Helaas bij mij liep het totaal uit de hand door m'n eigen schuld ik dacht niet na ik dacht dat ik een vriendin bij had ik keek zo naar haar op dat je blijkbaar niet mag doen bij een DVP ze was zacht van karakter " dacht ik" slim geleerd en kon iemand echt een gevoel geven van waardering , ze was zeer open , ze vertelde over haar plannen ze had een huis gekocht. Toen ze ziek was " keelontstekingen was ze altijd precent ik wist bijna alles ook haar privé ze was er echt zo open mee ik ,had dit nog nooit echt gehad ,en dat gaf mij zo een indruk dit gevoel was echt dit is echt een vriendin geworden helaas. Dit was NIET het geval en daar ben ik op harde manier te weten gekomen hier ,op dit forum word ze nog geprezen en uitgeroepen tot de top 10 van de DVPs wat ik heb gedaan is een zeer ,domme zet in een geval van mentale zwakte had ik mijn geduld en zelfrespect verloren en respect naar haar toe ,haar zwart gemaakt door dat een date weer niet door ging de zoveelste ..hoe stom dit was want ik was er nooit boos voor mijn 1e date is 10 keer verzet geweest ik had hier op forum iets genoteerd in een zeer grote zwakte en van mijn kloten gemaakt via mail naar haar en ik kreeg een mailtje terug dat ze me eerst wat ging laten afkoelen mij daar ging van aanspreken maar door dit extra geval allesbehalve hier content mee was en ook niet dit had verwacht en me vroeg afstand te houden en indien ik dit niet die de politie ging verwittigen ons samen werking wordt stopgezet en dit werd ook gedaan f2f insta overal was ik eraf . Ik heb tot heden nog steeds schrik dat ik politie over de deur krijg moet maar een ander iets doen.. ik hoor ze niet het is ook namelijk nooit uitgesproken geweest dat ik hier fout was absoluut ik had altijd een fijne leuke tijd,met haar samen dat ik soms terug denk aan onze gesprekken en de what's app berichten wees er maar zeker van maar tot vandaag heb ik hier zo enorm spijt van de DVP op zich neem ik totaal niets kwalijk moest ik in haar plaats zijn geweest deed het zelfde . Conclusie wees galant respectvol geniet tot zolang je kan want zonder je weer ben je 1 jaar verder met de warme herrineringen