Hoe benader je een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is een goed onder werp zeg tegen de seks werker ik heb jeuk en zoek seks
een gesprekje en stel haar op haar gemak dat is mijn manier om een seks werker
te benaderen.
Niet lullig bedoeld Paul maar het gebruik van leestekens en hoofdletters maakt je reactie leesbaar. En als je leesbaar schrijft en verstaanbaar spreekt maakt het alles net wat makkelijker!
 
Dit is een goed onderwerp zeg tegen de seks werker ik heb jeuk en zoek sekse een gesprekje en stel haar op haar gemak dat is mijn manier om een seks werker
te benaderen.

Als ik een sekswerker zou zijn en iemand staat voor mijn raam met de opmerking: "Ik heb jeuk" zou ik heeeeeeel voorzichtig zijn!
 
Een kleine voorstelling van jezelf vind ik zelf zo fijn !komt zoveel beter over dan : prijs???neuken nu!!!adres????? Dan is dat voor mij al een afknapper !!! Ook heb ik een heel uitgebreid profiel text met alle mogelijkheden en prijzen hoe ,wat waar ,wanneer als je deze hebt gelezen weet je 99 % van wat je moet weten .als de wandelaar het al wilt lezen !mijn eerste zin in de advertentie luid " gelieven eerst alles te lezen voor je aan het bellen gaat zo komt u al veel te weten" en wat denk je ???? Foto,s kijken en gelijk bellen ! En vragen stellen !!! Dat vraag je heeft u de advertentie gelezen???nee voor wat !!!!!!????daar krijg je dan toch grijzen haren van ! Is het dan zo moeilijk om even info in te winnen voor je aan het bellen gaat???? Kan allemaal zo makkelijk zijn ! Maar dan komt hier het gezegde loopt zen lul achterna en het verstand blijft achter !!!
 
Is het dan zo moeilijk om even info in te winnen voor je aan het bellen gaat???? Kan allemaal zo makkelijk zijn ! Maar dan komt hier het gezegde loopt zen lul achterna en het verstand blijft achter !!!
Amai Veronique, een groot cliché dacht ik altijd maar als ik je uitleg zo lees moet ik het nog gaan geloven ook.
Op dat vlak zijn wij mannen ( niet allemaal ) toch best wel zwak.
Alle respect voor jou hoe je omgaat met je klanten vind ik.
Lijkt me een plezier om een dame zoals jou te bezoeken.
Veel succes nog. 👍🏻
 
Amai Veronique, een groot cliché dacht ik altijd maar als ik je uitleg zo lees moet ik het nog gaan geloven ook.
Op dat vlak zijn wij mannen ( niet allemaal ) toch best wel zwak.
Alle respect voor jou hoe je omgaat met je klanten vind ik.
Lijkt me een plezier om een dame zoals jou te bezoeken.
Veel succes nog. 👍🏻
Ik probeer zeg wel probeer voor ieder goed te doen echter ben ik een mens en geen robot ! Dus durf ik al eens een steek te laten vallen ! Zijn weinige die dat durven toegeven want dan krijg je toch het deksel op je neus hahahah maar ga altijd van uit om er het beste van proberen te maken
....xx
 
Een kleine voorstelling van jezelf vind ik zelf zo fijn !komt zoveel beter over dan : prijs???neuken nu!!!adres????? Dan is dat voor mij al een afknapper !!! Ook heb ik een heel uitgebreid profiel text met alle mogelijkheden en prijzen hoe ,wat waar ,wanneer als je deze hebt gelezen weet je 99 % van wat je moet weten .als de wandelaar het al wilt lezen !mijn eerste zin in de advertentie luid " gelieven eerst alles te lezen voor je aan het bellen gaat zo komt u al veel te weten" en wat denk je ???? Foto,s kijken en gelijk bellen ! En vragen stellen !!! Dat vraag je heeft u de advertentie gelezen???nee voor wat !!!!!!????daar krijg je dan toch grijzen haren van ! Is het dan zo moeilijk om even info in te winnen voor je aan het bellen gaat???? Kan allemaal zo makkelijk zijn ! Maar dan komt hier het gezegde loopt zen lul achterna en het verstand blijft achter !!!
Ik heb het nog al aangehaald: sommige wandelaars leven precies nog in de "middeleeuwen", of kunnen gewoon niet lezen of de inhoud van een adv. juist interpreteren. Sommigen zijn zelfs sociaal "achterlijk".
Als ik sommige uitspraken op dit forum lees, ben ik soms beschaamt in hun plaats!
 
Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.

1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.

2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.

3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.

4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.

6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!

Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

Best wel een goede vraag, er zijn wat dames, die niet alleen thuis zitten.
Soms zit er een gast bij verstop in een kamer. Je hebt het over Pricacy en niet vermoord willen worden. Er zijn een hoop bezoekers die op deze manier zijn overvallen. Had het ook laatst met een dame: Vroeg haar zij er nog huisgenoten of huisdieren waar ik rekening moet houden. zij antwoorde nee er is niemand. Eenmal aangekomen zat de eigenaar van het huis gewoon te douchen.
 
Laatst bewerkt:
!komt zoveel beter over dan : prijs???neuken nu!!!adres????? Dan is dat voor mij al een afknapper !!! Ook heb ik een heel uitgebreid profiel text met alle mogelijkheden en prijzen hoe ,wat waar ,wanneer als je deze hebt gelezen weet je 99 % van wat je moet weten .als de wandelaar het al wilt lezen !mijn eerste zin in de advertentie luid " gelieven eerst alles te lezen voor je aan het bellen gaat zo komt u al veel te weten" en wat denk je ???? Foto,s kijken en gelijk bellen !
Het is al eerder aangestipt, maar ik zou het al heel wat vinden als de sekswerker reageert op een belletje. Als het niet meteen lukt om op te nemen, kan ik daar nog wat bij voorstellen, maar na een uur zou ze bijvoorbeeld een tekstbericht kunnen sturen of terugbellen.
Tot nu toe heb ik één dame meegemaakt die heel kort de telefoon liet overgaan, ten teken dat ze op dat moment -weer- bereikbaar was.
Daartegenover staat een ervaring van kort geleden; na drie keer bellen wordt er opgenomen (hoogstwaarschijnlijk een planner) en na twee vragen krijg ik iets onverstaanbaars te horen en wordt de verbinding verbroken.
 
Het is al eerder aangestipt, maar ik zou het al heel wat vinden als de sekswerker reageert op een belletje. Als het niet meteen lukt om op te nemen, kan ik daar nog wat bij voorstellen, maar na een uur zou ze bijvoorbeeld een tekstbericht kunnen sturen of terugbellen.
Als je bij sommigen meekijkt hoeveel tientallen berichten en telefoontjes die krijgen... het is gewoon ondoenlijk om met 80 man te gaan terugbellen en kletsen voor niks.
Tekstbericht terug kan als er tijd voor is, terugbellen kan voor sommige mannen erg onwelkom zijn als ze weer thuis aan de dis zitten met het gezin.
 
natuurlijk zijn er altijd redenen te bedenken om niet terug te bellen/ teksten, maar als je ziet dat een advertentie net omhooggeplaatst is, dan wekt dat bij mij de indruk dat je het op dat moment rustig hebt.
De keer dat ik meekeek begreep ik dat het meisje, als er tijd is, kijkt naar de meest recente berichten en daarvan dan éérst naar de berichten van bekende nummers. Wie al eens is geweest staat dan met een 'bijnaam' in de contact list. Heb je dus uren eerder al eens voor het eerst gebeld of getekst, dan ben je een van de vele tientallen onbekenden. Het is ondoenlijk om als het meisje een half uurtje tijd heeft en de advertentie omhoog heeft geplaatst om dan gratis met 80 onbekenden te gaan chatten die dan voor een deel weer uitgebreid terug gaan schrijven zo van "hee, ik zie een nieuwe profiel foto van je, wat lekker, stuur je nog eens wat?" en sommigen gaan dan welterusten appen en goeiemorgen en wanneer ben je vrij... gekkenhuis.
 
Op de vraag "hoe benader je een sekswerker" zou ik in eerste instantie zeggen

"In elk geval niet zoals je je moeder benadert.
Voor je moeder ben je altijd nummer één en ze zal er altijd voor je zijn, vóór alle anderen, op alle tijden van de dag.
Realiseer je dat een dvp niet je moeder is, dat hoogstwaarschijnlijk een andere man haar nummer één is, dat ze af en toe (tegen betaling) een uur doet alsof jij het centrum van het universum bent maar buiten dat uur ben je (met alle respect) een nobody ;-)"
 
Realiseer je dat een dvp niet je moeder is, dat hoogstwaarschijnlijk een andere man haar nummer één is, dat ze af en toe (tegen betaling) een uur doet alsof jij het centrum van het universum bent maar buiten dat uur ben je (met alle respect) een nobody ;-)"
En dan heb je een goeie dvp getroffen. Je kan het ook nog veel minder treffen!
 
Op de vraag "hoe benader je een sekswerker" zou ik in eerste instantie zeggen

"In elk geval niet zoals je je moeder benadert.
Voor je moeder ben je altijd nummer één en ze zal er altijd voor je zijn, vóór alle anderen, op alle tijden van de dag.
Realiseer je dat een dvp niet je moeder is, dat hoogstwaarschijnlijk een andere man haar nummer één is, dat ze af en toe (tegen betaling) een uur doet alsof jij het centrum van het universum bent maar buiten dat uur ben je (met alle respect) een nobody ;-)"
Ja! Leuk!
Een boeiende DVP die je tegen betaling een uurtje of twee laat voelen als het 'centrum van haar universum'... Laat maar komen!

En... dan mag ze ook het middelpunt van mijn onvoorwaardelijke aandacht zijn! OMG!
 
De keer dat ik meekeek begreep ik dat het meisje, als er tijd is, kijkt naar de meest recente berichten en daarvan dan éérst naar de berichten van bekende nummers. Wie al eens is geweest staat dan met een 'bijnaam' in de contact list. Heb je dus uren eerder al eens voor het eerst gebeld of getekst, dan ben je een van de vele tientallen onbekenden.
Voor de Nederlandse meiden zal dat zeker opgaan, maar voor die van (ver) over de grens toch in mindere mate, lijkt me.
Maar goed, ze zeggen dat de aanhouder wint, maar op een bepaald punt ontgaat je de lust.
 
Laatst bewerkt:
Amai Veronique, een groot cliché dacht ik altijd maar als ik je uitleg zo lees moet ik het nog gaan geloven ook.
Op dat vlak zijn wij mannen ( niet allemaal ) toch best wel zwak.
Alle respect voor jou hoe je omgaat met je klanten vind ik.
Lijkt me een plezier om een dame zoals jou te bezoeken.
Veel succes nog. 👍🏻
Ik kan het je alleen maar aanraden 😜
Dat gaat je zeker bevallen.
Ik kijk al uit naar mijn volgende keer. 😋
 
Een kleine voorstelling van jezelf vind ik zelf zo fijn !komt zoveel beter over dan : prijs???neuken nu!!!adres????? Dan is dat voor mij al een afknapper !!! Ook heb ik een heel uitgebreid profiel text met alle mogelijkheden en prijzen hoe ,wat waar ,wanneer als je deze hebt gelezen weet je 99 % van wat je moet weten .als de wandelaar het al wilt lezen !mijn eerste zin in de advertentie luid " gelieven eerst alles te lezen voor je aan het bellen gaat zo komt u al veel te weten" en wat denk je ???? Foto,s kijken en gelijk bellen ! En vragen stellen !!! Dat vraag je heeft u de advertentie gelezen???nee voor wat !!!!!!????daar krijg je dan toch grijzen haren van ! Is het dan zo moeilijk om even info in te winnen voor je aan het bellen gaat???? Kan allemaal zo makkelijk zijn ! Maar dan komt hier het gezegde loopt zen lul achterna en het verstand blijft achter !!!
Gelijk heb je @Privé veronique . Heeft heel veel met respect voor de dame te maken. (y)
 
Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.

1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.

2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.

3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.

4.) onderhandel niet over de prijs.

5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.

6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.

7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!

Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
Dit is nu eens helemaal waar ! En sommige hebben toch een probleem met advertentie te lezen !mijn eerste zin luid "Gelieve eerst heel de advertentie te lezen zo kom je al veel te weten !!!en wat denk je ???nee hoor heb het niet gelezen heb de fotos gezien en heb gelijk gebeld !! Dat is nu eens letterlijk je lul achterna lopen en verstand bleef achter ...
 
Dit is nu eens helemaal waar ! En sommige hebben toch een probleem met advertentie te lezen !mijn eerste zin luid "Gelieve eerst heel de advertentie te lezen zo kom je al veel te weten !!!en wat denk je ???nee hoor heb het niet gelezen heb de fotos gezien en heb gelijk gebeld !! Dat is nu eens letterlijk je lul achterna lopen en verstand bleef achter ...
Je zal maar een analfabeet zijn ;)
 
Dit is nu eens helemaal waar ! En sommige hebben toch een probleem met advertentie te lezen !mijn eerste zin luid "Gelieve eerst heel de advertentie te lezen zo kom je al veel te weten !!!en wat denk je ???nee hoor heb het niet gelezen heb de fotos gezien en heb gelijk gebeld !! Dat is nu eens letterlijk je lul achterna lopen en verstand bleef achter ...
Mijn vriendin heeft een zeer uitgebreide website met een duidelijke FAQ, toch hoor ik van haar dat er vaak vragen gesteld worden die letterlijk gewoon op haar website staan. Het scheelt wel dat ze snel weer terug kan verwijzen naar haar website, maar ik kan me voorstellen dat het soms heel vermoeiend kan zijn voor jullie.
 
Mijn vriendin heeft een zeer uitgebreide website met een duidelijke FAQ, toch hoor ik van haar dat er vaak vragen gesteld worden die letterlijk gewoon op haar website staan. Het scheelt wel dat ze snel weer terug kan verwijzen naar haar website, maar ik kan me voorstellen dat het soms heel vermoeiend kan zijn voor jullie.
Het lijkt mij ook vermoeiend, maar het is vast niet zo erg als bij de klantenservice van bol.com
 
Dit is nu eens helemaal waar ! En sommige hebben toch een probleem met advertentie te lezen !mijn eerste zin luid "Gelieve eerst heel de advertentie te lezen zo kom je al veel te weten !!!en wat denk je ???nee hoor heb het niet gelezen heb de fotos gezien en heb gelijk gebeld !! Dat is nu eens letterlijk je lul achterna lopen en verstand bleef achter ...
Ik ben het met je eens dat sommige mannen de advertentie niet lezen, maar er zijn ook veel dames die te weinig informatie in de advertentie zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan