HIV in Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hivboy

Newbie
11
27/06/22
44
Na een actieve wandel carrière van een tiental jaren bij dames , 1,5 jaar geleden mij gaan interesseren voor shemales. Nu laat ik mij elk half jaar testen op de big 5, afgelopen week ook weer laten doen, maar dit keer werd ik door de huisarts zelf gebeld, met de vraag of ik vrij kon spreken, en je raad het al, een acute HIV infectie.
Nu heb ik een voorliefde van zonder condoom, en de shemales die ik de afgelopen 2 maanden heb bezocht, zeggen allemaal dat ze PReP gebruiken en clean zijn.
Dus ik zou er voorzichtig met zijn, nu is HIV volgens mijn voorlichter goed onder controle te houden, maar toch !!!

Ik zal het verloop hier posten, over het hoe en verder.
 
Ten eerste, een zeer vervelende uitslag. Bedankt voor de waarschuwing. Veel sterkte met de behandeling.
… zeggen allemaal dat ze PReP gebruiken en clean zijn.
Je kunt hier helaas nooit van uitgaan. Mensen zeggen van alles om maar te kunnen neuken en eigen belang gaat soms voor. Er zijn mannen die slecht onder controle zijn (en dus besmettelijk zijn) en wel blijven afspreken met anderen voor onveilige seks. Daarnaast kunnen ze zelf ook net geïnfecteerd zijn en het nog niet weten.
Voor jou is het helaas te laat, maar voor anderen die MSM contacten hebben, inclusief transgender/she-males:

  • Gebruik altijd een condoom, ook al zegt iemand geen soa's te hebben.
  • Gebruik PrEP als je toch perse zonder condoom wilt neuken, met name als je een bottom bent.
  • Laat je regelmatig testen, elke 3 maanden als je onveilige seks hebt.
  • Heb je risico gelopen en je krijgt griepachtige verschijnselen, neem meteen contact op met de huisarts/GGD om te testen of het acute hiv is.
 
Na een actieve wandel carrière van een tiental jaren bij dames , 1,5 jaar geleden mij gaan interesseren voor shemales. Nu laat ik mij elk half jaar testen op de big 5, afgelopen week ook weer laten doen, maar dit keer werd ik door de huisarts zelf gebeld, met de vraag of ik vrij kon spreken, en je raad het al, een acute HIV infectie.
Nu heb ik een voorliefde van zonder condoom, en de shemales die ik de afgelopen 2 maanden heb bezocht, zeggen allemaal dat ze PReP gebruiken en clean zijn.
Dus ik zou er voorzichtig met zijn, nu is HIV volgens mijn voorlichter goed onder controle te houden, maar toch !!!

Ik zal het verloop hier posten, over het hoe en verder.
Dapper dat je dit durft te delen.
Nou had ik wel begrepen dat het hebben van onveilige sex met een Shemale (man) veel risicovoller is dan met een vrouw en het risico om hiv geinfecteerd te worden velen malen groter is.
In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd.
 
Na een actieve wandel carrière van een tiental jaren bij dames , 1,5 jaar geleden mij gaan interesseren voor shemales. Nu laat ik mij elk half jaar testen op de big 5, afgelopen week ook weer laten doen, maar dit keer werd ik door de huisarts zelf gebeld, met de vraag of ik vrij kon spreken, en je raad het al, een acute HIV infectie.
Nu heb ik een voorliefde van zonder condoom, en de shemales die ik de afgelopen 2 maanden heb bezocht, zeggen allemaal dat ze PReP gebruiken en clean zijn.
Dus ik zou er voorzichtig met zijn, nu is HIV volgens mijn voorlichter goed onder controle te houden, maar toch !!!

Ik zal het verloop hier posten, over het hoe en verder.
Lijkt me handig als je kan zeggen bij welke shemales je bent geweest voor de andere hier zodat niemand die het leest nog bij hun gaat
 
Lijkt me handig als je kan zeggen bij welke shemales je bent geweest voor de andere hier zodat niemand die het leest nog bij hun gaat
ik las dat hij bij meerdere shemales was geweest, ik denk dat het niet te achterhalen valt welke shemale hem heeft besmet, Wellicht zal de shemale die hem besmet heeft waarschijnlijk ontkennen dat ze hiv positief is, om geen klanten te verliezen.
 
Of het verstandig is om je te laten neuken zonder condoom , achteraf niet. Maar achter af kun je een koe nog in zijn kont kijken, is anderhalf jaar goed gegaan.

Ik ben alleen staand , heb aan niemand verantwoording af te leggen, als alleen aan mijzelf, maar dit ter zijde.

De load virus deeltjes in het bloed was meer als een miljoen, en dan wil dat zeggen dat de besmetting nog niet lang is geleden, max 8-10 weken.

Ik heb mijn laten testen omdat ik griep klachten had, en het midden van het jaar, de 2x per jaar test zal ik het maar noemen, en volgens mijn begeleider gunstig omdat mijn weerstand deeltjes in het bloed ook nog ruim boven de 200 zit. Allemaal nieuw voor mij, maar leer bij.

Wat betreft de shemales, met deze heb ik al contact gehad, maar je raad het al, gebruiken PReP en vorige week getest en helemaal clean, verder niets mee doen, het is wat het is. Heb al diverse PM gehad voor namen, maar daar ga ik niets mee doen, moet dan een keuze maken tussen 4 shemales, ga ik niet doen, ze waren stuk voor stuk allemaal behoorlijk vriendelijk tegen mij, en grote kans dat ze het zelf ook ( nog ) niet weten.

En op het commentaar dat je alles safe moet doen, dit moet iedereen voor zichzelf weten, we, ( ook ik ) weten wat de risico's zijn. Doe hier niet klagen, alleen maar hopen dat je wat voorzichtig ermee om gaat. Voor degen waar het betrekking op heeft, denk er goed over na.

Als ik eenmaal in de fase zit van, ( N=N ) niet detecteerbaar = niet besmettelijk pak ik de hobby weer op.
 
Of het verstandig is om je te laten neuken zonder condoom
Dit is wel een behoorlijk groot risico, ik heb wel eens gelezen, dat de kans als je een vrouw met hiv neukt op aids niet eens zo heel erg groot is, De kans op hiv besmetting is dacht ik iets van 6 tot 10 maal groter bij anale sex, en nog groter als je de ontvangende partij bent,
Wellicht kan/ wil Piet Soa hier iets over zeggen.
 
Als ik eenmaal in de fase zit van, ( N=N ) niet detecteerbaar = niet besmettelijk pak ik de hobby weer op.

Ga je dan weer bare? Ga je het zeggen? Vind je dat verantwoord?

Reden dat ik het vraag is dat ik eens met een vrouw was, en ik enigr dagen later puur per toeval (zo'n situatie waarvan als je hem in de film zou zien, je zou denken ''wat een onzin') erachter kwam dat ze seropositief was maar wel undetectable load. Ik voelde me toen... weet niet juist, niet verkracht, maar toch dat ik onder valse voorwendselen sex had gehad. Ze had het me moeten vertellen, zodat ik zelf een keuze had kunnen maken (geneukt met condoom trouwens, ze heeft me wel gepijpt zonder).

Weet nog altijd niet of het OK is dat ik me zo voelde/voel. Snap ook wel dat seropositieven niet gediscrimineerd moeten worden, maar ik vind het toch wel een verschil of ze uit zwembaden worden geweerd, of dat ze sex hebben zonder dat partners op de hoogte zijn. Ook al is er medisch gezien geen risico. Je moet er maar op vertrouwen dat diegene de medicatie trouw neemt, bijvoorbeeld.
 
Ga je dan weer bare? Ga je het zeggen? Vind je dat verantwoord?
Naar dat antwoord ben ik ook wel benieuwd, overigens ga ik zelf nooit bare bij een prostituee. met de gedachten van als ze met mij bare gaat, dan gaat ze ook met andere.
Reden dat ik het vraag is dat ik eens met een vrouw was, en ik enigr dagen later puur per toeval (zo'n situatie waarvan als je hem in de film zou zien, je zou denken ''wat een onzin') erachter kwam dat ze seropositief was maar wel undetectable load. Ik voelde me toen... weet niet juist, niet verkracht, maar toch dat ik onder valse voorwendselen sex had gehad. Ze had het me moeten vertellen, zodat ik zelf een keuze had kunnen maken (geneukt met condoom trouwens, ze heeft me wel gepijpt zonder).
Ik kan mij hier heel goed wat bij voorstellen, was dit een dvp of niet?

Snap ook wel dat seropositieven niet gediscrimineerd moeten worden, maar ik vind het toch wel een verschil of ze uit zwembaden worden geweerd, of dat ze sex hebben zonder dat partners op de hoogte zijn. Ook al is er medisch gezien geen risico. Je moet er maar op vertrouwen dat diegene de medicatie trouw neemt, bijvoorbeeld.
ik vind dit wel een moeilijke stelling, ik vind dat seropositieven personen, het wel moeten zeggen tegen hun bedpartner. Ik zelf zou geen sex willen hebben met iemand die seropositief is, daar is mijn leven me net even te lief voor.
 
Tja.............moet zeggen dat ik het ook wel eens doe, ga toch maar eens goed nadenken.

Wat betreft de N=N heb ik even gegoogeld , en dan kun je zonder problemen ( condoom) sex met iemand hebben, deze loopt geen risico.

Weet alleen niet hoe het als een shemale N=N is en een volle lading krijgt van iemand de bv een miljoen deeltjes heeft.

Misschien dat Piet/soa hier antwoord op weet.

En hivboy sterkte met het verloop.
 
voor diegenen die geïnteresseerd zijn:

" Transgender women are a key risk group for HIV, and epidemiologic studies have attributed high rates of HIV infection to behaviors associated with sex work in this population. This systematic review compared HIV prevalence among transgender female sex workers (TFSWs) with prevalence among transgender women who do not engage in sex work, male sex workers, and biologically female sex workers. We conducted systematic searches of 6 electronic databases, and including studies that met pre-established criteria. We extracted data, appraised methodologic quality, assessed heterogeneity, and organized meta-analyses by comparison group. We identified 25 studies among 6405 participant recruited from 14 countries. Overall crude HIV prevalence was 27.3% in TFSWs, 14.7% in transgender women not engaging in sex work, 15.1% in male sex workers, and 4.5% in female sex workers"
 
@hivboy zou je wel kunnen aangeven welke regio je shemales bezoekt. Zo weten wij of we ons moeten testen. Ben best verontrust na jouw bericht.
Als je bovenstaande reactie van collega @dezert leest, zal ik wat betreft het testen, dat niet laten afhangen van de regio waar je shemales hebt bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Heb dat cijfers van rond de 25% HIV positieve Transen vaker voorbij zien komen. Statistisch gezien wordt dit door Hivboy met zijn 4 bezoeken bevestigd.
 
@Rony80
Ik ben anaal nog maagd. Er is ook geen sprake van nzc bij mij of TS. Enige wat wel gebeurde is PZC.
Dan weet je nu wat de risico's zijn. Volgens mij is het risico om hiv op te lopen bij onbeschermde anale sex bijna 100% bij een seropositieve shemale.
Ik heb zelf niks met shemales. maar ik had gelezen dat ze vaak risicovol gedrag vertonen en vaak sexwerk doen en dat ze vaak slachtoffer zijn van sexueel geweld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan