Hoe gedragen glazen straatje?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fox

Newbie
4
19/10/21
153
Dag alleen

Ik ben hier nieuw en kon er niet meteen een topic van vinden…

Maar hoe moet je je eigenlijk gedragen in het glazen straatje? Bestaat er een soort van etiquette?

Gisteren ben ik voor de eerste keer bij een dame geweest na heel lang getwijfel enz maar ik vond van mezelf moeilijk ten eerste die "drempel" te overschrijden maar ten tweede moeilijk om te weten hoe ik mij het best gedraag??

Ergens weet ik dat het not done is om voor een raam te staan kijken enz maar toch moet je het allemaal eens gezien hebben en aangezien ik zo'n twijfelaar en kieskeurig ben loopt dat niet zo van een leien dakje.

Is het fout om steeds opnieuw door de straatjes te wandelen? Ik heb er wel 100x door alle straatjes gewandeld subtiel proberen kijken vaak eens teruglachend naar de meisjes die me wenkten.

Wat me dan stoorde was het getik van enkele vrouwen op het raam. Bij die heb ik dan meteen het gevoel dat ik er niet wil naartoe gaan.

Maar misschien is dat mijn fout, omdat ik met een glimlach keek naar die richting en is het ook niet done dat je er zo rondloopt en dus eerder een pokerface moet opzetten?

De dames die mij interesses wel opwekten waren dan heel subtiel in hun 'overhalen' recht in de ogen kijkend en subtiel willen zeggen kom even naar mij. Eigenlijk best leuk vind ik

Onderhandelen over de prijs heb ik nog niet want wat is een deftige prijs voor een handeling? 50 euro enkel voor pijpen en handjob met condoom is misschien iets te veel? Want ik mocht ook seks met haar maar dat heb ik afgeslagen.

en dit misschien offtopic vraagje: wanneer beginnen ze 's morgens in het glazenstraatje of is dit nonstop aan de lopende band met wisselende dames?
 
Ik ben ook geen raamexperts, @Fox .
Maar vlgs. mij bestaan er niet zo veel (sowieso ongeschreven) regels. Als je je maar respectvol en een beetje fatsoenlijk gedraagt. Zeker mag je naar de dames kijken, ze zitten ten slotte niet voor niet in een raam. Staan eindeloos staren is zeker iets anders. Waar de grens is is een beetje een gevoelskwestie. Als beginner zou je het waarschijnlijk eerder kort houden, omdat je onzeker en nerveus bent. Of je moet ernstig autistisch zijn, dan voel je dat waarschijnlijk niet goed aan. En natuurlijk kan je met de dames een gesprek aangaan over hun dienstverlening en prijs. In hoe ver het verstandig is om daarover te onderhandelen hangt ook af van waar je op welk tijdstip bent en van wat eigen ervaring van wat kan. Onderhandelen kan ook de sfeer verpesten en daarop zou de qualiteit van de geboden service niet vooruit gaan.
Tijden en prijzen hangen vooral ook af van waar je bent (welke stad, buurt). Maar 50 € voor alleen pijpen en handjob lijkt mij bij een raamdame idd niet goedkoop. Ligt dan ook wel weer eraan hoe lang je binnen in de kamer was.

Ik hoop, dat de raamexperts zich hier ook nog uiten, die weten eea. beter dan ik.
Maar ik wilde je ten minste een eerste serieuze reactie geven.
 
Mijn ervaring: je kunt in een ramenstraat 1 à 2 keer een dame lachend aankijken. Daarna gaan ze zich er aan ergeren. Eindeloos blijven rondlopen is verder geen probleem, doe ik ook vaak genoeg, te vaak eigenlijk ? als ik op een bepaalde dame wacht of geen keuze kan maken. Maar dan niet steeds oogcontact blijven zoeken.

Als je op een beetje afstand van de ramen kunt lopen (zoals in de Geleen) voelt het allemaal wat makkelijker. Ik ken het glazen straatje niet. Als je vlak langs de ramen moet lopen is erg lang rondlopen misschien niet zo'n goed idee.
 
Mijn ervaring: je kunt in een ramenstraat 1 à 2 keer een dame lachend aankijken. Daarna gaan ze zich er aan ergeren. Eindeloos blijven rondlopen is verder geen probleem, doe ik ook vaak genoeg, te vaak eigenlijk ? als ik op een bepaalde dame wacht of geen keuze kan maken. Maar dan niet steeds oogcontact blijven zoeken.

Als je op een beetje afstand van de ramen kunt lopen (zoals in de Geleen) voelt het allemaal wat makkelijker. Ik ken het glazen straatje niet. Als je vlak langs de ramen moet lopen is erg lang rondlopen misschien niet zo'n goed idee.
Precies dit idd haha
Op de wallen loop ik soms 3/4 rondjes, na 2x kijken de meeste dames je niet eens meer aan haha
 
ik kijk en glimlach naar de dames vind ik altijd leuk en spannend om te doen. omdat de dames je naar binnen proberen te lokken. Het is zeg maar een soort van spel tussen de wandelaar en de dame achter het raam. Ik heb vaak oogcontact met ze en praat regelmatig met ze, en vraag ze altijd naar hun service en naar de prijs en waar ze vandaan komen. De meeste dames vinden dat niet erg omdat het erbij hoort. Dus met andere woorden gewoon doen. In het begin was ik een beetje verlegen maar als je het vaak genoeg doet dan wordt het de normaalste zaak van de wereld. Maar je loopt ook wel eens dames tegen die je boos aankijken van wil je naar binnen of niet? Met zo'n arrogante blik, die dames laat ik dan ook links liggen. Maar de meeste dames zijn wel oke.
 
Laatst bewerkt:
Dag alleen

Ik ben hier nieuw en kon er niet meteen een topic van vinden…

Maar hoe moet je je eigenlijk gedragen in het glazen straatje? Bestaat er een soort van etiquette?

Gisteren ben ik voor de eerste keer bij een dame geweest na heel lang getwijfel enz maar ik vond van mezelf moeilijk ten eerste die "drempel" te overschrijden maar ten tweede moeilijk om te weten hoe ik mij het best gedraag??

Ergens weet ik dat het not done is om voor een raam te staan kijken enz maar toch moet je het allemaal eens gezien hebben en aangezien ik zo'n twijfelaar en kieskeurig ben loopt dat niet zo van een leien dakje.

Is het fout om steeds opnieuw door de straatjes te wandelen? Ik heb er wel 100x door alle straatjes gewandeld subtiel proberen kijken vaak eens teruglachend naar de meisjes die me wenkten.

Wat me dan stoorde was het getik van enkele vrouwen op het raam. Bij die heb ik dan meteen het gevoel dat ik er niet wil naartoe gaan.

Maar misschien is dat mijn fout, omdat ik met een glimlach keek naar die richting en is het ook niet done dat je er zo rondloopt en dus eerder een pokerface moet opzetten?

De dames die mij interesses wel opwekten waren dan heel subtiel in hun 'overhalen' recht in de ogen kijkend en subtiel willen zeggen kom even naar mij. Eigenlijk best leuk vind ik

Onderhandelen over de prijs heb ik nog niet want wat is een deftige prijs voor een handeling? 50 euro enkel voor pijpen en handjob met condoom is misschien iets te veel? Want ik mocht ook seks met haar maar dat heb ik afgeslagen.

en dit misschien offtopic vraagje: wanneer beginnen ze 's morgens in het glazenstraatje of is dit nonstop aan de lopende band met wisselende dames?
Mijn mening is dat hoe vaker je door het straatje wandelt hoe meer je genegeerd wordt , maar als je interesse in een dame toont is dat meestal snel weer terug hoor , echt regels zijn er niet maar zoals gezegd gedraag je normaal , en je kan in mijn opinie beter bij een minder knap meisje naar binnen gaan die vriendelijk lacht dan bij een type Bondgirl die verveeld op haar telefoon zit te kijken
Ik ben jaren terug eens in het glazen straatje geweest , is het instaptarief daar nog steeds 50 Euro? Als je waardeloze afwerkseks wil moet je zeker afdingen op het instaptarief , dat leren ze je wel af dan

In principe zit pijpen en neuken in de prijs inbegrepen het is alleen een beetje kort dus moet je je tijd niet verdoen , ik neem aan dat je een jonge vent bent die geen moeite heeft om met een minuut of tien klaar te zijn maar als je last van zenuwen hebt kan je beter wat meer geld uitgeven en een half uurtje nemen dat is uiteraard duurder maar als je dan een betere ervaring hebt heb je minder het idee dat je je geld weggegooid hebt
Zit het glazen straatje nog steeds vol oostblok dames?
De Belgradostraat was toen ik er een jaar of vijf geleden goedkoper , bestaat dat nog eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring: je kunt in een ramenstraat 1 à 2 keer een dame lachend aankijken. Daarna gaan ze zich er aan ergeren. Eindeloos blijven rondlopen is verder geen probleem, doe ik ook vaak genoeg, te vaak eigenlijk ? als ik op een bepaalde dame wacht of geen keuze kan maken. Maar dan niet steeds oogcontact blijven zoeken.

Als je op een beetje afstand van de ramen kunt lopen (zoals in de Geleen) voelt het allemaal wat makkelijker. Ik ken het glazen straatje niet. Als je vlak langs de ramen moet lopen is erg lang rondlopen misschien niet zo'n goed idee.
Ik ben er een keer geweest toen ik met een kameraad een weekendje naar Gent ging , het glazen straatje de Pieter vander donkt doorgang en de Schepenenvijver straat zijn wat aanbod wel vergelijkbaar met de Geleenstraat , Het glazen straatje is een bezienswaardigheid op zich , het is een overdekte passage die je qua sfeer en bouwstijl wel met de chique winkelpassage in den Haag kan vergelijken ,( een stuk kleiner natuurlijk dat wel ) het is niet zo breed als de Geleenstraat dat je je anoniem op de middenberm kan voortbewegen
Als je het glazen straatje uitkomt op de Brabantdam en je loopt een meter of 50 naar links heb je de Belgradostraat , dat is een beetje een vreemd wandelgebied waar een aantal panden gewoon tussen normale woningen staan , de panden hebben een paar ramen en liggen vrij ver uit elkaar en daar zit meer wat je in de Doubletstraat zou verwachten

Om er vanuit Nederland speciaal voor naar toe te rijden zou ik niet doen maar als je zoals ik toch een weekendje in Gent bent is het wel aan te bevelen om er eens een kijkje te nemen, Gent is verder ook helemaal geen vervelende stad overigens om een avondje te stappen
 
Zit het glazen straatje nog steeds vol oostblok dames?
De Belgradostraat was toen ik er een jaar of vijf geleden goedkoper , bestaat dat nog eigenlijk?
Bedoel je de wallen? Er zitten dames uit het Oostblok maar de prijzen zijn niet goedkoper. Alleen de donkere dames doen het voor minder geld. die zitten rondom de kerk.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je de wallen? Er zitten dames uit het Oostblok maar de prijzen zijn niet goedkoper. Alleen de donkere dames doen het voor minder geld. Maar die zitten rondom de kerk.
Nee Gent , de wallen ben ik al 15 jaar niet meer geweest , beetje te toeristisch naar mijn zin en met het afbraakbeleid van Halsema lijkt het me er niet leuker op geworden in de tussentijd
 
Het is net als met de zon. Je mag er naar kijken, maar blijven staren is niet goed voor je.
Ik wil zelf graag oogcontact. Dat zegt in combinatie met lichaamstaal meer dan een beeldschoon 'standbeeld'.

Me niet aankijken betekent dat je geen interesse hebt.
Driftig op het raam tikken tuin ik niet in.
 
Ik waardeer jullie reacties heel erg, het is erg interessant hoe jullie 'experts' het zien en hoe andere beginners hun eerste keer hebben meegemaakt.

ja uiteraard ben ik een jonge vent maar toch een eerste keer naar de dames deftig gaan kijken is toch wel een brugje waar je over moet. Bij de eerste keer wandelen gaf ik het ook gwn aan dat ik nerveus was en er niets van kende en zij gaf me een heel erg relaxt gevoel. Want eerst was ik zodanig gespannen dat het leek alsof ik nooit klaarkwam maar zij gaf me zodanig goed en relaxt gevoel dus dat lijkt me wel een aandenken als beginner, geef het gwn aan er is niets mis mee.

En inderdaad zij staan daar om naar te kijken en sommige zijn ook prachtig om te verkennen met het oog.
Eens je dat gedaan hebt is alles makkelijker maar ik ben een vrij kieskeurige kerel en met het aanbod uit Gent is dat soms wel heel moeilijk kiezen. In Amsterdam ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik geen ervaring van delen. En lijkt het aanbod mij wel groter uiteraard.

Toen ik een tweede keer ging zei die dame ook tegen mij dat ik wel heel erg lang rondloop en dat de dames dat wel opmerken als je voor de zoveelste keer voorbij wandelt en hen aankijkt, lacht en dan weer verder loopt. Daar stond ik nooit zo bij stil op het moment van het wandelen zelf, omdat ik meer uit mijn eigen standpunt keek dan uit het standpunt van de dames zelf wat ik dan ergens ook wel weer belangrijk vind om je daarin te kunnen vinden.

instap was overal €50 toen ik bij verschillende dames een soort van beginnend gesprek mee deed, ik las ergens op dit fora dat je meer van de meiden leert kennen als je al van het begin af aan meer vraagt wat is je leeftijd of zo'n basis vragen om dan toch niet helemaal bedrogen uit te komen mocht ze totaal geen engels spreken bijvoorbeeld. Want dat lijkt me wel best een probleem als je die taalbarriere hebt en al binnen bent bij een dame.
Er was ook een dame die voor €30 blowjob zc deed maarja die vond ik niet extreem aantrekkelijk. Maar mss is dat de normale prijs, you tell me!
 
ik kijk en glimlach naar de dames vind ik altijd leuk en spannend om te doen. omdat de dames je naar binnen proberen te lokken. Het is zeg maar een soort van spel tussen de wandelaar en de dame achter het raam. Ik heb vaak oogcontact met ze en praat regelmatig met ze, en vraag ze altijd naar hun service en naar de prijs en waar ze vandaan komen. De meeste dames vinden dat niet erg omdat het erbij hoort. Dus met andere woorden gewoon doen. In het begin was ik een beetje verlegen maar als je het vaak genoeg doet dan wordt het de normaalste zaak van de wereld. Maar je loopt ook wel eens dames tegen die je boos aankijken van wil je naar binnen of niet? Met zo'n arrogante blik, die dames laat ik dan ook links liggen. Maar de meeste dames zijn wel oke.
Ja daar hou ik ook wel enorm van dat ze je naar binnen lokken met de ogen alleen al. Maar niet veel meiden kunnen dat naar mijn mening andere dames gebruiken handen of gebaren om je naar binnen te lokken en ik hou wel meer van het mysterieuze daarom koos ik ook voor die ene dame voor mijn eerste keer wandelen daar omdat we een soort klik hadden door elkaar in de ogen te kijken. Dat gaf me een fantastisch gevoel dat ik bij de rest minder had. En daarom is het juist lastig als ze dan op het raam tikken en je zo willen naar binnen lokken omdat ik dat erg opdringerig vond, misschien zijn hier wandelaars die er wel van houden maar ik niet zo. Maar ik dacht dan dat ik iets verkeerd deed omdat ik het een eerste keer deed het wandelen. Maar dat was dan mss weer mijn fout door dan teveel te twijfelen enz.
 
Ik denk dat je het wel goed doet. Krijg je een goed gevoel van een dame in de ogen kijken, ga er dan voor. Meestal blijft zo'n gevoel dan even hangen, want als je je daarna op een andere dame probeert te concentreren dan lukt dat niet. Als ik lang rondjes loop, weet ik dat ik geen focus heb en er niet uit ben, en beter naar huis kan gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan