even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed stuk, duidelijk.

Mijn voordeel is dat ze geen wens heeft om als dvp door te werken.

Maar dat betekent ook geen inkomsten.

En ik heb niet het plan om voor luxe goederen te gaan betalen. Sterker nog, door alle huidige kostenverzwaringen kan ik het niet eens.

Verdien best ok, maar mijn vaste lasten, woning en belastingen zijn zo hoog dat er wel wat overblijft, maar niets voor luxe goederen.

Eerder etentjes, drankjes.

Dus als ze zich laat misleiden door mijn land of werk gaat het geheid mis. Maar als ze redelijk is, kan het allemaal goed verlopen.

Gevoelsmatig klinkt je verhaal wel meer als die combi die we kennen.

Roemeense dame, knap, lekker, materialistisch, wilde niet stoppen met het werk.

Zou ook gek worden als ik recensies moest lezen tijdens een relatie met iemand.

Dus ik snap hoe je er in staat.

Kan alleen maar hopen dat die dame van mij er anders in staat.

Per moment beslissen!
Het ene verhaal/avontuur/relatie is de andere niet…ik ben er ook heilig van overtuigd dat dit soort relaties kunnen slagen. Ik hoop dat dit bij jou het geval is! Veel geluk
 
Het is praktisch wel een tikje moeilijk. Ben die eerste week 1x met haar naar een feestje van bekenden gegaan.
Omdat ze er nogal uit springt qua looks, 15-20 jaar jonger is, was het best een uitdaging om haar voor te stellen en te weten dat er achter mijn rug enorm geroddeld ging worden.
Hoe beantwoord je de vraag "hoe hebben jullie elkaar ontmoet"?
Hebben jullie daarvoor een verhaal met elkaar afgestemd? 😁
 
Hey
Zoals je misschien las.... ik wandelde van mijn 17 tot mijn 43e (400 of 500 hoertjes? Ik weet het niet). Ik 'versleet' twee vrouwen. En ik ontmoette pas anderhalf jaar geleden een meid waar ik graag alles voor opgeef. Zij is een hotwife van 24. Ik een gekooide Cuck van 45 intussen. We zijn perfect gelukkig. Dus ... go for it! X
Als ze eens geneukt moet worden … laat maar weten dan heb ik ook een deel in uw geluk met haar .
 
Ik ken een DvP die met een voormalige klant getrouwd is en heel gelukkig met hem is. Hij is geen rijke stinkerd maar een heel gewone vent die door zijn toenmalige vrouw gekoeieneerd werd en is gescheiden om met haar te kunnen trouwen. Zij blijft, zij het een stuk minder dan voorheen, als DvP klanten ontvangen, wat hij van tevoren wist. Ik ken hem ook. Het kan wel degelijk.
 
Klinkt op zich prima voor die mensen, maar dat is niet mijn doel hè.

Als ze zou doorwerken zou ik wel bevriend kunnen zijn maar geen relatie met iemand willen aangaan.
Nodigen we ook een cameraploeg uit om de orgie te filmen
Ik denk dat we er toch maar een besloten dag met wat vrienden van maken. 😉
Algehele update:

Er is veel beweging, de connectie lijkt nog steeds oprecht, we weten echt al enorm veel van elkaar en hebben iedere dag veel contact, maar je wilt als dame niet in de valkuil van betrapt worden bij illegale prostitutie terecht komen.

Het is veel complexer dan ik gedacht had.

Wat vooral storend is: IND, AVIM, vreemdelingenpolitie en reguliere politie wijzen allemaal naar elkaar en geven tegenstrijdige berichtgeving.

Ik krijg soms de indruk dat ze het bewust vaag houden wat ik best wel zorgelijk vind.

Als iemand hier jarenlang doelbewust illegaal werkt snap ik dat wel, maar als iemand via via door een verkeerde inschatting 2 weekjes in dit werk beland is, is het wel echt naar als je niet eens op korte termijn antwoord kunt krijgen op de vraag of iemand een inreisverbod heeft.

Er is nu wel een informatie verstrekkende procedure in gang gezet, maar het blijft afwachten of er inderdaad een positief resultaat uit rolt.

Fingers crossed en in de tussentijd probeer ik de boel luchtig te houden onderling, wat op zich prima lukt, maar ik heb uitsluitsel nodig voordat ik stap 2 kan zetten.
 
Laatst bewerkt:
Er is geen risico dat er aan haar kant tussen de vrienden dvp zijn die je hebt bezocht? 😉
Nee, haha, dat is uitgesloten.

Ze heeft, voor zover ik weet althans, geen dvp-verleden. 2 weken het werk hier gedaan, ervoor en erna niet.

Geen vriendinnen dus in die hoek, alleen vrienden van de studie bv waar ze dit verhaal juist stil voor houdt.

Paar van mijn vrienden weten wel hoe of wat, maar sinds 2-3 weken zeg ik gewoon ' leren kennen in het uitgaansleven' als iemand er naar vraagt.

Een vriend van me zei wel: 'Goh, ik wist niet dat daar (noemde mijn buurtkroeg) zulke mooie meiden kwamen joh. Ik moet daar toch eens vaker heen gaan.'

Daar moest ik wel om lachen, maar heb maar gezegd dat ik mazzel had en aan de praat raakte.
 
Wat bedoel je met inreis verbod?
Is ze dan niet Europees, of kan bv een belg inreisverbod in Nederland hebben?

Moet ik wel braver worden bij jullie :)
Geen zorgen @White Rabbit , jij komt er nog wel in. ;)

Voor haar geldt: Geen EU idd.

We proberen er achter te komen of ze terug kan komen naar de EU, maar de vreemdelingenpolitie wil geen uitspraak doen over of dat wel of niet mag.

Althans, ik mag geen inzage in haar dossier en zij zelf zit in het buitenland en spreekt de taal niet, dus dat is best moeilijk allemaal.

Heel vreemd. Zeg gewoon hoe het zit zou je denken.

Hun advies:

- Vraag een onderzoek aan

Dat doe ik dus nu via de enige mogelijk officiële weg.

- Probeer het gewoon

Kan niet. Zou veel geld kosten en desastreus zijn voor onze band als ik haar naar Nederland laat komen en ze dan aan de grens staande wordt gehouden en terug gestuurd wordt. Dat wil ik ten koste van alles voorkomen.

En grappend zeiden ze telefonisch zelfs:

- Trouw met haar en los het zo op.

Vind ik een vrij absurde reactie als je zegt ex-dvp, slechts 2 weken dit werk gedaan, maar we willen weten of ze Nederland in mag en elkaar beter leren kennen.

Wie trouwt met iemand die je pas 1,5 week kent, louter om de wetgeving te omzeilen?!? En dan ook nog na grappend advies van diezelfde wetgeving?!?

Ze blijven ook naar elkaar verwijzen. Heb inmiddels politie, vreemdelingen politie, IND, AVIM en Ministerie van Buitenlandse Zaken gesproken.

Denk dat dat in de volksmond ontmoedigingsbeleid heet.

Snap ik ergens best, maar dit is de uitzondering op de regel en ik wil weten waar ze aan toe is.

En ik ben een volhouder als het moet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vind ik een vrij absurde reactie als je zegt ex-dvp, slechts 2 weken dit werk gedaan, maar we willen weten of ze Nederland in mag en elkaar beter leren kennen.
je hoef toch helemaal niet te vertellen dat ze heeft gewerkt als DVP aan de IND ?
Of is ze aangehouden, toen ze werkzaamheden deed als dvp, maar hier binnen was gekomen op een toeristenvisa, waarmee je niet mag werken.

Ze vraagt gewoon een toeristenvisa aan bij de Nederlandse Ambassade of Consulaat, daarmee kan ze 90 dagen in Nederland verblijven.
Als ze niet voldoende vermogen heeft om haar verblijf in Nederland te bekostigen kan je garant voor haar staan.
Ik snap de moeilijkheid niet zo?
 
Laatst bewerkt:
je hoef toch helemaal niet te vertellen dat ze heeft gewerkt als DVP aan de IND ?
Ze is betrapt door de politie bij het uitoefenen van illegale prostitutie. Zie ook de info eerder in dit topic.

Dus er is een dossier over haar. Heb haar 'mugshots' zelfs gezien toen ik over hun schouder meekeek.

Wil nu gewoon open kaart spelen met iedereen. Ook niks meer te verbergen. Ze heeft 2 weken dit werk gedaan. Betrapt. Paspoort ingenomen. Goed contact onderhouden met politie daarna. Verschenen op afspraken. Boete betaald. Profiel bij Kinky weggehaald. Contact verbroken met boeker. Paspoort opgehaald bij marechaussee op Schiphol.

Maar nu weigeren zij om uitspraak te doen over of ze weer welkom is of niet.

Als ze zeggen dat ze welkom is kan ze komen.

Als ze zeggen dat ze een periode niet welkom is, wil ik weten hoe lang en evt een verklarende motivatie-brief schrijven of, als laatste stap, een advocaat in de arm nemen.

Dan wil ik wel naar haar land toe gaan in de tussentijd, maar niets mogen weten omtrent de situatie vind ik gewoon fout van de regelgeving die hierover gaat.


Ze zeggen letterlijk: 'ik heb hier wel iets staan, maar daar mag ik u niet over informeren.'
 
Ze is betrapt door de politie bij het uitoefenen van illegale prostitutie. Zie ook de info eerder in dit topic.
dat heb ik even gemist, dan is het inderdaad een ander verhaal.
Even theoretisch, ze kan toch een visa voor een ander schengenland aanvragen?
Bijvoorbeeld Spanje, dat land heeft een soepele en makkelijke regeling met mensen uit hun voormalige kolonien in Latijns Amerika voor verblijf.
Daarmee heeft zo ook toegang tot Nederland.
 
Als extra:

Als ze hier wél een 2e x mag terug komen binnen de lopende periode van 180 dagen omdat de boete betaald is, vindt de overheid het prima dat dat gebeurt met de invitatie die ooit al gedaan was door haar toenmalige pooier/boeker.

Dat vind ik gewoon niet in de haak.

Als ik de invitatie 'overneem' is ze hier wel weer, maar dan via mij, wat voor haar en mij veel logischer aanvoelt.

Zeker als iemand gebroken heeft met een de boel belazerende boeker, wil je niet dat die pooier door de overheid op de hoogte wordt gesteld als de dame weer arriveert in het land.

Maar als ik vraag om een omzetting kijken ze moeilijk. Dat zou eigenlijk pas kunnen bij een volgende periode van 180 dagen.

Het is allemaal de bureaucratie ten top.
 
je hoef toch helemaal niet te vertellen dat ze heeft gewerkt als DVP aan de IND ?
Of is ze aangehouden, toen ze werkzaamheden deed als dvp, maar hier binnen was gekomen op een toeristenvisa, waarmee je niet mag werken.

Ze vraagt gewoon een toeristenvisa aan bij de Nederlandse Ambassade of Consulaat, daarmee kan ze 90 dagen in Nederland verblijven.
Als ze niet voldoende vermogen heeft om haar verblijf in Nederland te bekostigen kan je garant voor haar staan.
Ik snap de moeilijkheid niet zo?
Los van de uitzonderlijke situatie waar Knightrider voor staat: Dat jij garant staat is geen garantie dat zij ook daadwerkelijk het land in mag.
 
Als extra:

Als ze hier wél een 2e x mag terug komen binnen de lopende periode van 180 dagen omdat de boete betaald is, vindt de overheid het prima dat dat gebeurt met de invitatie die ooit al gedaan was door haar toenmalige pooier/boeker.

Dat vind ik gewoon niet in de haak.

Als ik de invitatie 'overneem' is ze hier wel weer, maar dan via mij, wat voor haar en mij veel logischer aanvoelt.

Zeker als iemand gebroken heeft met een de boel belazerende boeker, wil je niet dat die pooier door de overheid op de hoogte wordt gesteld als de dame weer arriveert in het land.

Maar als ik vraag om een omzetting kijken ze moeilijk. Dat zou eigenlijk pas kunnen bij een volgende periode van 180 dagen.

Het is allemaal de bureaucratie ten top.
ik vind het eigenlijk wel terecht dat haar de toegang wordt geweigerd, misschien niet erg aardig van mij.
Ze heeft op een toeristenvisa werkzaamheden verricht, terwijl heel duidelijk wordt verteld dat dat absoluut niet mag.
 
dat heb ik even gemist, dan is het inderdaad een ander verhaal.
Even theoretisch, ze kan toch een visa voor een ander schengenland aanvragen?
Bijvoorbeeld Spanje, dat land heeft een soepele en makkelijke regeling met mensen uit hun voormalige kolonien in Latijns Amerika voor verblijf.
Daarmee heeft zo ook toegang tot Nederland.
Dat is inderdaad een idee, ik ga dat eens uitzoeken als zijweg.

Maar het land is geen EU, maar heeft geen visum nodig voor bezoek aan Nederland. Alleen een uitnodiging van een Nederlander.

Dat maakt het nu juist onduidelijk.

Anders zou je een visum aanvragen dat dan geaccepteerd of geweigerd werd.

Maar haar periode waarin ze hier 90 dagen gedurende een periode van 180 dagen mag zijn loopt nu gewoon, maar we kunnen er niet achter komen of, na de aanvankelijke 40 dagen hier, door de meldplicht en verplichte terugkeer naar thuisland na betrapt worden, een terugkeer naar Nederland binnen die periode daarmee uitgesloten is.

Het zou best kunnen dat in haar dossier staat: Niet meer gewenst. Maar dan willen we weten of dat voor die 180 dagen is of hoe lang??

En precies daarover willen ze geen uitspraak doen, positief dansel negatief. Heel verwarrend allemaal.

Maar we hebben nu een formulier voor een officieel onderzoek ingevuld.
 
Los van de uitzonderlijke situatie waar Knightrider voor staat: Dat jij garant staat is geen garantie dat zij ook daadwerkelijk het land in mag.
maar dan moet er wel een reden zijn dat zij het land niet in mag.
En als ze eerder op een toeristenvisa, bovendien nog niet zo lang geleden, betaalde werkzaamheden heeft verricht, vind ik het terecht dat ze het land niet in mag.
 
Los van de uitzonderlijke situatie waar Knightrider voor staat: Dat jij garant staat is geen garantie dat zij ook daadwerkelijk het land in mag.
Exact. Het garant staan van mij is geen enkel probleem, hoewel ik natuurlijk wel direct de politie informeer als er iets toch niet blijkt te kloppen.

Maar we proberen er dus achter te komen of er, door een aantekening in haar gegevens, Schengen-inreis-problemen zijn.

Het frustrerende is dat het heel moeilijk is om daar antwoord op te krijgen. Wat ik erg raar vind.
Het ministerie van buitenlandse zaken zei: Als er geen aantekening in haar paspoort is gemaakt, is er volgens ons geen inreisverbod.

Maar ze raden me wel aan een onderzoek op te starten.

Wat ik nu dus doe.

Zo'n aantekening kan ik me ook weinig bij voorstellen. Zet een douanier dan met rode markeerstift NIET WELKOM IN DE EU in haar paspoort?!?

De politie zei: Ik zie een code achter haar naam staan die er niet hoort. Ik zou het nagaan voordat ik een ticket zou kopen. En by the way: Ik mag u dit eigenlijk niet vertellen.


Het is een apart verhaal.
 
ik vind het eigenlijk wel terecht dat haar de toegang wordt geweigerd, misschien niet erg aardig van mij.
Ze heeft op een toeristenvisa werkzaamheden verricht, terwijl heel duidelijk wordt verteld dat dat absoluut niet mag.
Klopt. Maar dat was niet de insteek toen ze hier kwam. Uitgenodigd door een kennis. Met weinig geld hier gekomen. Ronselaar deed voorstel. Daar kon ze eigenlijk geen nee op zeggen.

Zeer kort gedaan. Wilde al stoppen. Betrapt. Daarna alles correct afgehandeld.

En hoe lang moet zo'n verbod dan duren?

En mag je dan in ieder geval weten of er een verbod is of niet?

Daarnaast: We meten wel met 2 maten. Hebben allemaal wel prive-ontvangst of hotel-bezoek gedaan. Of was jij alleen raam @Rony80 ?

Op zich mee eens wat je zegt, maar je moet wel mogen weten wat er precies speelt nu.
 
Het lijkt mij dat je dan toch "geflagged" bent voor het hele Schengen-gebied. Dat zou ik dan eerst maar uitzoeken voordat je die omweg gaat doen.
Klopt. Ik denk dat ze of gewoon welkom is doordat ze na het betrapt worden netjes aan alles heeft voldaan, of een periode niet meer en dan waarschijnlijk in heel Europa. Maar het is dubbel dat IND zegt 'geen inreisverbod' terwijl de politie zegt dat er 'een code achter haar naam staat'.
Lijkt me een bevestiging dat het nu nog even geen goed idee is haar hier te laten komen.
Ja, maar dat zeiden ze voordat we een boete voor haar betaald hebben. Dus het kan ook dat die openstaande lage boete in een code resulteerde.

Ik heb haar nu een officieel formulier mbt een onderzoek laten invullen en opsturen.
Dat wachten we nu af.
Officieel een (toeristen-)visum aanvragen is misschien wel een simpele oplossing, wordt dit afgewezen dan weet je waar je staat.
Inwoners van haar land hebben geen visum nodig, alleen een uitnodiging.

1 uitnodiging per periode van 90 dagen binnen 180 dagen.

Dus ik kan geen dubbele uitnodiging indienen als haar periode nog 'gewoon doorloopt'. Maar we weten niet of de periode beëindigd is.

Ja, het is complex.

Je kunt op een flipperkast geen nieuw potje beginnen als er nog 2 ballen van de 3 of 5 van het vorige potje over zijn. ;)

En er zit nu een door de overheid gecreëerde plank voor de glasplaat van die flipperkast waardoor ik niet kan zien of het potje beëindigd is of niet. Ze zeggen eigenlijk: Gooi er maar een nieuwe euro in en dan merk je het wel.

Bij een potje flipperen zou ik dat ok vinden. Bij een dure vliegreis niet. Zeker omdat je ook met een prille relatie te maken hebt en juist zo'n moment ervoor kan zorgen dat zij denkt: Dit gaat niet werken.

Dus ik moet het oprecht en via de officiële wegen spelen, maar wel door de overmatige bureaucratie zien heen te beuken.

En het traject voor haar zo luchtig mogelijk houden en eventueel tussendoor op bezoek in haar thuisland als het allemaal langer duurt dan verwacht.

Het mooie aan dit alles is dat ik wel steeds meer overtuigd ben van haar goede bedoelingen. Dat is ook wat waard.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Ik denk dat ze of gewoon welkom is doordat ze na het betrapt worden netjes aan alles heeft voldaan, of een periode niet meer en dan waarschijnlijk in heel Europa. Maar het is dubbel dat IND zegt 'geen inreisverbod' terwijl de politie zegt dat er 'een code achter haar naam staat'.

Ja, maar dat zeiden ze voordat we een boete voor haar betaald hebben. Dus het kan ook dat die openstaande lage boete in een code resulteerde.

Ik heb haar nu een officieel formulier mbt een onderzoek laten invullen en opsturen.
Dat wachten we nu af.

Inwoners van haar land hebben geen visum nodig, alleen een uitnodiging.

1 uitnodiging per periode van 90 dagen binnen 180 dagen.

Dus ik kan geen dubbele uitnodiging indienen als haar periode nog 'gewoon doorloopt'. Maar we weten niet of de periode beëindigd is.

Ja, het is complex.

Je kunt op een flipperkast geen nieuw potje beginnen als er nog 2 ballen van de 3 of 5 van het vorige potje over zijn. ;)
Kan ze vliegen op een ander land ? En dat je der daar ophaalt? Een land binnen de eu , wel op een afstand wat te rijden valt , waar ze iets minder strenge regels erop nahouden dan de benelux+duitsland.
Lijkt me voor jullie ook fijner in deze situatie om samen te zijn
 
Kan ze vliegen op een ander land ? En dat je der daar ophaalt? Een land binnen de eu , wel op een afstand wat te rijden valt , waar ze iets minder strenge regels erop nahouden dan de benelux+duitsland.
Lijkt me voor jullie ook fijner in deze situatie om samen te zijn
Moeilijk. Als het geldt voor het hele Schengen gebied (EU) vind ik dat tricky.

Dat ik naar Polen reis en dat ze er alsnog niet inkomt bv. ;)

Of dat ze wel Spanje in komt maar niet verder kan.

Veel dvp's komen volgens mij over land via Turkije de EU binnen, maar ik wil geen illegale dingen doen.

Het is simpel: Ze heeft dit werk 2 weken tegen haar zin gedaan. Zag geen andere uitweg. Wilde er uit. Werd betrapt. Daarna alles via mij goed geregeld in samenspraak. We willen een tweede kans voor haar.

En via de officiele weg, want anders kan ze over de grond hierheen, maar kan ik haar nooit op vakantie ergens mee naar toe nemen bv.

Maar ik snap je gedachte.

Maar ik ga dit via de officiële weg spelen hoe bureaucratisch en bewust ondoorzichtelijk die ook is.

Heb ik tegen haar ook gezegd: Dit wordt een lange weg, maar daarna ben je brandschoon en gewoon een geheel legitieme bezoeker die nooit meer problemen krijgt.

Als ik bij een volgende stap onze relatie benoem kan ik ook een longstay voor haar regelen en dan mag ze, als ik het goed begrijp, gewoon officieel in Europa wonen en werken.
Is ook niks mis mee, zo zou het moeten zijn als iemand hier graag productief wil zijn.
Wat een kloterij allemaal zeg, en als je dan ziet wat er allemaal hier gebeurt, zowel in BE als NL, dan wordt je echt wel anti-regels, of hoe zeg ik het nog netjes?
Klopt. Het is heel scheef geregeld allemaal. De basis snap ik en klopt, maar eenmaal in het spinnenweb is het een rommeltje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan