Hoe heb je je vrouw zover gekregen jou te laten wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
  • hoe ben je hier ooit over dit onderwerp begonnen met je vrouw?
  • hoe was de reactie de eerste keer dat je dit bespreekbaar maakte?
  • heeft het je relatie beïnvloed dat je bent gaan wandelen (positief en/of negatief)?
  • hoe staat ze er op dit moment in OF is er ze ooit weer van teruggekomen, hoe ging dat dan?
Het begon tijdens een potje douchen tijdens een warme zomer een jaar of 5 a 6 geleden. We waren naar het strand geweest met een paar van haar vriendinnen. Tijdens het douchen waren we wat met elkaar aan het spelen en vertelde ik dat één van haar vriendinnen en wel lekker uit zag met haar badpak aan. We hadden altijd al fantasie praatjes tijdens de sex dus het was niet heel raar.

Een dag of twee later vroeg ze of ze die vriendin eens kon vragen om mee te spelen. Ik zei direct ja, maar het is er nooit van gekomen. M'n vrouw had veel tijd nodig om het überhaupt te durven vragen, maar de vraag werd niet goed beantwoord en uiteindelijk viel te vriendschap uit elkaar. Achteraf gezien heeft m'n vrouw er geen enkele spijt van, want het was toch een rotmens (haar woorden).

Enkele weken later liepen we door het bos en zei m'n vrouw dat ik ook wel zelf met andere dames mocht spelen. En zo gebeurde het. Heb ook tussendoor via Tinder nog twee dames ontmoet, eentje klikte niet echt, en met de andere heb ik bijna een jaar lang afgesproken en werd ik zo verliefd dat ik bijna mn huwelijk om zeep hielp.

Maar goed de afspraak was altijd dat het huwelijk er niet onder mocht lijden. Dus daar heb ik altijd voor gewaakt. Hoe moeilijk het ook was met die tweede hele leuke Tinder dame. Voorlopig hou ik het maar weer gewoon bij de dames van plezier. Iets minder gedoe.

Wat zij er momenteel van vindt? We hebben enorm veel inspiratie voor geile lichaam en waargebeurde momenten die ik allemaal heb mee gemaakt. Na 12 jaar samen zorgt dat er tenminste voor dat het nog steeds leuk is in de slaapkamer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan