Recensie Hiba DS-Girls Laan van NOI Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chacal007

Wandelaar
77
14/01/25
122
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Hiba&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
80
Onverwacht bezoek aan DS girls.

Ik zag een dame staan en sprak haar aan in het Spaans ik dacht dat zij dominicaans was. Ze bleek Hiba met Noord Afrikaanse roots..
Echt een super leuke spontane dame. Ik ben een half uur de 7e hemel in gepijpt.. echt niet te geloven zij zuigt een tennisbal door een tuinslang.
Ik kom zeker nog een keertje terug.

Onverwacht bezoek aan DS girls.

Ik zag een dame staan en sprak haar aan in het Spaans ik dacht dat zij dominicaans was. Ze bleek Hiba met Noord Afrikaanse roots..
Echt een super leuke spontane dame. Ik ben een half uur de 7e hemel in gepijpt.. echt niet te geloven zij zuigt een tennisbal door een tuinslang.
Ik kom zeker nog een keertje terug.
Wat voor lichaamsbouw heeft ze? Lees nu namelijk dat ze nogal overdrijven op de site van ds. Want volgens de site is het een zandloper figuur

Dat is wel een tikkeltje overdreven idd. Ze is gewoon normaal tot beetje mollig maar niet storend.
Oke, dus niet mollig zoals maat 42 of iets dergelijks? Arabische dames val ik zeker wel op. Gisteren op straat zag ik een werkelijk zeer knappe en stijlvolle Arabische dame met een hoofddoek met flink zwart opgemaakte ogen. Best wel een mooie combinatie. Als ik foto van Hiba zo bekijk, zijn de ogen ook flink opgemaakt. Klopt dat?

Oke, dus niet mollig zoals maat 42 of iets dergelijks? Arabische dames val ik zeker wel op. Gisteren op straat zag ik een werkelijk zeer knappe en stijlvolle Arabische dame met een hoofddoek met flink zwart opgemaakte ogen. Best wel een mooie combinatie. Als ik foto van Hiba zo bekijk, zijn de ogen ook flink opgemaakt. Klopt dat?
Ik zou zeggen ga kijken en je zult het zien. Zoals ik schreef in mijn Review dacht ik dat zij Dominicaanse Latina was maar bleek dus Mocro te zijn. Als je echt Marokkaanse wilt kun je beter naar Yasmine uit Capelle gaan, of op kinky kijken.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Hiba&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
130
Op basis van een goede recensie en 1 wazige foto op haar profiel, besloten om een afspraak te maken met Hiba voor 30 minuten. Had stiekem gehoopt dat het Samira zal zijn die vroeger bij Unlimited prive had gewerkt , maar dat is haar niet.
Ik vind dat Hiba een leuke en lieve uitstraling heeft. Een type girl next door.
Haar lichaamsbouw is een beetje mollig. Geen zandloper als Kim Kardasian of Beyonce. En ze heeft ook niet de billen van Kim Kardasian en of Beyonce.
In die 30 minuten zijn we niet aan sex toegekomen, wat ik overigens niet erg vond. Pijpen doet ze wel goed,veel deeptrhoat.
Voor extra's zijn bij haar pzc en cim de opties. En voor de liefhebbers ze heeft ook haar hoofddoek bij zich.

Ik vond het een geslaagde date. Ik denk als ik tijd heb dat ik volgende week weer bij haar gaat afspreken. Bij de recensie formulier heb ik bij zoenen 2 sterren gegeven, want het waren gewoon paar kusjes op de mond. Niet tongzoenen.

Terug
Bovenaan Onderaan