Hoe heb je je vrouw zover gekregen jou te laten wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Random0102

Newbie
5
28/07/23
14
Hallo beste lezers, ik ben nieuw hier maar heb eerder wel al wat berichten gelezen. Ik moest er gewoon een account voor aanmaken om te vragen hoe sommige van jullie dat hebben aangepakt.

Situatie:
Langdurige (11+ jaar) gezonde, goede en leuke relatie. Alles op de rit, papiertjes, goed salaris ga zo maar door. Zij heeft geen klagen over de seks, ik wel. Zowel over de frequentie als de kwaliteit. Zij toont zelden initiatief en dat vind ze ook helemaal best, daar komt het in ieder geval op neer. We hebben het er (te) vaak over gehad en willen als het even kan onze relatie niet hierom opgeven. Zelf heb ik meerdere keren voorgesteld om mij mijn gang te laten gaan, om wat ik thuis niet krijg dan wel tegen betaling buiten de deur te krijgen. Daarop kwam natuurlijk, zeker de eerste keer een bijna geschokte reactie. De tweede keer viel dat mee maar lang verhaal kort, er komt niks van in want dan ben ik gewoon een viezerik die ze met geen vinger meer wil/kan aanraken.

Nu ben ik inmiddels wel op een punt aan het komen dat ik mijzelf steeds meer afvraag of het niet een kwestie is van "of" maar "wanneer". Je moet je voorstellen dat je jezelf heel erg aangetrokken voelt tot iemand die dat (veel te) weinig beantwoordt en daarin ook nauwelijks mee wil bewegen. Los daarvan wil ze ook niet pijpen of bijvoorbeeld eens iets leuks voor me aantrekken. Cowgirl alleen maar als ik al het werk (al liggend) doe.

Ze zegt eigenlijk dat seks niet zo'n belangrijk onderdeel van haar leven is en ze makkelijk tijden zonder kan.

Ik wil alleen mijn relatie hier niet mee kapot maken/voor opgeven, maar ook niet mijn leven lang met deze frustratie rondlopen. Overigens ben ik bijna 31 en dus nog een heel (seks)leven voor me.

Vraag:
Nu lees ik dat meerderen van jullie het wél voor elkaar hebben gekregen om met toestemming te gaan wandelen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat bij iedereen even makkelijk gegaan is, daarom een paar vragen daarover.
  • hoe ben je hier ooit over dit onderwerp begonnen met je vrouw?
  • hoe was de reactie de eerste keer dat je dit bespreekbaar maakte?
  • heeft het je relatie beïnvloed dat je bent gaan wandelen (positief en/of negatief)?
  • hoe staat ze er op dit moment in OF is er ze ooit weer van teruggekomen, hoe ging dat dan?
  • heb je tips voor mij om haar ervan te overtuigen
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en jullie aanpak. Misschien kan ik daar inspiratie uithalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga gewoon zeggen zoals het is. Je kan haar niet overtuigen, ze vindt je niet meer aantrekkelijk en hoe je het draait of keert zal hier nooit verandering in komen, steek er geen moeite in. Er is ook een redelijke kans dat ze vreemdgaat want een vrouw heeft ook gewoon seks nodig, dat ze seks niet belangrijk vindt is een klassiek fabeltje. Ik denk dat je zelfs geen toestemming moet vragen om te gaan rondneuken met dvp's, ze weet zelf heel goed dat je het nodig hebt alleen doet ze alsof het allemaal choquerend is. Die vrouw tolereert je maar, er is geen liefde in die relatie.
 
Ik ga gewoon zeggen zoals het is. Je kan haar niet overtuigen, ze vindt je niet meer aantrekkelijk en hoe je het draait of keert zal hier nooit verandering in komen, steek er geen moeite in. Er is ook een redelijke kans dat ze vreemdgaat want een vrouw heeft ook gewoon seks nodig, dat ze seks niet belangrijk vindt is een klassiek fabeltje. Ik denk dat je zelfs geen toestemming moet vragen om te gaan rondneuken met dvp's, ze weet zelf heel goed dat je het nodig hebt alleen doet ze alsof het allemaal choquerend is. Die vrouw tolereert je maar, er is geen liefde in die relatie.
Absoluut niet mee eens. Dat een libido van de man hoog is wil niet zeg dat alle vrouwen dit ook zo hebben. Ik herken wel wat de topicstarter zegt en dit heeft niks te maken met het feit dat er wel of geen liefde is. Ze kunnen prima van elkaar houden en lief hebben, maar in mindere mate sex hebben of sex hebben waar hij gelukkig van wordt.
 
Absoluut niet mee eens. Dat een libido van de man hoog is wil niet zeg dat alle vrouwen dit ook zo hebben. Ik herken wel wat de topicstarter zegt en dit heeft niks te maken met het feit dat er wel of geen liefde is. Ze kunnen prima van elkaar houden en lief hebben, maar in mindere mate sex hebben of sex hebben waar hij gelukkig van wordt.
Wie heeft je dit wijsgemaakt?
 
Even geduld @Random0102 . Wandelaars die toestemming hebben van hun vrouw om buiten de deur aan hun gerief te komen zullen er niet veel zijn. En niet iedereen logt dagelijks in. Geef het een paar dagen.

Hier nog wat leesvoer in de tussentijd:
https://www.girlsreview.nl/threads/getrouwd-of-single.11277/
https://www.girlsreview.nl/threads/verliefd-verloofd-getrouwd.25069/
https://www.girlsreview.nl/threads/mannen-met-een-vaste-relatie-hoe-vaak-gaan-jullie-wandelen.18373/
Dankjewel! Ga ik eens doorlezen.
 
Ik ga gewoon zeggen zoals het is. Je kan haar niet overtuigen, ze vindt je niet meer aantrekkelijk en hoe je het draait of keert zal hier nooit verandering in komen, steek er geen moeite in. Er is ook een redelijke kans dat ze vreemdgaat want een vrouw heeft ook gewoon seks nodig, dat ze seks niet belangrijk vindt is een klassiek fabeltje. Ik denk dat je zelfs geen toestemming moet vragen om te gaan rondneuken met dvp's, ze weet zelf heel goed dat je het nodig hebt alleen doet ze alsof het allemaal choquerend is. Die vrouw tolereert je maar, er is geen liefde in die relatie.
Zelf nooit meegemaakt hoor...
Maar... het zou best wel eens kunnen dat je dan beiden gewoon doet 'of je neus bloed'... Je wil het 'niet weten'... En... op een of andere manier werkt dat dan voor jullie relatie...
 
Hallo beste lezers, ik ben nieuw hier maar heb eerder wel al wat berichten gelezen. Ik moest er gewoon een account voor aanmaken om te vragen hoe sommige van jullie dat hebben aangepakt.

Situatie:
Langdurige (11+ jaar) gezonde, goede en leuke relatie. Alles op de rit, papiertjes, goed salaris ga zo maar door. Zij heeft geen klagen over de seks, ik wel. Zowel over de frequentie als de kwaliteit. Zij toont zelden initiatief en dat vind ze ook helemaal best, daar komt het in ieder geval op neer. We hebben het er (te) vaak over gehad en willen als het even kan onze relatie niet hierom opgeven. Zelf heb ik meerdere keren voorgesteld om mij mijn gang te laten gaan, om wat ik thuis niet krijg dan wel tegen betaling buiten de deur te krijgen. Daarop kwam natuurlijk, zeker de eerste keer een bijna geschokte reactie. De tweede keer viel dat mee maar lang verhaal kort, er komt niks van in want dan ben ik gewoon een viezerik die ze met geen vinger meer wil/kan aanraken.

Nu ben ik inmiddels wel op een punt aan het komen dat ik mijzelf steeds meer afvraag of het niet een kwestie is van "of" maar "wanneer". Je moet je voorstellen dat je jezelf heel erg aangetrokken voelt tot iemand die dat (veel te) weinig beantwoordt en daarin ook nauwelijks mee wil bewegen. Los daarvan wil ze ook niet pijpen of bijvoorbeeld eens iets leuks voor me aantrekken. Cowgirl alleen maar als ik al het werk (al liggend) doe.

Ik wil alleen mijn relatie hier niet mee kapot maken/voor opgeven, maar ook niet mijn leven lang met deze frustratie rondlopen. Overigens ben ik bijna 31 en dus nog een heel (seks)leven voor me.

Vraag:
Nu lees ik dat meerderen van jullie het wél voor elkaar hebben gekregen om met toestemming te gaan wandelen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat bij iedereen even makkelijk gegaan is, daarom een paar vragen daarover.
  • hoe ben je hier ooit over dit onderwerp begonnen met je vrouw?
  • hoe was de reactie de eerste keer dat je dit bespreekbaar maakte?
  • heeft het je relatie beïnvloed dat je bent gaan wandelen (positief en/of negatief)?
  • hoe staat ze er op dit moment in OF is er ze ooit weer van teruggekomen, hoe ging dat dan?
  • heb je tips voor mij om haar ervan te overtuigen
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en jullie aanpak. Misschien kan ik daar inspiratie uithalen.
Mijn tip, vergeet dat door duwen van het gewandeld even, want ze gaat je verlaten als je dat door zet. Is het niet nu, dan wel over een jaar of twee. Dat beeld van een viespeuk gaat nooit meer van haar netvlies af.

Sleep haar mee naar de huisarts om te kijken waar hij gebrek aan sex drift vandaan komt. Het kan iets zijn met hormonen die niet helemaal in balans zijn. Wil ze niet mee, of begrijpt ze niet waarom jij bepaalde behoeftes hebt, loop weg. Begrijpt ze je wel, maar wil ze er niets aan veranderen, loop weg. Verandert er ondanks haar begrip niets aan de situatie en mag je nog steeds niet gaan wandelen? Loop weg.

Wedden dat als zij een sterke verlangen heeft voor een kind en jij niet, dat je als egoïst weggezet wordt? Wedden dat ze je dan inruilt voor een ander die het wel wil?

Ze zegt eigenlijk dat seks niet zo'n belangrijk onderdeel van haar leven is en ze makkelijk tijden zonder kan.
En voor jou is het wel belangrijk. Daarom zou het per definitie belangrijk moeten zijn voor haar.

Als je geen kinderen hebt is dit het moment om aan jezelf te denken.

Ik heb het overigens wel bespreekbaar gemaakt. Toestemming gekregen en werd daarna nooit meer op de zelfde manier bekeken.

Hoe zou je vriendin bekijken als ze ze tegen je zei dat ze een man betaald heeft om haar te nemen omdat jij tekort schiet?
 
er komt niks van in want dan ben ik gewoon een viezerik die ze met geen vinger meer wil/kan aanraken.

Hoeft ze ook niet als jij lekker je gang gaat bij de dames.. :unsure:
Je bent een man met verlangen / nood zoals iedere andere man. Volgens haar is zij de enige die dat mag geven maar dat doet ze bewust niet. Dus ze geeft er niks om als jij minder gelukkig bent. Al is het maar om je man te pleasen of op te vrolijken, nee dat is de moeite niet waard vind ze.

Niet aan mij om te oordelen maar dan is de liefde in deze relatie allang gevlogen. Ik zou mezelf afvragen of ik nog waarde hecht aan zo'n relatie op zo'n jonge leeftijd. Ik begrijp dat je waarde hecht aan de 11 jaar geschiedenis maar wat ooit was lijkt nu niet meer zo te zijn.

Maar je vroeg voor advies in het overtuigen, sorry. Je hebt het al 2 keer aangekaart maar ze stond er totaal niet open voor. Vrouwen die dit toestaan, staan er in eerste instantie al open voor kan ik me voorstellen. Als je het mij vraagt zijn de opties:
Stiekem gaan of bij jezelf na gaan of je in deze zakelijke relatie wilt blijven
 
Ik...of ik moet zeggen: wij zijn in gesprekken over kwaliteit van het leven al snel op het onderwerp sex gekomen en zijn overeengekomen dat sex niet altijd hoort bij houden van maar soms gewoon een behoefte vult. En die behoefte verschilt van persoon tot persoon. Enige spelregels zijn van toepassing. Zo mag ik niet neuken binnen de vriendenkring of in het geboortedorp van On in Thailand. Verder niet veel beperkingen voor beide. Ik zeg bewust: beide want het werkt natuurlijk 2 kanten op. Zo hebben wij dat opgelost en On verdient soms een zakcentje.
 
De tweede keer viel dat mee maar lang verhaal kort, er komt niks van in want dan ben ik gewoon een viezerik die ze met geen vinger meer wil/kan aanraken.
Mijn vrouw weet van mijn dvp-bezoeken. Er veel over gepraat, in het begin was ze natuurlijk niet heel enthousiast over het idee, maar ze heeft het altijd open gelaten. Als ik lees dat je vriendin je een viezerik vindt als je dvp's zou bezoeken, dan vrees ik echter dat je haar nooit gaat kunnen overtuigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan