iluzera
Stamgast
Kleine rechtzetting: voor dat etentje anex speeltijd met zijn drieën moest ik inderdaad niks betalen. Maar bij de latere bezoekjes aan haar heb ik haar zoals voorheen gewoon netjes betaald.Tof verhaal man. Klinkt echt als iets speciaals dat jullie hadden, niet zomaar een klant-ding dus.
Dat afscheidsetentje, wow. Dat ze dat allemaal voor jou geregeld had, met z'n drieën nog wel, da's echt niet niks hoor. Zo zie je maar dat het voor haar ook meer betekende dan gewoon business. En dan dat ze jou nog wou blijven zien daarna, zonder betaling en zo… dat zegt genoeg denk ik.
Voordien nam ik altijd een uurtje tijd. Maar na die verrassende dag werd er niet meer over tijd gesproken. Ik maakte een afspraak en de tijd werd gewoon vergeten. Soms zaten we al een hele tijd te kletsen in de salon, dan toch maar naar boven en nadien bleef ik dikwijls nog een tijdje napraten. En dat kon som wel wat uitlopen. We hadden geen andere relatie dan gewoon de dame die ontvangt en de klant. Maar ja wat wil je als je elkaar zolang kent, dan komt er uiteraard wel een soort van vriendschap en vertrouwen wederzijds. Maar meer ook niet. Ondanks alles heb ik nooit andere gevoelens (verliefdheid e.a.) voor haar gehad, daar ben ik veel te nuchter voor.
Ik heb meerdere dames gedurende meerdere jaren bezocht, en ja dan heb je wel een soort verbinding. Maar nooit was dat meer dan een klant-ding. Dat is iets dat je moet weten en duidelijk beseffen als je naar de dames gaat.