Hitte en DVp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hitte en dvp

• Totaal aantal stemmers
    80
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Nee snap je - bedoelde het ook meer voor mensen die veel zweten ofzo. Dan werkt dat wel goed
als ik vanaf 12.00 pas iets eet..
dan lig ik al op de IC denk ik..
en dan de rest v/d dag enkel een salade?..
nee ,word hem niet..misschien op kantoor bij de climate control..
maar niet op de steiger bij deze temperaturen..
ik ben nu bij een kapel bezig aan de gevel
,gelukkig stop ik nu rond 15.00u en kwam de pastoor met koude thee aan..had niet gehoeven
want heb een koelbox op stroom vol water bij..
maar waarschijnlijk vind hij mij een vrome gelovige mensch die in den heere is 😇

echt heel veel zweten doe ik niet..
ondanks dat mijn BMI veel te hoog is..(if you know ,you know)
maar ik merk wel dat ik veel vocht vasthoud..komt dadelijk met deadliften wel goed..
ik drink gewoon 3/4 liter water op zo'n dag en hoef hooguit 2/3x te pissen..
maar goed het zij zo..
iedereen zeikt over die warmte..
maar ik kan de zomer als kind nog wel herinneren ,naar Domburgh op de skailederen achterbank van de B Ascona van pa...geen airco niks..
en niemand zei wat..
lekker zwemmen en dan s'avonds weer op dat skaileer dat de hele dag in de zon had gestaan..
even door de zure appel heen en een waterijsje..
tsja..en toch loop ik nog rond..
1 troost..na Oktober kan het zo maar ineens regenachtig worden bij 8 graden..
zeik dan😀

echt heel veel zweten doe ik niet..
ondanks dat mijn BMI veel te hoog is..(if you know ,you know)
maar ik merk wel dat ik veel vocht vasthoud..komt dadelijk met deadliften wel goed..
ik drink gewoon 3/4 liter water op zo'n dag en hoef hooguit 2/3x te pissen..
maar goed het zij zo..
iedereen zeikt over die warmte..
maar ik kan de zomer als kind nog wel herinneren ,naar Domburgh op de skailederen achterbank van de B Ascona van pa...geen airco niks..
en niemand zei wat..
lekker zwemmen en dan s'avonds weer op dat skaileer dat de hele dag in de zon had gestaan..
even door de zure appel heen en een waterijsje..
tsja..en toch loop ik nog rond..
1 troost..na Oktober kan het zo maar ineens regenachtig worden bij 8 graden..
zeik dan😀
Ja dan voor jou is intermittent fasting in combinatie met een keto dieet ideaal! En dan het sporten = dan ben je van veel vocht af ook! Maar dit is goed bedoeld advies ;)

Vandaag bezocht ik een dvp maar de kamer was goed verkoeld en maar goed ook, het was erg aangenaam.
Ik ben helemaal niet hittebestendig mede doordat ik iemand ben die geregeld arbeid moet leveren in de frigo en dat doe ik met een short en een T shirt eronder, meer niet.
Ik kan erg goed tegen de koude maar niet tegen de hitte.
Met deze temperaturen iemand bezoeken zonder verkoeling begin ik te zweten zoals een paard.
Ooit eens een dame bezocht waar de ventilator het niet deed, niet te doen en voor mij erg onaangenaam.

Ja dan voor jou is intermittent fasting in combinatie met een keto dieet ideaal! En dan het sporten = dan ben je van veel vocht af ook! Maar dit is goed bedoeld advies ;)
ik bedoelde dat 95 kilo bij 1,80m eigenlijk veel te zwaar is..
maar ik heb 32/33 inch taille..en zit zo rond 16/17%..
dat zit em ergens anders vandaar dat ik zei..'if you know..you know'..
keto heb ik geprobeert..maar ik kan er niet tegen..
carnivore kan ik ook niet hebben..de biefstukken kwamen mijn oren uit op een gegeven moment..
heb ook geen intentie om een keer podiumklaar te zijn..daar fuck je jezelf helemaal mee..en ik kan dat ook niet ivm werk..dan zou ik moeten zakken tot 83/84 kilo droog en heel de dag moe en futloos..
kan me niet schelen wat een kennis die meerdere mensen competition ready heeft gekregen roept..
'doe nou een keer de Masters Rich..3 maanden wedstrijd prep,dan ben je er'..
nope ..gaat niet gebeuren..
zeker niet als je in de zomer dit gaat doen met een paar weken warm weer en hier en daar een hittegolf dus..
dan ga je er aan..

ok ..back on topic
🙄
kijk ,rolling eye smiley al in da house..scheelt weer moeite

ik bedoelde dat 95 kilo bij 1,80m eigenlijk veel te zwaar is..
maar ik heb 32/33 inch taille..en zit zo rond 16/17%..
dat zit em ergens anders vandaar dat ik zei..'if you know..you know'..
keto heb ik geprobeert..maar ik kan er niet tegen..
carnivore kan ik ook niet hebben..de biefstukken kwamen mijn oren uit op een gegeven moment..
heb ook geen intentie om een keer podiumklaar te zijn..daar fuck je jezelf helemaal mee..en ik kan dat ook niet ivm werk..dan zou ik moeten zakken tot 83/84 kilo droog en heel de dag moe en futloos..
kan me niet schelen wat een kennis die meerdere mensen competition ready heeft gekregen roept..
'doe nou een keer de Masters Rich..3 maanden wedstrijd prep,dan ben je er'..
nope ..gaat niet gebeuren..
zeker niet als je in de zomer dit gaat doen met een paar weken warm weer en hier en daar een hittegolf dus..
dan ga je er aan..

ok ..back on topic
🙄
kijk ,rolling eye smiley al in da house..scheelt weer moeite
Hier 93kg bij 1,86m, dus volgens de dokter's formule ook een paar cm te klein ;)
maar al wel jaren stabiel qua gewicht, dus ik ga ook niet lopen klooien met diëten.

Back on topic: vanmorgen wel een bezoekje gebracht aan een dame die gelukkig airco op de kamer had. Wat ontspanning door inspanning en veel water drinken. 😃

Terug
Bovenaan Onderaan