Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
beste hotel prijs kwaliteit Amethyst (duurdere klasse)
gewoon goed (rustig, zachte bedden, mooi zwembad): Travelodge
nieuw hotel: Aston
Heren,
Eerdaags mijn 2e bezoek brengen aan Pattaya.
en wil eens een blowjob bar bezoeken,
Hebben jullie tips voor mij, die jullie kunnen aanraden
Graag in de omgeving van de beach road
Dus Soi 6, 7/8, 13-1/2 eventueel op sec. road
Lips Lounge in Soi Diana geeft deze service
anders best gentlemen's clubs bezoeken zoals Heaven Above

Laatst bewerkt:
Ik ben sowieso niet echt een uitgaanstype. Ga liever mooie wandelingen doen en de stad / omgeving ontdekken. En qua eten wil ik zoveel mogelijk lokaal gaan proberen te eten aangezien dat door mijn broer aangeraden is (die zei, eet vooral waar de lokalen ook eten).

Daarnaast lijkt het mij leuk om af en toe een hele dag met een dame op te trekken, niet alleen seksueel maar vooral om de omgeving te ontdekken.

Mijn vakantie is te plannen binnen de zomervakantie, dus kan vroeg en laat gaan. En qua budget had ik inderdaad zo'n 2500 in gedachten, ik hoef geen fancy hotel. Een goed bed/tv, een douche, mini keuken en airco is al heel wat.

Ik ga eens verder speuren.

-edit-
Zie nu dat de zomervakantie echt wel prijzig is, misschien de mei vakantie..
1000 euro voor vlucht en volpension, voor een weekje, dat wel weer dan.

Laatst bewerkt:
Een dame vinden voor de hele dag is nog niet zo heel makkelijk denk ik. Of je moet van tevoren in de dating apps duiken om het al te regelen. Anders ben je daar zo een paar dagen kwijt om iemand te vinden die daar zin in heeft en dan is je week alweer bijna om.

Nog los van het feit dat je die klik toch echt moet hebben. De gemiddelde Thaise meid die je kan vinden is echt niet geschikt om hele dagen mee door te brengen. Daar raak je buiten bed al na 20 minuten op uitgekeken.

2500 is wel aan de onderkant van het budget als daar je vlucht en hotel bij inbegrepen moet zijn. Het voordeel is wel dat je dan weet waar je je op moet richten; freelancers en buikgriep.

Ik ben sowieso niet echt een uitgaanstype. Ga liever mooie wandelingen doen en de stad / omgeving ontdekken.
Dan zou ik paar daagjes pattaya doen, kijken of je met een dame een klik hebt en dan lekker in de taxi naar Koh chang stappen. Voor de omgeving en lekker saampjes genieten zit je daar goed.

Wel een leuke dame meenemen, op Koh Chang is het moeilijk om andere dames te vinden😜

Terug
Bovenaan Onderaan