Onwijs teleurgesteld in sommige forumleden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is natuurlijk wel zo dat sommige van die jankerds menen dat ze er van 't 1e uur bij horen .

En als je niks anders te doen hebt heel de week , dan is dat natuurlijk ook wel n beetje zo toch ??


šŸ¤£šŸ¤£
Tja dan hopen ze dat er nog handelingen worden gedaan die nu niet meer mogelijk zijn.
Sommige snappen dat niet helemaal dat nee ook echt nee is.

Dan proberen ze via een negatieve manier aandacht te krijgen, want negatieve aandacht is ook aandacht.
Maar op dat moment mogen ze zich echt een grote jongen noemen
 
Erg triest om te lezen, maar zo gaat het helaas op vrijwel elk forum. Een kleine minderheid van toetsenbordridders met een grote mond die het voor de anderen verpest. Het verbaast me telkens weer. Terwijl er zoveel ellende is op de wereld, zou je verwachten dat als mensen samenkomen met de zelfde hobby, ze er een feestje van maken. Helaas is dat niet waar. Hoe moeilijk het ook is, het beste is om ze te negeren. Helaas lukt mij dat ook niet altijd. De reden achter hun gedrag zal voer voor psychologen zijn, maar ze hebben er zelf het meest last van.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wat je zegt.
Maar als ze dit ook bij andere dames doen die zich hierover niet openbaar uiten?

Gelukkig ben ik niet zo interessant om rare fratsen mee uit te halen. But.. trust me.. ik ben nog veel erger šŸ˜ Joke is lief, aardig en soms veel te naĆÆef.. maar ik raad het niet aan om mij echt pissed te krijgen. Ik vergeet en vergeef niet zo snel en kan schriftelijk nog harder te keer gaan dan Lily. Denk niet dat men dat leuk zal gaan vinden šŸ™ˆ
 
Gelukkig ben ik niet zo interessant om rare fratsen mee uit te halen. But.. trust me.. ik ben nog veel erger šŸ˜ Joke is lief, aardig en soms veel te naĆÆef.. maar ik raad het niet aan om mij echt pissed te krijgen. Ik vergeet en vergeef niet zo snel en kan schriftelijk nog harder te keer gaan dan Lily. Denk niet dat men dat leuk zal gaan vinden šŸ™ˆ
Je bent heus de enige niet met dat andere gezicht haha
Soms is het nodig zo naar iemand te zijn, maar je bent dan erg duidelijk.
 
Gelukkig ben ik niet zo interessant om rare fratsen mee uit te halen. But.. trust me.. ik ben nog veel erger šŸ˜ Joke is lief, aardig en soms veel te naĆÆef.. maar ik raad het niet aan om mij echt pissed te krijgen. Ik vergeet en vergeef niet zo snel en kan schriftelijk nog harder te keer gaan dan Lily. Denk niet dat men dat leuk zal gaan vinden šŸ™ˆ
nou maar hopen dat niemand dit als een uitdaging ziet
 
Even wat anders....

Misschien hier het verkeerde topic maar wel relevant te delen.
Ik krijg inmiddels verontrustende berichten over dat er mannen hier op het forum zijn die opzoek zijn naar privƩ gegevens van dames (onderandere die hier actief zijn).
Afgelopen najaar heb ik er al 2 onderzocht waarvan ik er 1 mogelijk heb kunnen identificeren en is hier niet meer actief.
 
Even wat anders....

Misschien hier het verkeerde topic maar wel relevant te delen.
Ik krijg inmiddels verontrustende berichten over dat er mannen hier op het forum zijn die opzoek zijn naar privƩ gegevens van dames (onderandere die hier actief zijn).
Afgelopen najaar heb ik er al 2 onderzocht waarvan ik er 1 mogelijk heb kunnen identificeren en is hier niet meer actief.
Gebeurt vast, Maar doe jij het tegenovergestelde en zoekt gegevens van die mannen op?šŸ˜‚
 
Even wat anders....

Misschien hier het verkeerde topic maar wel relevant te delen.
Ik krijg inmiddels verontrustende berichten over dat er mannen hier op het forum zijn die opzoek zijn naar privƩ gegevens van dames (onderandere die hier actief zijn).
Afgelopen najaar heb ik er al 2 onderzocht waarvan ik er 1 mogelijk heb kunnen identificeren en is hier niet meer actief.
Dat is inderdaad een kwalijke zaak, er heeft ook pas geleden een lid een ban hier voor gekregen.
Wellicht kan je dit beter plaatsen onder de rubriek, mistanden, melden en veilig afspreken.
 
Hun doel? Waarschijnlijk een soort gevoel van macht hebben?

Denken dat ze controle over de dvp kunnen krijgen?

Ieder normaal mens weet dat je daar enkel maar negativiteit mee bereikt en er daar nooit iets goed uit komt.
Maar ze leven in hun eigen egocentrische realiteit vrees ik
Zoals ze in een televisieprogramma zeggen: Kennis is macht.

Alleen kan dit wel gevaarlijk zijn, je weet niet de gedachtegang van de desbetreffende personen.
En tot wat zijn ze in staat? zijn al een hoop gekken in de wereld....
 
Zoals ze in een televisieprogramma zeggen: Kennis is macht.

Alleen kan dit wel gevaarlijk zijn, je weet niet de gedachtegang van de desbetreffende personen.
En tot wat zijn ze in staat? zijn al een hoop gekken in de wereld....
En ik maar denken dat het de russen zijnā€¦ blijkbaar zijn het een paar wanhopige heren die gegevens willen ontfrutselen, wanhopig op zoek en wat hebben ze er aan? Niks.
 
En ik maar denken dat het de russen zijnā€¦ blijkbaar zijn het een paar wanhopige heren die gegevens willen ontfrutselen, wanhopig op zoek en wat hebben ze er aan? Niks.
De korte kick van je ego?? Mannen die dit soort dingen gewoon publiekelijk straffen.
De ironie is denk ik dat die mannen zelf ook wandelen (neem ik even aan) en dus ook risico lopen zichzelf te exposen
En van de politie hoef je niks te verwachten ook al geef je ze compleet dossier šŸ™„šŸ™„šŸ™„
 
De korte kick van je ego?? Mannen die dit soort dingen gewoon publiekelijk straffen.
De ironie is denk ik dat die mannen zelf ook wandelen (neem ik even aan) en dus ook risico lopen zichzelf te exposen
En van de politie hoef je niks te verwachten ook al geef je ze compleet dossier šŸ™„šŸ™„šŸ™„
Dit dus
Meeste actieve dames hier zijn volgens mij weinig chanteerbaar. De meeste mensen om die dames heen weten toch al dat ze sekswerker zijn.
En de belastingdienst weet onze naam ook al. Dus geen idee wat iemand ermee zou willen bereiken šŸ«”
Beetje tijdverspilling is het wel
jep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan