Recensie Judith Govert Flinckstraat1 Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wiso

Newbie
21
19/01/22
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
lekkere geile donkere dame
heerlijk geneukt
heeft ook lekker gesabbeld
daarna lekker gewassen
en kreeg cola blikje op koop toe
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
€ 100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn verbazing heb ik nog geen recensie op dit forum geplaatst. Al heel lang bezoek ik haar. De eerste visites waren NLG 50 all in op het Zandpad. Zo lang is ze al in de business en ja, ze is laten we zeggen rond de 60.

Mijn bezoek aan haar heeft een vast patroon. Wasje, wat knuffelen en dan 69. Het pijpen doet ze voortreffelijk en ik moet altijd oppassen om niet klaar te komen. Zij komt altijd zeer heftig klaar met een zeer krachtige reactie van haar benen. Het is echt even oppassen geblazen. Wanneer je in dat stadium haar klitje of haar tepels aanraakt kun je een flinke mep verwachten en ze wordt dan echt boos.

Na een paar minuten komt ze in amazone zit en rijdt ze me klaar. Ook wanneer ik klaar ben blijft ze doorgaan hetgeen ik dit keer niet zo kon waarderen, maar zij vindt het heerlijk.

Even een wasje en verder bijpraten met een colaatje. Ze wordt echt wel wat ouder, maar het blijft een heerlijk bezoek waarvoor ik na ruim 30 minuten € 100 aftik. Niet omdat ze dat vraagt (geen idee van haar prijs) maar omdat ik het waard vind.
 
Laatst weer een keer bij Judith geweest. Het blijft een vrolijke lachbek, kom er graag. Mooi ook, dat zijstraatje van de kade. Je kunt ongezien wachten als ze bezet is. Voor de dames op de kade, als je die ook bezoekt. 😏😜
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na Claudia (zie recensie) ook Judith bezocht. Paar dagen later, dat wel😉 Eerst wat heen en weer gewandeld op de kade, goede bezetting, prima dames gezien met de juiste uitstraling….toch maar voor zekerheid gekozen. Volgende keer misschien. Judith is ook een mature latina, verwacht geen afgetrainde dame. Maar top, heeft een prima timing, vooraf vrolijk, grapjes. Tijdens de daad geil en na mijn presteren 🤫weer een babbelkous.
 
Terug
Bovenaan Onderaan