soms ben je eventjes onzichtbaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar die is niet verdwenen die heeft nog de moeite gedaan om het hier te vermelden en iedereen moest even een mail of bericht terug sturen naar haar met melding wanneer ze een afspraak hebben staan met haar en ik denk dat het allemaal al inorde gemaakt is door die dame in kwestie
Klopt volledig deze is absoluut niet verdwenen en heeft tevens vlug actie ondernomen door iedereen op de hoogte te stellen op verschillende kanalen en iedereen die een afspraak had en afspraak wilde maken moest via haar email haar contacteren . Maar was meer bedoeld als voorbeeld dat dit kan gebeuren
 
Klopt volledig deze is absoluut niet verdwenen en heeft tevens vlug actie ondernomen door iedereen op de hoogte te stellen op verschillende kanalen en iedereen die een afspraak had en afspraak wilde maken moest via haar email haar contacteren . Maar was meer bedoeld als voorbeeld dat dit kan gebeuren
Zeker weten dat het bij iedereen kan gebeuren. Maar moeten daarom dames dan bezien worden als een slecht iemand omdat ze door omstandigheden niet kan antwoorden.
 
Klopt volledig deze is absoluut niet verdwenen en heeft tevens vlug actie ondernomen door iedereen op de hoogte te stellen op verschillende kanalen en iedereen die een afspraak had en afspraak wilde maken moest via haar email haar contacteren . Maar was meer bedoeld als voorbeeld dat dit kan gebeuren
Nu DVP's zijn ook niet allemaal even stabiel! Er gebeuren wel meer 'gekke' dingen in dit wereldje...

Maar... als 'klant' neem je dat er maar (wat al te graag) bij! De 'beloning' is natuurlijk je wildste fantasieën mogen uitleven! Lekkere geile sex met de vrouwen van jou keuze... zonder enige verdere verplichtingen! Het 'verboden fruit'! Haha!
 
Nee zeker niet het mag eigenlijk niet dat ze slecht worden bezien wat voor omstandigheden het ook is
Maar dat wordt door vele gedaan en dan verschieten ze dat de dames er mee stoppen of enkel met reguliere klanten verder werken.
Nu DVP's zijn ook niet allemaal even stabiel! Er gebeuren wel meer 'gekke' dingen in dit wereldje...

Maar... als 'klant' neem je dat er maar (wat al te graag) bij! De 'beloning' is natuurlijk je wildste fantasieën mogen uitleven! Lekkere geile sex met de vrouwen van jou keuze... zonder enige verdere verplichtingen! Het 'verboden fruit'! Haha!
Das ook geen gemakkelijk leven dat ze leiden, ze kunnen niet gelijk naar de buitenwereld komen met wat ze doen. Het is een harde wereld voor hen. Ik zou niet in hun schoenen willen staan met wat ze soms over hun heen krijgen
 
Maar dat wordt door vele gedaan en dan verschieten ze dat de dames er mee stoppen of enkel met reguliere klanten verder werken.

Das ook geen gemakkelijk leven dat ze leiden, ze kunnen niet gelijk naar de buitenwereld komen met wat ze doen. Het is een harde wereld voor hen. Ik zou niet in hun schoenen willen staan met wat ze soms over hun heen krijgen
Letterlijk!
 
Ik app altijd beleefd en respectvol, kort maar krachtig, ben duidelijk en direct in wat ik wil, stel geen onnodige vragen en hou mijn aantal berichten beperkt tot max 4 a 5. Verder hou ik het volledig vrijblijvend zonder verwachtingen. Gewoon een hengeltje uitgooien en afwachten of het visje wilt bijten. Zo niet, no hard feelings en gooi ik mijn hengel een andere richting op. Het is niet zo moeilijk hoor om te communiceren met dvp's; altijd netjes blijven en een beetje geduld doet wonderen. En als ik echt compleet genegeerd word dan weet ik ook genoeg. Gefrustreerd raken doe ik niet meer; het leven gaat gewoon verder!
 
Doe ik doorgaans ook niet, omdat je niet weet hoe het opgepakt/ geïnterpreteerd wordt.
Eerst contact, dan de specifieke vragen.
Ik heb sowieso niet zo veel wensen, want, wat ik wil:

Neuken
Gepijpt worden met condoom
Praatje

Verder niets:

- niet tong zoenen
- geen pzc dus
- geen gfe
- geen anaal
- niet rimmen
- niet aan mijn tepels zitten
- niet te snel of te ruw tekeer gaan

Dus er worden geen extra's gedaan en er is niets wat ik vooraf zou kunnen vragen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat als een man via de app, innavolging van gunther, zegt: poepgat stampen is dus 50€ extra, dat er dan direct een block volgt.

Weet vrijwel zeker dat mr G dat zelf ook niet zo aankondigt, dat sensationele komt meer in de verwoording achteraf.

Wat ik juist hoor van dames: Veel mannen zijn onvriendelijk bij het eerste contact.

Ze zeggen blijkbaar als opener: Ik wil jou flink neuken, maar kan dat niet wat goedkoper.

En dan zijn verrast als een dame niet reageert of een afwijzende reply stuurt.

Veel dames hebben me zoiets dergelijks verteld. Volgens mij zijn wij, de forum schrijvers, de relaxtere hoek van het totaal.

Ook wel de obsessieve, niet met geld smijtende, recenserende en soms kritische minderheid, dus ze zullen heus ook wel eens een makkelijke klant hebben die ze ineens 600€ kunnen rekenen voor nagenoeg geen actie, maar gemiddeld genomen hebben ze aan ons goede types.

Alleen dat zijn dan de dames met wie ik goed klik die me dat toevertrouwen.

Ik zal ook wel eens iemand appen die ik wel aantrekkelijk vind maar die niet reageert omdat mijn vriendelijkheid haar juist niet aanspreekt omdat ze juist wel reageert op 'hey! I wanna fuck' appjes.

Voor dombo klanten zullen er heus ook wel genoeg dombo dvp's zijn, alleen hoor ik die kant van het verhaal niet zo vaak.

Maar misschien was 1 van de 3 van afgelopen vrijdag er wel zo eentje.

Twee dagen later heb ik een antwoord.

'Hi'

Na 48 uur! Dus waarschijnlijk vrijdag en zaterdag eindeloos geneukt en nu verveeld op de bank toch maar eens door de gemiste calls scrollend en 'hi' copypastend. 😂
 
Ik lees hier geregeld, dvp heeft in de tussentijd haar advertentie ge-update dan wel omhoog geplaatst.

Dit zegt helemaal niets, updaten/omhoog plaatsen kan gewoon automatisch worden ingepland.
Dat wist ik oprecht niet, maar dan betalen ze daar wel voor toch?

Ik bedoel het zegt toch wel iets? Bij een advertentie die een minuut geleden is omhoog geplaatst verwacht ik toch meer activiteit dan bij een advertentie van een half jaar oud.
 
Dat wist ik oprecht niet, maar dan betalen ze daar wel voor toch?

Ik bedoel het zegt toch wel iets? Bij een advertentie die een minuut geleden is omhoog geplaatst verwacht ik toch meer activiteit dan bij een advertentie van een half jaar oud.

Ja daar betalen ze uiteraard voor.
Je kunt er dan wel vanuit gaan dat de advertentie actief is, maar het wilt niet zeggen dat de dvp dan gereed zit om een raffel appjes en telefoontjes te beantwoorden.

Zelfde is van toepassing indien iemand anders de advertentie in beheer heeft, bijvoorbeeld bij buitenlandse dames.
 
Ja daar betalen ze uiteraard voor.
Je kunt er dan wel vanuit gaan dat de advertentie actief is, maar het wilt niet zeggen dat de dvp dan gereed zit om een raffel appjes en telefoontjes te beantwoorden.
Ja goed maar dan geldt mijn gedachtegang nog steeds. Als een advertentie in een week tijd 7 keer omhoog geplaatst wordt doet zo'n dame gewoon een investering in haar vindbaarheid. Dan ga ik er gewoon van uit dat zo'n dame die week een keer bereikbaar is. Dat hoeft van mij helemaal niet die dag zelf te zijn, maar als ik verspreid over een week 3 of 4 nette appjes stuur in een week waarin zij zelf geld betaalt om haar advertentie omhoog te houden, dan vind ik het gek als ik (en anderen met mij, las ik in haar topic) geen reactie krijg.
 
Ja goed maar dan geldt mijn gedachtegang nog steeds. Als een advertentie in een week tijd 7 keer omhoog geplaatst wordt doet zo'n dame gewoon een investering in haar vindbaarheid. Dan ga ik er gewoon van uit dat zo'n dame die week een keer bereikbaar is. Dat hoeft van mij helemaal niet die dag zelf te zijn, maar als ik verspreid over een week 3 of 4 nette appjes stuur in een week waarin zij zelf geld betaalt om haar advertentie omhoog te houden, dan vind ik het gek als ik (en anderen met mij, las ik in haar topic) geen reactie krijg.

Mee eens en soms frustrerend.
 
Wat ik juist hoor van dames: Veel mannen zijn onvriendelijk bij het eerste contact.

Ze zeggen blijkbaar als opener: Ik wil jou flink neuken, maar kan dat niet wat goedkoper.

En dan zijn verrast als een dame niet reageert of een afwijzende reply stuurt.

Veel dames hebben me zoiets dergelijks verteld. Volgens mij zijn wij, de forum schrijvers, de relaxtere hoek van het totaal.
Afgaand op de tekst die sommige dames bij hun advertentie zetten met het verzoek met iets meer dan een woord te reageren zijn er wat verbeterpuntjes waar bepaalde mannen aan kunnen werken.
 
Ik lees hier geregeld, dvp heeft in de tussentijd haar advertentie ge-update dan wel omhoog geplaatst.

Dit zegt helemaal niets, updaten/omhoog plaatsen kan gewoon automatisch worden ingepland.
Thank you!

Ik plaats eens per maand of om de maand omhoog. Dat wil niet zeggen dat ik een dag per maand beschikbaar ben. Mijn beschikbaarheid staat in de advertentie.
Omhoog plaatsen is ook niets anders dan betalen om je advertentie van pagina 800 naar een eerdere pagina te verplaatsen.
 
Ik lees hier geregeld, dvp heeft in de tussentijd haar advertentie ge-update dan wel omhoog geplaatst.

Dit zegt helemaal niets, updaten/omhoog plaatsen kan gewoon automatisch worden ingepland.

Waarom zou je je advertentie omhoog plaatsen als je agenda vol zit of dat je enorme hoeveelheid aan nieuwe berichten / aanvragen krijgt?
Dat is totaal niet logisch.
 
Zie reactie hierboven van Mila.

Heb ik gelezen maar dat zijn niet de dames waar Knightrider op doelt. De buitenlandse dames die 4 keer per dag hun advertentie omhoog plaatsen op Kinky terwijl hun agenda vol zit en niet meer reageren op berichten. Die logica snap ik niet want je zou verwachten dat als de advertentie omhoog wordt geplaatst dat de dame plek heeft.
Zodra de advertentie omhoog is geplaatst, volgt er weer een nieuwe shitload aan berichten waardoor je er als 'nieuwe' klant nooit tussen komt. Of het hopen is dat ze toevallig jouw bericht leest en geluk hebt.

Ook wat Roba schreef.
Ja goed maar dan geldt mijn gedachtegang nog steeds. Als een advertentie in een week tijd 7 keer omhoog geplaatst wordt doet zo'n dame gewoon een investering in haar vindbaarheid. Dan ga ik er gewoon van uit dat zo'n dame die week een keer bereikbaar is. Dat hoeft van mij helemaal niet die dag zelf te zijn, maar als ik verspreid over een week 3 of 4 nette appjes stuur in een week waarin zij zelf geld betaalt om haar advertentie omhoog te houden, dan vind ik het gek als ik (en anderen met mij, las ik in haar topic) geen reactie krijg.
 
Ik zal ook wel eens iemand appen die ik wel aantrekkelijk vind maar die niet reageert omdat mijn vriendelijkheid haar juist niet aanspreekt omdat ze juist wel reageert op 'hey! I wanna fuck' appjes.

Voor dombo klanten zullen er heus ook wel genoeg dombo dvp's zijn, alleen hoor ik die kant van het verhaal niet zo vaak.
Over de 'succes-rate' van "Hey! Wanne fuck?"... heb ik ook nog niet veel gehoord!
Echt veel vertrouwen... heb ik er toch niet in!
 
Ja! Maar dat is een (schaars geklede) vrouw... die dat dan vraagt aan een geile man! Dat werkt ongetwijfeld wel!
Nou, als ik naar mezelf en veel andere medeplegers kijk werkt het niet meer.
Als je de eerste keren in zo'n etablissement komt dan waarschijnlijk wel. Het zijn dan vaak ook de jagertjes die je zo aanspreken en die weten wel wie onervaren is.
Maar als ze echt je type is en je staat geil, dan kan het wel werken.
 
Nou, als ik naar mezelf en veel andere medeplegers kijk werkt het niet meer.
Als je de eerste keren in zo'n etablissement komt dan waarschijnlijk wel. Het zijn dan vaak ook de jagertjes die je zo aanspreken en die weten wel wie onervaren is.
Maar als ze echt je type is en je staat geil, dan kan het wel werken.
heb trouwens zelf geen enkele ervaring met dat soort etablisementen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan