Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan is Pattaya waarschijnlijk de beste optie. Ook al is Pattaya nu (nog) niet op het niveau van vóór de covid-crisis, er zijn daar al dames genoeg om je weken bezig te houden.

En zijn ze ook "mooi"? Tja, dat hangt ervan af: iedereen heeft zowat een eigen idee van schoonheid.

Een andere optie is Bangkok (Nana en Soi Cowboy en de zijstraten van Sukhumit) of Phuket (Bangla Road). Maar als het je om aantallen gaat en de verscheidenheid die daarvan een gevolg is, dan is Pattaya niet te verslaan.

Apps en websites heb je in Pattaya echt niet nodig.
 
@renedb Op het YouTube kanaal van de Thaiger, staat deze video, met de 10 beste apps voor zowel expats, als toeristen.
Thaifriendly is een prima App, om met Thais (of andere Z.O. Aziatisch) vrouwelijk/ladyboy schoon, contact te leggen. Er is ook een Thaifriendly Website. Veel leden daar gebruiken hun telefoonnummer, of Line-id als alias. Op die manier, kan je ze dus op Line toevoegen.

Verder is Grab (de Aziatische versie van Über), ook een uitstekende App, voor je vervoer met (motor)taxi. Ga alleen niet achterop zitten, als je (te)veel hebt gedronken.

PS de rode links, zijn naar de Android versies, er zijn natuurlijk ook versies voor Apple.
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook ervaring met fiwfans?


Je kan bepaalde agencies joinen die adverteren op fiwfans en dan de dame toevoegen op line, en vervolgens afspreken via Line. Mooie dames maar vooral actief in bangkok.

Naast fiwfans heb je ook http://SidelineThailand.com
 
Heeft er iemand een idee wanneer je zonder gezeur naar pattaya kan..dus zonder pas en verzekeringen en testen...gewoon zoals het voor corona was...
Tja , ik ben binnen 3 weken weg , thai pass was op 5 min gedaan en binnen 1 uur de code gekregen.
En verzekering? Ik neem alle jaren een reisverzekering , kost niet veel en dan ben je toch een beetje geruster.
En deze load je op in je thai pass en klaar is kees .
 
nachtleven speelt zich momenteel (2022)vooral af op soi buakhao en zijstraten hiervan(soi honey,tree town,lk metro,....),ook soi 6 zijn er vele bars en mooie dames(meer gericht op short time rond 2000bhat incl kamer),de zij straten van beach road vanaf soi 6 richting walking street(minder actie wel).
vroeger pre corona was er ook walking street dit is op heden wel wat minder maar er is wel een beetje vooral disco en Russische vrouwen.
Heel leuk stukje daar rondom Soi buakhao ik kom er al graag vanaf mijn eerste bezoek aan Pattaya, Areca lodge is ook een geweldig gf friendly hotel btw. midden het Soi buakhao gebied.
 
Ik ben al meerdere keren in Thailand geweest september/oktober en geen probleem,regen is elke dag 5 tot 20 min redelijk hevig en dan heel de dag droog .
Heb het 1 keer gehad dat het een dik uur was van de 6/7 keer dat ik er geweest ben in deze periode .
Het is de beste periode voor watervallen dus zeker opzoeken als je er 1 passeert
 
Iemand ervaring met pattaya in september?
Is die regentijd erg of valt dat mee....
Ik kan je alleen vertellen als je in Pattaya bent hou rekening met wateroverlast in sommige delen van de stad vooral beach road en omgeving en de Soi buakhao omgeving zijn notoir om langer als een dag volledig blank te kunnen staan met meer als 25 centimeter water.
En dat is niet echt plezierig om daar door het smerige water van of naar je hotel te moeten banjeren, mogelijk zijn er meer gebieden in pat's die rond deze tijd vaak blank staan maar daarover zou ik even verder informeren.
 
Zo terug van een kleine drie weken Pattaya

1. De city is dood. Walking dead achtig dood. Drinking street bij Terminal 21 is gone
2. Rond 2nd road zijn 70% van de panden LEEG. Heel veel van de massagesalons hier zijn dus ook vertrokken
3. Soi6 is wel alive maar ook hier staan nog best veel panden leeg en de dames zijn nu vaak of lelijk of oud (dus niet meer veel fresh farmfield girls)
4. Soi Made in Thailand is volledig platgegooid. Lijkt erop dat hier ook een condo gebouwd gaat worden
5. Tree Town is uitgebreid in een soort rechthoek met veel bars (die feitelijk eerst Soi made in thailand zaten). Ook hier low season dus veel (oudere) dames maar bar weinig klanten
6. Soi pothole is veranderd van een massage soi naar een soort soi6. Veel halfopen baren daar dus.
7. Walking street? De helft van de gogobars zijn verdwenen en wat er open is? Vaak leeg of kleiner (windmill bv vaak 1st verdieping dicht en Pinup heeft het pand verkleind). iBar heeft nieuwe club Myst (schuin tegenover iBar) maar Insominia is nog dicht. Marine is gesloten. Dus naast Myst/iBar is er eigenlijk alleen 808/lucifer. Alles NA iBar is feitelijk verdwenen en/of dicht...
8. LK Metro lijkt het redelijk overleefd te hebben!
9. Thaifriendly werkt maar veel dames hebben nu meer dan 1 account. Kortom de spoeling is ook hier dunner dan voorheen..

Tot zo ver "the bad"...
 
en dan nu "the good"

1. Er zijn heel weinig toeristen dus relatief veel vrouwen per "klant".
2. Groot deel is indian en die kiezen toch voor de beachroad dames of soapy massages. Kortom die komen niet overal. Zeker alles rond LK Metro/Treetown/pothol is erg "farang" gericht
3. Nieuwe TreeTown opzet heeft zeker potentie. Combinatie van veel beerbars en food(trucks) is best nice! Daarnaast merk je dat bv Soi Honey (dichtbij) nu ook meer kroegjes telt dan puur alleen massage salons. Kortom de hele boel lijkt te zijn verplaatst!
4. Soi boomrang (kruising Soi Bakou en Soi bakou 15) lijkt dood maar hier zitten toch wel wat leuke closed bars. Of het nu Gentlemanclubs/blowjob bars zijn? Geen idee maar de grenzen vervagen sowieso steeds meer tussen deze concepten.
5. Bathbus/motorbike taxi werkt allemaal gewoon ondanks het lage aantal toeristen
6. Taxi vanaf vliegveld naar Pattaya koste me 1.000b wat een koopje is natuurlijk gezien de afstand
7. Prijzen zijn redelijk gelijk gebleven. Zowel in gogos/bars/freelance. Globaal reken je voor ST 1000-1500b met hier en daar een uitschieter maar thats it. Voor longtime kan je makkelijk terecht rond de 2000-2500b (ex eventuele barfines)
 
Zo en los van de algemene info...

Dag 1: Aangekomen op donderdagavond en eerste avond de gogobar's in Walking street bekeken. De hele straat lag nog open maar het opnieuw bestraten lijkt wel progressie te maken. Wel viel dus op dat er veel gogobars gensneuveld zijn.
o.a. Pepermint, Taboo, Sugarbaby, Airport, Panda allemaal dicht. CrazyHouse heeft een nieuwe eigenaar (Pacha nu).
Zelfs in de zijstraten waren er veel dicht. Eigenlijk was alleen SHARKS (hernieuwd) open samen met Dollhouse. Maar ElectricBlue, Whatsup, Imagine, Beavers allemaal (nog) dicht of permanent gesloten.
Pinup is duidelijk de top3 gogo. Veel dames (100) en klanten. Ondanks dat het vloeroppervlakte kleiner is gemaakt.
Tantra bezocht en veel nieuwe dames hier. Windmill bezocht en op halve bezetting (bovenverdieping vaak dicht) mist deze toch de oude vibe.
UIteindelijk een freelancer naar hotel laten komen voor 1500 ST en me daarmee vermaakt. Deze doofstomme freelancer is best schattig en ging absoluut vol gas!

Dag 2: Rest van de stad bezocht en toen viel wel erg op hoe vervallen alles is. Geen toerisme merk je aan alles. Minder verkeer maar ook geen street vendors meer. Mijn kapsalon was dicht (soi14) en mijn laundry dame (soi 15 bakou) was ook weg. Net als de dame waar ik altijd fruit kocht (2nd road, soi14). Kiss Food was altijd 24/7 open maar is nu tussen 1am en 8am dicht. Savonds weer zelfde rondje Walking street en LK Metro gedaan. Het blijft een hit or miss. Veel tokos hebben geen klanten en ineens loop je ergens langs en zit het er vol. KINK blift de nummer 1 gogo in LK Metro. Thats for sure. Dames bij Queens vielen erg tegen tenzij je van iets ouder en voller houdt.
Avond afgesloten met een MILF voor ST. 1200 en was goed maar ging wel erg op de automatische piloot..

Dag 3: Ook even iBar aangedaan en viel nu wel erg op hoe anders het publiek is. Veel freelancer hier 40+ en zag bv een dame daar elke avond die voorheen in Soi New Plaza werkte. Avond afgesloten met LT Freelance dame.. 2K schade

Aangezien ik dag 6 ziek werd (griep) de vakantie verleng met 6 dagen. Eigenlijk zijn alle dagen hetzelfde dus zal ze niet allemaal herhalen ;)

Globale daginvulling hier
10u wakker en ergens eten. Vaak richting Soi Bakou. Hunrgy Hippo en Cafe Patini samen met Kiss food waren the breakfast places. Zeker omdat je dan nog een beetje variatie hebt

11u Bak koffie scoren bij Cafe Amazon (55b) en terug naar hotel

14u Weer ff rondje doen rond LK Metro en eventueel kort bezoekje richting Soi6 die dan begint te ontwaken

16u Tijd voor powernap!

18u Richting TreeTown of Soi Bakou voor eten. Vooral begin van TreeTown heeft wat goeie tentjes zitten. Hotdog voor 80b is natuurlijk prima te doen. Daarna drankje Treetown en vervolgens richting LK Metro en Walking street

00u Richting hotel en via line een freelancer piepen om de dag af te sluiten. Via Thaifriendly is er ZAT keus
 
Zo en los van de algemene info...

Dag 1: Aangekomen op donderdagavond en eerste avond de gogobar's in Walking street bekeken. De hele straat lag nog open maar het opnieuw bestraten lijkt wel progressie te maken. Wel viel dus op dat er veel gogobars gensneuveld zijn.
o.a. Pepermint, Taboo, Sugarbaby, Airport, Panda allemaal dicht. CrazyHouse heeft een nieuwe eigenaar (Pacha nu).
Zelfs in de zijstraten waren er veel dicht. Eigenlijk was alleen SHARKS (hernieuwd) open samen met Dollhouse. Maar ElectricBlue, Whatsup, Imagine, Beavers allemaal (nog) dicht of permanent gesloten.
Pinup is duidelijk de top3 gogo. Veel dames (100) en klanten. Ondanks dat het vloeroppervlakte kleiner is gemaakt.
Tantra bezocht en veel nieuwe dames hier. Windmill bezocht en op halve bezetting (bovenverdieping vaak dicht) mist deze toch de oude vibe.
UIteindelijk een freelancer naar hotel laten komen voor 1500 ST en me daarmee vermaakt. Deze doofstomme freelancer is best schattig en ging absoluut vol gas!

Dag 2: Rest van de stad bezocht en toen viel wel erg op hoe vervallen alles is. Geen toerisme merk je aan alles. Minder verkeer maar ook geen street vendors meer. Mijn kapsalon was dicht (soi14) en mijn laundry dame (soi 15 bakou) was ook weg. Net als de dame waar ik altijd fruit kocht (2nd road, soi14). Kiss Food was altijd 24/7 open maar is nu tussen 1am en 8am dicht. Savonds weer zelfde rondje Walking street en LK Metro gedaan. Het blijft een hit or miss. Veel tokos hebben geen klanten en ineens loop je ergens langs en zit het er vol. KINK blift de nummer 1 gogo in LK Metro. Thats for sure. Dames bij Queens vielen erg tegen tenzij je van iets ouder en voller houdt.
Avond afgesloten met een MILF voor ST. 1200 en was goed maar ging wel erg op de automatische piloot..

Dag 3: Ook even iBar aangedaan en viel nu wel erg op hoe anders het publiek is. Veel freelancer hier 40+ en zag bv een dame daar elke avond die voorheen in Soi New Plaza werkte. Avond afgesloten met LT Freelance dame.. 2K schade

Aangezien ik dag 6 ziek werd (griep) de vakantie verleng met 6 dagen. Eigenlijk zijn alle dagen hetzelfde dus zal ze niet allemaal herhalen ;)

Globale daginvulling hier
10u wakker en ergens eten. Vaak richting Soi Bakou. Hunrgy Hippo en Cafe Patini samen met Kiss food waren the breakfast places. Zeker omdat je dan nog een beetje variatie hebt

11u Bak koffie scoren bij Cafe Amazon (55b) en terug naar hotel

14u Weer ff rondje doen rond LK Metro en eventueel kort bezoekje richting Soi6 die dan begint te ontwaken

16u Tijd voor powernap!

18u Richting TreeTown of Soi Bakou voor eten. Vooral begin van TreeTown heeft wat goeie tentjes zitten. Hotdog voor 80b is natuurlijk prima te doen. Daarna drankje Treetown en vervolgens richting LK Metro en Walking street

00u Richting hotel en via line een freelancer piepen om de dag af te sluiten. Via Thaifriendly is er ZAT keus
Leuke update bedankt!

Ik vond altijd via Line tegenvallen, ik gebruik liever fiwfans


Dit is toch gewoon mooi
 
Bak koffie scoren bij Cafe Amazon (55b) en terug naar hotel
Amazon koffie, vind ik niet te zuipen, maar alsnog stukken beter dan starfucks. Mijn beste koffie tip, de kiosk op coconut bar. Dat meisje heeft voor mij eens een dubbele Koppi Luwak gezet. Overigens heb ik daarna de hele zak gekocht (4k/250gr maar dan heb je meteen wat speciaals in handen). Aan het eind van Walking Street/tegenover Bali Hai, zit ook een prima koffie toko.

Doi Chaang is ook een uitstekende koffie keten, met koffieshops door het hele land. Hun lokale merk komt uit de omgeving van Chiang Rai, in Noord Thailand.
 
Laatst bewerkt:
dit was ook wel een oke koffietentje in Soi8

Overigens zitten er inmiddels ook zeker 2 in Soi6... Maar goed we gaan niet naar Pattaya voor de koffie natuurlijk ;)
Helemaal waar, maar uiteindelijk moet er ook voor de inwendige mens gezorgd worden. En van koffie wordt je goed helder, zodat je als slaperige wandelaar, niet tegen de eerste de beste zeperd aanloopt.
 
ik las wel in je verslag, dat je vrij vroeg wakker bent s'ochtends en het s'avonds ook niet echt laat maakt?

De stad is dood. Dus vandaar dat ik rond 1u vaak wel hotel was. En tja dan logisch dat je rond 10 ofzo wel wakker kan zijn.
Myst (nieuwe club zelfde eigenaar als iBar) is teveel techno gestamp en bij iBar hou ik het nu niet uit vanwege de vele 40+ freelancers..
andere kroegen (bv rond TreeTown) zijn rond 1-2u wel dicht ook. Dus nachtwerk is nu een stuk lastiger..

Ik hou echt van de stad. Maar ik zou adviseren om NIET voor hoog seizoen 2023/2024 die kant op te gaan. Natuurlijk kan je er nog steeds goedkoop overnachten, eten, drinken en neuken alleen de keus qua dames is nu gewoon fors minder.

Daarnaast is een zorgelijke ontwikkeling dat de 10-day tag voor de dames lijkt te verdwijnen. Door gebrek aan dames werken bars/gogos nu met 1 dag contracten. Dat betekend dat er geen peil op te trekken is wie waar wanneer werkt. Die ene dame gespot in bar X? Grote kans dat ze dus na 1 dag vertrokken is naar elders... ga je nooit terug vinden.
Het lijkt erop alsof veel dames nu echt per dag kijken hoe/wat ze gaan doen. En dat kan dus echt verschillen tussen gogobar, beerbar, freelance..
 
De stad is dood. Dus vandaar dat ik rond 1u vaak wel hotel was. En tja dan logisch dat je rond 10 ofzo wel wakker kan zijn.
Myst (nieuwe club zelfde eigenaar als iBar) is teveel techno gestamp en bij iBar hou ik het nu niet uit vanwege de vele 40+ freelancers..
andere kroegen (bv rond TreeTown) zijn rond 1-2u wel dicht ook. Dus nachtwerk is nu een stuk lastiger..

Ik hou echt van de stad. Maar ik zou adviseren om NIET voor hoog seizoen 2023/2024 die kant op te gaan. Natuurlijk kan je er nog steeds goedkoop overnachten, eten, drinken en neuken alleen de keus qua dames is nu gewoon fors minder.

Daarnaast is een zorgelijke ontwikkeling dat de 10-day tag voor de dames lijkt te verdwijnen. Door gebrek aan dames werken bars/gogos nu met 1 dag contracten. Dat betekend dat er geen peil op te trekken is wie waar wanneer werkt. Die ene dame gespot in bar X? Grote kans dat ze dus na 1 dag vertrokken is naar elders... ga je nooit terug vinden.
Het lijkt erop alsof veel dames nu echt per dag kijken hoe/wat ze gaan doen. En dat kan dus echt verschillen tussen gogobar, beerbar, freelance..
Ik was niet echt van plan om binnenkort te gaan, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik ook Phuket de voorkeur geeft boven Pattaya, maar ik vrees dat het daar niet veel anders zal zijn, een hoop gesloten en weinig actie. Ik schrok wel van de sluiting van de Marine disco, daar ben ik zelf wel een aantal keer geweest,

Het voordeel van Pattaya, dat het goed te doen is van uit Bangkok, om daar een lang weekend heen te gaan, Meestal zat in Naklua wat nog een eindje van het centrum lag. Wat ik niet leuk vind aan Pattaya is dat het eigenlijk een "grote" stad is, en niet echt een badplaats zoals bv Chaweng op Koh Samui of Patong op Phuket.
 
Terug
Bovenaan Onderaan