Advies gevraagd rondom " wandel carriere "

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag jezelf eens af wat je in een relatie te bieden hebt. Je woont nog bij je ouders. Hoe is je baan, carriere, inkomen? Wat is je verdere doel?

Vrouwen kiezen in de regel mannen die zelfredzaam zijn, zowel geestelijk, lichamelijk maar ook financieel. Iemand om zich aan vast te houden, die ondersteund en waar een toekomst mee te baseren valt. Waar een gezin mee te stichten is. En niet iemand die bij het minst geringste terugvalt in een oude hobby...

Als jij nog op die leeftijd uit het ouderlijk nest komen moet dan heb je nog wat jaartjes in te halen. Ik was er al uit op m'n 18de.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Al 35 en nog nooit een relatie of vriendin gehad. Ook een beetje mijmeringen schuld omdat ik in mijn twintig een game verslaving had. Mijn sociale skills zijn niet de beste, ik ben niet lelijk maar een beetje awkward. Ik heb dit jaar wel voortgang geboekt ook dankzij mijn werk. Het is nog steeds een work in progress. Maar ik ben nu al 35 en waarschijnlijk is het een heel progress. Misschien ben ik tussen die tijd 37. Ander probleem veel vrouwen in 25 en 30 hebben kinderen. Ik heb geen idee of daten nog wel waard is. Ik denk soms wel om mezelf erbij meer te leggen en gewoon dvp blijven bezoeken.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Al 35 en nog nooit een relatie of vriendin gehad. Ook een beetje mijmeringen schuld omdat ik in mijn twintig een game verslaving had. Mijn sociale skills zijn niet de beste, ik ben niet lelijk maar een beetje awkward. Ik heb dit jaar wel voortgang geboekt ook dankzij mijn werk. Het is nog steeds een work in progress. Maar ik ben nu al 35 en waarschijnlijk is het een heel progress. Misschien ben ik tussen die tijd 37. Ander probleem veel vrouwen in 25 en 30 hebben kinderen. Ik heb geen idee of daten nog wel waard is. Ik denk soms wel om mezelf erbij meer te leggen en gewoon dvp blijven bezoeken.
Alsof 35 een probleem zou zijn! Je bent nu waar je zijn wil... je voelt je goed in je vel... bouwt verder aan je sociale leven... And there you go!
Als je in jezelf gelooft... en dat ook uitstraalt... Man! Waat wacht je op?
 
Alsof 35 een probleem zou zijn! Je bent nu waar je zijn wil... je voelt je goed in je vel... bouwt verder aan je sociale leven... And there you go!
Als je in jezelf gelooft... en dat ook uitstraalt... Man! Waat wacht je op?
En... trouwens, die DVP bezoekjes hebben ook hun 'nut' hoor!
Zo krijg je meer ervaring in omgang met mooie vrouwen. Klap je niet meteen dicht als een aantrekkelijke vrouw je benadert... (zelfvertrouwen, weet je 'been there, done that')
 
Is eigenlijk ook iets waar ik aan moet werken. Ik moet wel zeggen sinds dat ik weer aan de slag ben gegaan heb ik een stuk meer zelfvertrouwen gekregen. Sinds kort doorgegroeid naar een andere functie. Maar met vrouwen ben ik nog een beetje onzeker van mezelf, ik weet dat ik meer in mezelf moet geloven. Hieraan probeer ik ook aan te werken. Het bezoeken van dvp heeft mij wel geholpen om meer zelfvertrouwen top te bouwen en meer gewend te raken om met mooie vrouwen om te gaan.
 
Je lijkt mij een aardige gast, maar jij hebt een paar issues die vrouwen zouden kunnen afschrikken om een relatie met je aan te gaan.

Je woont nog thuis met 28 jaar, streng geloof, weet niet of je kinderen wilt, bent voor 50% afgekeurd en je hebt allerhande lichamelijke klachten.

Dat is allemaal heel naar voor jou, maar het zou dus kunnen dat vrouwen jouw daardoor niet als relatiemateriaal zien.

Is zeker niet leuk, maar vermoedelijk zal het dat wel zijn.

Hopelijk zal er ooit een vrouw zijn die daar door heen prikt en ziet zoals jij bent en niet naar je rugtas kijkt.

Wens je alle goeds 💋
 
Dank aan allen die in de tussentijd gereageerd hebben.

@TheWanderer Naar om te lezen dat er een vergelijkbare situatie is. Wel fijn dat het al wat beter gaat als eerst. Aan zelfvertrouwen werken is iets wat ik zelf als lastig ervaar. Tof dat het bij jou in stapjes al de goede kant op gaat. En doorgroeien naar een andere functie is daar wel een fijne stap in, lijkt me.

Sinds het laatste bericht wat ik geplaatst had is er niet heel veel veranderd. Ik heb wel stappen ondernomen om de vermoeidheid tegen te gaan. Echter tot op heden heeft dat nog niet veel effect gehad.

Want ik merk dat ik vastloop in een vicieuze cirkel: ik probeer iets (nieuws) te ondernemen, maar door vermoeidheid komt het niet tot zijn recht. Waardoor een volgende keer ik al minder snel een poging waag.
Hierdoor veranderd er nauwelijks iets.

Maar voor nu vind ik het ergens wel best. Al klinkt dat wellicht wat tegenstrijdig. Ik ben blij met alles wat ik wel kan en werk geeft voldoening.
 
Dank aan allen die in de tussentijd gereageerd hebben.

@TheWanderer Naar om te lezen dat er een vergelijkbare situatie is. Wel fijn dat het al wat beter gaat als eerst. Aan zelfvertrouwen werken is iets wat ik zelf als lastig ervaar. Tof dat het bij jou in stapjes al de goede kant op gaat. En doorgroeien naar een andere functie is daar wel een fijne stap in, lijkt me.

Sinds het laatste bericht wat ik geplaatst had is er niet heel veel veranderd. Ik heb wel stappen ondernomen om de vermoeidheid tegen te gaan. Echter tot op heden heeft dat nog niet veel effect gehad.

Want ik merk dat ik vastloop in een vicieuze cirkel: ik probeer iets (nieuws) te ondernemen, maar door vermoeidheid komt het niet tot zijn recht. Waardoor een volgende keer ik al minder snel een poging waag.
Hierdoor veranderd er nauwelijks iets.

Maar voor nu vind ik het ergens wel best. Al klinkt dat wellicht wat tegenstrijdig. Ik ben blij met alles wat ik wel kan en werk geeft voldoening.
Als je vastloopt door je vermoeidheid probeer het dan in kleinere stapjes te doen.
Als bv een uur fietsen niet lukt ga je kijken of een half uur lukt, of een kwartier of 5 minuten.
Of kijk of je tijdens je activiteit een rustpauze in kan bouwen.

Het is experimenteren, en als je het niet probeert weet je niet of iets gaat werken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan