soms ben je eventjes onzichtbaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rare vergelijking. Ik loop naar de supermarkt en er is maar een hele kleine kans dat er geen voorraad Coca Cola is. De DVP adverteert maar is niet beschikbaar.
En niet voor één dag maar voor meerdere dagen.
Er is die boutade in de advertentie wereld... dat 'de helft van het gemiddelde advertentie buget is verspild' We weten alleen niet welke helft!

Met de advertenties van DVP's gaat het wellicht ook die kant op...
Maar... daar is toch wel méér dan 50% ook effectief bereikbaar hoor!
 
Is net als reclame met een irritant liedje.
Dat blijft hangen waardoor je er telkens aan denkt.

Slimme marketing!
Oef! Wat een goed idee. Ik wil muziek met slogan bij mijn advertentie. Dat ga ik opperen bij kinky.
Maak daarmee meteen reclame voor een bekend stofzuiger merk: "Mila, immer besser"
 
Over de 'succes-rate' van "Hey! Wanne fuck?"... heb ik ook nog niet veel gehoord!
Echt veel vertrouwen... heb ik er toch niet in!
Ik heb meerdere dvp's gesproken die zich echt verbaasden over de openingszinnen van best veel mannen in Nederland.

Dat waren dan wel de dames die daar niet op reageren, maar wellicht dat het in andere kringen wel zo werkt haha.

Eentje liet me zelfs meekijken in haar appjes. Dat idee sprak me niet echt aan, maar de date was gelukkig al wel voorbij (vooraf zou ik dat echt niet willen zien) en we lagen wat na te babbelen.

Er zullen natuurlijk ook wel eens makers tussen zitten, maar er zaten echt zinnen tussen als:

'Wanna fuck at 2?'

Gewoon alleen dat als app. Wel lekker direct, maar wie verwacht dat iemand daar op in gaat?! Of zou het toch...?

Misschien denken boekers wel, cash is cash, en harken ze iedereen binnen zonder dat de dame daar weet van heeft.
Ik lees hier geregeld, dvp heeft in de tussentijd haar advertentie ge-update dan wel omhoog geplaatst.

Dit zegt helemaal niets, updaten/omhoog plaatsen kan gewoon automatisch worden ingepland.
Ah, dat is een goed nieuwtje, dat is inderdaad zo, maar toch zijn er wel bovengemiddeld actief updatende dames en dames die het amper doen.

Ik ken een hele populaire die haar profiel maar 1x per 3 dagen update, als mannen weten dat ze er is zoeken ze heus wel iets langer door is haar filosofie.

Maar ik ken ook een dame die haar profiel 6 tot 8x per dag ververst en zich blauw betaald aan Kinky omdat ze gewoon altijd vrijwel bovenaan wil staan omdat zij van mening is dat mannen gewoon hun keuze maken uit de eerste 20 profielen en nooit op pagina 2 belanden.

De waarheid zal in het midden liggen. Voor een gemiddeld publiek lijkt 1x per dag refreshen me het best.

Maar als zo'n dame het 5x op een dag doet en je haar apped en een uurtje later staat er 20 minuten geleden omhoog geplaatst dan is ze in de meeste gevallen wel aan het werk die avond.

Ik denk namelijk dat ze hun profiel verversen als er amper klandizie is en het niet instellen op automatisch iedere 4 uur verversen want dat lijkt me een godsvermogen te kosten.

Hoeveel kost 'je zelf naar boven plaatsen' eigenlijk?

10€ of 100€? Of is 1x per dag duurder per keer dan als je het 5x op 1 dag doet...wordt het dan goedkoper per keer?
Thank you!

Ik plaats eens per maand of om de maand omhoog. Dat wil niet zeggen dat ik een dag per maand beschikbaar ben. Mijn beschikbaarheid staat in de advertentie.
Omhoog plaatsen is ook niets anders dan betalen om je advertentie van pagina 800 naar een eerdere pagina te verplaatsen.
Je zegt 1x per maand, wat me relatief weinig lijkt.

Maar hoeveel betaalt zo'n dame dan die haar profiel 5x op 1 dag ververst?? Weet jij dat?

Het lijkt alsof sommige dames het doen zoals gokverslaafden achter een fruit automaat zitten. Gokken om het gokken, verversen om het verversen.

Volgens mij heb je namelijk echt niet meer klanten als je de allereerst bent dan wanneer er staat '5 uur geleden ververst'.
Waarom zou je je advertentie omhoog plaatsen als je agenda vol zit of dat je enorme hoeveelheid aan nieuwe berichten / aanvragen krijgt?
Dat is totaal niet logisch.
Hoe meer boekingen hoe minder verversingen lijkt mij.

Een andere dame die ik kende zette haar profiel online en 2 uur later weer offline (ook uit angst om herkend te worden in het thuisland).
In die 2 uur had ze vaak genoeg reacties voor een hele week!
Dat zal wel een uitzondering geweest zijn, maar ik had echt zoiets van: Kun je mij als terugkerende klant geen appje sturen, want ik check Kinky ook niet 6x per dag.
Heb ik gelezen maar dat zijn niet de dames waar Knightrider op doelt. De buitenlandse dames die 4 keer per dag hun advertentie omhoog plaatsen op Kinky terwijl hun agenda vol zit en niet meer reageren op berichten. Die logica snap ik niet want je zou verwachten dat als de advertentie omhoog wordt geplaatst dat de dame plek heeft.
Zodra de advertentie omhoog is geplaatst, volgt er weer een nieuwe shitload aan berichten waardoor je er als 'nieuwe' klant nooit tussen komt. Of het hopen is dat ze toevallig jouw bericht leest en geluk hebt.

Ook wat Roba schreef.
Ik denk dat de logica van de dames nogal verschilt. Nederlandse dames verversen meestal maximaal 1x per dag, Oostblok dames met een boeker soms wel 4x per dag.
Maar als de agenda vol zit heeft dat idd weinig zin.

Maar ik denk eigenlijk dat de agenda bijna nooit helemaal vol zit. Bij een enkeling wel, maar in mijn ervaring is dat een hele kleine minderheid van de dames.

Ik denk dat die mikken op 8 klanten per dag a 200€ en dat 4x verversen de keuze gewoon groot maakt waardoor je de op het oog beste 8 er uit kunt pikken.

Als verversen 20€ kost (dat moet ik dus nog horen...wie weet het?), geef je daaraan dan 80€ uit per 1.600€ inkomsten. Beetje huur en voedsel erbij, reiskosten, geen belasting betalen, het valt wel te overzien op die manier.

En die dames zijn hier überhaupt maar 10 dagen, 2 weken of maximaal 3 weken.
Waarom hanger er die posters "Drink Coca Cola' aan de bushalte... terwijl ze daar geen Coca Cola verkopen?
En zou er minder coca cola worden gedronken als ze stoppen met adverteren?

In eerste instantie denk je nee, maar helemaal stoppen met adverteren doet geen enkel groot merk.

Ben wel benieuwd of ze iets minder adverteren als hun verkopen toch wel enorm gestegen zijn, of dat ze dan nog meer adverteren om nog groter te groeien.
Haha ja, of "hee, wat ben je aan het doen?" 🙄
Dat kan nog small talk zijn.

Een dame zei ooit tegen me: 'Not much right now, but in 20 minutes I'll be sucking your cock'.

En hoe erg ik dat gedrag bij mannen ook niet te doen vind, bij zo'n dame vond ik het toch wel spannend dat ze het zo zei, omdat het grappend stout bedoeld was.
 
Laatst bewerkt:
.

Hoeveel kost 'je zelf naar boven plaatsen' eigenlijk?

10€ of 100€? Of is 1x per dag duurder per keer dan als je het 5x op 1 dag doet...wordt het dan goedkoper per keer?
Je zegt 1x per maand, wat me relatief weinig lijkt.
Maar hoeveel betaalt zo'n dame dan die haar profiel 5x op 1 dag ververst?? Weet jij dat?

Nee, het wordt niet goedkoper.
omhoogplaatsen kost €2,50 per keer.
Maar zonder betaalde advertentie heeft dat omhoogplaatsen geen zin, dan kom je van pagina 800 op pagina 799.

Heb je een premium advertentie van €5,95 per dag, dan spring je een aantal pagina's meer omhoog, maar heeft het nog steeds weinig zin.

Als je een exclusive advertentie betaalt van €10,95 per dag, kom je van pagina 800 op pagina 1 terecht, direct na het omhoogplaatsen. MAAR, iedereen die daarna omhoogplaatst met een exclusive advertentie, komt weer voor jou terecht. Dat zorgt ervoor dat je binnen enkele uren weer verder dan pagina 16 staat.
Dus: wil je nieuwe klanten of meer opvallen, moet je het exclusive pakket betalen en iedere paar uur omhoogplaatsen.

Ik plaats mijn advertentie alleen omhoog door het misverstand van het "updaten".

Veel mensen denken namelijk (zie bijgevoegde screenshot) dat de tekst naast het pijltje (6 jaar geleden) betekent dat deze dame al 6 jaar niet meer actief is. Dat is dus niet zo.
Deze advertentie is 6 jaar geleden voor het laatst omhoog geplaatst.
Misschien heeft deze dame zelfs wel vorige week nog betaald voor een exclusive abonnement. Ze heeft alleen niet omhoog geplaatst voor €2,50.
Dit is een extreem voorbeeld, de kans dat iemand actief is is natuurlijk wel een stuk kleiner als iemand al maanden of zelfs jaren niet omhoog heeft geplaatst, maar het is geen vaststaand feit dat diegene niet actief of beschikbaar is.

Dus om te voorkomen dat mijn klanten denken dat ik niet meer actief ben (ik reageer namelijk over het algemeen ook pas laat op whatsapp), zal ik toch af en toe mijn advertentie omhoog moeten plaatsen.
Dat kan nog small talk zijn.

Een dame zei ooit tegen me: 'Not much right now, but in 20 minutes I'll be sucking your cock'.

En hoe erg ik dat gedrag bij mannen ook niet te doen vind, bij zo'n dame vond ik het toch wel spannend dat ze het zo zei, omdat het grappend stout bedoeld was.

Dat is ook small talk, maar niet heel handig.
Het appen kost enorm veel tijd en als iedere klant gaat vragen wat ik aan het doen ben, hoe het met me gaat, of ik het druk heb, hoe mijn weekend was, wat ik vanavond ga doen, of ik geil ben, of ik zijn piemel wel aan kan, hoe veel klanten ik heb… etcetera etcetera.
en dan ook nog vragen terug verwacht, wordt het erg moeilijk om het kaf van het koren te scheiden.
Er zitten ook veel mensen tussen die alleen maar willen praten en nooit tot een afspraak komen. Dat moet je dus zo veel mogelijk zien te beperken om te kunnen onderscheiden aan wie je gaat verdienen en wie gewoon je tijd verspilt. Misschien wat hard gezegd, maar appen is voor het maken afspraken en als je het graag wilt is er tijdens de afspraak ruimte voor dirty talk, het delen van interesses en andere zaken.
 

Bijlagen

  • 7672002A-D745-44D6-8AC1-B33F181F51F5.jpeg
    7672002A-D745-44D6-8AC1-B33F181F51F5.jpeg
    16,6 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Rare vergelijking. Ik loop naar de supermarkt en er is maar een hele kleine kans dat er geen voorraad Coca Cola is. De DVP adverteert maar is niet beschikbaar.
En niet voor één dag maar voor meerdere dagen.
Er is een supermarktketen waarvan de inkopers erg zuinig zijn.
Als ze iets als aanbieding doen, moet je er aan het begin van de week al bij zijn, want anders vis je achter het net, zelfs als is het een goedlopend product, zoals de cola uit dit voorbeeld.
Met een DvP krijg ik het idee dat, als haar advertentie net omhooggeplaatst is, ze dan -weer- beschikbaar is.
 
Er is een supermarktketen waarvan de inkopers erg zuinig zijn.
Als ze iets als aanbieding doen, moet je er aan het begin van de week al bij zijn, want anders vis je achter het net, zelfs als is het een goedlopend product, zoals de cola uit dit voorbeeld.
Met een DvP krijg ik het idee dat, als haar advertentie net omhooggeplaatst is, ze dan -weer- beschikbaar is.
Is dus niet zo
 
Precies!
Je zou gewoon (zelden of) nooit die kans krijgen... om haar uit de kleren te krijgen voor jou. Daar betaal je dus die 'toegangsprijs' voor.

Maar... eenmaal tussen de lakens... kan je haar natuurlijk makkelijk de voordelen laten beleven... van een man met bedskills en ervaring! Win-win!
 
Terug
Bovenaan Onderaan