Bella, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martinharley

Wandelaar
48
11/12/21
12
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/556913-bella
Blijf reviews lezen, ik hoor het mezelf nog zeggen, nee hoor, had dame op het oog, maar nergens een recentie te vinden oom niet op andere sites, proberen dacht ik ook omdat ik de week ervoor bij een dame was waar ik al vaker ben geweest en die zei dat ze volgende week (nu dus)zou verplaatsen samen met andere dame (bella dus). Ik 2 of 3 dagen erna geappt enik zou geappt worden in de tijd die ik kon met mededeling minimaal 1 uur tevoren, kon ik nog ff scheren, wassen enz.. ik werd dus gebeld of ik over 3 kwartier kon, ging me lukken omdat ik op gegeven moment omdat de uiterlijke tijd dat kon naderde en net uit de douche kwam. Was dus dorpje bij den Bosch op een park waar ik eerder ooit gedate had.
Vijf minuten voordat ik er was een appje kom maar kwartiertje later, ze wasmog boodschapje doen. Ongeveer kwartiertje later een appje met plattegrondje met, route aangegeven geen huisjes tr zien,appen doorlopen aan het eind met bocht mee, jullie raden het al nog geen huisjes ik weer foto gemaakt helemaal verkeerd hadden al positie doorgestuurd en foto's gemaakt. En maar zeggen I wait.
Zelf op kaart gekeken die ik op pad ineens zag. Nu zag ik waar ik moest zijn aan de vorm van het park, vooruit dan maar want ze bleef vriendelijk en ze zou blijven wachten gadget ze al aantal keren geappt.
Ben ik bij de goede straat app ik voor het huisnummer appt ze je bent te laat over kwartier is er de volgende klant. Toen werdt ik zo kwaad, zei dat ik review zou gaan geven en dat ik dat van haar niet verwacht had omdat haar vriendin nooit zo was. Was inmiddels weer bij mijn auto, woede was wat weggezakt en ze appte me om te verontschuldigen en zou het goedmaken, heb geappt dat ik omdat ze er leuk uitziet en uit respect voor haar vriendin gee review zou schrijven, waarom nj wel dan, proberen te contacten met simpele vraag of ik kon daten maar niet op dat moment want f1 wilde ik zien maar voor 20.00 uur. Grrrr max niet gewonnen dus maar beetje internetten en wachten op appje, je kunt het wel raden nog steeds geen appje, terwijl alle berichtjes dubbele blauwe vinkjes hebben. Beetje jammer, als ze hetzelfde was geweest en ook zo op de date had ze nu een positieve review gehad, zeg ook niet wie die vriendin is die heeft hier met zo'n 15-20 goede reviews het wel juist gedaan en die krijgt van mij alle respect. Zie hieronder die h..., sorry kan dat woord niet zeggen maar jullie weten wel wat ik ermee bedoel.

 
Ontvangt ze in een club of privéhuis? Ik kon dit niet opmaken uit deze lastig te lezen review. Zo nee, dan staat het in de verkeerde categorie
Rondreizend, meestal opcamping in huisje, adverteren in grote stad, zitten in huisje op een camping, buiten de poort parkeren en dan aanwijzingen volgen dmv gebrekkig Engels op watts app had kaartje met lijn erop meegestuurd waar geen wijs uit te vinden is die ze ook weer verwijderd ( tip neem screenshot) om bewijs te lozen. Heeft me heel de camping rondgestuurd en na ongeveer 10 foto's waar ik was en antwoord van volgens mij dichtbij wat ze zei je zit aan de verkeerde kant, wist niet ( camping opgedeeld in namen) welke naam ze stond ( bord van vierkante meter aan begin gedeelte), had het inmiddels door locatie die ze stuurde en kaart lang ern pad gevonden, stuur foto van de naam en was toen ineens te laat terwijl ze iedere keer appte doe maar rustig aan ( mijn benen begaven het bijna), ben geen wandelaar. Kreeg geen naam of chaletnummer moest route maar volgen waar dus niks van klopte die ze ook verwijderd had en waarom? Was bewijs dat ze me verkeerd stuurde, snap het niet, ze heeft ook niets verdiend, heb haar niet gezien, dus vraag is kloppen de foto's wel. Had haar gezegd maak een review, wilde ze het goedmaken, ik toch nog klein beetje vertrouwen, volgende dag appje gestuurd, niks,tot drie keer toe,toen gezegd dat ik het beu was en review ging schrijven en plaatsen als ze me na 2 uur nog negeerde, en hier de review, ik was en ben nog steeds laaiend omdat een dame die weleens met haar ontvangt van mij een 10 met griffel krijgt zo goed (heb ik hier geen recensie van staan, heeft hier wel recensie staan allemaal goed) vandaar ik ook iedere keer het voordeel van de twijfel gaf, helaas.
Bijna weer hele review geschreven ben ook furieus en ben nooit zo ,vergeef en vergeet altijd heel snel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan