even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je hebt er zo te zien ervaring mee?
Vijf minuten bladeren op "verliefd op een dvp" was voldoende. Ik had er ook een 9*9 bingo kaart konnen maken.

En ik zit niet in de gevarenzone. Wham, bam, thank you mam. Na het date is het over.
Het ging om probleem met vliegticket en familie lid overleden. Maar het klopte alletwee ook echt, viel na te gaan. Maar ik ben alert!
Zij heeft al BINGO :)
Grappig feitje: Na iedere keer sex dacht ik stiekem wel: 200€ bespaard.
Pro-Tip: hou een overzicht bij. Als het geld dat je voor haar straks gaat betalen meer is dan jouw "spaarpot" dan trek je de noodrem.
 
Laatst bewerkt:
Vijf minuten bladeren op "verliefd op een dvp" was voldoende. Ik had er ook een 9*9 bingo kaart konnen maken.

En ik zit niet in de gevarenzone. Wham, bam, thank you mam. Na het date is het over.

Zij heeft al BINGO :)

Pro-Tip: hou een overzicht bij. Als het geld dat je voor haar straks gaat betalen meer is dan jouw "spaarpot" dan trek je de noodrem.
Voor Bingo heb je een rijtje van 4 nodig toch? 😉

Of een volle kaart?

Maar dat kostenlijstje hou ik al bij.

Het is ergens heel lullig, maar tot we ooit wellicht echt iets hebben, weeg ik alles tegen elkaar af.

Fijne tijd samen, sex, moeite gedaan voor lieve apps vs kosten.

Wel iets te machinaal dat allemaal, maar ik kom er vooral achter dat ik soms meer kosten had met voormalig partners die er gaandeweg minder appetijtelijk uit zagen, meer ruzieden en niet ooit (kort) in het vak gezeten hadden.

Misschien rolt alles nog helemaal goed, maar de voortekenen werden gisteren door bepaalde uitspraken eerder beter dan slechter.

Het kan toch fout lopen, maar ze lijkt oprecht. Heeft inmiddels zelfs al weer tijdelijk werk in haar thuisland.

Het is een interessant kaartspel dat razendsnel verandert.

Voor mij zelfs te snel soms, want ik kan nu door werk niet op vakantie dus moet de bal even stil leggen, terwijl ik liever nu zou doorpakken.
 
Toch maar besloten om eerder af te spreken. 😅

Het lijkt er op dat we elkaar leuk vinden, dus dan is 4 maanden wachten om elkaar weer te zien best lang.

Dus ze komt eind mei deze kant op en verblijft dan bij mij thuis.

We boeken alleen een enkeltje, kijken hoe het loopt en gaan evt een paar dagen een zuid-europese stad bezoeken.

Een tikje spannend is het wel.

Blijft toch gek: Leerde haar kennen als dvp, vond haar direct superleuk, het hele verhaal hierboven voltrok zich en nu werkt zij niet meer (na een korte actieve periode) en ik wandel niet meer (na een periode van 4 jaar).

Tijdelijk? Voorgoed?

Bijna niets is voorgoed, maar als iemand die qua looks en sex direct in mijn top 3 terecht kwam nu in het echte leven voor me gaat, ben ik een tikje argwanend, maar ga ik er toch maar, iets sneller dan gepland, vol voor. 👍
 
Spannend! Ik hoop dat alles goed loopt, hou je verstand erbij en geniet ervan.
Ga ik doen! Thx!

Heb natuurlijk al een dikke week hier met haar opgetrokken toen ze net gestopt was, maar toen was ze hier gewoon nog eventjes.

Het gericht terug komen zonder werk-motief is een stap in de goede richting (tenzij zij hier andere plannen heeft, maar die indruk heb ik niet).
 
Ja voor het verhaal zou het geweldig zijn als je thuiskomt en je hele huis is leeggehaald. De sapcentrifuge, de gastendoekjes(ken je die nog, legendarische tv).
Maar stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers en gunnen de meeste je het allerbeste hoor!👊
 
Succes in je relatie maak er het beste van en let op

Mocht het toch fout gaan zien we graag een review verschijnen
Ik stond ooit op het punt om ook over haar een recensie te schrijven en heb dat toen toch niet gedaan. Achteraf ben ik daar eigenlijk wel blij om.

Als het goed loopt volgen er een poosje geen recensies meer van mijn hand. ik blijf wel alles lezen en draag ook tips aan. Niks mis mee toch? ;)

Als het fout loopt zal ik dat echt wel even melden, maar zien jullie het ook zodra er weer recensies van mij verschijnen.
 
Ja voor het verhaal zou het geweldig zijn als je thuiskomt en je hele huis is leeggehaald. De sapcentrifuge, de gastendoekjes(ken je die nog, legendarische tv).
Maar stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers en gunnen de meeste je het allerbeste hoor!👊
Laten we het hopen van niet.

Maar ik ben niet zo van de dure horloges enzo, dus op een computer na is er eigenlijk weinig wat wie dan ook zo kan meenemen wat van enige waarde is.

Wat ik al wel zie: Dat veel ook echt anders is. Wat dat betreft is er logischerwijs natuurlijk wel een verschilletje tussen dame als dvp en dame als potentieel vriendin.

Dat wist ik al wel, maar toch: Juist het onpersoonlijke van een kort bezoekje, het aftasten, maakt wandelen heel spannend denk ik.

Dat zat er die week nog wel volop in, hoewel het meer als daten voelde, nu praten we superveel via de app. Dat heeft voor- en nadelen. Daarom wil ik ook versnellen, het moet niet te verhalend/verstandelijk worden allemaal.

Zodra ze hier is gaat er de eerste week denk ik best veel duidelijk worden.

Welke vorm gaat het krijgen. Is het raar voor haar om hier te zijn op de plek waar ze ooit werkte en dan hier 'gewoon' weer terug te zijn.

Voordeel is wel dat ze, als haar verhaal geheel klopt, dit werk alleen hier 2-3 weken gedaan heeft. Ze weet dus wat het is, maar het was nog niet echt 'haar werk' wat ze al jaren deed.

Ik merk al wel dat ze pittiger is dan ze zich als dvp presenteerde. Maar de spanning is intact, dus op zich heb ik er een goed gevoel over dat we kunnen beginnen waar we x weken eerder geëindigd zijn.
 
Van de week zat je toch stiekem naar advertenties te kijken zag ik voorbij komen. 😉
Als ik jullie was....
Dat blijf ik ook doen. Alleen moeten jullie ze nu voor mij neuken. :)
Spannend hoor knightrider.
Ik wens je sws het beste, en vind het tof dat dame en jij gaan kijken waartoe dit allemaal leidt.
Mensen die mij een beetje kennen van het forum weten dat ik nogal kritisch ben.

Slanke dames, grote natuurlijke borsten, lieve inborst, geile uitstraling, die handeling wel, maar dat zeker niet.....dus de kans dat ze in mijn top 3 belandde en dat er een daadwerkelijke klik van haar naar mij zou zijn is denk ik 5%.

Daarom ben ik ook niet naïef en hou ik alle mogelijkheden in de gaten, maar ik ga dat mijn genieten in het hier en nu niet laten verstoren. Dan maak ik het kapot omdat ik er niet in durf te geloven.

Maar ik let wel op signalen die niet kloppen. Ik zie er wel een paar, maar dat kan ook mentaliteit, afkomst etc zijn.

Het is praktisch wel een tikje moeilijk. Ben die eerste week 1x met haar naar een feestje van bekenden gegaan.
Omdat ze er nogal uit springt qua looks, 15-20 jaar jonger is, was het best een uitdaging om haar voor te stellen en te weten dat er achter mijn rug enorm geroddeld ging worden.


Maar fuck it, ook wel weer lachen.
 
Laatst bewerkt:
Ik stond ooit op het punt om ook over haar een recensie te schrijven en heb dat toen toch niet gedaan. Achteraf ben ik daar eigenlijk wel blij om.

Als het goed loopt volgen er een poosje geen recensies meer van mijn hand. ik blijf wel alles lezen en draag ook tips aan. Niks mis mee toch? ;)

Als het fout loopt zal ik dat echt wel even melden, maar zien jullie het ook zodra er weer recensies van mij verschijnen.
Even een brutale vraag…uit welk land komt ze? Waarom vraag ik dat…in jouw situatie, als ik dat even voor mezelf bekijk(heb een vergelijkbare situatie meegemaakt) zou ik eerder iemand vertrouwen uit bijvoorbeeld Duitsland (ik noem even iets) dan bijvoorbeeld iemand uit Roemenië.
Verder bewonder ik je insteek in dit mooie avontuur, ga ervoor! Maar wees voorzichtig.
 
Als het goed loopt mag je dat ook af en toe nog eens melden hoor!
Ga ik ook zeker doen.

Ik merk dat een paar mensen hier het irritant vinden of denken dat ik te goedgelovig ben, maar dat veel forum-leden het ook interessant vinden op een 'gaat dit lukken?' of 'jawel, hij heeft het geflikt' manier.

Hoewel ik ook denk dat lang niet iedereen die wandelt dit zou willen doen. Veel mannen hebben een ietwat saaie vrouw waar ze toch gelukkig mee zijn en vallen dan bv op bimbo's. Dan is het echt een gescheiden wereld.

Voor mij was het altijd al veel meer dat ik bij dvp's mijn ideale soort meisjes/vrouwen zocht. Dus als ik er eentje echt heel erg leuk vond, was dat ook gelijk moeilijk.

1x eerder zoiets geprobeerd, maar dat bleef na een paar dates toch steken in beloftes. Dat was mijn #1 uit mijn lijst van dames. De nummer #2 heb ik ook extra aandacht gegeven maar die werkte in het buitenland.

Deze dame kwam op nummer 3 binnen en zat nog amper in het vak en wilde stoppen. Dat is een enorm verschil met #1 en #2. Dus de timing klopt met haar helemaal.

Maar ik weet eigenlijk pas als ze terug komt of ze misschien wel #1 of #2 had kunnen worden of juist iets zou terug zakken en of de sex anders is nu het meer regulier gaat worden.

Na 3 weken werken als dvp was die extra week toch heel erg een overgangsperiode. Nu is ze thuis geweest en komt ze 'neutraal' weer terug.


Het is heel boeiend allemaal. En voor wie het wil lezen hou ik jullie van tijd tot tijd zeker op de hoogte. Het verwoorden geeft mij ook gelijk inzicht in de situatie.
 
Laatst bewerkt:
Even een brutale vraag…uit welk land komt ze? Waarom vraag ik dat…in jouw situatie, als ik dat even voor mezelf bekijk(heb een vergelijkbare situatie meegemaakt) zou ik eerder iemand vertrouwen uit bijvoorbeeld Duitsland (ik noem even iets) dan bijvoorbeeld iemand uit Roemenië.
Verder bewonder ik je insteek in dit mooie avontuur, ga ervoor! Maar wees voorzichtig.
Ik ben voorzichtig en daarom vertel ik nog niets over wie het was, nationaliteit etc.

Er zijn een paar mannen hier die haar bezocht hebben en ik wil voorkomen dat de boel misloopt door mijn verhalen hier.

Alles wat niet naar haar kan leiden kan ik vertellen (de boeker zou ook kunnen meelezen), de rest nog niet.

Maar als we ooit trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd. ;)

Qua afkomst snap ik wat je zegt. Ik kan wel zeggen dat het eerder een tikje vaag dan een Noord-West Europees land is. Dus ik ben wel enigszins op mijn hoede.
Laat maar weten waar naartoe 😉
Doe ik! :)
 
Laatst bewerkt:
Laten we het hopen van niet.

Maar ik ben niet zo van de dure horloges enzo, dus op een computer na is er eigenlijk weinig wat wie dan ook zo kan meenemen wat van enige waarde is.

Wat ik al wel zie: Dat veel ook echt anders is. Wat dat betreft is er logischerwijs natuurlijk wel een verschilletje tussen dame als dvp en dame als potentieel vriendin.

Dat wist ik al wel, maar toch: Juist het onpersoonlijke van een kort bezoekje, het aftasten, maakt wandelen heel spannend denk ik.

Dat zat er die week nog wel volop in, hoewel het meer als daten voelde, nu praten we superveel via de app. Dat heeft voor- en nadelen. Daarom wil ik ook versnellen, het moet niet te verhalend/verstandelijk worden allemaal.

Zodra ze hier is gaat er de eerste week denk ik best veel duidelijk worden.

Welke vorm gaat het krijgen. Is het raar voor haar om hier te zijn op de plek waar ze ooit werkte en dan hier 'gewoon' weer terug te zijn.

Voordeel is wel dat ze, als haar verhaal geheel klopt, dit werk alleen hier 2-3 weken gedaan heeft. Ze weet dus wat het is, maar het was nog niet echt 'haar werk' wat ze al jaren deed.

Ik merk al wel dat ze pittiger is dan ze zich als dvp presenteerde. Maar de spanning is intact, dus op zich heb ik er een goed gevoel over dat we kunnen beginnen waar we x weken eerder geëindigd zijn.
hoe zit het met haar verblijfstatus, komt ze hierheen op een toeristenvisum of komt ze uit een land van de Europese unie.
 
Ik ben voorzichtig, maar mede daardoor vertel ik nog niets over wie het was, nationaliteit etc.

Er zijn een paar mannen hier die haar bezocht hebben en ik wil voorkomen dat de boel misloopt door mijn verhalen hier.

Alles wat niet naar haar kan leiden kan ik vertellen (de boeker zou ook kunnen meelezen), de rest nog niet.

Maar als we ooit trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd. ;)

Qua afkomst, snap ik wat je zegt. Ik kan wel zeggen dat het eerder een tikje vaag dan een Noord-West Europees land is. Dus ik ben wel enigszins op mijn hoede.

Doe ik! :)
Exacte land hoef je niet te vertellen hoor , ik snap de situatie.
Mocht ze uit een land komen als Albanië , Roemenië , Hongarije ,Bulgarije , Moldavië etc….wees aub op je hoede. Niets ten nadele van deze landen(prachtige landen) en er zullen ook vast een hoop lieve en betrouwbare mensen rondlopen. Maar ex dvp uit deze landen in relatie met een man uit west Europa…het geeft toch vaak ellende zie je in de praktijk. Ik kan er over meepraten want heb ik een soort zelfde situatie gezeten. Maar je staat er nuchter in en je geniet er tegelijk van en dat bewonder ik. Hou ons op de hoogte. Al het goeie
 
@knightrider Veel geluk gewenst en laat je niet gek maken. Mooi dat je dit avontuur met ons wil delen. Je kunt natuurlijk gewoon blijven schrijven hier en vertellen hoe je nieuwe relatie zich ontwikkelt. Ik hoop positief voor jou.
Zelf heb ik bij mijn eerste relatie het wandelen een tijdje opgegeven, circa een jaar. Bij mijn tweede serieuze relatie duurde het iets langer omdat ik in het buitenland zat en daar geen kans had. Bij mijn derde relatie ben ik gewoon doorgegaan met wandelen en met ONS. Ik was er inmiddels aan gewend. Overigens vind ik wandelen en een relatie hebben geen probleem. Ik heb mijn vriendin voorgesteld om ook een minnaar te nemen of pijp-dates te doen maar daar voelde ze helaas niets voor. Nu op een punt dat mijn voornaamste activiteiten op sex gebied uit dvp bezoeken en clubs bestaan.
 
Als de dame kinderen van knightrider wil dan is dat meestal een goed teken dat betekent namelijk dat ze serieus is en niet alleen uit is op geld maar dat ze toekomstplannen heeft met knightrider. Wat ik begrepen heb van knightrider is dat ze geen kinderen wil maar dat kan bij een eventuele klik snel veranderen dus wie weet is het een serieuze dame die hem goedgezind is.
 
hoe zit het met haar verblijfstatus, komt ze hierheen op een toeristenvisum of komt ze uit een land van de Europese unie.
Daarover kan ik helaas nog geen mededelingen doen. ;)

Maar ik snap waarom je het vraagt. Dat kan eea idd moeilijker of makkelijker maken.
Exacte land hoef je niet te vertellen hoor , ik snap de situatie.
Mocht ze uit een land komen als Albanië , Roemenië , Hongarije ,Bulgarije , Moldavië etc….wees aub op je hoede. Niets ten nadele van deze landen(prachtige landen) en er zullen ook vast een hoop lieve en betrouwbare mensen rondlopen. Maar ex dvp uit deze landen in relatie met een man uit west Europa…het geeft toch vaak ellende zie je in de praktijk. Ik kan er over meepraten want heb ik een soort zelfde situatie gezeten. Maar je staat er nuchter in en je geniet er tegelijk van en dat bewonder ik. Hou ons op de hoogte. Al het goeie
Ik ben idd op mijn hoede, nuchter en geniet er toch van.

Snap je punt volledig. Maar ook binnen die landen of Oekraïne, Rusland of Zuid-Amerika zijn er weer types die wel geheel kloppen en types waarvoor het uitkijken is. Maar iets alerter zijn kan geen kwaad.

Hoe was het verloop van de dame waar jij iets mee kreeg?
@knightrider Veel geluk gewenst en laat je niet gek maken. Mooi dat je dit avontuur met ons wil delen. Je kunt natuurlijk gewoon blijven schrijven hier en vertellen hoe je nieuwe relatie zich ontwikkelt. Ik hoop positief voor jou.
Zelf heb ik bij mijn eerste relatie het wandelen een tijdje opgegeven, circa een jaar. Bij mijn tweede serieuze relatie duurde het iets langer omdat ik in het buitenland zat en daar geen kans had. Bij mijn derde relatie ben ik gewoon doorgegaan met wandelen en met ONS. Ik was er inmiddels aan gewend. Overigens vind ik wandelen en een relatie hebben geen probleem. Ik heb mijn vriendin voorgesteld om ook een minnaar te nemen of pijp-dates te doen maar daar voelde ze helaas niets voor. Nu op een punt dat mijn voornaamste activiteiten op sex gebied uit dvp bezoeken en clubs bestaan.
Dank!

Ik denk wel dat mijn bijdragen een stuk saaier zullen worden dan mensen van me gewend zijn als dit goed loopt en ik stop met wandelen.

Dan droogt de stroom aan nieuwe ervaringen snel op en het blijft natuurlijk een hoerenlopers-forum.

Op zich zit ik nog wel een tikje goed met mijn paar duizend posts en likes en 47 recensies qua 'forum-credibility', maar alleen maar meiden tippen voor jullie is wel een tikje frustrerend, zeker als ze niet hier is.

Maar anders bekeken: Top 3, voldoet aan al mijn wensen, lijkt oprecht voor mij te gaan, daar niet voor kiezen zou echt maf zijn.

En als het hele plaatje klopt wil ik monogaam (proberen te) zijn. Overigens denk ik dat zij daar iets ruimdenkender over is, maar hoe leuk het ook is om af en toe met een andere mooie dame te zijn, ik ben toch wel typisch zo'n man die nooit zou willen dat er een andere gast iets met zijn meisje doet.

ik ben door omstandigheden begonnen met wandelen. Zonder details, ik zat in een relatie maar daar klopte het een niet meer aan. Toch bleven we bij elkaar en gaven we wel om elkaar.

Het heftigste van deze verandering is voor mij dan ook niet eens wat er met deze nieuwe dame gaat gebeuren, maar dat ik mijn partner (die ik nog wel had), nu echt van partner met minimale intimiteit waarmee ik nog wel part-time samenwoonde terwijl ik wandelde, naar de status van goede vriendin zie schuiven.

Voor de rest zeg ik: We zien het wel. Hoop op het beste, ben voorbereid op het slechtste.

Maar daar waar wandelen en een apart soort relatie wel te combineren was, zijn een nieuwe relatie met een dame die kort als dvp werkte en de relatie die ik had niet te combineren.

Ik kan ze moeilijk alletwee in 1 huis laten wonen, tenzij ik een commune begin.

Dus het is een hoop gepeins en geschuif. En toch moet ik het doen, want de nog lopende aparte relatie klopte niet helemaal meer, dus dit punt zou ooit toch gekomen zijn en is nu alleen versneld geraakt.

Maar ik geef wel veel om die andere persoon, hoe raar dat misschien klinkt, nu ik zo vol over de nieuwe ben en omdat sommigen van jullie me kennen als een veelvuldig wandelaar.

Sex en relaties zijn vaak gewoon echt twee verschillende dingen.
Als de dame kinderen van knightrider wil dan is dat meestal een goed teken dat betekent namelijk dat ze serieus is en niet alleen uit is op geld maar dat ze toekomstplannen heeft met knightrider. Wat ik begrepen heb van knightrider is dat ze geen kinderen wil maar dat kan bij een eventuele klik snel veranderen dus wie weet is het een serieuze dame die hem goedgezind is.
Ze zegt nu geen kinderen te willen.

Eerlijk gezegd ben ik daar op dit moment wel blij mee.

Ik dacht eerder andersom: Als ze direct zwanger wordt of wil worden krijg je ook een hoop gedoe en zit je ergens echt aan vast.

Ik vind het wel een veilig idee dat zij het niet wil. Dat op geld uit zijn kan ik makkelijker per moment inschatten en daarnaar handelen.

Mocht ze zich ooit bedenken en we bij wijze van spreken al 3-4 jaar samen zijn en ik voel me er niet te oud voor dan zou het evt wel kunnen.
Als jullie gaan trouwen kom ik op de receptie, beloofd! Ik ben dol op feesjes met gratis vreten en zuipen tot je er bij neer valt. 😁😁
En alle 105 dvp's die ik ooit heb bezocht komen ook en die kunnen Girls Review schrijvers een dag lang gratis bezoeken in de kamertjes rond de bruidszaal.

Wordt een mooi feest! :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe was het verloop van de dame waar jij iets mee kreeg?
Dame in kwestie leren in kennen in het voor ons zo bekende wereldje, ze was ongeveer een half jaar actief. Er ontstond een klik maar ik zocht er niet veel achter. We waren van dezelfde leeftijd en hadden dezelfde interesses. Toch maar eens een kop koffie drinken in de stad samen , dat was gezellig. Er ontstond een romantische klik. En dat is het moment dat je voelt dat deze 2 werelden met elkaar wringen. Alles is mijn hoofd zei me…dit kan niet lang stand houden , ze is een dvp. Maar ze was zoooo knap en mooi en sexy en leuk. Jeetje! Mister verliefdheid kwam om de hoek kijken en dan ga je toch dingen anders zien. Of je nou wilt of niet. De bekende roze bril. Leven door de roze bril is mooi , je ziet het goede in van alles…ach dat zit wel goed en dat komt vooral wel goed. Na verloop van tijd werden er plannen gemaakt , ze kon bij mij intrekken maar wel met de voorwaarde dat ze zou stoppen met der werk. Want had ik uitgelegd , ik zou niet 100% van je kunnen houden als je elke dag met 5?6?mischien wel 10 mannen naar bed gaat. Geestelijk kan ik dan wel van je houden maar fysiek word het in mijn geval ingewikkeld. (Wellicht toch last van jaloezie) We kwamen eruit , ze ging minder werken ( inplaats van 5/6 dagen werden het er 2) Maar die 2 dagen per week dat ze aan het werk was , waren een hel. En met name als er een recensie verscheen op hookers. De bevestiging en in detail beschreven hoe een ander, jouw prinses…voor een bescheiden bedrag, helemaal ondersteboven heeft geneukt. Dat doet pijn. Je stopt de pijn weg , je slikt het door( haha nee niet dat) . Ze kwam uit Roemenië , veel mensen daar denken anders over geld dan wij hier. Haar moeder had der ooit gezegd ' god gave you a pussy' …dus doe je voordeel ermee. Ze zijn vaak materialistisch, willen merkkleding en de nieuwste telefoon hebben. Daar beginnen vaak de discussies….ze werkte maar 2 dagen in de week en dus kon ze niet meer de nieuwe iPhone kopen. En dan werd er naar mij gekeken….en dat werd eigenlijk steeds iets erger.Tot het moment dat ik geen cent meer had , alles had uitgegeven…en de roze bril afdeed en dacht….ik ben eigenlijk helemaal niet gelukkig. Wel spannende en leuke tijd gehad, maar 2 verschillende werelden die niet 1 werden.
 
Goed stuk, duidelijk.

Mijn voordeel is dat ze geen wens heeft om als dvp door te werken.

Maar dat betekent ook geen inkomsten.

En ik heb niet het plan om voor luxe goederen te gaan betalen. Sterker nog, door alle huidige kostenverzwaringen kan ik het niet eens.

Verdien best ok, maar mijn vaste lasten, woning en belastingen zijn zo hoog dat er wel wat overblijft, maar niets voor luxe goederen.

Eerder etentjes, drankjes.

Dus als ze zich laat misleiden door mijn land of werk gaat het geheid mis. Maar als ze redelijk is, kan het allemaal goed verlopen.

Gevoelsmatig klinkt je verhaal wel meer als die combi die we kennen.

Roemeense dame, knap, lekker, materialistisch, wilde niet stoppen met het werk.

Zou ook gek worden als ik recensies moest lezen tijdens een relatie met iemand.

Dus ik snap hoe je er in staat.

Kan alleen maar hopen dat die dame van mij er anders in staat.

Per moment beslissen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan