zelfde dame, geen recensie, het verloop van dvp of gewone relaties en gfe's die leiden tot jaloezie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook omdat relatief vaak de vlam toch dooft na 3-5 bezoekjes en veel dames tijdelijk dit werk doen.

Als na 3-5 bezoekjes de vlam al dooft, dan doet zij ( of jij ) toch iets verkeerd.
Ik heb cliënten die ik al ruim 50× op bezoek heb gehad in heel wat jaartjes. En niemand v hun heeft ooit een recensie geschreven.
 
Als je dames gaat bezoeken om je teller hier te verhogen ben je dan niet een beetje geobsedeerd erdoor? Je moet gaan voor de in real life ervaring. Als je je beter voelt bij slechts enkele dames dan ben je even goed wandelaar als dat je wekelijks een andere zou nemen. En de ene schrijft makkelijker een recensie dan de andere. Soms weet je gewoon te weinig over een dame om een recensie te maken. Bij mij veelal het geval. Als je een dame maar 1 keer hebt bezocht, maar amper de naam kent, nationaliteit soms onbekend, enz, enz, dan is een recensie invullen al niet meer makkelijk en wordt het gewoon gokken, dan kan je even goed niet zijn geweest en gewoon hier wat komen schrijven, zo kan je makkelijk 30 recensies of meer hebben, dit is toch echt niet de bedoeling.
 
Laatst bewerkt:
Zo kan je makkelijk 30 recensies of meer hebben, dit is toch echt niet de bedoeling.

Volgens mij is dat toch juist de bedoeling van dit forum? Een recensie gaat over de diensten die je afneemt bij een levend persoon, niet omdat zij zo'n lief karakter heeft.
Begrijp heus wel dat het voor u anders ligt, omdat u voornamelijk 'date' met een niet levend persoon.

Een recensie schrijven is helemaal niet moeilijk, mits je geen dyslexie hebt of blind bent. Het is meer dat juist veel mannen er geen zin in hebben, maar het wel verwachten van anderen. Ik heb zelf forum lezers ontmoet die al mijn recensies hebben gelezen maar het zelf verrekken om er 1 bij te zetten van misschien 10 minuutjes typen? Sommige beloven het wel, maar moeten het nog doen. Dus iemand op z'n woord geloven doe ik al heel lang niet meer. Net zoals ik er ook nooit vanuit ga dat 'tot snel' of 'tot ziens' ook werkelijk gebeurd. Je moet niets beloven of zeggen als je het niet waarmaakt. Daar heeft niemand iets aan... het zorgt er juist voor dat sekswerkers mannen steeds minder leuk gaan vinden en hun nog enkel als een pin automaat zien. Terwijl het zoveel meer zou kunnen zijn.
 
Als na 3-5 bezoekjes de vlam al dooft, dan doet zij ( of jij ) toch iets verkeerd.
Ik heb cliënten die ik al ruim 50× op bezoek heb gehad in heel wat jaartjes. En niemand v hun heeft ooit een recensie geschreven.
Ik merk dat er een klein aantal dames is die me blijvend boeien en een grote groep die ik in eerste instantie spannend vind, maar die ik om zeer uiteenlopende redenen opeens toch niet zo nodig meer hoef te bezoeken.

dat kan met hun looks te maken hebben, met hoe ze doen wat ze doen, met hun aardigheid, met de onderlinge klik ondanks de al dan niet gespeelde aardigheid.

Het is altijd een combi van alles en er zijn maar heel weinig dames waarbij alles raak is.

Een hele mooie dame die niet echt aardig is, kan voor 1-2 x toch de moeite waard zijn om te bezoeken, maar daarna houdt het dan toch wel op.

Een dame die je om welke reden dan ook niet meer echt aantrekkelijk vind, kan nog zulke goede service bieden, dan is ze voor pay sex toch niet meer echt interessant.

Soms klopt alles wel, maar wil een dame niet meer met jou afspreken, dat zijn de moeilijkste momenten, dan lijkt het bijna echte liefde die opeens over kan zijn.

En dan zijn er nog de meiden die helemaal kloppen, maar die na 1, 2 of 3 bezoekjes niet meer terug komen. Dat is ook erg jammer, maar er zijn er genoeg die hier in 2 lange sessies veel geld binnen slepen en dan in Roemenië een kapsalon beginnen.

Locatie waar je ze bezoekt kan ook mee spelen. Je kunt moeilijk steeds naar Aken of Antwerpen op en neer reizen voor een bezoekje van 30 minuten.

Maar meestal verlies ik na 3-5 bezoekjes mijn aandacht voor een dame en krijgen andere nieuwkomers meer urgentie om ze te bezoeken.

De dame doet dan niets fout en haar looks zijn ook niet opeens minder geworden, maar toch is de wow factor opeens weg.

Overigens: Als ik dit alles had geweten toen ik 20 was, had ik waarschijnlijk ook veel langer rond gebuurt voordat ik met iemand in een relatie belandde.

Maar meestal ging ik op date, hadden we 2x sex en werden we daarna vriendje/vriendinnetje.
Gewoon omdat we verliefd waren, zoals het ook moet zijn.

Maar ik denk serieus dat ik, als ik toen zoveel dames had gehad als nu, weliswaar grotendeels betaald, mijn lat hoger had gelegen of ik sneller weer was gaan rond kijken.

Hoewel ik ook wel denk dat ik als 20-25 jarige best een paar vriendinnen heb gehad die ik erg ok vond en die dus vergelijkbaar zijn met de top dvp's die ik wel blijf bezoeken.

Ik ga het even helemaal uitrekenen.


Mijn lijstje ziet er als volgt uit:

62x eenmalig bezoek
9x twee keer bezocht (4 zijn gestopt)
6x drie keer (4 zijn gestopt)
2x vier keer
1x vijf keer (gestopt)
1x zes keer (gestopt)
1x zeven keer
1x negen keer
1x twaalf keer (gestopt)
1x veertien keer
1x dertig keer (helaas waarschijnlijk gestopt)

Gestopt kan ook betekenen dat ze in ieder geval niet meer werken in Nederland. Ik kan natuurlijk niet weten of ze elders in Europa wel als dvp werken.

Van de 86 dames in dit lijstje had ik er een paar wel vaker dan 1x willen bezoeken, maar verdwenen ze waardoor het niet kon (denk ongeveer 12 dames die hier gewon kort waren en niet terugkeerden), maar van 50 van de 62 geldt dat het bezoekje niet ok was, of de dame tegenviel oid.

Dus van 74 dames waren er 24 leuk genoeg om bij terug te keren. 1 op de 3 dus ongeveer.

Die 24 dames vond ik wel echt erg leuk, want ik wilde terug. Dat hadden er 12 meer kunnen zijn, maar die kwamen zelf niet meer naar Nederland.

Maar na 2 bezoekjes waren er nog maar 15 dames over die leuk genoeg waren voor een 3e bezoekje.

Van die 15 is de helft nu gestopt.

Erg jammer, want daar zaten wat dames tussen die ik zeker was blijven bezoeken.

Voor de 7 a 8 die nog wel werken geldt:

B, 3x bezocht: knap, jong, niet zo enorm aardig, naturelle cup D, pijpt ronduit slecht, anders zou ik alles voor lief nemen.

M, 3x bezocht: knap, jong, slank, aardig, een enorme vamp, naturelle cup F, maar woont en werkt in een ander land dan Nederland. Als ze hier werkte zou ik vrijwel nooit meer iemand anders bezoeken.

S, 4x bezocht, knap, midden leeftijd, aardig, maar tikje gemaakt, naturelle cup DD, is hier al een jaar niet geweest, dus geen optie momenteel en ondanks dat veel klopt is de klik nooit optimaal.

G, 4x bezocht, was nooit helemaal mijn type, maar super aardig en werkt op de Wallen, geint met me voor het raam, doet de handelingen goed, ik hou het langer vol bij haar omdat ik haar niet helemaal te gek vind qua looks, borsten, algeheel lijf, leeftijd, maar het is standaard 100 euro en op 10 minuten fietsen.

G, 7x, was de eerste dame die ik in de privé ontvangst bezocht. Toen razendspannend allemaal, maar inmiddels weet ik wel dat ze een girlfriend speelt. En heeft onlangs een borst-lift operatie ondergaan en ik lees veel over littekens en ik was er toch een beetje op uit gekeken en ze biedt wel half uur aan, maar heeft haar uur prijs verhoogd en zeurt net zolang tot ik een uur boek als ik navraag doe naar een half uur.

M, 9x, zelfde verhaal als de eerste Wallen dame, leuke blondine, neuken niet echt de moeite waard en klein bedje in die kamer, pijpt goed en vraagt daar aan mij 50€ voor hoe druk het ook is op een weekend dag. De combi knap, goedkoop, betekent dat ik er vaker binnen liep voor een blowjob op momenten dat ik denk: Beetje op de cash letten. Daarom 9x, maar eigenlijk staat ze dus lager op de lijst dan je door die 9x zou denken.

N, 14x, klopt in alles redelijk. Knap (hoewel ze niet helemaal mijn type is), midden leeftijd, naturelle DD, erg goede skills, voelt me goed aan, heeft humor, weet hoe ze het spel met me speelt en geeft me het gevoel dat we een band hebben. Toch zou ze in mijn totaal lijst qua superleuke dames rond nr 8 eindigen, maar door haar vaardigheden/looks/humor/type en doordat ze hier woont en vrijwel altijd op korte termijn ja zegt heb ik haar vaak bezocht.

30x, was ik verliefd op, alles klopte, echt alles. Logisch ook dat ik verliefd werd. De enige van 86 dames waarbij de looks, type, gesprekken, boezem, sex, alles klopte. Dus 30 keer bezocht. En toen kregen we ruzie over iets onzinnigs. En was ze hier nog 1x maar wilde ze niet afspreken. En ging ze me daarna wel een jaar lang frequent appen, maar is ze sindsdien niet meer in Nederland geweest.
Maar ik geloof er ook heilig in dat wandelen eigenlijk niet zo moet zijn. Een ideale relatie zou zo kunnen zijn, maar dan is het direct iets anders dan hoeren lopen, daarom verwarde het ook.

Dus dat je wisselt en dat het om spanning gaat en dat er altijd iets niet klopt is eigenlijk gewoon ok.
Als je de perfectie ontmoet wil je haar namelijk niet meer laten gaan. Pay date of geen pay date. Dat verschil vergeet je dan direct.

Van de meest bezochte dames staan alleen M, 3x en N, 14x op mijn, die wil ik perse nog vaak bezoeken lijstje. Maar M zit dus in het buitenland en N denkt er over om te stoppen.....dus ja, je blijft om tal van redenen wisselen in het wandelaars-bestaan.
 
Laatst bewerkt:
Een fraaie openingspost en een mooi vervolg daarop. Persoonlijke openbaringenover/inkijkjes in jouw wereld met dvd's. Dank voor het delen.

Zelf heb ik nog niet zo'n lange "carrière", maar herken wel veel uit deze twee lange posts.
 
een recensie is geen verplichting nee..
maar als iedereen er zo over dacht waren we zo uitgeforumd..
kan mezelf ook mateloos ergeren aan figuren die zelf nooit iets neerzetten en je vervolgens bombarderen met PBtjes over een dame..ofdat ze echt goed kan pijpen of iets?
of iemand die je niet kent die je vraagt, 'weet jij nog toppers in je regio'..met zelf 0 reviews..
of ik schrijf over een dame iets over haar lichaam en iemand uit het niets schrijft zoiets als 'nee..toen ik haar bezocht ,had ze geen tattoo op haar rug'..
terwijl hij er nooit wat over geschreven heeft..
natuurlijk kan iemand enkel meelezen of foto's plaatsen in andere categorieen
is men helemaal vrij in..maar dan aub niet dat gedrag wat ik eerder schetste vertonen ..
aan de andere kant heet dit forum wel girlsREVIEW..dus wat is uiteindelijk de bedoeling..
 
Als iedereen dit deed had niemand meer wat aan recensies.
Heel irritant, deze mentaliteit.
Toe maar "mentaliteit" nog wel.
Also er een verplichting zou zijn om over bezoeken aan DVP gedetailleerd verslag te doen.

Wanneer dat voor jou voldoende is om geīrriteerd te zijn ben ik blij dat ik je nooit ontmoet heb.

Deze site biedt de negeer optie aan waar ik in jouw geval graag gebruik van maak.
 
Also er een verplichting zou zijn om over bezoeken aan DVP gedetailleerd verslag te doen.
Ik doe ook geen gedetailleerde verslagen. Zeker niet als ik echt een goede date met een klik had. Dan voelt het als respectloos als ik aan de hele wereld vertel hoe ze me pijpte en welk standje we daarna deden.
Voor seksuele handelingen zeggen de sterretjes voldoende. Rest van het verslag is voor mijn beleving van het samenzijn met haar.
 
Na 10 keer is het niet zo dat ik soms denk: ik moet perse naar haar toe, maar dat is misschien juist wel goed. Want anders zou het verliefdheid worden en wellicht een minder lang leven beschoren zijn.
Hele bericht is prachtig omschreven en herkenbaar.
Als er gevoelens gaan opspelen, iets wat volkomen normaal is bij een intiem beroep, is het tijd voor een pauze en soms ook afscheid.
Een onbeantwoorde verliefdheid maakt dat je als persoon ook veranderd, verkwistend, jaloers, onzeker, ga zo maar door 🙏🏽
Als na 3-5 bezoekjes de vlam al dooft, dan doet zij ( of jij ) toch iets verkeerd.
Ik heb cliënten die ik al ruim 50× op bezoek heb gehad in heel wat jaartjes. En niemand v hun heeft ooit een recensie geschreven.
Dat herken ik ook. De heren die mij het meest frequent of langst bezoeken schrijven niet.
In sommige gevallen lijken positieve recensies ook op een penis wedstrijd 😅🙈
Dat had ik voorheen op kinky, de 1 had een nog betere ervaring dan de ander, dat ging zeg maar allang niet meer over mij🫡😂
 
@ richard Snep,

Je draaft aardig door met je bewering dat iemand die spaarzaam is met recensies vervolgens gaat vissen naar meer informatie middels PB etc..

Dat doe ik nooit. Privacy wordt door mij gerespecteerd.
Informatie over dames geef ik nooit door aan anderen.
Uiteraard zal ik er zelf ook nooit om vragen omdat ik dat beschouw als privacy schending.

Ik werd één keer middels een PB benaderd door een gebruiker van GR waarom een bepaalde dame niet langer te vinden was bij een bedrijf dat werkruimte verhuurd.
Ik ken de reden. Op verzoek van de dame heb ik daar niets over verteld.

Ondanks dat ik geen recensies plaats krijg ik toch wel wat reacties van forum gebruikers.
Mijn bijdragen worden ook zonder recensies toch wel gewaardeerd.
 
Een recensie schrijven is geen verplichting voor deelname aan dit forum.
Ik kom niet verder dan melden dat een date soms tegenviel.

Dat zou het wel moeten zijn!
Dit is een recensie forum, de theekransjes zijn randzaken, niet andersom. Dit forum is juist gemaakt voor recensies!

Misschien moet de forumleiding eens gaan invoeren dat iemand pas toegang heeft tot alle theekransjes na een bepaalde hoeveelheid recensies geschreven te hebben. Moet ge dan eens kijken hoeveel er wordt geschreven!
 
Moet ge dan eens kijken hoe stil het hier wordt. :ROFLMAO:


Naast recensies zijn er nog aardig wat andere onderwerpen die aandacht verdienen.
Die zou ik zeker niet als theekransjes betitelen.

P6 contacten beschouw ik als een privé aangelegenheid zowel voor mezelf als de dame.
Dat betekent dat ik daarover geen details wil delen met anderen en die informatie zeker niet op een internet forum zal plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Toe maar "mentaliteit" nog wel.
Also er een verplichting zou zijn om over bezoeken aan DVP gedetailleerd verslag te doen.

Wanneer dat voor jou voldoende is om geīrriteerd te zijn ben ik blij dat ik je nooit ontmoet heb.

Deze site biedt de negeer optie aan waar ik in jouw geval graag gebruik van maak.
dat is het toch ook? 😅 hoe wilde je het anders noemen?

ironisch wel, dat je zelf alleen maar kritiek wil geven, maar wanneer je het zelf krijgt is het direct tegen het zere been.

Voel je vooral vrij me te negeren. 👍
 
Ik heb dit al eens benoemd, maar ik ben aanzienlijk terughoudender geworden met recensies sinds ik heb meegemaakt dat een dame uit wraak leugens over mij heeft verspreid toen ze niet zo blij was met mijn negatieve beoordeling.

Dus ja recensies zijn fantastisch en ik waardeer de veelschrijvers, dat deed ik zelf ook een paar jaar geleden, maar vergeef mij als ik even pas op de plaats maak.
 
@ richard Snep,

Je draaft aardig door met je bewering dat iemand die spaarzaam is met recensies vervolgens gaat vissen naar meer informatie middels PB
gebeurt anders dikwijls zat..
en daar krijg ik sterk het gevoel
'wel de lusten ,niet de lasten' bij
Moet ge dan eens kijken hoe stil het hier wordt. :ROFLMAO:


Naast recensies zijn er nog aardig wat andere onderwerpen die aandacht verdienen.
Die zou ik zeker niet als theekransjes betitelen.

P6 contacten beschouw ik als een privé aangelegenheid zowel voor mezelf als de dame.
Dat betekent dat ik daarover geen details wil delen met anderen en die informatie zeker niet op een internet forum zal plaatsen.
wat doe je hier dan eigenlijk?
in politieke topics meechatten kun je op weet ik veel Nu.nl ook..
plaatjes van naakte of half naakte vrouwen ,had je vroeger Mokkels voor (god weet wat nu)..
dan houd het ver op..denk ik..
je gaat op een site over tuinieren ook niet een onderwerp zoeken over autobanden ofwel?
Dat zou het wel moeten zijn!
Dit is een recensie forum, de theekransjes zijn randzaken, niet andersom. Dit forum is juist gemaakt voor recensies!

Misschien moet de forumleiding eens gaan invoeren dat iemand pas toegang heeft tot alle theekransjes na een bepaalde hoeveelheid recensies geschreven te hebben. Moet ge dan eens kijken hoeveel er wordt geschreven!
klopt..
ik ben ook op andere auto en motorfiets gerelateerde fora actief..
op 1 van de autogerelateerde forums is het regel dat je eerst 15 posts in een techniek of kennisbank gerelateerd subforum hebt geplaatst voordat je in 'vraag en aanbod' iets kunt adverteren..
dit om te voorkomen dat handelaren enkel hun troep komen slijten..
Marktplaats kost inmiddels geld..op een forum is het kostenloos na registratie..
zulke gasten dragen verder niks bij ,enkel om hun zakken te vullen anders..
 
Laatst bewerkt:
Dus ja recensies zijn fantastisch en ik waardeer de veelschrijvers, dat deed ik zelf ook een paar jaar geleden, maar vergeef mij als ik even pas op de plaats maak.

Zo sta ik er nu ook in. Recensies kunnen aanleiding geven tot narigheid.

  • ik had een positieve recensie geschreven over een raamdame. Die wil me nu niet meer binnenlaten. Dat kan alleen te maken hebben met dat ze geen recensies wil (betreffende recensie was ook de opening van het topic over haar).
  • Ik had een niet 100% positieve recensie geschreven over een op het forum actieve dame. Insteek was: leuke dame, maar niet helemaal sexueel compatibel met mij. Bijkbaar trok ze zich dat zo aan dat ze zichzelf niets meer waard vond, veel te lage prijzen ging vragen, onveilige handelingen ging toelaten. Als dat het effect is van een recensie kan ik beter mijn mond houden.
 
Een recensie schrijven is helemaal niet moeilijk, mits je geen dyslexie hebt of blind bent. Het is meer dat juist veel mannen er geen zin in hebben, maar het wel verwachten van anderen. Ik heb zelf forum lezers ontmoet die al mijn recensies hebben gelezen maar het zelf verrekken om er 1 bij te zetten van misschien 10 minuutjes typen?
Sommigen schrijven idd meer recensies dan anderen... En af en toe een recensie plaatsen is echt niet zo moeilijk.

Maar... als je hier helemaal GEEN recensies plaatst... maar wél altijd maar vragen stellen aan anderen! Tsja...
 
Een Roba en H._ geven aan dat er onplezierige kanten kunnen zitten aan het posten van recensies.

Dat heb ik me terdege gerealiseerd. Het is de reden dat ik een van de redenen waarom ik geen recensies plaats.
In vrijwel alle gevallen wordt de recensie zonder voorkennis of overleg met de dame geplaatst, meestal met een link naar de site erbij.

Ook al gaat dat onder de werknaam die de dame gebruikt
op Kinky etc. voor mij is het plaatsen van een recensie een inbreuk op de privacy van de dame.

@ Marco,

Weer z'n ongefundeerde opmerking over altijd maar vragen stellen door mij.
Ik heb nog nooit een vraag gesteld. Niet op het forum deel en evenmin iemand middels een PB benaderd.

Met deze kneuzen kermis wil ik niets meer te maken hebben.
Ik stop er mee.
 
Laatst bewerkt:
Een wonder dat knightrider nog aan neuken toekomt.

Een recensie schrijven is geen verplichting voor deelname aan dit forum.
Ik kom niet verder dan melden dat een date soms tegenviel.
Dat kan zinvol zijn voor andere wandelaars. Het bespaart hen een teleurstelling.
Ja, leuk...
Maar... als je op zoek bent naar info over een dame... ga je dat 'melden dat een date soms tegenviel' wellicht niet terugvinden! Begin maar te zoeken in die berg berichten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan