zelfde dame, geen recensie, het verloop van dvp of gewone relaties en gfe's die leiden tot jaloezie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Een beetje dubbel, als een dame bevalt wil ik haar graag vaker bezoeken, maar voor dit forum vind ik het interessanter als ik nieuwe dames bezoek.

Laten we wel wezen, het is voor jullie niet echt boeiend als ik 5 recensies over dezelfde dame in haar topic schrijf.

Dus er lopen er 2 a 3 rond die ik al zo'n 5-10 x bezocht heb en waar ik dan met een goed gevoel van thuis kom, maar het voelt echt overbodig om daar dan iets over te schrijven.
Daarnaast merk ik dat ik losser schrijf over dames met wie ik nog geen band heb opgebouwd. Na een bezoekje of 5 praat je ook losser met iemand, als er een klik is word je een beetje vrienden, althans zo gaat dat bij mij.

De dingen die je dan bespreekt horen weer minder in een recensie thuis omdat ze soms nogal prive zijn vind ik, dus ook al zou ik een recensie schrijven, dat is dan toch wel een dilemma.

Daar waar ik bij anderen die alleen schrijven over het intro en outro van hun date (en over het middenstuk zeggen 'dat is tussen mij en de dame') altijd vind dat ze de belangrijkste info dan achterwege laten, vind ik zelf mijn recensies na de eerste twee eigenlijk overbodig omdat ze teveel in herhaling vallen.

Wie is ze, lijkt ze op de foto's, hoe is ze in de omgang, in welke handelingen is ze goed, prijs/kwaliteit, type dame, geweldige billen/borsten/ogen, korete omschijving van de handelingen....dat kun je zo in de eerste twee recensies wel bespreken.

Daarna zijn de extra's van bezoekjes 'the personal touch' en info daarover moet je eigenlijk niet op een forum dumpen.

Anderszijds kan het verloop van dit soort afspraken ook de reden zijn waarom ik na een keer of 5 niet meer afspreek.

Gek genoeg maak ik daarbij niet zo enorm veel onderscheid tussen gewone dates en bezoekjes aan dvp's.

Een one night stand is een one night stand omdat het ontstond op een bepaald moment, er was de juiste timing, bv door gemeenschappelijke dronkenschap......soms blijft het daar gewoon bij.
Vond ik vroeger best moeilijk, daarna kon ik daar beter mee leven.

Heb je echt een klik dan ontmoet je elkaar vaker, maar dan moet er op een gegeven moment een intensifering komen....of het bloedt dood.

Gek genoeg is dat bij dvp-bezoek niet eens zo heel veel anders.

Bij normale relaties moet je na 5-10 dates eigenlijk verkering vragen.....of je moet bewust ervoor kiezen om daar niet aan te willen beginnen en dat ook communiceren naar de ander.
De keer of 10 dat ik dat heb meegemaakt, in verschillende vormen ging ik gaandeweg toch intensiferen. 5x werd het een relatie na daten, 5x werd het dat niet en verwaterde het contact.

Stationair draaien ben ik niet zo goed in en ik merk dat het bij dvp's, hoewel compleet anders, niet echt anders is.

De eerste 2-3 keer leer je iemand kennen, alleen gaat dat gepaard met sex, ergens tussen keer 3-6 ontstaat er verdieping, humor samen, net even meer intimiteit, een echte klik, een klein beetje een voorrecht boven andere, veelal eenmalige of in ieder geval incidentele klanten.

Krijg je dat streepje voor dan kun je een vaste klant worden. Houdt de dame dat af dan verwatert het contact eigenlijk automatisch.

Slechts een enkele keer vond ik een dame zo aantrekkelijk dat het me niets uitmaakte dat ze verder op elk communicatief vlak de boot afhield. Ik wist: Louter een zakelijke transactie, maar kon daar vrede mee hebben.

Overigens maak ik me ook geen illusies, het blijft natuurlijk pay sex, maar desondanks ontkom je niet echt aan het proces van het vertrouwder raken met iemand.

Vandaag bezocht ik een dame voor de 10e x.

ik geloof dat ik 2 of 3 keer iets over haar geschreven heb. Niet vaker, want ik wil geen online fanboy van iemand worden.

Maar je merkt dat arriveren bij zo iemand compleet anders is dan een 1e bezoekje aan een dame.

Eerlijk gezegd ben ik op 90% van de dames na 3x wel uitgekeken. Dan vind ik ze opeens minder aantrekkelijk, minder aardig of minder bekwaam. Zo gaat dat nou eenmaal zou ik er bijna bij zeggen.

En een onderdeel van het wandelen is toch ook de spanning van het onbekende.

Maar ik heb wel graag 3 zekerheidjes achter de hand.

Die zijn namelijk heel schaars en moeilijk te vinden.

Een eerste bezoekje aan een dame kan heftig of geil zijn omdat alles. nieuw is, 30 procent komt in aanmerking voor een 2e of 3e bezoekje, daarna moet die verdieping komen of ga je het, vaak onbewust, afbouwen.

Of een dame die verdieping biedt is altijd aan haar natuurlijk. En de mate van echtheid bepaalt hoe hecht een band kan worden.

Bij hookers hebben we wel eens een vriendje van een dame zien posten die zei dat ze gewoon in alles een rol speelde en niks echt voelde.

Hoewel dit deels een beroep van doen alsof is, denk ik dat dat niet waar is. Eerder acht ik het mogelijk dat de dvp dit zo aan haar vriendje uitlegt om hem gerust te stellen. 'Dit is werk, ik hou echt alleen van jou schatje.'

Het vermoeiende aan dit beroep lijkt me voor de dames deels het fysieke aspect, maar toch ook, ik zou bijna zeggen 'de psychologische oorlogsvoering', hoewel oorlogsvoering natuurlijk een zeer ongelukkig gekozen term is.

De GFE is iig het prostitutie equivalent van het inzetten van heftige wapens, want eigenlijk heeft alles van een girlfriend experience helemaal niets met een bezoek aan een dvp te maken.
Door het persoonlijk te maken, gun je de klant de verdieping (na de 5e afspraak), maak je jullie band groter.....is dat 100% nep dan is het een soort inzetten van psychische wapens, want de mannen, kijk maar hier op het forum, vallen er massaal voor.

Is het echt, dan geef je eigenlijk best veel van jezelf aan zo'n klant. Hij krijgt een streepje voor op andere klanten. Hij mag tot de gouden cirkel van klanten gaan behoren.
Op een bepaalde manier betekent dat voor klanten die daar uberhaupt behoefte aan hebben eigenlijk een beetje dat je vriendje/vriendinnetje wordt met de dvp.

In het uiterste geval bezoekt de man nog maar 1 dvp, terwijl de dame natuurlijk gewoon door werkt. Dat is een raar gegeven, waarbij de dame bijna overspel pleegt richting haar klant hoe belachelijk dat ook klinkt.

Maar andersom is dit fenomeen ook bekend. Raam-dames die boos worden als een van hun vaste klanten bij de buurvrouw naar binnen stapt (vooral als ze een hekel aan die buurvrouw hebben), thuis-ontvangst dames die wrevelig worden als je over je andere bezoekjes vertelt......het gaat nergens over, maar er is best veel jaloezie binnen het prostitutie-wereldje.

Daarom snap ik mannen die alle dvp's bewust maar 1x bezoeken eigenlijk best goed. Zelf lukt me dat niet, maar zo hou je het wandelen zuiver. Het is prostitutie. Bezoekjes op basis van geiligheid. Niet meer dan dat.

Elke persoonlijkere aanpak kán volgens mij altijd tot onduidelijkheden leiden.

Toch zijn dit de enige bezoekjes die ik echt koester, juist omdat je iets opbouwt. Best verwarrend dat.

Maar echt ieder bezoekje weeg je eigenlijk. Haar looks, haar type, haar gedrag, de klik, de gespreksonderwerpen, de handelingen, de kans op herhaling.

Nog een stapje verder: Anders dan in het gewone leven kan ik het contact ook in 1x afkappen als het vertrouwen van meerdere bezoekjes beschaamd wordt.

Er zijn maar weinig dames die precies goed blijven balanceren. Die een soort vriendinnen worden, zonder dat je er hoteldebotel op wordt, maar ook zonder dat het als afwerksex voelt.
De combi van looks, bekwaamheid, jou aanvoelen, grappige persoonlijkheid.....het is voor dames onmogelijk om dat voor iedereen te zijn, maar vaak zelfs zonder zich dat te realiseren is ieder bezoekje voor hun ook een beproeving.
De klik is heilig.

Van alle dvp's die ik tot nu toe bezocht haalde er vandaag dus eentje de 10 bezoekjes. Daarmee staat ze in frequentie op nummer 2, maar nummer 1 is een ander verhaal omdat ik daarmee 30 keer betaald en 10 keer onbetaald afsprak en ja, daar werd ik een beetje te close mee.

Vlak er onder 3 meiden die ik 7 keer bezocht. Maar alledrie was ik er na 7 keer opeens helemaal klaar mee. Om verschillende redenen.

Daaronder wat dames die ik tot nu toe 4x bezocht. Lopende zaken vooralsnog. Geen idee hoe dat gaat lopen.

Maar als ik #1 niet meereken omdat dat toch met verliefdheid te maken ging hebben (ook dat is nog een lopend verhaal overigens) en zie dat 3 dames na 7 bezoekjes opeens afvielen (reden: boobjob, zeer onvriendelijke reactie en klik gewoon opeens weg), dan komt dame #2 qua frequentie (10 bezoekjes) dus in de buurt van wat ik als de ideale dvp zie.


Grofweg de looks waar ik naar op zoek ben (niet eens exact).
Vaak snel bereikbaar
Kan 9 van de 10 keren afspreken
Vindt afspreken tussen middernacht en 1 uur 's nachts geen probleem
Vakbekwaam
juiste gevoel
persoonlijk en voor het gevoel eerlijk, zonder te veel je hoofd op hol te brengen
precies genoeg aantrekken en afhouden

Na 10 keer is het niet zo dat ik soms denk: ik moet perse naar haar toe, maar dat is misschien juist wel goed. Want anders zou het verliefdheid worden en wellicht een minder lang leven beschoren zijn.
Maar andere dames die me erg aanspreken vragen tegenwoordig soms 200-250 euro voor een uur (dat betaal ik gewoon niet voor een bezoekje), zijn verschoven van 120 naar 150 euro voor een half uur (Ik ben bereid 120 euro voor GK dames neer te leggen, niet meer), zien er ok uit maar hebben bv overduidelijk siliconen borsten (toch snel een afknapper dat), bevinden zich in verliggende steden binnen of buiten Nederland (een van mijn favorieten werkt bv vanuit Duitsland) of zijn na 22 uur 's avond niet beschikbaar.

Er spelen dus nogal wat factoren mee.

In 4 jaar wandeltijd is dit dus de allereerste dame die de 10 bezoekjes grens heeft gehaald, die ik ook hierna nog wil bezoeken en die niet zal afvallen omdat ik mijn interesse ben verloren of omdat ik haar te leuk ben gaan vinden.
Een hele prestatie.
 
Maar andersom is dit fenomeen ook bekend. Raam-dames die boos worden als een van hun vaste klanten bij de buurvrouw naar binnen stapt (vooral als ze een hekel aan die buurvrouw hebben), thuis-ontvangst dames die wrevelig worden als je over je andere bezoekjes vertelt......het gaat nergens over, maar er is best veel jaloezie binnen het prostitutie-wereldje.
Bedankt voor je perspectief, knightrider.

Ik vermoed dat dit gewoon afgunst is. De zogenaamde jaloezie gaat meestal om geld. Een raamdame die haar buurvrouw meer klanten dan haar op een bepaalde dag of zelfs week ziet ontvangen, kan wel afgunstig worden. Dat is m.i wel te verwachten. Hetzelfde geldt voor een thuisontvangst dame: zij zou wel bang kunnen zijn dat zij een trouwe, vaste klant verliest en hoe meer hij wandelt hoe meer die kans dat hij een andere aantrekkelijke poes treft.

Er is ook een andere kant van het verhaal over dit wrevelig gevoel. Stel je ervoor dat de scenario andersom gedraaid wordt: als klant wil je toch niet horen hoe een andere klant een grotere pik heeft, meerdere keren mij deed klaarkomen, een sterker en afgetraind lichaam heeft, mooie cadeaus meegenomen of voor meer extra's bijbetaald heeft enz. De meeste of zelfs alle DVPs zouden niets over hun andere klanten willen delen niet alleen ter bescherming van privacy maar omdat ze de klant nooit willen kwetsen en risico nemen dat hij niet meer terugkomt. In een normale FWB of open relatie situatie, ga je ook niets over je andere dates of one-night stands vertellen tenzij je partner de neiging heeft om een cuckold/cuckqueen te zijn maar deze soort persoonlijkheden kan je zo gemakkelijk tegenkomen net als een naald in een hooiberg.

Wij weten dat wij een betaalde dienst zijn maar wij zijn ook gewone mensen met gevoelens. Soms vraag ik me af of wij een bereikbaardere quasi-vervanger zijn vergeleken met een psycholoog of psychotherapeut bij de GGZ. Vandaar denken de klanten dat ze letterlijk alles aan ons kunnen vertellen. Ikzelf zal ik er persoonlijk geen problemen mee hebben als een klant mij veel dingen zou willen vertellen maar er zijn ook grenzen. Bijvoorbeeld wil ik ook niet horen dat je alleen naar mij toe wil komen alleen als een andere dame niet beschikbaar is m.a.w dat ik een 2e keuze ben. Er zijn waarschijnlijk wel andere redenen waarom je een voorkeur voor die dame hebt (handige locatie, ontvangstijden en meer praktische redenen) maar let a.u.b op hoe je dit communiceert.

Dat was niet mijn bedoeling om je topic te kapen, knightrider. Ik wilde alleen mijn mening delen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je perspectief, knightrider.

Ik vermoed dat dit gewoon afgunst is. De zogenaamde jaloezie gaat meestal om geld. Een raamdame die haar buurvrouw meer klanten dan haar op een bepaalde dag of zelfs week ziet ontvangen, kan wel afgunstig worden. Dat is m.i wel te verwachten. Hetzelfde geldt voor een thuisontvangst dame: zij zou wel bang kunnen zijn dat zij een trouwe, vaste klant verliest en hoe meer hij wandelt hoe meer die kans dat hij een andere aantrekkelijke poes treft.

Er is ook een andere kant van het verhaal over dit wrevelig gevoel. Stel je ervoor dat de scenario andersom gedraaid wordt: als klant wil je toch niet horen hoe een andere klant een grotere pik heeft, meerdere keren mij deed klaarkomen, een sterker en afgetraind lichaam heeft, mooie cadeaus meegenomen of voor meer extra's bijbetaald heeft enz. De meeste of zelfs alle DVPs zouden niets over hun andere klanten willen delen niet alleen ter bescherming van privacy maar omdat ze de klant nooit willen kwetsen en risico nemen dat hij niet meer terugkomt. In een normale FWB of open relatie situatie, ga je ook niets over je andere dates of one-night stands vertellen tenzij je partner de neiging heeft om een cuckold/cuckqueen te zijn maar deze soort persoonlijkheden kan je zo gemakkelijk tegenkomen net als een naald in een hooiberg.

Wij weten dat wij een betaalde dienst zijn maar wij zijn ook gewone mensen met gevoelens. Soms vraag ik me af of wij een bereikbaardere quasi-vervanger zijn vergeleken met een psycholoog of psychotherapeut bij de GGZ. Vandaar denken de klanten dat ze letterlijk alles aan ons kunnen vertellen. Ikzelf zal ik er persoonlijk geen problemen mee hebben als een klant mij veel dingen zou willen vertellen maar er zijn ook grenzen. Bijvoorbeeld wil ik ook niet horen dat je alleen naar mij toe wil komen alleen als een andere dame niet beschikbaar is m.a.w dat ik een 2e keuze bent. Er zijn waarschijnlijk wel andere redenen zijn waarom je een voorkeur voor die dame heeft (handige locatie, ontvangstijden en meer praktische redenen) maar let a.u.b op hoe je dit communiceert.

Dat was niet mijn bedoeling om je topic te kapen, knightrider. Ik wilde alleen mijn mening delen.
Nee, goed juist!

Later een langer antwoord!

En nee, ik zal nooit zeggen dat een reden dat ze de 10x gehaald heeft naast haar looks ook is dat ik om 1 uur 's nachts mag langs komen, maar praktisch gezien is de thuisontvangst spoeling op dat tijdstip dun, dus het speelt wel een beetje mee. 😉
 
Ah, wat ben ik soms afgunstig op onze neven de Bonobo's.

Doen, nooit nadenken. Vele malen per etmaal. Minstens één maal per twee uren. Maakt niet uit met wie. Elke dame - en soms heer - is "welgedaan".

Hadden die apen-macho's twee geslachtsdelen, ze zouden tijdens het seksen nog "vreemdgaan".

Ik zou dat polygaam-hitsige "vluggertjes"-gedrag soms zo graag na-apen, maar helaas, onze apensoort moest zo nodig - de bomen verlatend - pretentieus zich als "homo sapiens" gaan kwalificeren: "wijze apen" die nadenken, die reflecteren.

Chimpansees vechten, Bonobo's nooit. Bonobo's seksen een potentiële oorlog weg. Was die opper-chimpansee in het Kremlin maar een …

Voelt u mijn afgunst ? Waarom beladen we mensenseks met vrachten problematiek ? Een relatie ? De sleur ? Wanneer gaat het uiteengaan in ? En wat dan ?

Professionele deernen die ervoor zorgen dat mannelijke fantasieën vóór de dan vaak teleurstellende ontlading grotelijks worden opgeblazen - gelijk hun lippen - met dienstverleningen net zo geplastificeerd als hun borsten, nee, die zijn evident niet bedoeld voor mij.

Een vaste "natuurlijke" plezierdame bij wie het spel uiteindelijk tòch vastloopt ? Een kakelverse bevrediging, maar bevredigt de herhaling ervan ook - of gaat die herhaaldelijk … ja, nadenken en reflecteren …

Een gering aantal satisfacties en de gigantische saaiheid daar steeds tussen. Dat wordt mijn grafschrift.

Ah, wat ben ik dikwijls afgunstig op onze onnadenkende neven …
 
Maar andersom is dit fenomeen ook bekend. Raam-dames die boos worden als een van hun vaste klanten bij de buurvrouw naar binnen stapt (vooral als ze een hekel aan die buurvrouw hebben), thuis-ontvangst dames die wrevelig worden als je over je andere bezoekjes vertelt......het gaat nergens over, maar er is best veel jaloezie binnen het prostitutie-wereldje.
Zou dat buiten het prostitutiewereldje veel anders zijn denk je ? Als jij elke week bij dezelfde bakker je brood gaat halen denk je dan dat hij blij is als je bij zijn concurrent een doos gebak haalt , en dan bij hem de volgende keer in de winkel vertelt hoe lekker dat was ?
 
@knightrider Mooi verhaal wat je schrijft. Ik heb dat per dame verschillend, ik raak niet snel op haar uitgekeken als het steeds een leuk bezoekje is. Het is me wel een aantal keer overkomen dat na 2, 3 of 4 bezoekjes het steeds minder werd, misschien dacht ze die heb ik als vaste klant binnen en werd het eigenlijk met elk bezoekje minder leuk en dingen niet mogen die de eerste of tweede keer wel mochten. Dan ga ik niet meer.
Staat tegenover dat ik in mijn leven (ik ben 47) toch wel 5 dames jaren ben blijven bezoeken. Het is nooit een relatie geworden maar je voelt je toch veel closer na zo veel tijd, ik wel. Met 4 van de 5 is het voorbij omdat ze zijn gestopt, maar die ene daar hou ik gewoon van. Ik verwacht nooit een relatie met haar te krijgen maar heb buiten haar werk wel vaak contact met haar. Als een vriendin zie ik haar zeker. En de sex is met sommige anderen lekkerder, maar ik heb met geen enkele dvp zo veel knuffelen en kusjes geven, dat is vanzelf ontstaan in 11 jaar steeds meer 😊

@Luna Ja wat je zegt over mannen die over alles willen praten, dat heb ik ook wel erg. Maar wat ik van een paar dames heb gehoord dat sommige mannen gewoon de prijs voor een uur betaalden en echt alleen wilden praten, geen enkele seksuele handeling. Maak je dat zelf ook wel eens mee met klanten? Ik ga toch voor allebei, lekker genieten van haar en een leuk praatje 😉
 
@chello329
Er is wel 1 in de 50 mannen die alleen wil praten en knuffelen of elkaar strelen voor een uurtje. Ik had wel een oudje dat geen hoogtepunt wilde en alleen behoefte aan zachte aanrakingen had. Tegelijkertijd wilde hij zeker niets meer dan praten. Dat vind ik helemaal niet erg en hij was wel een aardige vent. Een andere veel jongere klant van begin 40 die ook wilde voor 2 uurtjes praten terwijl wij in het bad zaten omdat de intimiteit van zijn vaste relatie helemaal verdwenen was.
 
Laatst bewerkt:
Een beetje dubbel, als een dame bevalt wil ik haar graag vaker bezoeken, maar voor dit forum vind ik het interessanter als ik nieuwe dames bezoek.

Laten we wel wezen, het is voor jullie niet echt boeiend als ik 5 recensies over dezelfde dame in haar topic schrijf.

Dus er lopen er 2 a 3 rond die ik al zo'n 5-10 x bezocht heb en waar ik dan met een goed gevoel van thuis kom, maar het voelt echt overbodig om daar dan iets over te schrijven.
Daarnaast merk ik dat ik losser schrijf over dames met wie ik nog geen band heb opgebouwd. Na een bezoekje of 5 praat je ook losser met iemand, als er een klik is word je een beetje vrienden, althans zo gaat dat bij mij.

De dingen die je dan bespreekt horen weer minder in een recensie thuis omdat ze soms nogal prive zijn vind ik, dus ook al zou ik een recensie schrijven, dat is dan toch wel een dilemma.

Daar waar ik bij anderen die alleen schrijven over het intro en outro van hun date (en over het middenstuk zeggen 'dat is tussen mij en de dame') altijd vind dat ze de belangrijkste info dan achterwege laten, vind ik zelf mijn recensies na de eerste twee eigenlijk overbodig omdat ze teveel in herhaling vallen.

Wie is ze, lijkt ze op de foto's, hoe is ze in de omgang, in welke handelingen is ze goed, prijs/kwaliteit, type dame, geweldige billen/borsten/ogen, korete omschijving van de handelingen....dat kun je zo in de eerste twee recensies wel bespreken.

Daarna zijn de extra's van bezoekjes 'the personal touch' en info daarover moet je eigenlijk niet op een forum dumpen.

Anderszijds kan het verloop van dit soort afspraken ook de reden zijn waarom ik na een keer of 5 niet meer afspreek.

Gek genoeg maak ik daarbij niet zo enorm veel onderscheid tussen gewone dates en bezoekjes aan dvp's.

Een one night stand is een one night stand omdat het ontstond op een bepaald moment, er was de juiste timing, bv door gemeenschappelijke dronkenschap......soms blijft het daar gewoon bij.
Vond ik vroeger best moeilijk, daarna kon ik daar beter mee leven.

Heb je echt een klik dan ontmoet je elkaar vaker, maar dan moet er op een gegeven moment een intensifering komen....of het bloedt dood.

Gek genoeg is dat bij dvp-bezoek niet eens zo heel veel anders.

Bij normale relaties moet je na 5-10 dates eigenlijk verkering vragen.....of je moet bewust ervoor kiezen om daar niet aan te willen beginnen en dat ook communiceren naar de ander.
De keer of 10 dat ik dat heb meegemaakt, in verschillende vormen ging ik gaandeweg toch intensiferen. 5x werd het een relatie na daten, 5x werd het dat niet en verwaterde het contact.

Stationair draaien ben ik niet zo goed in en ik merk dat het bij dvp's, hoewel compleet anders, niet echt anders is.

De eerste 2-3 keer leer je iemand kennen, alleen gaat dat gepaard met sex, ergens tussen keer 3-6 ontstaat er verdieping, humor samen, net even meer intimiteit, een echte klik, een klein beetje een voorrecht boven andere, veelal eenmalige of in ieder geval incidentele klanten.

Krijg je dat streepje voor dan kun je een vaste klant worden. Houdt de dame dat af dan verwatert het contact eigenlijk automatisch.

Slechts een enkele keer vond ik een dame zo aantrekkelijk dat het me niets uitmaakte dat ze verder op elk communicatief vlak de boot afhield. Ik wist: Louter een zakelijke transactie, maar kon daar vrede mee hebben.

Overigens maak ik me ook geen illusies, het blijft natuurlijk pay sex, maar desondanks ontkom je niet echt aan het proces van het vertrouwder raken met iemand.

Vandaag bezocht ik een dame voor de 10e x.

ik geloof dat ik 2 of 3 keer iets over haar geschreven heb. Niet vaker, want ik wil geen online fanboy van iemand worden.

Maar je merkt dat arriveren bij zo iemand compleet anders is dan een 1e bezoekje aan een dame.

Eerlijk gezegd ben ik op 90% van de dames na 3x wel uitgekeken. Dan vind ik ze opeens minder aantrekkelijk, minder aardig of minder bekwaam. Zo gaat dat nou eenmaal zou ik er bijna bij zeggen.

En een onderdeel van het wandelen is toch ook de spanning van het onbekende.

Maar ik heb wel graag 3 zekerheidjes achter de hand.

Die zijn namelijk heel schaars en moeilijk te vinden.

Een eerste bezoekje aan een dame kan heftig of geil zijn omdat alles. nieuw is, 30 procent komt in aanmerking voor een 2e of 3e bezoekje, daarna moet die verdieping komen of ga je het, vaak onbewust, afbouwen.

Of een dame die verdieping biedt is altijd aan haar natuurlijk. En de mate van echtheid bepaalt hoe hecht een band kan worden.

Bij hookers hebben we wel eens een vriendje van een dame zien posten die zei dat ze gewoon in alles een rol speelde en niks echt voelde.

Hoewel dit deels een beroep van doen alsof is, denk ik dat dat niet waar is. Eerder acht ik het mogelijk dat de dvp dit zo aan haar vriendje uitlegt om hem gerust te stellen. 'Dit is werk, ik hou echt alleen van jou schatje.'

Het vermoeiende aan dit beroep lijkt me voor de dames deels het fysieke aspect, maar toch ook, ik zou bijna zeggen 'de psychologische oorlogsvoering', hoewel oorlogsvoering natuurlijk een zeer ongelukkig gekozen term is.

De GFE is iig het prostitutie equivalent van het inzetten van heftige wapens, want eigenlijk heeft alles van een girlfriend experience helemaal niets met een bezoek aan een dvp te maken.
Door het persoonlijk te maken, gun je de klant de verdieping (na de 5e afspraak), maak je jullie band groter.....is dat 100% nep dan is het een soort inzetten van psychische wapens, want de mannen, kijk maar hier op het forum, vallen er massaal voor.

Is het echt, dan geef je eigenlijk best veel van jezelf aan zo'n klant. Hij krijgt een streepje voor op andere klanten. Hij mag tot de gouden cirkel van klanten gaan behoren.
Op een bepaalde manier betekent dat voor klanten die daar uberhaupt behoefte aan hebben eigenlijk een beetje dat je vriendje/vriendinnetje wordt met de dvp.

In het uiterste geval bezoekt de man nog maar 1 dvp, terwijl de dame natuurlijk gewoon door werkt. Dat is een raar gegeven, waarbij de dame bijna overspel pleegt richting haar klant hoe belachelijk dat ook klinkt.

Maar andersom is dit fenomeen ook bekend. Raam-dames die boos worden als een van hun vaste klanten bij de buurvrouw naar binnen stapt (vooral als ze een hekel aan die buurvrouw hebben), thuis-ontvangst dames die wrevelig worden als je over je andere bezoekjes vertelt......het gaat nergens over, maar er is best veel jaloezie binnen het prostitutie-wereldje.

Daarom snap ik mannen die alle dvp's bewust maar 1x bezoeken eigenlijk best goed. Zelf lukt me dat niet, maar zo hou je het wandelen zuiver. Het is prostitutie. Bezoekjes op basis van geiligheid. Niet meer dan dat.

Elke persoonlijkere aanpak kán volgens mij altijd tot onduidelijkheden leiden.

Toch zijn dit de enige bezoekjes die ik echt koester, juist omdat je iets opbouwt. Best verwarrend dat.

Maar echt ieder bezoekje weeg je eigenlijk. Haar looks, haar type, haar gedrag, de klik, de gespreksonderwerpen, de handelingen, de kans op herhaling.

Nog een stapje verder: Anders dan in het gewone leven kan ik het contact ook in 1x afkappen als het vertrouwen van meerdere bezoekjes beschaamd wordt.

Er zijn maar weinig dames die precies goed blijven balanceren. Die een soort vriendinnen worden, zonder dat je er hoteldebotel op wordt, maar ook zonder dat het als afwerksex voelt.
De combi van looks, bekwaamheid, jou aanvoelen, grappige persoonlijkheid.....het is voor dames onmogelijk om dat voor iedereen te zijn, maar vaak zelfs zonder zich dat te realiseren is ieder bezoekje voor hun ook een beproeving.
De klik is heilig.

Van alle dvp's die ik tot nu toe bezocht haalde er vandaag dus eentje de 10 bezoekjes. Daarmee staat ze in frequentie op nummer 2, maar nummer 1 is een ander verhaal omdat ik daarmee 30 keer betaald en 10 keer onbetaald afsprak en ja, daar werd ik een beetje te close mee.

Vlak er onder 3 meiden die ik 7 keer bezocht. Maar alledrie was ik er na 7 keer opeens helemaal klaar mee. Om verschillende redenen.

Daaronder wat dames die ik tot nu toe 4x bezocht. Lopende zaken vooralsnog. Geen idee hoe dat gaat lopen.

Maar als ik #1 niet meereken omdat dat toch met verliefdheid te maken ging hebben (ook dat is nog een lopend verhaal overigens) en zie dat 3 dames na 7 bezoekjes opeens afvielen (reden: boobjob, zeer onvriendelijke reactie en klik gewoon opeens weg), dan komt dame #2 qua frequentie (10 bezoekjes) dus in de buurt van wat ik als de ideale dvp zie.


Grofweg de looks waar ik naar op zoek ben (niet eens exact).
Vaak snel bereikbaar
Kan 9 van de 10 keren afspreken
Vindt afspreken tussen middernacht en 1 uur 's nachts geen probleem
Vakbekwaam
juiste gevoel
persoonlijk en voor het gevoel eerlijk, zonder te veel je hoofd op hol te brengen
precies genoeg aantrekken en afhouden

Na 10 keer is het niet zo dat ik soms denk: ik moet perse naar haar toe, maar dat is misschien juist wel goed. Want anders zou het verliefdheid worden en wellicht een minder lang leven beschoren zijn.
Maar andere dames die me erg aanspreken vragen tegenwoordig soms 200-250 euro voor een uur (dat betaal ik gewoon niet voor een bezoekje), zijn verschoven van 120 naar 150 euro voor een half uur (Ik ben bereid 120 euro voor GK dames neer te leggen, niet meer), zien er ok uit maar hebben bv overduidelijk siliconen borsten (toch snel een afknapper dat), bevinden zich in verliggende steden binne...
Mooie tekst. Ik bezoek een dvp meestal maar 1 keer. Sommige meerdere keren, maar tot nu toe geen enkele meer dan 4 keer.
Er is een groter risico op negatieve ervaringen, dus goede research is wel nodig. Maar er is ook meer kans op een verborgen parel en is goed voor ervaring.
Zo vermijd ik, zoals je aangeeft, een bepaalde band.
Het is ook fantastisch aan wandelen dat je veel verschillende mooie vrouwen kan bezoeken. In real life kan ik dat nooit behalen via datingsites, Tinder of het nachtleven. Het is ook fantastisch om verschillende types/nationaliteiten te bezoeken.
 
Een beetje dubbel, als een dame bevalt wil ik haar graag vaker bezoeken, maar voor dit forum vind ik het interessanter als ik nieuwe dames bezoek.
Laten we wel wezen, het is voor jullie niet echt boeiend als ik 5 recensies over dezelfde dame in haar topic schrijf.

Ja! Dit was aan het begin idd. Toen was ik nog wakker ;)
Dus jij bezoekt dames voor ons? Zodat je ons kunt bedienen van recensies? Dat vind ik erg bizar klinken. Je mag mij ook best wat geld geven, dan kan ik je daarbij helpen wellicht? Dan rust die zware taak en verantwoordelijkheid om ons te bedienen van recensies tenminste niet alleen op jouw schouders.... :)
Misschien dat je soms gewoon eens met een vriend in de kroeg moet gaan zitten om lekker te babbelen over van alles. Er zijn nog andere dingen in het leven buiten dit forum. Je kunt dingen ook te serieus nemen en er teveel over nadenken.
 
Een beetje dubbel, als een dame bevalt wil ik haar graag vaker bezoeken, maar voor dit forum vind ik het interessanter als ik nieuwe dames bezoek.
Laten we wel wezen, het is voor jullie niet echt boeiend als ik 5 recensies over dezelfde dame in haar topic schrijf.

Ja! Dit was aan het begin idd. Toen was ik nog wakker ;)
Dus jij bezoekt dames voor ons? Zodat je ons kunt bedienen van recensies? Dat vind ik erg bizar klinken. Je mag mij ook best wat geld geven, dan kan ik je daarbij helpen wellicht? Dan rust die zware taak en verantwoordelijkheid om ons te bedienen van recensies tenminste niet alleen op jouw schouders.... :)
Misschien dat je soms gewoon eens met een vriend in de kroeg moet gaan zitten om lekker te babbelen over van alles. Er zijn nog andere dingen in het leven buiten dit forum. Je kunt dingen ook te serieus nemen en er teveel over nadenken.
Doe ik niet hoor, te serieus nemen. En vrienden zat....maar ik vind dit ook lachen.

En de combi bezoekje nieuwe dame en er iets over schrijven vind ik dus nog iets boeiender dan bezoekje al bekende dame, geen schrijf optie, maar dat heeft ook met het bezoekje zelf te maken.

Maar nieuwe bezoekjes vallen ook wel eens tegen en bekende toppers nagenoeg nooit.

En ik babbel hier maar met een paar maten over, want het is niet voor iedereen zo'n populair thema. ;)

Schrijf hieronder je naam & rekening nummer maar, dan stort er vast wel iemand wat. :)
 
Ben ik de enige die de titel van dit topic niet begrijpt en dus wilde ik lezen wat @knightrider bedoeld. Ik ben er nog steeds niet achter al vind ik het inkijkje in zijn gedachten wel interessant. Qua tekst had het overigens wel wat korter gemogen.

Maar het frequent bezoeken van een dame is voor mij normaal. Heb je een klik dan weet je wat je krijgt. En dat een dame 'boos' wordt als je haar collega bezoekt (ook in clubs een veel voorkomen probleem) is toch logisch. Beschermen van je business.
 
Zelf ben ik steeds op zoek naar echt goede sex... niet makkelijk te vinden, maar toch... Dus als ik een dame vind waarmee dat lukt ga ik echt wel terug!
Maar... vele, vooral buitenlandse dames, verdwijnen na een tijdje spoorloos en zelf heb ik ook heel wat rondgereisd... steeds weer in een ander land. Dus, echt vaste dames was zeker niet altijd evident.
Toch had ik het genoegen om met een vijftal dames meerdere keren uitgebreid te mogen stoeien... heerlijk als je elkaar beter leert kennen ook. Toch mooie herinneringen aan over gehouden...
Met Covid is alles een beetje stilgevallen... maar wieweet deze zomer?
 
@chello329
Er is wel 1 in de 50 mannen die alleen wil praten en knuffelen of elkaar strelen voor een uurtje. Ik had wel een oudje dat geen hoogtepunt wilde en alleen behoefte aan zachte aanrakingen had. Tegelijkertijd wilde hij zeker niets meer dan praten. Dat vind ik helemaal niet erg en hij was wel een aardige vent. Een andere veel jongere klant van begin 40 die ook wilde voor 2 uurtjes praten terwijl wij in het bad zaten omdat de intimiteit van zijn vaste relatie helemaal verdwenen was.
Dank je voor je antwoord @Luna Ik kan me dat wel voorstellen als ik ooit impotent zou worden, hoop het niet natuurlijk, dat ik dan ook wel voor alleen knuffelen en praten zou afspreken. Als je geen relatie hebt zoals ik mis je dat ook wel. Ook zonder seks.
Maar zoals je zegt het komt niet zoveel voor, 1 op de 50. Één van de dames die het mij vertelde heeft zelfs een klant uit Brussel die helemaal naar Amsterdam komt voor een bezoekje aan haar (ong. 1 keer p/maand) waarbij hij voor € 150 een uurtje blijft en altijd alleen praten. Nog niet eens een happy end wil die hebben 😂
Met wat geknuffel en samen in bad zitten zie ik er nog wel wat in, groetjes
 
Om op een gedeelte van @knightrider 's uitwaaierende epistel in te gaan: ik schrijf in principe 1 maal per dame een recensie en voor herhaalbezoekjes niet meer. Zou ik hoogstens doen als er bij een herhaalbezoekje grote veranderingen zijn die het vermelden waard zijn.
Snap ik heel goed.

Alleen als ik het met gewone relaties vergelijk (wat ik niet moet doen) blijft het grappig dat wij met 1 sex-beurt het totaalplaatje wel weten te vangen waar sommige mensen 20 jaar of meer idolaat van iemand blijven.

Beetje gechargeerd, maar er is een schril contrast tussen onze chop-chop-next methodiek en de je-bent-de-beste-voor-mij-romantiek van ieder matig koppel in de provincie.
Ik zeg het allemaal te hard en dat is echte liefde en dit is....niks.....maar ik kan me bedenken dat viagra ook bedacht is voor mannen die al 3 decennia dezelfde vrouw moeten humpen die op nog geen 2% meer lijkt op het kittig meisje waar ze ooit ja tegen zeiden.
 
Ben ik de enige die de titel van dit topic niet begrijpt en dus wilde ik lezen wat @knightrider bedoeld. Ik ben er nog steeds niet achter al vind ik het inkijkje in zijn gedachten wel interessant. Qua tekst had het overigens wel wat korter gemogen.

Maar het frequent bezoeken van een dame is voor mij normaal. Heb je een klik dan weet je wat je krijgt. En dat een dame 'boos' wordt als je haar collega bezoekt (ook in clubs een veel voorkomen probleem) is toch logisch. Beschermen van je business.
Haha, ik begon met 1 gedachte en tikte lekker verder, je mag altijd eerder stoppen met lezen hoor. ;)
 
Beetje gechargeerd, maar er is een schril contrast tussen onze chop-chop-next methodiek en de je-bent-de-beste-voor-mij-romantiek van ieder matig koppel in de provincie.
Ik zeg het allemaal te hard en dat is echte liefde en dit is....niks.....maar ik kan me bedenken dat viagra ook bedacht is voor mannen die al 3 decennia dezelfde vrouw moeten humpen die op nog geen 2% meer lijkt op het kittig meisje waar ze ooit ja tegen zeiden.

Terwijl de vrouw die ooit dat kittige meisje was in bed ligt om zich af te vragen waarom haar man Viagra nodig heeft als seks niet meer zo belangrijk voor haar is.
 
Laatst bewerkt:
Om op een gedeelte van @knightrider 's uitwaaierende epistel in te gaan: ik schrijf in principe 1 maal per dame een recensie en voor herhaalbezoekjes niet meer. Zou ik hoogstens doen als er bij een herhaalbezoekje grote veranderingen zijn die het vermelden waard zijn.
Terwijl de vrouw die ooit dat kittig meisje was in bed ligt om zich af te vragen waarom haar man Viagra nodig heeft als seks niet meer zo belangrijk voor haar is.
Algemeen bekend , Viagra werkt niet bij de eigen vrouw.
 
Ik ben eigelijk altijd bij DVP wel op zoek naar een zekere verdieping van de relatie met haar. De eerste keer dat ik een dame zie die ik aantrekkelijk vind, denk ik hoe zou het zijn als we een relatie zouden hebben. In het echte leven zou ik zo'n dame niet ontmoeten , laat staan er sex mee hebben. Heel veel DVP vallen af omdat ik daar geen verdieping mee zoek, en dus ook geen band. Op dat vlak vielen alle GK dames mij tegen, behalve dan Tina. Bij mij wordt de sex veel beter als er een band is. Het is dan net alsof de dame een beetje in mijn hoofd kan kijken en het ook doet. Intieme sex voelt bij mij veel beter dan alleen de handelingen en bewegingen. Als ik op gegeven moment merk dat de dame geen zin meer heeft in mijn hoofd te kijken, stopt vaak de band en de bezoeken.
 
Alleen als ik het met gewone relaties vergelijk (wat ik niet moet doen) blijft het grappig dat wij met 1 sex-beurt het totaalplaatje wel weten te vangen waar sommige mensen 20 jaar of meer idolaat van iemand blijven.
Het totaalplaatje is wel wat meer dan ik in een recensie kwijt kan of wil. Er zijn dames op wie ik na jaren en vele bezoekjes nog niet uitgekeken ben. Een recensie is maar een heel beperkte weergave daarvan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan