Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ongetwijfeld te regelen met de juiste DvP. Maar ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat het je spontaan overkomt, dan dat het vooraf afgesproken spel is.
Dat idd ja. 🤓
Kom maar langs hoor, heb de strap al klaarhangen 👀
Lol uhmm niet helemaal wat ik voor ogen had, maar je moet alles eens geprobeerd hebben? Hmmm, nou nee toch maar niet. 🤣
 
Vergeten en naar de volgende gaan.
Eventueel over een maand nog eens proberen.

Mijn ervaring is dat je soms ook gewoon geduld moet hebben, heb bij 1 dame dit meegemaakt, niet telkens weer geprobeerd maar 1 x per paar maanden, na 1,5 jaar contact gekregen en nu een vast adresje.

Soms is er inderdaad geen interesse, en dat is prima, zegt niets over persoon, maar is het gevoel van de dame. En vergeet niet dat "wij" die werken in andere sectoren wel eens een dagje of een week vrij nemen, de sekswerkers hebben daar toch ook recht op. Lijkt me ook niet echt prettig om 24/7 te "moeten" werken.

Is er tijdens een date geen klik dan kan dat heel wat oorzaken hebben. Iedereen heeft zijn dag wel eens niet en achteraf kan het gewoon zo zijn dat je toch niet elkaars type bent.

Ik als "klant" maak het soms ook mee dat je voor niets ergens naartoe wordt gestuurd, dat is uiteraard heel vervelend, maar voor mij maar het zet ook het beroep van de Sekswerkers in een negatief daglicht.

Weet niet hoe de dames er zelf over denken, maar hoe meer ze aanbieden hoe meer kans op fake en teleurstellling.
 
Soms willen ze dat je er moeite voor doet. Dat vind ik geen probleem en wil best moeite doen maar om tot het uiterste te gaan, dan houdt het voor mij op. Spelen doen we wel ergens anders.
 
Soms willen ze dat je er moeite voor doet. Dat vind ik geen probleem en wil best moeite doen maar om tot het uiterste te gaan, dan houdt het voor mij op. Spelen doen we wel ergens anders.
?'Spelen doen we wel ergens anders'?
Ja, uiteraard wil je er best wel wat moeite voor doen! En... natuurlijk gaat het allemaal om het 'spel'! Dat is nu net de essentie van het 'klant-DVP-spannend-aftasten-opgeilen-lekkere sex... spel'! En... als je het goed doet... OMG! Lusten & driften. Waanzinnig geile sex... Klaarkomen uit je tenen... en voldaan huiswaarts keren. Heerlijk lekker man!
 
Iedereen heeft zijn dag wel eens niet en achteraf kan het gewoon zo zijn dat je toch niet elkaars type bent.
Ja, maar daar moet een betaalde DVP zich toch maar overheen zetten.
Je betaalt fors om een seksuele dienst af te nemen en dan verwacht ik ook volledige inzet.
En als ze dat niet kan op wil opbrengen dan is seksuele dienstverlening waarschijnlijk geen verstandige keuze voor de DVP.
 
Ja, maar daar moet een betaalde DVP zich toch maar overheen zetten.
Je betaalt fors om een seksuele dienst af te nemen en dan verwacht ik ook volledige inzet.
En als ze dat niet kan op wil opbrengen dan is seksuele dienstverlening waarschijnlijk geen verstandige keuze voor de DVP.
'inzet'... komt wél van twee kanten he!
Als jij op je rug gaat liggen... en wacht tot zij haar 'sexuele dienstverlening' uitvoert... tsja! Zonden van het geld!
Man! Je krijgt wat je zelf uitstraalt!
 
'inzet'... komt wél van twee kanten he!
Als jij op je rug gaat liggen... en wacht tot zij haar 'sexuele dienstverlening' uitvoert... tsja! Zonden van het geld!
Man! Je krijgt wat je zelf uitstraalt!
Zeker, maar in de praktijk werkt het niet altijd zo.
Sommige mannen zijn nerveus en/of weten zich geen houding te geven en soms is een man gewoon niet de knapste en/of een stuk ouder dan de DVP.
Allemaal factoren die de motivatie van een DVP nogal kunnen verkleinen, maar daar moet ze zich toch maar overheen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan