Hindoestaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit de hindoestaanse dame uit zoetermeer? Geen foto's te vinden. Hoe ziet ze er uit? Is ze geschoren of niet? Grote borsten en grote tegels? En neemt ze de tijd of snel afhandelen.

Klopt, enige tijd geleden alweer dat ik bij haar langs ben geweest. Ze ontvangt in een woonwijk, bij aankomst vriendelijk door haar verwelkomt en naar de slaapkamer toe begeleid. Ze is niet knap laat ik dat alvast voorop stellen. In de slaapkamer na het uitkleden zijn we op het bed beland, waarna ze mij begon te pijpen. Dit doet ze voortreffelijk. Omdat ik haar voor een half uur had geboekt, heb ik haar natte kut gevingerd en gebeft en als afsluiter geneukt. Ze is een onwijs geile meid in bed. Als je van bbw houdt dan ben je bij haar bij het goede adres. Neuken zonder condoom inclusief in haar klaarkomen doet ze voor een meerprijs.

Ze adverteerde ook onder Ashna op sexjobs. Waarom?? Dat blijft een raadsel.
 
Er staan hier uitgebreide recensies over haar. Zuid-Holland Karin's home Zoey.

Ik ben pas één keer bij haar geweest, als de tweede keer net zo aangenaam is heb ik een nieuwe favoriet. Het is een dame die in positieve zin erg veel pijn aan je portemonnee kan doen. Dus zeker de moeite waard.
Enig idee wat zij vraagt voor de extra's?
 
Ben erg benieuwd naar Yasmine uit Zoetermeer. Ga binnenkort een afspraak met haar maken. Maar vraag me wel af, ze is wat mollig? Als ze een buikje heeft vind ik dat geen probleem. Of is ze echt dik te noemen?
 
Ben erg benieuwd naar Yasmine uit Zoetermeer. Ga binnenkort een afspraak met haar maken. Maar vraag me wel af, ze is wat mollig? Als ze een buikje heeft vind ik dat geen probleem. Of is ze echt dik te noemen?


succes 🤣
toen ze bij mij de deur open deedt zei ik "uh moet ff auto goed zetten (woonerf 🤪)"

en ik was nog sneller dan Max zoetermeer uit
 
Kom er al jaren ik heb nog nooit nzc bij haar gedaan. Als je binnen komt moet je altijd wassen .
Ze is lekker mollig en daar hou ik juist van ze is niet dik
Ze heeft het altijd druk
Dat zegt genoeg toch?
ik wil bij haar gaan..maar twijfel

 
Terug
Bovenaan Onderaan