Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bent nog jong Veerle en misschien is die ziekte nog een beetje aan je deurtje voorbij gegaan. Wat ik hoop voor je hoor. De meeste oudere lezers hier zijn op wat voor manier dan ook waarschijnlijk al een keertje aan de beurt geweest vandaar dat er zo op gereageerd wordt.
Ik denk dat het echt bizar is wat jullie allemaal voor je plaat krijgen. Vind het ook leuk dat je daar ons inzicht in geeft.
 
Je bent nog jong Veerle en misschien is die ziekte nog een beetje aan je deurtje voorbij gegaan. Wat ik hoop voor je hoor. De meeste oudere lezers hier zijn op wat voor manier dan ook waarschijnlijk al een keertje aan de beurt geweest vandaar dat er zo op gereageerd wordt.
Ik denk dat het echt bizar is wat jullie allemaal voor je plaat krijgen. Vind het ook leuk dat je daar ons inzicht in geeft.
Dat ik jong ben heeft er niks mee te maken. Heb mijn opa zn laatste adem zien uitblazen (uitgezaaide longkanker) en mijn vader heeft een hersen tumor gehad (inmiddels inactief).

Ik kan me alleen goed loskoppelen van woorden in deze situaties. We schelden met aids, tering etc maar kanker mag niet? Laten we dan 1 lijn trekken denk ik maar dat is een persoonlijke kwestie.

Ik snap dat het voor sommige vervelend is om te lezen maar het lijkt voor sommige vervelender dan de daadwerkelijke situatie waarmee ik moet dealen. Dat zet bij mij weer vraagtekens. Geen respect tonen is ook geen respect krijgen.

Een spiraaltje plaats ik voor mezelf en niet zodat heren zich kunnen goed voelen tijdens een zaadlozing. De gedachte dat heren denken dat ik allemaal voor hun doe, geeft mij het gevoel dat ik geen mens meer ben maar alleen een object dat bestaat voor hun plezier.
 
Zo ben je wel beanderd door die klerelijer die om 'puur natuur' vroeg. Ik ga ervan uit (ik hoop) dat je meeste klanten wel deugen?
De meeste wel maar ben de afgelopen 18 uur toch wel op 2 a 3 handen te tellen heren gevraagd of ik het dan ook niet zonder wil doen nu ik toch maar beschermd ben
 
Niet reageren en blokkeren is vaak verstandiger.
Goh de klant was ook niet verstandig bezig dus ik zou me geen fluit aantrekken van hoe ik hem aanspreek. Eens goed je gedacht zeggen en daarna direct blokkeren. Kan hij pissed off naar zijn scherm staren zonder dat hij kan terug reageren.

Niets frustrerender dan genegeerd worden😀
 
De meeste wel maar ben de afgelopen 18 uur toch wel op 2 a 3 handen te tellen heren gevraagd of ik het dan ook niet zonder wil doen nu ik toch maar beschermd ben
Ja, je bent beschermd tegen zwanger raken ......
Er zijn een hoop domme mensen en je zal vast veel van die berichten ontvangen. Beter daar gewoon helemaal niet op reageren.
 
Had eerlijk gezegd het eerste stukje van het verhaal niet goed meegekregen.
Je bent dus een tijdje uit de running omdat er een spiraaltje bij je is geplaatst. Dit heb je dus ergens gepost en dat trikkert nu dus best wel wat figuren om je nu voor baresex te benaderen? En daar wordt jij pischagerijnig van.

Wat heb je dus geleerd? Je was gewoon weer te eerlijk. Volgende keer is het je verstandskies!😄😘
 
Ik kies ervoor om eerlijk te zijn tegen mijn klanten. Dat siert mij en daarom heb ik een vrij goede naam opgebouwd. Zowel online als met dates en m2m reclame.

Boos worden ze toch wel dus kan maar beter de waarheid vertellen lijkt mij
Eerlijkheid duurt ook het langste toch?
En wat je al zegt het siert je daarmee, jij onderscheid je van vele andere dames. En ieder doet het toch op zijn eigen manier
 
Ik had verwacht dat we toch iets meer manieren hadden dan dit. Wat is er gebeurd met nee is nee en bemoei je met je eigen zaken?

En voor de heren die denken "kijk hoe je reageert"; ook ik heb een grens die toch vrij duidelijk was 😒
Ik snap je prima hoor Veerle.
We zijn allemaal mensen en soms wordt het gewoon te veel en moet je je frustratie uiten en dan kies je wel eens wat stevige woorden uit.

Ik snap dit domme gezuig van mannen die je benaderen ook niet. Of ze zijn dom of ze hebben tijd teveel of ze willen gewoon je lekker provoceren (of een combinatie).
 
Ik snap je prima hoor Veerle.
We zijn allemaal mensen en soms wordt het gewoon te veel en moet je je frustratie uiten en dan kies je wel eens wat stevige woorden uit.

Ik snap dit domme gezuig van mannen die je benaderen ook niet. Of ze zijn dom of ze hebben tijd teveel of ze willen gewoon je lekker provoceren (of een combinatie).
volgens mij is het voornamelijk treiteren
 
Oh ik was helemaal vergeten dat dit topic bestond! Hier even een paar pareltjes van afgelopen maand.
Hopelijk heeft de meneer met de 'ernstig' ondertussen al iemand gevonden... klonk urgent en ik kon niet veel doen vanuit Spanje.
Eigenlijk krijg ik voor de rest heel erg leuke mail hoor! Soms zijn er gewoon wat uh... tja hoe noem je dit zelfs?
 

Bijlagen

  • IMG_5093.jpg
    IMG_5093.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 92
  • IMG_5094.jpg
    IMG_5094.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 90
  • IMG_5095.jpg
    IMG_5095.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 87
  • IMG_5096.jpg
    IMG_5096.jpg
    66,1 KB · Weergaven: 90
Laatst bewerkt:
Oh ik was helemaal vergeten dat dit topic bestond! Hier even een paar pareltjes van afgelopen maand.
Hopelijk heeft de meneer met de 'ernstig' ondertussen al iemand gevonden... klonk acuut en ik kon niet veel doen vanuit Spanje.
Eigenlijk krijg ik voor de rest heel erg leuke mail hoor! Soms zijn er gewoon wat uh... tja hoe noem je dit zelfs?
Heerlijk: "is het gewoon mogelijk om nen buk te doen." Zal wel een streekgenoot van mij zijn vrees ik😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan