Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ben13

Stamgast
Forumpionier
324
06/07/21
406
voor corona
hoe er geraken?
vanaf de luchthaven vertrekt er elk uur zeker een bus ,ook minibussen vertrekken er meerdere per uur(dit is sneller en tot aan je hotel, maar iets duurder dacht 300 bhat),snelste optie is taxi maar ook duurste optie 1200 bhat.
vanaf bangkok busstation ekkamai of mochit(minder bussen),minibus online boeken vanaf hotel tot hotel of prive taxi

hotels tussen soi buakhao en het strand zijn aan te raden als je op wandelafstand van het nachtleven wilt zitten en je kan makkelijk gebruik maken van de bhatbus(10 bhat per rit).

vervoer
apps zoals uber,bolt,grab werken er redelijk goed en goedkoop, zowel voor taxi als moterbike

nachtleven speelt zich momenteel (2022)vooral af op soi buakhao en zijstraten hiervan(soi honey,tree town,lk metro,....),ook soi 6 zijn er vele bars en mooie dames(meer gericht op short time rond 2000bhat incl kamer),de zij straten van beach road vanaf soi 6 richting walking street(minder actie wel).
vroeger pre corona was er ook walking street dit is op heden wel wat minder maar er is wel een beetje vooral disco en Russische vrouwen.
 
heeft er iemand info over jomtiem ?
mijn volgende trip heb ik een paar dagen in pattaya geplant maar ben nog nooit in jomtiem geweest ,is hier ook een beetje bar leven ?zijn de stranden hier veel beter? en zijn de hotels girlfrendly ?
 
Stranden zijn veel veel beter....Jomtien heeft een heel ander sfeer. Veel rustiger, natuurlijk is in die 2 jaar hoop veranderd tijdens covid, het is best wel veel levendiger geworden, vind ik, wat betreft hotellen weet ik niet veel. Ik heb daar nooit gelogeerd omdat het best wel een end weg was van het echte nachtleven in Pattaya. End weg bedoel ik dan voor iemand die afhankelijk is van openbaar vervoer. Qua barren zal ook wel veel veranderd zijn. Meer of minder kan ik niet zeggen....maar Jomtien is een rustige gebied met veel meer fancy restaurants en relaxed stranden.
 
heeft er iemand info over jomtiem ?
mijn volgende trip heb ik een paar dagen in pattaya geplant maar ben nog nooit in jomtiem geweest ,is hier ook een beetje bar leven ?zijn de stranden hier veel beter? en zijn de hotels girlfrendly ?
Jomtiem ligt tegen Pattaya aan, binnen een mum van tijd ben je in Pattaya. De stranden zijn wel een stuk beter en schoner in Jomtiem en voor zover ik weet zijn de meeste hotels girlfriendly. Wellicht een idee, om een lijst van Hotels te maken, dit omdat de meeste reizigers naar Thailand alleen een vliegticket kopen en ter plaatse een hotel boeken.
 
Lijst van hotels is niet te doen. Maar ze zijn nagenoeg (99%?) allemaal girlfriendly. In de basis;

  • Dame moet haar ID laten zien/achterlaten bij inchecken (ook voor jou veiligheid!)
  • Dame moet 21+ zijn
  • 1 dame is geen issue bij 2 moet je soms mogelijk bijbetalen (tientjes werk maximaal)
Zelf slechts op aantal locaties geslapen deze zijn de moeite om te vermelden

Travelodge Pattaya
  • Goedkoop (rond 1.000b) per nacht.
  • Dichtbij Pattaya Avenue (2nd road)
  • In de basis eerste keus voor mij
Intimate hotel
  • Wel duurder maar super hotel, goede ruime kamers, goed wifi en rustige straat (soi 12/2nd road)
  • Absoluut 2de keus!
check trouwens altijd via trivago waar je de beste deal kan vinden. Want agoda is niet ALTIJD het goedkoopste
 
heeft er iemand info over jomtiem ?
mijn volgende trip heb ik een paar dagen in pattaya geplant maar ben nog nooit in jomtiem geweest ,is hier ook een beetje bar leven ?zijn de stranden hier veel beter? en zijn de hotels girlfrendly ?
Ik geef zelfs de voorkeur aan Jomtien boven Pattaya.

Het strand is groter, rustiger en properder.

In de zijstraten van de strandweg zijn er genoeg barretjes en kleine clubs. Er zijn ook een paar grotere beer-bars waarvan je een bargirl naar je hotel of kamer kan meenemen. Ook aan massageshops geen gebrek.

Er zijn niet zoveel hotels in Jomtien, maar er zijn zeker genoeg studios die je kan huren. Dan heb je meteen wat meer ruimte en privacy en geen zorgen of het wel "girlfriendly" is. Meer naar het einde van de strandweg zijn er wat resorts met bungalows. Jaren geleden was er zelfs een resort dat enkel voor "adults" was en "clothes optional" was. Geen idee of het nog bestaat.

En als je toch naar Pattaya wil gaan dan neem je een bahtbus en ben je in een kwartiertje in Pattaya.
 
kamelbar zit links voor de boog van jomtien
https://tuliphousejomtien.nl/

alle 3 hebben kamers voor scherpe prijs en girls mee nemen geen probleem of kosten.

ook grand hotel in pattaya geen extra kosten wel meld plicht
 
Iemand hier die hotels en of appartementen kan aanraden in de buurt van Soi Bukhao en LK Metro? en het liefst Girlfriendly?
99% van de hotels zijn girlfriendly. Dus dat is het laatste waar ik me druk om zou maken!

Intimate hotel zeker optie (5-10m lopen max naar LK metro) -> Vooral STIL hotel dus geen last van het nachtleven!
Travelodge ook loopafstand (maar meer last van geluid buiten)

Zat opties!
 
Iemand hier die hotels en of appartementen kan aanraden in de buurt van Soi Bukhao en LK Metro? en het liefst Girlfriendly?
Pattaya is geen metropolis. Eigenlijk is alles goed te voet af te wandelen, dus de exacte locatie waar je wil verblijven is echt van ondergeschikt belang. En voor 10 baht rijd je met een songthaw van de ene kant van de stad naar de andere kant.
 
99% van de hotels zijn girlfriendly. Dus dat is het laatste waar ik me druk om zou maken!

Intimate hotel zeker optie (5-10m lopen max naar LK metro) -> Vooral STIL hotel dus geen last van het nachtleven!
Travelodge ook loopafstand (maar meer last van geluid buiten)

Zat opties!
thanks, dat intimate ziet er heel gaaf uit, maar het zijn wel 2 uitersten.. Dusit Pattaya is ook sick.. denk dat alleen een kleine was daar ook al 40eurootjes kost =) zit liever in een appartement, en het liefst wel met zwembad oid =)
 
@GBlover ik vind Intimate echt de bom. Want serieus goed hotel met bv badkamer met RAAM.
Handig als je in bad.douche stapt en de dame is nog in de kamer... kan je precies zien hoe/wat. Daarnaast hebben de kamers een balkon aan de voorkant (roken?) en is er zwembad op het dak.
Los nog van de locatie. Wisselkantoor/ATM en een starbucks binnen 5m lopen en voor een GOED(koop) voedsel zit KISS FOOD ook om de hoek.

Daarnaast kan je (los van de baht bus) makkelijk lopen richting LK Metro maar ook WS of bv CentralFestival.

Voor een appartment kan je The Base proberen maar dat is ONWIJS gehorig (zelfs als je bovenin zit).
 
@gerardwilwelveel wat zijn de kosten per nacht voor dit hotel, en is het handiger om dit ter plaatse te boeken of via Trivago?
Kosten per nacht verschillen heel erg. Daarvoor kan je het beste trivago checken (want die vergelijkt prijzen van oa booking/agonda etc).

Ze hebben zelf een website http://www.intimatehotelpattaya.com/
en een facebook pagina https://www.facebook.com/IntimateHotel

Vooral opm de facebook pagina staan wat deals ivm sandbox (dus incl ophalen BKK airport + test). Het is zeker trouwens NIET het goedkoopste hotel. Dan is Travelodge een betere optie. Maar kleinere kamer, meer geluidsoverlast etc. (Travelodge kon je 2jr geleden aan de balie boeken voor 1K bath. Dus dat is zo'n 25e)
 
@gerardwilwelveel wat zijn de kosten per nacht voor dit hotel, en is het handiger om dit ter plaatse te boeken of via Trivago?
@Rony80 prijzen kunnen verschillen per nacht van 7euro tot ruim 560euro.

@gerardwilwelveel Trivago is idd een optie om je hotels te vergelijken, echter vind ik de functie in google maps als je zoekt naar een plaats de balk heel handig boven het mapje met de zoekmogelijkheden;


Schermafbeelding 2022-04-03 om 20.16.46.png

Door bijvoorbeeld op hotels te klikken vergelijkt Google in een klik alle beschikbare accomodaties in jou zoekgebied. Zo zie je naast prijzen ook gelijk de exacte locatie van het hotel. Ik maak meestal een lijst met locaties en kijk dan verder via trivago of andere sites of ze hier nachten goedkoper aanbieden.
 
@GBlover enige is dat je de stad een beetje moet kennen. Want er staan echt hotels op voor <20e maar daar wil je met goed fatsoen niet verblijven.
Dito wat betreft de soi's. Want sommige kunnen gewoon veel lawaai veroorzaken tot 3u snachts of later...

Zoals eerder gezegd. Veel dingen zijn op loop afstand en bahtbus kost je 10b en gaat bijna none-stop (feitelijk vanaf soi1 tot walking street via beachroad en walking street richting soi1 via 2nd road = populaire route)
 
Klopt, die bathbus is top idd. Ik sliep in 2018 in Areca Lodge, top hotel, en eigk te midden van alles. Kamers zijn geluidsdicht en een prachtig zwembad / top ontbijt. Ik heb het enkel niet zo op die grote hotels, liever wat kleiner en wat anoniemer.

Hoewel areca lodge qua prijs-locatie-mogelijkheden uitermate goed was bevallen. Overigens lees ik ook wel eens dat gasten in een type hotel als areca zitten en voor LT of ST naar andere hotels gaan / apartementen. Jij daar wel eens mensen over horen praten @gerardwilwelveel ?
 
Ik volg wat facebook groepen rond Pattaya en zeker rond soi6 zijn er shorttime rooms. Die alleen nooit gebruikt.
Eigenlijk om twee redenen
1. Heb een hotel en daar kan je ook een dame mee naar toe nemen
2. Ik heb nog nooit ST gedaan echt (LT is leuker kan je eerst even iBar enzo)

Van de circa 50+ dames die ik in Pattaya "gedaan" heb. Ik denk dat 40 ofzo vanuit Thaifriendly kwamen (maar daar zitten ook veel dames die gewoon in een gogobar/beerbar/girlbar werken en dus NIET alleen "freelancers") en maybe 10 uit een gogobar.

Van de gogobars. Was een slanke jongere dame in Jim's bar (2ndroad/soi12) en Jim's bar is onderdeel van Intimate hotel. Handig. Dame was wel ergg wild trouwens. Nog nooit iemand zo hard en ruig anaal kunnen nemen 🤣

Verder een paar van Sugarbaby (maar die bestaat niet meer is nu GOLD CLUB). Sugarbaby was de oude sisterclub van Windmill. Dat is nu Annabel (tegenover Windmill en dus NIET meer in Walking street).

Beavers (vroeger andere naam) in soi15 (zijstraat Walkingstreet) was trouwens wel de meest sleazy gogo. Daar nog wel eens regelmatig een BJ in de bar gehad van een 40+ milf die er mega goed uitzag met mega silli's..

Overigens Google streetview Pattaya = Nieuwe fotos van 2022! Dus je kan Walking street zien NA de verbouwing en covid.
1. Kabels zijn nu onder de grond
2. Veel gogobars/beerbars zijn dicht of hebben nieuwe naam/eigenaar
 
Lekker
Van de gogobars. Was een slanke jongere dame in Jim's bar (2ndroad/soi12) en Jim's bar is onderdeel van Intimate hotel. Handig. Dame was wel erg wild trouwens. Nog nooit iemand zo hard en ruig anaal kunnen nemen 🤣
Klinkt heerlijk! Pal tegenover Areca ook.. Tinder, Thaifriendly werkt idd altijd goed.. denk ter zijner tijd voor ik er heen ga ik een Tinder-plus account neem op tinder om vooraf even te swipen.

Ik kijk het hele weekend al naar video's van mensen die in Thailand her en der wandelen met zo'n POV view. Leuk om te zien maar momenteel nog wat rustig, t mag van mij nog iets meer leven krijgen..

Had ik t trouwens goed dat het meeste vertier in Pattaya zich rond Soi Bukhao, en Soi LK Metro afspeelt?
 
Momenteel is het rond LK Metro en vooral Treetown (https://www.google.nl/maps/@12.9308...789&pitch=0&thumbfov=100!7i16384!8i8192?hl=nl)

Maar dit komt omdat de meeste Covid regels wel weg zijn maar NIET voor het nachtleven. Kortom Windmill is bv wel open maar dan zonder dansen en half als restaurant. (ken 1 van de managers vrij goed dus vandaar).
Verwachting is dat het medio JULI weer back to normal is (dus geen testen en flauwekul).

Let wel; Prijzen in Thailand gaan fors omhoog. Niet alleen voor benzine enzo maar ook voedsel. Combi van oorlog/covid. Inflatie daar ook richting de 5%+

Nog een tipje?
Open een account op wise.com (ja dit is een referral link). Via WISE kan je makkelijk geld in een potje doen in THAISE BAHT. En met de Wise.com kaart daar opnemen.
Of nog beter. Je opent in Thailand bij BANGKOK BANK een Thaise bankrekening en vanaf je Wise -> Thaise bank. Dan kan je stuk goedkoper aan cash komen. Want steeds pinnen kost je een godsvermogen...
 
Thanks! Tree-town heb ik idd in veel vlogs voorbij zien komen, beetje de zelfde buurt zag ik als LK-metro.
Ik hoop zelf rond Oktober daar naartoe te kunnen, ik wacht ook nog even tot na juli..


Wise gebruik ik al, zeer over te spreken, heb het nu al zo'n 4-5jaar. idd top!
 
Laatst bewerkt:
ik zit er over te denken om zowel een aantal dagen in Bangkok te boeken, een paar dagen in Pattaya te zitten en misschien nog een ander eiland als Phuket te bezoeken. Hoewel ik over dat laatste twijfel, omdat het mss te veel reizen wordt in een te korte periode.

In Bangkok zak ik altijd direct af naar Spankeys rond Nana. Een leuke gogo-bar met te gekke shows en altijd heerlijke dames.. ST kan boven bij Nana op de derde verdieping maar maak ik eigk nooit gebruik van. Het spanken mis ik enorm!

Ga jij nog die kant op?
 
Nog geen plannen voor Thailand en BKK skip ik altijd. Alhoewel mijn Thaise ega inmiddels ook wel want mensen kent in Nana (Rainbow gogo vooral!).
Maar de sfeer en prijzen daar zijn toch anders dan Pattaya.

Dito voor Phuket. Dat is leuk als je er met een dame heen gaat (vriendin of Thaise freelancer of whatever) maar voor de solo fun vind ik het matig. Is te touristisch (lees veel souvenirshops enzo) en ook weer fors duurder.

Pattaya kan je los van het nachtleven echt wel genoeg doen als daytime activity

https://en.wikipedia.org/wiki/Sanctuary_of_Truth is absoluut een must see bv
maar je hebt ook
http://www.artinparadise.co.th/main.php (installeer wel de app voor je er heen gaat!)
en best leuk om eens met een dame te doen is een filmpje pakken. Vooral het hele koningsding VOOR de film is wel apart

Mini Siam is ook wel grappig. Soort Madurodam maar dan meer Aziatisch en belachelijk.. vervallen

https://underwaterworldpattaya.com/ ook geweest. Feitelijk een aquarium met vissen enzo... maar goed als afleiding van het al het zuipen/sexen...
 
Is dat het risico waard? Ik lees hier dat er nogal wat mensen met problemen zijn? https://nl.trustpilot.com/review/wise.com
ik wil er geen reclame oid voor maken, maar WISE het is top qua wisselkoers, transactiekosten, transactiesnelheid en opnamefee.

Daarbij niet enkel en alleen voor Thailand te gebruiken maar bijna wereldwijd. In Israel, Marokko, Dubai en Cambodia heb ik er ook gebruik van gemaakt zonder gezeik. Het biedt daarbij ook veel meer opties dan bvb een Nederlandse bank. zo heb je de mogelijkheid om je creditcard te bevriezen als je hem niet gebruikt bvb, altijd handig.

Sta je op t vliegveld in bvb Dubai en wil je iets kleins kopen, heb je geen gedoe met hoge opnamekosten en of wisselkoersen maar kan je vrijwel fee-loos iets kopen. ik ervaar het als zeer prettig en de mensen die ik het heb geadviseerd te gebruiken doordat ze bvb vaak geld sturen via een Nederlandse bank of Western Union scheelt het ook enorm veel fee's.

probeer het uit zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan