even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan kan je eindelijk weer eens genieten van een goede tongzoensessie knightrider 😂😉

Zonder gekheid, ga het ontdekken maar hou zeker in het begin wel beide beentjes op de grond!
 
Als het voor beiden goed aanvoelt en er zijn geen wederzijdse verwachtingen of verplichtingen gewoon genieten van de leuke momenten met elkaar. Open en duidelijk met elkaar communiceren is belangrijk in een (beginnende) relatie en elkaars grenzen respecteren. Zelf een paar keer "meer dan klant/dvp" dingetjes gedaan; leuke dingen meegemaakt maar ook minder leuke dingen horen erbij. Maar dat is in elke relatie denk ik. Geld komt sowieso een keer ter sprake want haar leven kost namelijk ook geld; het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn dus wees daarop voorbereid of je haar daarin wilt ondersteunen mocht ze het zelf niet redden. Van liefde alleen kan je namelijk niet eten. En mocht het avontuurtje toch geen lang leven beschoren zijn dan heb je nog altijd blijvende herinneringen. En daarna het hoofdstuk afsluiten, snel vergeten en weer lekker doorwandelen want al die andere heerlijke vrouwen wil je niet missen; ik niet tenminste! 😜
 
ja ben benieuwd! lachen maar geef het een kans....zou dr wel zoveel mogelijk neuken....heb je dat in ieder geval gehad....geen geld geven joh....zonde....want dan kan je net zo goed naar de hoeren gaan....daar zie je jouw geld ook nooit terug....hahahaha
 
Ik wens je iig veel geluk!

Tussen mij en cor zit geen 15 jaar en we zijn beide Nederlands, maar ik woonde na 3 maanden al samen met hem... en dat is inmiddels al heel wat jaartjes geleden. Alleen ben ik nog wel sekswerker en heeft hij daar geen problemen mee.

Dus doe gewoon wat goed voelt, maar hou wel je koppie erbij 😉
 
Ja, dat klopt. Maar ik spreek haar moedertaal niet vloeiend hoor.
Maar genoeg om er redelijk uit te komen.

En zij spreekt een beetje Engels. En we zijn inmiddels razendsnel op google translate. ;)
Dat is dan een pluspuntje voor jou, zo kan ze in elk geval niet in jouw bijzijn dingen bespreken waarvan ze jou onwetend wil laten.
Misschien gaat het werken tussen jullie twee, hopelijk hou je ons daarvan op de hoogte.

Rode vlag kan zijn dat ze een telefoongesprek snel beëindigt als jij in haar nabijheid komt.
 
Ik wens je iig veel geluk!

Tussen mij en cor zit geen 15 jaar en we zijn beide Nederlands, maar ik woonde na 3 maanden al samen met hem... en dat is inmiddels al heel wat jaartjes geleden. Alleen ben ik nog wel sekswerker en heeft hij daar geen problemen mee.

Dus doe gewoon wat goed voelt, maar hou wel je koppie erbij 😉
Nou heel knap van Cor dat ie dat kan. Jij werkt wat mannen af en in de avond kom jij naast hem liggen. Heeft ie niet liever dat je er mee stopt dan. Als ik logisch nadenk lijkt me van wel.
 
Sorry, dat vind ik nou echt zo hypocriet!!

Zowat iedere man op dit forum n**kt met iemands vrouw, vriendin, moeder, dochter of zelfs oma. Maar als je eigen vrouw zulk werk zou doen, dan oei oei.. maar ondertussen wel zelf je eigen partner belazeren met n**ken van de mooiste vrouwen.

Alleen ik praat er openlijk over dat ik een partner heb die het weet. Het is mijn werk, niets meer dan dat.

Stop met veroordelen van mijn partner, want dat doe ik ook niet naar jullie. We werken beide hard voor onze centen, en het zijn niemands zaken hoe wij dat doen en waarom.
Dat jij het niet zou kunnen met een sekswerker samenleven, dat is niet mijn probleem.

Houdoe!
 
Sorry, dat vind ik nou echt zo hypocriet!!

Zowat iedere man op dit forum n**kt met iemands vrouw, vriendin, moeder, dochter of zelfs oma. Maar als je eigen vrouw zulk werk zou doen, dan oei oei.. maar ondertussen wel zelf je eigen partner belazeren met n**ken van de mooiste vrouwen.

Alleen ik praat er openlijk over dat ik een partner heb die het weet. Het is mijn werk, niets meer dan dat.

Stop met veroordelen van mijn partner, want dat doe ik ook niet naar jullie. We werken beide hard voor onze centen, en het zijn niemands zaken hoe wij dat doen en waarom.
Dat jij het niet zou kunnen met een sekswerker samenleven, dat is niet mijn probleem.

Houdoe!
Het is zeker jou werk maar je begint er zelf over. Voel je niet meteen aangevallen.
 
die indruk heb ik juist niet van @knightrider, ik denk dat hij heel goed weet waar hij mee bezig is.
Meestal wel ja.

Althans, ik probeer scherp in de gaten te houden of het allemaal klopt wat er gezegd wordt.

Niet te scherp, want dan haal je de spontaniteit weg uit een beginnende connectie (ik zeg bewust nog niet relatie) met een dame die waarschijnlijk maar 2 weken ooit als dvp heeft gewerkt.

Als ik nu bij alles hardop ga vragen: 'Is dat wel zo?! Rimon zou dat niet geloven!' maak ik het sowieso stuk, dus dat is niet de weg om te bewandelen.

Ik kijk er wel een beetje naar zoals Gunther het benoemde. Althans: Als het een erg mooie dame is, die in 1x in je top 3 belandde is het logisch dat je samen veel sex wilt.

Eerste week na al dat gedoe om los te komen van de boeker was ik vooral ook meedenkend, maar als de gevoelens oprecht en wederzijds zijn gaat ze niet proberen om zo min mogelijk sex met me te hebben.

Maar gezien haar laatste dagen hier en onze gesprekken nu heb ik de indruk dat het wel ok zit.

Dat weet je nooit. Als ik haar weer laat overkomen of met haar op een reisje ga, kan de boel omslaan zodra het ticket gekocht is. En als je trouwt, kan de boel omslaan zodra de verblijfsvergunning binnen is.

Maar goed, welke garantie heb je bij 'gewone' relaties? Ook niks toch?

Zelfs als de boel na een jaar op de klippen loopt en het meer een friend with benefits dan een oprechte girlfriend was is dat gewoon niet zo erg.

Er is een groter probleem: Tijdens het wandelen was ik altijd in een, door omstandigheden, ietwat ingeslapen 'gewone' relatie.

Thuis vertrouwd en gezellig maar altijd met spanning van buitenaf erbij.

Ging eigenlijk prima samen, hoewel het misschien wel wat zegt over je relatie, maar de meeste uitstapjes duren 1 (half) uur en het blijft zakelijk.

Nu ligt dat helemaal anders.

Voor de goede orde: Ik woon dus nog samen en heb de partner over de verliefdheid voor de 2 weken werkzaam zijnde maar nu dus ex-dvp geïnformeerd.

En ik heb de nieuwe dame over het bestaan van de part-time hier wonende partner geinformeerd en gezegd dat verdieping tussen ons mogelijk is, maar stap voor stap.

Beide zijn ze daar soort van mee akkoord gegaan, maar als ik daadwerkelijk voor de nieuwe dame ga kiezen kan de boel exploderen aan de voormalige relatie kant en als ik te lang wacht met naar de nieuwe dame toe stappen kan die ook denken dat ik zo'n man ben die avances maakt maar toch bij zijn vrouw blijft.

Maar gek genoeg: Ik kan alleen vol voor de nieuwe dame gaan als alles klopt en dat weet ik nog niet.

Dus het is een schaakspel. Waarbij iedereen enigszins op de hoogte is.

Als ik voor de nieuwe dame ga en dat klopt wil ik ook graag de band met mijn laatste relatie behouden, maar part time samenwonen is dan niet meer mogelijk (tenzij ik een commune begin).

Aangezien behuizing moeilijk ligt in Amsterdam best een dingetje dat.

En de volgende vraag: Zou de nieuwe dame Engels kunnen leren en hier normaal werk kunnen vinden?
En zou ze dat willen?

Ja ja, het ideale scenario ligt er, maar ik zal nog wel eens met weemoed terug denken aan mijn snelle lichtzinnige half uurtjes met geweldig lekkere 22 jarige dames die heerlijk neukten en pijpten maar me bij het dicht slaan van de deur al vergeten waren.

Maar toch: De dame met wie ik nu privé zo close ben is voor mij een zeer knappe dame, denk voor sommige kenners onder jullie zoals Kiera ooit, of Natalia/Natalie of Angela nu of Juliette of Nicolette, die oprecht iets wil en gestopt is…...zou je er dan voor gaan als de kans zich voordeed?


ps. sorry als het verhaal opeens een complexe tweede laag krijgt, maar in principe verandert het niets aan hoe ik er in sta.

Alleen de combi vertrouwde relatie die toch niet helemaal klopt en wandelen kon prima samen gaan maar als ik echt een nieuwe relatie met iemand aanga kan de combi logischerwijs niet.

En jullie zullen wel zeggen: Je had die niet geheel kloppende, maar wel vertrouwde, relatie allang moeten stop zetten, maar dat is wel een persoon die ik erg graag mag, dus misschien moet dat gewoon naar iets anders (hechte vriendschap?) transformeren.

@Rony80 er is na je like nog een stukje tekst bij gekomen, maar dan kon niet als losse post er onder. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja ja, het ideale scenario ligt er, maar ik zal nog wel eens met weemoed terug denken aan mijn snelle lichtzinnige half uurtjes met geweldig lekkere 22 jarige dames die heerlijk neukten en pijpten maar me bij het dicht slaan van de deur al vergeten waren.
Dit is precies wat er anders zal zijn tussen jullie relatie en een relatie waar de mensen elkaar niet in de P6 wereld hebben ontmoet.

Jij weet hoe het is om de keuze te hebben, de opwinding, de no-strings-attached relaties van 30 minuten.

Zij weet dit ook van jou, dus als het een keer bonje is dan kan ze op haar klomp aanvoelen, dat jij eventjes de wandelschoenen weer naar de dames brengt.

Ik denk dat zowel de dame als ook de wandelaar niet van de rode lampjes af komt.
 
Sorry, dat vind ik nou echt zo hypocriet!!

Zowat iedere man op dit forum n**kt met iemands vrouw, vriendin, moeder, dochter of zelfs oma. Maar als je eigen vrouw zulk werk zou doen, dan oei oei.. maar ondertussen wel zelf je eigen partner belazeren met n**ken van de mooiste vrouwen.
Iets soortgelijks heb je met mannen die blootbladen kopen.
Mooie meiden, daar zijn ze eenstemmig in, maar als de verslaggever vraagt of de vriendin wil poseren, is de reactie "ze is geen hoer"

Zedde gij unne Brabander geworde?
 
Beste knightrider, het klinkt alsof je een ongelofelijke roze bril op hebt. We spreken je over een jaar wel weer. Zorg ervoor dat je tot die tijd niet te veel geld uit geeft aan zaken waar ze onherroepelijk om gaat vragen en je jezelf niet in de nesten werkt. Wees alsjeblieft eerlijk naar jezelf.
 
Meestal wel ja.

Althans, ik probeer scherp in de gaten te houden of het allemaal klopt wat er gezegd wordt.

Niet te scherp, want dan haal je de spontaniteit weg uit een beginnende connectie (ik zeg bewust nog niet relatie) met een dame die waarschijnlijk maar 2 weken ooit als dvp heeft gewerkt.

Als ik nu bij alles hardop ga vragen: 'Is dat wel zo?! Rimon zou dat niet geloven!' maak ik het sowieso stuk, dus dat is niet de weg om te bewandelen.

Ik kijk er wel een beetje naar zoals Gunther het benoemde. Althans: Als het een erg mooie dame is, die in 1x in je top 3 belandde is het logisch dat je samen veel sex wilt.

Eerste week na al dat gedoe om los te komen van de boeker was ik vooral ook meedenkend, maar als de gevoelens oprecht en wederzijds zijn gaat ze niet proberen om zo min mogelijk sex met me te hebben.

Maar gezien haar laatste dagen hier en onze gesprekken nu heb ik de indruk dat het wel ok zit.

Dat weet je nooit. Als ik haar weer laat overkomen of met haar op een reisje ga, kan de boel omslaan zodra het ticket gekocht is. En als je trouwt, kan de boel omslaan zodra de verblijfsvergunning binnen is.

Maar goed, welke garantie heb je bij 'gewone' relaties? Ook niks toch?

Zelfs als de boel na een jaar op de klippen loopt en het meer een friend with benefits dan een oprechte girlfriend was is dat gewoon niet zo erg.

Er is een groter probleem: Tijdens het wandelen was ik altijd in een, door omstandigheden, ietwat ingeslapen 'gewone' relatie.

Thuis vertrouwd en gezellig maar altijd met spanning van buitenaf erbij.

Ging eigenlijk prima samen, hoewel het misschien wel wat zegt over je relatie, maar de meeste uitstapjes duren 1 (half) uur en het blijft zakelijk.

Nu ligt dat helemaal anders.

Voor de goede orde: Ik woon dus nog samen en heb de partner over de verliefdheid voor de 2 weken werkzaam zijnde maar nu dus ex-dvp geïnformeerd.

En ik heb de nieuwe dame over het bestaan van de part-time hier wonende partner geinformeerd en gezegd dat verdieping tussen ons mogelijk is, maar stap voor stap.

Beide zijn ze daar soort van mee akkoord gegaan, maar als ik daadwerkelijk voor de nieuwe dame ga kiezen kan de boel exploderen aan de voormalige relatie kant en als ik te lang wacht met naar de nieuwe dame toe stappen kan die ook denken dat ik zo'n man ben die avances maakt maar toch bij zijn vrouw blijft.

Maar gek genoeg: Ik kan alleen vol voor de nieuwe dame gaan als alles klopt en dat weet ik nog niet.

Dus het is een schaakspel. Waarbij iedereen enigszins op de hoogte is.

Als ik voor de nieuwe dame ga en dat klopt wil ik ook graag de band met mijn laatste relatie behouden, maar part time samenwonen is dan niet meer mogelijk (tenzij ik een commune begin).

Aangezien behuizing moeilijk ligt in Amsterdam best een dingetje dat.

En de volgende vraag: Zou de nieuwe dame Engels kunnen leren en hier normaal werk kunnen vinden?
En zou ze dat willen?

Ja ja, het ideale scenario ligt er, maar ik zal nog wel eens met weemoed terug denken aan mijn snelle lichtzinnige half uurtjes met geweldig lekkere 22 jarige dames die heerlijk neukten en pijpten maar me bij het dicht slaan van de deur al vergeten waren.

Maar toch: De dame met wie ik nu privé zo close ben is voor mij een zeer knappe dame, denk voor sommige kenners onder jullie zoals Kiera ooit, of Natalia/Natalie of Angela nu of Juliette of Nicolette, die oprecht iets wil en gestopt is…...zou je er dan voor gaan als de kans zich voordeed?


ps. sorry als het verhaal opeens een complexe tweede laag krijgt, maar in principe verandert het niets aan hoe ik er in sta.

Alleen de combi vertrouwde relatie die toch niet helemaal klopt en wandelen kon prima samen gaan maar als ik echt een nieuwe relatie met iemand aanga kan de combi logischerwijs niet.

En jullie zullen wel zeggen: Je had die niet geheel kloppende, maar wel vertrouwde, relatie allang moeten stop zetten, maar dat is wel een persoon die ik erg graag mag, dus misschien moet dat gewoon naar iets anders (hechte vriendschap?) transformeren.

@Rony80 er is na je like nog een stukje tekst bij gekomen, maar dan kon niet als losse post er onder. ;)
Ik hoop echt dat ik het mis heb, je komt bij mij over als een goeie kerel.. maar ik zie wel wat problemen op je af gaan komen.
Een (ex) dvp is dat werk begonnen voor het geld. 9 van de 10 keer omdat ze kinderen of een familie hebben die ze moeten onderhouden.
Geld zal altijd hun grote drijfveer blijven, en dat is nooit een goede basis voor een relatie.
 
Beste knightrider, het klinkt alsof je een ongelofelijke roze bril op hebt. We spreken je over een jaar wel weer. Zorg ervoor dat je tot die tijd niet te veel geld uit geeft aan zaken waar ze onherroepelijk om gaat vragen en je jezelf niet in de nesten werkt. Wees alsjeblieft eerlijk naar jezelf.
Tuurlijk.

Ik bekijk het per moment.

Maar om eerlijk te zijn valt er bij mij ook helemaal niet zo veel te halen.

Wat drankjes, een reisje samen ergens naar toe, bij mij logeren, dat is het wel.

Ik ga nooit dure merkkleding voor iemand kopen, dure horloges kopen, dan haak ik gelijk af.

Tot nu toe is daar ook nog geen sprake van geweest en ze heeft er ook niet naar gevraagd.

Wel dus die 8 dagen samen incl allerlei mooie momenten, waarbij de kosten ten opzichte van de lol en de sexuele activiteiten ver onder het bedrag wat ik daarvoor bij bezoekjes had moeten spenderen bleef.

Ik denk 500€ extra kosten voor 8 dagen.

Daarnaast nu zo'n 9 dagen dagelijks veelvuldig app contact over van alles en nog wat.

Dat heeft ze niet stop gezet toen ze in haar thuisland aankwam.

Kan natuurlijk zo zijn dat ze me ook in de toekomst nog kan gebruiken voor leuke uitjes, maar geldt andersom niet precies hetzelfde?
Zolang we er beide positief over zijn zie ik het probleem niet zo.

Sterker nog: Ik zie niet precies hoe dat bij sommige van mijn vorige relaties anders was.
Liefde blijft sowieso een ongrijpbaar iets.

Zolang zij denkt aardige man/leuke uitjes en ik erg mooie dame/leuke uitjes/fijne sex, vind ik het eigenlijk prima.

Tot nu toe gaat ze relaxter met me om dan menig vriendin die ik hiervoor had waar ik ook vaak bv een hele vakantie voor betaalde.

Sowieso stap ik eigenlijk door het hele leven met een roze bril op, gewoon lekker genieten!

Maar een beetje snap ik je bezorgdheid, dank daarvoor, maar ik hou alles zelf ook goed in de gaten!

Maar vooralsnog zijn er geen alarm signalen.

In het ergste geval komt ze hier wonen, trouw je, maakt ze het uit na 3 jaar of hoe lang ze nodig heeft om hier zelf een verblijfsvergunning te hebben en was dat een vooropgezet plan, maar dan hebben we dus 3 jaar samen geleefd, sex gehad, gelachen en stopt het dan.

Dan heb ik daar, als ik wel oprecht was en zij niet, toch meer profijt van gehad dan zij?

Ik heb vaak zat een relatie gehad die na 3-4 jaar stukliep. Eigenlijk wist je nooit precies waarom….dus is dit dan zoveel erger?

Zo lang ik het leuk, lief, geil vind ga ik door. Zodra het dat niet meer is stop ik.

Eigenlijk precies zoals ik het bij andere dames ook doe.

Met als enige verschil dat deze 15 jaar jonger, wat knapper, wat sexueel bedrevener is dan mijn voorgaande partners.

Niet eens zo veel want die mochten er ook zijn, maar deze is wel echt erg lekker. En tot nu toe nog lief en relaxed ook.
Ik hoop echt dat ik het mis heb, je komt bij mij over als een goeie kerel.. maar ik zie wel wat problemen op je af gaan komen.
Een (ex) dvp is dat werk begonnen voor het geld. 9 van de 10 keer omdat ze kinderen of een familie hebben die ze moeten onderhouden.
Geld zal altijd hun grote drijfveer blijven, en dat is nooit een goede basis voor een relatie.
Snap je punt, maar ik weet inmiddels:

- dat ze niet zo close met haar familie is
- geen kinderen heeft (althans, zo lijkt het) en ze ook niet wil (was ik verrast door).
- ze had een eenmalige schuld door Covid die ze nu afbetaald heeft.
- ze gaat nu op zoek naar werk in haar thuisland in het verlengde van de studie die ze gedaan heeft (niet iemand die niets anders kan dus).

Als we elkaar weer zien is dat wat mij betreft op een zonnig eiland (vakantie) of hier (zij logerend, chillen in de stad).

Haar thuisland ga ik nog niet bezoeken iig. Hoef niet zo nodig voorgesteld te worden aan familie en vrienden. Dat hooguit als we hier opeens toch geruime tijd zouden samen wonen. Stel dat…maar dat is toekomstpraat.

Eerst maar eens zien hoe relaxed, leuk, geil toekomstige bezoekjes verlopen waarbij ik wat rekeningen betaal maar de sex logischerwijs gratis is.

En als ik ook maar even denk dat ze terugstapt naar die boeker haak ik direct af, dat weet ze en dat spreekt voor zich.
 
Laatst bewerkt:
Hier de DVP 5*5 bingo kaart (meer een lijst)

  • zieke oma
  • zieke moeder
  • zieke vader
  • ziek kind
  • operatiekosten
  • kosten voor abortus
  • geld was gewoon op
  • problemen met vergunningen
  • auto kapot
  • waterschade (lijkt wel ik vertrek)
  • portemonnaie gestolen
  • problemen met ex
  • problemen met de pooier
  • problemen met de ex van de pooier
  • problemen met western union
  • staatsgreep in thuisland
  • treinticket/vliegticket gecancelled
  • borg voor nieuwe woning
  • borg bij het OM ivm illegaal sekswerk
  • uitbater seksclub betaald niet uit
  • voorschot voor eten
  • credit card gewijgerd
  • schulden bij louche creditbureau
  • geld gestolen door klant
  • tekort ivm steekpenningen

Je roept maar als je bingo hebt
 
Hier de DVP 5*5 bingo kaart (meer een lijst)

  • zieke oma
  • zieke moeder
  • zieke vader
  • ziek kind
  • operatiekosten
  • kosten voor abortus
  • geld was gewoon op
  • problemen met vergunningen
  • auto kapot
  • waterschade (lijkt wel ik vertrek)
  • portemonnaie gestolen
  • problemen met ex
  • problemen met de pooier
  • problemen met de ex van de pooier
  • problemen met western union
  • staatsgreep in thuisland
  • treinticket/vliegticket gecancelled
  • borg voor nieuwe woning
  • borg bij het OM ivm illegaal sekswerk
  • uitbater seksclub betaald niet uit
  • voorschot voor eten
  • credit card gewijgerd
  • schulden bij louche creditbureau
  • geld gestolen door klant
  • tekort ivm steekpenningen

Je roept maar als je bingo hebt
je hebt er zo te zien ervaring mee?
 
Knightrider moet gewoon lekker doen wat hij zelf wil. In dit verhaal komt het toch over dat zelfs als hij heel zijn vermogen aan die meid heeft, dat hij dat met volle verstand zou doen.
Er zijn ook wel eens verliefde wandelaars geweest die "met hun volle verstand" in hun ongeluk gelopen zijn. Iedereen doet wat ie wil natuurlijk maar soms kunnen we leren uit de roekeloosheid van anderen.

A fool learns from his mistakes, but a wise man learns from the mistakes of others.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan