soms ben je eventjes onzichtbaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
inderdaad, een afspraak en voorwerk voor een eventuele back up die je kunt appen als het om wat voor reden dan ook niet door kan gaan. daar voorkom je dit wel mee
Of gewoon naar een privehuis.
Deze week was ik in Rotterdam , had eerst wat zakelijk gedaan, daarna bij een vriendin( hobbydame zoals ze sommigen zeggen ) die ik al jaren ken.
Toen ik kwam klaagde ze al over kiespijn , maar toch geneukt , de honden uitgelaten en nog eens.
Toen werd het steeds erger de tandarts gebeld en ja ze kon gelukkig gelijk komen. Dat was einde date maar logisch.
Het was nog vroeg en ze woont vlak aan de Maas dus door het mooie Rotterdam gelopen , aan de Parkkade een paar tripel erin.
Terug naar de auto en was nog niet laat en zo.
Verder geen voorwerk gedaan. Dus ik bel maar een privehuis. Belladonna in dit geval. Telefoniste zegt er is maar 1 dame, Tiffany , en ze is vrij.
Oke , dat is goed en 15 minuten later zat ik op de kamer.
Zo snel kan het dus ook nog steeds gaan anno 24.
 
Of gewoon naar een privehuis.
Deze week was ik in Rotterdam , had eerst wat zakelijk gedaan, daarna bij een vriendin( hobbydame zoals ze sommigen zeggen ) die ik al jaren ken.
Toen ik kwam klaagde ze al over kiespijn , maar toch geneukt , de honden uitgelaten en nog eens.
Toen werd het steeds erger de tandarts gebeld en ja ze kon gelukkig gelijk komen. Dat was einde date maar logisch.
Het was nog vroeg en ze woont vlak aan de Maas dus door het mooie Rotterdam gelopen , aan de Parkkade een paar tripel erin.
Terug naar de auto en was nog niet laat en zo.
Verder geen voorwerk gedaan. Dus ik bel maar een privehuis. Belladonna in dit geval. Telefoniste zegt er is maar 1 dame, Tiffany , en ze is vrij.
Oke , dat is goed en 15 minuten later zat ik op de kamer.
Zo snel kan het dus ook nog steeds gaan anno 24.

ben je wel oké? Wat een onsamenhangend verhaal 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan