Mijn persoonlijke verhalen over sekswerkers die vriendinnen werden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank voor het compliment @remco23. Ze is een geweldig mooi mens (uiterlijk / innerlijk) waardoor ik altijd gelukkig werd als ik haar zag of sprak. Er gaat geen week voorbij dat ik niet aan haar denk.

Mooi om te lezen over jouw ontmoeting en de vriendschap die daar uit ontstaan is. Of is het meer?
Dat heb ik net zo, een mooie vrouw uiterlijk/innerlijk.
waar je blij van gaat worden.
Het is vriendschappelijk op dit moment, we zijn alle 2 single dus alles kan niks moet, maar ik weet het gewoon niet of het handig is om verder te gaan.
Maar het is nog pril dus we gaan het zien, binnenkort zie ik haar eindelijk weer.
 
Mooi man! Het leven is te kort om dit soort avonturen niet aan te gaan. Gewoon beleven en zien hoe de vriendschap zich ontwikkelt.

Het tweede verhaal komt. Echter is die minder fraai. Ik werd verliefd. Het was wederzijds maar uiteindelijk werd het niks.
Ik moet er echt voor gaan zitten om dit verhaal goed te schrijven. Anders wordt het een onsamenhangend verhaal.
@Adriaan van Disco ben je er al voor kunnen gaan zitten. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het tweede verhaal en ook of je nog steeds niks meer gehoord heb van je grote liefde?
Je schrijfstijl is je alterego waardig. 😉
Mooi en spijtig dat dit voorbij is, ik heb ook zo'n verhaal met een voor mij wondermooie dame, ook leren kennen bij haar thuis (deed prive ontvangst) en hadden toen ook direct een heel goede klik. Na mijn eerste bezoek had ik heel lang gewacht om haar nog eens te gaan bezoeken omdat ik wist dat ze me dan heel veel geld ging kosten door mijn bezoekjes. Maar uiteindelijk nog eens de stap gezet en een afspraak gemaakt. Ze was verbaasd en dacht dat ze me niet meer ging terugzien. Maar was enerzijds ook heel blij want ze voelde zich bij mij ook anders dan bij de andere mannen vertelde ze me. "Tja dat kon ze zeggen " ging in mijn gedachte, maar niets is minder waar want tijdens de jaarwisseling vroeg ze me om haar te vergezellen naar een Europese hoofdstad om samen dit te gaan vieren. Ze was ondertussen ook gestopt met dit beroep en ondertussen zijn we al samen verscheidende keren weggeweest op reis. Deze vriendschap is uitgegroeit tot een relatie. We proberen elke keer te genieten van elkaar als we elkaar zien. Ze zit nu in een scheiding en ikzelf ook en hopen van elkaar na onze scheidingen met elkaar verder te gaan door het leven. Het is een prachtige dame van verschijning maar haar karkter heeft me doen vallen voor haar en dit weet ze. Na mijn eerste bezoekje had ik haar nooit meer aanzien als een dvp !
grtjs
Sorry folks ik noem geen namen of een plaats kwestie van privacy.
@ Makkie Je had een mooie cliffhanger. Beiden middenin een scheiding. Is dat inmiddels afgerond en daarna gebeurd wat jullie graag wilden?
 
@Adriaan van Disco bedankt voor het mooie verhaal, ik heb het geluk gehad deze dame een aantal keer te ontmoeten, zoals je zegt dat was voor mij vaak meer geluk dan wijsheid.

Ja, het was de cash cow van UP destijds en ik denk dat er heel wat mannen teleurgesteld zijn doordat ze achter het net visten.
L werkte niet veel. Twee, hooguit drie keer in de week en dan maximaal 5 afspraken.

@Adriaan van Disco ben je er al voor kunnen gaan zitten. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het tweede verhaal en ook of je nog steeds niks meer gehoord heb van je grote liefde?
Je schrijfstijl is je alterego waardig. 😉

Ik moet er nog steeds voor gaan zitten. Ben privé en op werk druk, maar wie weet binnenkort. En dank voor het compliment maar ik ben een 'schoolkrantschrijver' vergeleken met de échte Van Dis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan