HIV door sperma in oog?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
136
25
Nou een TS ervaring gehad, fantasie moment waar kunnen maken nadat ik de stoute schoenen had aangetrokken.

Mooi moment met een mooie trans gehad dus.

Uiteindelijk ben ik top geweest met condoom dus, ik ben dus nooit gepenetreerd. Hebben elkaar wel gepijpt zonder condoom.

Hierbij spoot zij dus uiteindelijk per ongeluk in mijn oog.. 😅 verder geen sperma in mijn mond gekomen en had last van een rood oog wat na twee uurtjes weg trok..

Maar goed.. nu is de vraag hoeveel risico heb ik hiermee genomen? Ik zit nog in de tijdspan dat ik indien nodig een PeP kuur zou kunnen doen en ben hier toch best wel zenuwachtig over.

Is het aan te raden om die PeP kuur te doen? TS in kwestie gevraagd hoe en war en zij zegt natuurlijk clean te zijn van alles.

Ik stress gewoon nadat ik een post had gezien van iemand hier die HIV heeft gekregen door een ts. Deze medewandelaar deed alles echter onveilig.

Advies gevraagd dus!.
 
Ben ik de enige die dit nou een domme vraag vindt
Zo te lezen aan de flauwe reacties zijn er helaas meer mensen die het een domme vraag vind. Ik vind het geen domme vraag.

Het risico is niet nul, maar het wordt als een laagrisicoaccident gezien. Onder transgender sekswerkers komt veel hiv voor. Een deel zal ook besmettelijk zijn. Gelukkig is de kans om op deze manier hiv op te lopen erg klein en te klein om daar PEP voor te gebruiken. Als je een spatje bloed in je oog had gekregen, dan was er wel een PEP indicatie geweest. Nu dus niet.

Wil je 100% geruststelling, dan kun je over 3 maanden een hiv test doen.
 
Ben ik de enige die dit nou een domme vraag vindt

Ik hoop het, want ik snap niet waarom je de vraag dom vindt .

Om de vraag dom te vinden - moet je blijkbaar denken dat het onzettend duidelijk/logisch/bekend is dat je altijd niet(of altijd wel) een besmetting kunt oplopen via je oog .

Dat is helemaal niet zo duidelijk/logisch/bekend :

Afgezien van direct contact met de bloedbaan (gedeelde naalden van junks, bloadtransfusie,open wonden) loop je allerhande besmettingen typisch op via slijmvliezen - neus/keel/mond/longen , en dan vagina/anus/penis .
(de "rest" van je huid is een stuk steviger en een heel behoorlijke barriere tegen van alles) .

Ook ogen zitten in slijmvliezen - daarom prikt/jeukt het zo makkelijk als er iets (shampo, zeep, stuifmeel) in komt.
En kun je er bv herpes (koortslip) in/op krijgen .

Het is echt wel een logische en terechte vraag. Het antwoord is blijkbaar dat dat risico erg klein is.
Maar dom is de vraag echt niet .
 
Vraag jij nou serieus om een foto van een mega sliert sperm uit mijn neus? 🙊
Sorry, tijdens gangbangs werden (bijna) nooit foto's gemaakt.

Had die gast zo geil gemaakt en mijn hoofd hing zo dat hij recht naar boven in mijn keel spoot, dan komt het dus je neus uit. Letterlijk.. en heb je een giga lachsaldo v iedereen die dat zag 🤣🤣🤣
 
Ik snap de zorgen wel. Je haalt je gewoon de gekste dingen in je hoofd. Niet doen. Zoals de GGD al zegt, de kans op HIV is op deze manier ontzettend klein. Overigens hoef je niet 3 maanden te wachten met een test. Als je ongerust bent doe dan een test na 6 weken en de betrouwbaarheid van de uitslag is dan 90%.
 
Vraag jij nou serieus om een foto van een mega sliert sperm uit mijn neus? 🙊
Sorry, tijdens gangbangs werden (bijna) nooit foto's gemaakt.

Had die gast zo geil gemaakt en mijn hoofd hing zo dat hij recht naar boven in mijn keel spoot, dan komt het dus je neus uit. Letterlijk.. en heb je een giga lachsaldo v iedereen die dat zag 🤣🤣🤣
Tijd voor een Van Kooten en De Bie quote ... Mag ik even een teiltje, er moet een bak bami naar buiten
🤢 🤮
 
Vraag jij nou serieus om een foto van een mega sliert sperm uit mijn neus? 🙊
Sorry, tijdens gangbangs werden (bijna) nooit foto's gemaakt.

Had die gast zo geil gemaakt en mijn hoofd hing zo dat hij recht naar boven in mijn keel spoot, dan komt het dus je neus uit. Letterlijk.. en heb je een giga lachsaldo v iedereen die dat zag 🤣🤣🤣
is iemand anders maar toch

 
Wel wat gewend, al ging het laatste keer ook niet als gepland toen een andere dame niet in de gaten had wat haar vriendin van plan was met mij, en mij een kus gaf op het moment dat haar vriendin de sluizen opende, en zij de volle laag kreeg, daar was ze ook niet blij mee.
 
Ik snap de zorgen wel. Je haalt je gewoon de gekste dingen in je hoofd. Niet doen. Zoals de GGD al zegt, de kans op HIV is op deze manier ontzettend klein. Overigens hoef je niet 3 maanden te wachten met een test. Als je ongerust bent doe dan een test na 6 weken en de betrouwbaarheid van de uitslag is dan 90%.
Ja, ik heb het al in de agenda staan! Even om voor de 100% zekerheid te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan