats, ik was verre van enthousiast toen ik haar zag maar wilde toch mijn zak legen, vervolgens naar een bos gereden. Uitgestapt en naar plekje gelopen, dit was een weekend dag dus vrij druk, risico om betrapt te worden was aanwezig maar dit vind ik geil.

Broek open en haar mijn lul aangeboden, ze ging wel direct tekeer. Goed nat en diep. Alles in haar mondje gelost en zoog nog effe door, hierna spuugde ze alles uit.
Wegwezen daar en heb haar uit de auto gezet paar straten verder.

Geen herhalingsgevaar, niet mooi, praat teveel, maar prima om je zak te legen.
 
Dacht al dat zij het was.. pfft geen goede ervaringen mee.. het is geldwolf eerste klasse .. ooit afsproken in Geleen.. kwam ze daar bij het industrieterrein terrein ik moet 50euro betalen voor een blowjob.. toen liep ze naar haar chauffeur en kwam niet meer terug voor het af te maken dag geld.. ooit eens daar geweest het is een gebruiker van verkeerde dingen.. wees gewaarschuwd mensen ga er niet mee in zee.. is komt afspraken niet na.. is wel een tijdje geleden maar toch het effen gemeld te hebben..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan