soms ben je eventjes onzichtbaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.507
02/07/21
4.155
47
Gisteren was ik een dagje in een andere stad.

Had wat voorwerk gedaan en er waren 3 dames die mijn interesse hadden.

Eenmaal aangekomen aldaar stuurde ik er eentje een appje. Niet gelezen, geen reply.

De tweede geprobeerd. Zelfde verhaal. Dan de derde maar, want ze waren alledrie ongeveer even interessant. Weer niets.

Stad bekeken, hapje gegeten, langs geweest bij een kennis. Weer alledrie geapped.

Niet alleen reageerden alledrie de dames niet, de vinkjes werden zelfs niet blauw, terwijl ik 1 van de 3 wel eens eerder bezocht heb en in mijn eerdere app contact met haar werden de vinkjes wel blauw.

Bij twee van de drie dames kon ik ook niet zien of ze online geweest waren, bij eentje zag ik 4 uur lang dezelfde 'last seen' tijd staan en toen een latere tijd, maar ook toen heeft ze de apps niet eens gelezen.

1 van de 3 dames had ook een dag haar Kinky account niet ververst, maar de andere 2 dames in de tussentijd wel.

Ok, vrijdag middag en avond is het misschien spitsuur bij de gewildere dames, maar het was zo'n zeldzaam moment dat ik me echt volstrekt onzichtbaar voelde.

Soms stuur je een appje, krijg je een uur geen reactie, app je een tweede dame en dan apped de eerste alsnog en moet je met een vriendelijk smoesje aangeven dat je net al onderweg naar huis bent (ik zeg eigenlijk nooit, ik ga nu al naar een ander) en heb je dus 2x tegelijk beet, meestal klopt het allemaal wel zo ongeveer, maar heel soms kun je appen wat je wilt maar reageert er gewoon helemaal niemand.

De zogeheten DVP bermuda driehoek. Je staat er in met een zak geld in je hand en roept: 'Geld hier! Aardige man! Afspraakje! Makkelijke klant! Wie wil mijn cash?', maar niemand reageert.

Wel eens meegemaakt?

Ik gemiddeld 1x per jaar.
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom maak je gewoon geen afspraak op voorhand?
Is niet mijn ding.

Heb het in andere topics al wel eens gezegd: Ik weet vandaag niet of ik morgen zin heb.

Trouwens: Op zo'n moment dat 3 dames op een middag niet reageren, reageren ze de dag erna ook niet alsnog.

Je bent gewoon echt onzichtbaar.

Volgens mij zijn de Nederlandse dvp's wat dat betreft professioneler, maar er zijn dames in mijn voorkeurs-groep (Oost-Europees), die, net als ik overigens, puur in het moment handelen.

Als je om 20.30 uur apped en ze hebben niemand om 21 uur kun je komen en zijn ze poeslief, maar als ze dan een afspraak hebben en een uur later niet, kijken ze niet meer terug, maar reageren ze op de man die dan apped.

Die dames kun je alleen vangen door keer op keer te appen, wat eigenlijk best ridicuul is.

Ik zou me namelijk goed kunnen voorstellen dat sommige dames dat juist irritant vinden, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een dame, volledig tegen beter weten in, 12x appte, meer omdat ik uit was en een tikje aangeschoten en niet meer helder nadacht en die reageerde na 12 apps doodleuk alsof het mijn eerste appje was.

Ik kan er ook mee leven als ik 3 dames op het oog heb en het lukt niet, want dat gebeurt heel weinig, maar 3 dames die mijn berichten niet eens zien, laat staan replyen, dat is echt een ervaring die je maar 1x per jaar overkomt.

En omdat ze aan het einde van hun dag of een dag later ook niet reageren is het bijna alsof het niet eens verstuurd is.

En vervolgens is de kans groot dat ik over een paar weken, een app stuur naar een van die dames en gewoon in 1x wel raak schiet.

Het is bijna onvoorstelbaar, maar ik denk dat er enkele dames zijn die misschien wel 80 serieuze appjes per dag krijgen (naast de onzin)en gewoon reageren als ze kunnen en alle andere mannen negeren, ongeacht of het nieuwe klanten of juist bestaande favoriete klanten zijn.

Dat vind ik echt raar, maar zelfs dat gebeurt. Ik kende 1 dame die helemaal nooit iets beweerde terug te lezen van haar gemiste apps. 'Ze appen heus wel weer als ze alsnog willen afspreken'. En die houding dan ook bij de paar mannen die je frequent bezocht hebben.

Echt elke dvp is anders.

Er zijn ook genoeg dames die altijd even laten weten hoe of wat. Wel zo vriendelijk.

En omdat alle dames anders zijn schiet je bijna altijd wel raak, maar heel soms dus gewoon helemaal niet.
inderdaad, een afspraak en voorwerk voor een eventuele back up die je kunt appen als het om wat voor reden dan ook niet door kan gaan. daar voorkom je dit wel mee
Zie boven waarom ik afspraken niet plan.

Maar die back up zou dan wel moeten reageren.

Ik had in dit geval geen vaste afspraak vooraf gemaakt, maar eigenlijk 3 back ups en ze reageerden alledrie niet en lazen het ook alle drie niet en verversten wel hun profiel pagina.

En nee, ik sta niet op een zwarte lijst, mocht die al bestaan.

Het is gewoon pech.

Meestal klopt alles wel zo ongeveer. En soms klopt het gewoon niet. Tref je 3 dames die in het moment leven en niet achteraf nog de moeite nemen om terug te appen.

Komt bijna nooit voor, maar soms dus wel.
 
Laatst bewerkt:
Tsja in dat geval is het een gevolg van je eigen keuze.. vervelend, maar volgende keer beter. Ik snap niet dat je het je zo aantrekt. Het is en blijft een betaalde dienst. En ik kan het mishebben, maar ik maak op uit jouw bericht dat je niet per se dames bezoekt voor de GFE. Waarom verwacht je die behandeling dan wel zelfs buiten de date om?
 
Herkenbaar ja.

Ik doe dat ook wel eens als ik in een andere stad ben en tijd over heb en zin heb.
Sommige reageren vrij laat ja terwijl ze wel constant online zijn en het gelezen hebben, ik heb ook wel eens meegemaakt dat ze pas dagen later terug appen.

Ik vermoed dat ze het dan druk hebben.
En als de nood echt hoog is dan kijk ik wel of er een privehuis ofzo in de buurt.

En een afspraak van te voren maken heb ik ook geen behoefte aan, ik weet niet of ik er morgen zin in heb
 
Laatst bewerkt:
Tsja in dat geval is het een gevolg van je eigen keuze.. vervelend, maar volgende keer beter. Ik snap niet dat je het je zo aantrekt. Het is en blijft een betaalde dienst. En ik kan het mishebben, maar ik maak op uit jouw bericht dat je niet per se dames bezoekt voor de GFE. Waarom verwacht je die behandeling dan wel zelfs buiten de date om?
Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar even kort reageren is wel zo vriendelijk.

Not working today of Busy is al genoeg.

En ik trek het me eigenlijk helemaal niet aan, ik constateer alleen dat je soms keer op keer moeiteloos beet hebt en soms volstrekt onzichtbaar bent.
 
Als backup zou ik naar een privéhuis gaan.
Maar afgelopen week was mijn eerste keus een privéhuis, zeker 8 dames op de agenda. Bij de voorstelronde bleek er 1 beschikbaar en geen kamer beschikbaar. Dan maar naar een ander privéhuis, ook 8+ op de agenda. Niemand beschikbaar, en de eerste die zou kunnen wordt hier afgeraden. Wow.
Dan maar naar huis. Nog eens op Kinky gekeken. 1 privé-ontvangst optie gevonden die me aantrok. Die reageerde voorbeeldig.

Je moet een beetje geluk hebben als je laat afspreekt.
 
Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar even kort reageren is wel zo vriendelijk.

Not working today of Busy is al genoeg.

En ik trek het me eigenlijk helemaal niet aan, ik constateer alleen dat je soms keer op keer moeiteloos beet hebt en soms volstrekt onzichtbaar bent.
Bij een drukke dag heb je uw recuperatie tijd echt nodig. Dan is het beantwoorden van die gsm er teveel aan.
Die denken dan 'Als hij mij echt wilt bezoeken zal hij wel nog eens sturen.'
 
Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar even kort reageren is wel zo vriendelijk.

Not working today of Busy is al genoeg.
Ja, dat lees ik wel vaker, met licht verontwaardigde ondertoon. Maar dat gaat niet gebeuren en daar kun je je beter bij neerleggen.

100x per dag, elke dag, "not working today" / "busy" antwoorden? Zou jij dat doen? Natuurlijk niet.

Als geen reactie komt ondanks diverse malen proberen, geef het op en ga naar de ramen of een privéhuis.
 
Waarom bel je niet i.p.v. een appje sturen?
Ik bel eigenlijk nooit omdat dat, in ieder geval bij de dames die ik bezoek, doorgaans niet gewaardeerd wordt.

Het is echt gericht op appjes.
Ja, dat lees ik wel vaker, met licht verontwaardigde ondertoon. Maar dat gaat niet gebeuren en daar kun je je beter bij neerleggen.

100x per dag, elke dag, "not working today" / "busy" antwoorden? Zou jij dat doen? Natuurlijk niet.

Als geen reactie komt ondanks diverse malen proberen, geef het op en ga naar de ramen of een privéhuis.
Oh, de meeste dames replyen wel hoor.

4 op de 5 stemt in of geeft aan: ik kan nu/vandaag niet.
Je moet het niet zo ervaren, je kan lekker naar huis met een volle portemonnee en de zak kan je thuis wel leeg kloppen 😅
Het zijn puur analyses hè, ik observeer het, ben er niet geërgerd door.

Denk alleen wel eens: ik krijg het geld vandaag niet uitgegeven joh.
Ja, dat lees ik wel vaker, met licht verontwaardigde ondertoon. Maar dat gaat niet gebeuren en daar kun je je beter bij neerleggen.

100x per dag, elke dag, "not working today" / "busy" antwoorden? Zou jij dat doen? Natuurlijk niet.

Als geen reactie komt ondanks diverse malen proberen, geef het op en ga naar de ramen of een privéhuis.
Trouwens: Ik was in een stad waar geen ramen zijn. 😉
 
Gisteren was ik een dagje in een andere stad.

Had wat voorwerk gedaan en er waren 3 dames die mijn interesse hadden.

Eenmaal aangekomen aldaar stuurde ik er eentje een appje. Niet gelezen, geen reply.

De tweede geprobeerd. Zelfde verhaal. Dan de derde maar, want ze waren alledrie ongeveer even interessant. Weer niets.

Stad bekeken, hapje gegeten, langs geweest bij een kennis. Weer alledrie geapped.

Niet alleen reageerden alledrie de dames niet, de vinkjes werden zelfs niet blauw, terwijl ik 1 van de 3 wel eens eerder bezocht heb en in mijn eerdere app contact met haar werden de vinkjes wel blauw.

Bij twee van de drie dames kon ik ook niet zien of ze online geweest waren, bij eentje zag ik 4 uur lang dezelfde 'last seen' tijd staan en toen een latere tijd, maar ook toen heeft ze de apps niet eens gelezen.

1 van de 3 dames had ook een dag haar Kinky account niet ververst, maar de andere 2 dames in de tussentijd wel.

Ok, vrijdag middag en avond is het misschien spitsuur bij de gewildere dames, maar het was zo'n zeldzaam moment dat ik me echt volstrekt onzichtbaar voelde.

Soms stuur je een appje, krijg je een uur geen reactie, app je een tweede dame en dan apped de eerste alsnog en moet je met een vriendelijk smoesje aangeven dat je net al onderweg naar huis bent (ik zeg eigenlijk nooit, ik ga nu al naar een ander) en heb je dus 2x tegelijk beet, meestal klopt het allemaal wel zo ongeveer, maar heel soms kun je appen wat je wilt maar reageert er gewoon helemaal niemand.

De zogeheten DVP bermuda driehoek. Je staat er in met een zak geld in je hand en roept: 'Geld hier! Aardige man! Afspraakje! Makkelijke klant! Wie wil mijn cash?', maar niemand reageert.

Wel eens meegemaakt?

Ik gemiddeld 1x per jaar.
Dat is de reden waarom ik een afspraak maak voor ik vertek naar een dvp. Als ik een uur door en uur terug moet reizen wil ik zekerheid. Anders is het ook maar veloren tijd.
 
Tja, mijn ervaring is dat 2 berichtjes, soms zelfs drie op een dag kan helpen. Moet je wel steeds net iets anders schrijven anders heeft het geen zin. Meer wordt inderdaad vervelend. Wat ook helpt is meteen een tijd erbij noemen en meerdere opties geven voor diezelfde dag.

En soms heb je gewoon pech. Eén keer werd ik geblokkeerd omdat ik iets vroeg waar zij niet van hield en ook een keer omdat ze dronken was. Dus maar met ander nummer geprobeerd en er tijdens de afspraak achtergekomen wat de reden was.

Andere keer per mail gevraagd of ze wou antwoorden en ik had volgens haar iets belachelijks gevraagd.

Iemand anders wees ik zelf af en ik zei dat ik hoopte dat ze iemand anders kon vinden voor die dag. Ze moest lachen, want ze had kennelijk 1000 appjes in haar inbox.


Tsja, dan zal je niet op iedereen kunnen antwoorden.

Ik denk dat het combinatie was van pech hebben en "slechts" twee appjes per vrouw
 
Laatst bewerkt:
Bij een drukke dag heb je uw recuperatie tijd echt nodig. Dan is het beantwoorden van die gsm er teveel aan.
Die denken dan 'Als hij mij echt wilt bezoeken zal hij wel nog eens sturen.'
Daarin heeft dit forum mij (en wellicht vele anderen) echt wel geholpen.

Voorheen dacht ik ook 'die antwoord weer niet'! Maar... nu besef ik pas hoeveel berichtjes sommige DVP's wel krijgen op 1 dag!

En... wat betreft die kortje antwoordjes als 'kan vandaag niet'...
Dan begint er weer gewoon opnieuw een hele discussie blijkt. Want mannen willen daar dan blijkbaar weer op antwoorden...
 
Daarin heeft dit forum mij (en wellicht vele anderen) echt wel geholpen.

Voorheen dacht ik ook 'die antwoord weer niet'! Maar... nu besef ik pas hoeveel berichtjes sommige DVP's wel krijgen op 1 dag!

En... wat betreft die kortje antwoordjes als 'kan vandaag niet'...
Dan begint er weer gewoon opnieuw een hele discussie blijkt. Want mannen willen daar dan blijkbaar weer op antwoorden...
Of de dame heeft een klant of neemt wel verdiende me time. Je kan niet verwachten dat een dvp met haar gsm in de aanslag zit voor als er een klant stuurt of belt.

Stuur of bel even later nog eens als je geen antwoord krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Daarin heeft dit forum mij (en wellicht vele anderen) echt wel geholpen.

Voorheen dacht ik ook 'die antwoord weer niet'! Maar... nu besef ik pas hoeveel berichtjes sommige DVP's wel krijgen op 1 dag!

En... wat betreft die kortje antwoordjes als 'kan vandaag niet'...
Dan begint er weer gewoon opnieuw een hele discussie blijkt. Want mannen willen daar dan blijkbaar weer op antwoorden...
Soms kan het allemaal te veel worden voor de dames kwestie wat we soms vergeten dat ze ook een privé leven hebben. En dat ze niet altijd in de moed zijn om direct te antwoorden daarom ik plan mijn afspraken goed op voorhand in. En heb ik een last minute gedachten om een afspraak te maken heb ook een dame dicht bij huis.
 
Ik had vorige week een afspraak met een klant die me al sinds 12 februari 2023 appt voor een afspraak, maar wat nog nooit zo ver gekomen is. Hij had hele specifieke wensen. Heeeeeel veel tekst. Was bang dat ik dingen raar zou vinden (dat betrof religieuze symbolen van het christendom die in zijn huis hingen. geen idee waarom dat genoemd moest worden). Toen ik zei dat ik ermee oké was werd ik geblokkeerd.
Alsof ik hém lastig viel. Omgekeerde wereld. 😂😂

Iedereen is anders, handelt anders, verwacht iets anders en denkt iets anders.
In iedere situatie handig om dat in gedachten te houden, want soms kan je iemand gewoon niet begrijpen en andersom.

Jammer, dan niet, NEXT.
 
Ik had vorige week een afspraak met een klant die me al sinds 12 februari 2023 appt voor een afspraak, maar wat nog nooit zo ver gekomen is. Hij had hele specifieke wensen. Heeeeeel veel tekst. Was bang dat ik dingen raar zou vinden (dat betrof religieuze symbolen van het christendom die in zijn huis hingen. geen idee waarom dat genoemd moest worden). Toen ik zei dat ik ermee oké was werd ik geblokkeerd.
Alsof ik hém lastig viel. Omgekeerde wereld. 😂😂

Iedereen is anders, handelt anders, verwacht iets anders en denkt iets anders.
In iedere situatie handig om dat in gedachten te houden, want soms kan je iemand gewoon niet begrijpen en andersom.

Jammer, dan niet, NEXT.
Precies!
en... dan heb jij er nog behoorlijk wat tijd en energie in gestoken!
 
Daarin heeft dit forum mij (en wellicht vele anderen) echt wel geholpen.

Voorheen dacht ik ook 'die antwoord weer niet'! Maar... nu besef ik pas hoeveel berichtjes sommige DVP's wel krijgen op 1 dag!

En... wat betreft die kortje antwoordjes als 'kan vandaag niet'...
Dan begint er weer gewoon opnieuw een hele discussie blijkt. Want mannen willen daar dan blijkbaar weer op antwoorden...
Ik heb ook geleerd. Stuurde vroeger nog wel eens wat chitchat berichten, kreeg soms leuk reactie maar net zo vaak ook niet. Vond dat laatste toch niet prettig. Nu geleerd dat de dames (die ik bezoek) druk zijn. Overal op reageren kost ook tijd en energie hè. Vrijwel gestopt nu met chitchat, app afspraakgericht. Werkt meestal prima. En als ik keer toch zomaar iets stuur verwacht ik ook niet per se antwoord meer. Ik sta er relaxter in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan