Recensie Hind,Nuland (Voorheen Salon 261,Alphen aan den Rijn, Katja, RVP Made) 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanavond had ik eindelijk mijn eerste date met Hind. Vanochtend even telefonisch contact gehad om alvast een beetje kennis te maken en de wensen te bespreken. Ik heb echt een fantastisch uur gehad. Behandel haar met respect!! Hind bedankt voor alles en tot snel weer!
 
Een goede avond lieve heren,

Wat lief dat ik word gemist ☺️ Na 2 maanden 'eruit' te zijn geweest, begin ik morgen weer met 'werken' in Beers (onder Nijmegen).
En a.s. vrijdag in Salon 261 in Alphen aan den Rijn.
Ik heb van alles terug gelezen en ga hier ook opheldering over geven. Maar voor nu slaap zachtjes 😴😴😴, ga ik ook doen 💋

Liefs 🦋Hind/Katja🦋
Heerlijk genoten van het lezen van alle recensies over en reacties van Hind. Een vrouw naar mijn hart. Na een jaartje wandelen heb ik echt wel door dat ik frisgewassen en geschoren bij een dame op bezoek moet gaan, mentos en pepermuntjes in handbereik moet houden en dat goede seks van 20 minuten niet aan mij is besteed. Als er geen klik is moet je dat ook meteen zeggen en lekker naar buiten wandelen want als je er beiden geen lol in hebt, moet je je afvragen waar je mee bezig bent. Ik doe mijn best om trouw te blijven aan mijn vaste DVP, puur omdat ik mijzelf niet iedere keer wil voorstellen, maar met Hind wil ik zeker graag kennismaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan