mijn eerste ervaringen met een transgender persoon. Het is meer dan 25 jaar geleden, en het fenomeen 'transgender' was toen nog vrij discreet. Ikzelf was volkomen onschuldig en onwetend op dit gebied.
Op een avond, terwijl ik door de rosse buurt in Brussel (Alhambra) slenterde op zoek naar een betaalde ontmoeting, werd ik als een magneet aangetrokken door een prostituee genaamd Nathalie. Ze straalde een ongelooflijk sexy aura uit.
Ik liep naar haar toe en was meteen gefascineerd door deze prachtige vrouw, wiens ietwat schorre stem me ook opwond. Nadat we de prijs hadden besproken, leidde ze me naar haar studio, op een steenworp afstand. Het was een nogal oud gebouw, dus de trap op. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar prachtige billen te bewonderen, maar aanraken was niet toegestaan ...
Eenmaal binnen in de studio, met zijn mooie, gedempte verlichting, gaf de prachtige vrouw me een onvergetelijke kus die meteen mijn temperatuur, mijn bloeddruk en mijn lul verhoogde
Ik begon met het strelen van haar borsten, die erg gevoelig waren. Kleine, delicate borsten, zacht onder de vingers, hebben ook hun effect, en mijn penis wordt perfect hard.
Natuurlijk wil ik mijn verkenning naar beneden voortzetten, maar Nathalie ontwijkt dat. Ze knielt neer, maakt mijn riem los en trekt mijn broek en onderbroek naar beneden om mijn penis vast te pakken. Ze likt mijn eikel, mijn ballen en mijn pik, terwijl ze met haar seksy ogen aankeek . Ze deepthroat en streelt mijn ballen met haar hand: goddelijk.
Ik voel dat ik het vanavond niet lang meer volhoud en vraag haar om naar bed te gaan.
Ik weet niet meer hoe Nathalie het voor elkaar kreeg om zich uit te kleden en op bed te komen zonder dat ik haar klit zag, maar het is haar gelukt.
Nog een pijpbeurt op bed : gevarieerd en strelend. Af en toe dwaalden haar hand en vingers af naar mijn perineum: pure kunst, met een hoofdletter K.
Plotseling zei ze: "Neem me doggy en laat haar kontje zien,ze leidde mijn penis naar wat ik later zou leren kennen als haar anus.
Door het voorspel dat ze me had gegeven, duurde het niet lang voordat mijn condom gevuld was.
Terwijl ik me aankleedde, zag ik een dildo op het nachtkastje liggen en vroeg haar of ze die wel eens bij haar klanten gebruikte. Ze antwoordde: "Daar praten we de volgende keer wel over."
Ik had de ervaring erg opwindend gevonden en het vooruitzicht om door Nathalie anaal bevredigd te worden, was ongelooflijk aantrekkelijk. Twee dagen later keerde ik terug. Nathalie herkende me meteen en kuste me hartstochtelijk. Ik voelde me een beetje beschaamd (maar ook trots...) tegenover de andere punters.
Hetzelfde gebeurde weer op de trap: geen aanrakingen. In de studio begon het hele gebeuren opnieuw: strelingen, pijpen, tongzoenen. binnen tien minuten was ik al klaargekomen met haar ongelooflijke blowjob.
Ik was een beetje teleurgesteld dat ik zo snel klaargekomen was toen Nathalie zei: "Je wilde weten of ik wist hoe ik een dildo bij je moest gebruiken? Nou, ik heb iets veel beters voor je . Ze leidde me naar het bed waar we elkaar weer begonnen te strelen. Na twee minuten ontdekte ik haar kleine extraatje, dat inmiddels niet meer zo klein was.
Ik voelde me erg ongemakkelijk, maar na een heel kort moment van aarzeling begon ik haar penis en testikels te strelen. Nathalie genoot van mijn strelingen, en haar groeiende penis was daar het beste bewijs van.
Ze leidde mijn hoofd zachtjes naar haar penis. Het is een vreemd gevoel de eerste keer dat je andermans geslachtsdeel proeft: een gevoel van zachtheid en kwetsbaarheid, maar ook van kracht toen Nathalie mijn hoofd pakte en me haar liet zuigen. Ze gaf me aanwijzingen en haar kleine gekreun moedigden me aan om door te gaan.
En toen voelde ik een vinger op mijn anus spelen, eerst zachtjes masserend, daarna met meer nadruk. "Ontspan en laat mij het doen," zei Nathalie. Ze vroeg me op mijn buik te gaan liggen en ging op mijn benen zitten. Ze bevochtigde haar vingers en opende voorzichtig mijn anus. Ze vroeg me om mijn kont een beetje omhoog te brengen, kussen oder mijn buik. Ik voelde haar penis tegen mijn billen. Zachtjes drukte ze haar penis tegen mijn anus en drong toen langzaam bij me binnen.
Wat een heerlijke ontdekking: die warme, levende penis voelen die in en uit bewoog en mijn prostaat stimuleerde.
Ze kwam vrij snel klaar in me, en we bleven nog een lang, teder moment in elkaar verstrengeld.
Nathalie en ik zagen elkaar daarna regelmatig (we waren verliefd op elkaar) tot ze verhuisde.