Recensie Ariana, Helmond (voorheen Eindhoven, Arnhem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1879960-ariana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ariana had ik langer op het oog maar helaas kon ik hier niets vinden over haar. Een tijdje geleden verscheen er wel een recensie op Kinky maar hoe betrouwbaar zijn die werkelijk?

Ik wilde eigenlijk op bezoek gaan bij iemand anders met wel goede reviews maar ja, iemand moet toch de eerste zijn en wat terug geven aan deze community. Dus afspraak gemaakt en op weg naar een vakantie park in de buurt van Schaarsbergen. Daar aangekomen krijg ik een plattegrond doorgestuurd en mag ik op zoek naar het betreffende huisje. 3-5min lopen.

Bij het huisje ontvangen door Ariana welke zover ik weet en gemerkt heb alleen daar verblijft. In het huisje is het net de Bush van het nabij gelegen dierenpark. Kachel standje nucleair. Ze houdt van de warmte zogezegd. Ik moest als een malle naar het toilet en dat was geen enkel probleem. Daarna vroeg ze hoe lang ik wilde blijven en schrok een beetje dat ik 1 uur aangaf. De telefoon moest er even bij en na wat appen was 1 uur prima. Douchen kon niet want ze heeft geen handdoeken. Uitgekleed en nog even snel gekeken hoe laat het was. Vervolgens knoopte ze een luchtig gesprekje aan, komt uit Moldavië en is bijna 25, en moest blijkbaar nog even een banaan eten die ze ook graag wilde delen. Kan die in de lijst van extra's? Haha.

Vervolgens kleedde Ariana zich ook uit en wat kan ik zeggen. Het is 100% volledig de meid die je op de foto's ziet. Knap gezicht en heerlijk lijf met erg mooie borsten en heerlijke tepels. Mag eigenlijk overal aanzitten en ze doet wat er in de lijst van kinky staat. Tongzoenen is geen optie en vingeren werd ook uitgesloten. Ze deed met haar mond er een rubbertje om en begon met pijpen. Erg lekker en had maar al te graag in haar mondje gekomen maar dat zat helaas niet in het pakket. Dan maar even die tepels verwennen wat lekker was. Ze ging op haar rug liggen en haar kunnen beffen. Ze gaf aan het lekker te vinden maar echt veel reactie kreeg ik ook niet. Toch een beste tijd liggen likken en maar op de sex over gegaan. Lekker kutje en ik kwam veel te snel. Vervolgens had ze terwijl ze haar Iqos er bij pakte nog hele verhalen over van alles en nog wat en sloot ze af met een massage die wel goed aanvoelde en toen gaf ze aan dat we nog maar 10 minuten hadden. We hebben nog even geknuffeld en heb mij aangekleed en ben gegaan. Van uitkleden tot de deur uit 45 minuten.

Kwa uiterlijk zou ik haar echt veel beter willen beoordelen 4/4.5. Maar voor de algehele ervaring is het een 3.5, afgerond naar een voldoende.
 
Niks neps aan. Ze heeft bijvoorbeeld ook maar een kleine tattoo. Toen de tatoeëerder was begonnen had ze al spijt door de hoeveelheid pijn en om er sneller vanaf te zijn is die minstens de helft kleiner gezet. Ze laat dus denk ik niet gauw aan zichzelf sleutelen. :p
 
Nu in Eindhoven inderdaad.
Ze ziet er echt super lekker uit op de foto's.
Zojuist even gesproken. Pzc is 50,- extra. Tongzoenen zit helaas niet in haar pakket.
Ondanks dat toch lokkend omdat ze er zo heerlijk uit ziet.
 
tijdje geleden had ze meer foto's met gezicht erop. kort videocall gedaan en vond ze toch een stuk minder goed eruit zien. Twijfelde of het wel dezelfde personen waren en met combinatie met een zuur gezicht toen er bij gelaten. ik raad aan om een kort videocall te doen zoals in haar profiel ook staat
 
Tijdje geleden bij ariana in eindhoven geweest, ontvangde in een hotel. Maar wow wat een super strak lichaam heeft ze ! Heerlijke 3 kwartier met haar geweest. Pijpt goddelijk, super strak kutje. Groot herhalingsgevaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1879960-ariana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een hele fijne ontmoeting met Ariana gehad.

Ze is heerlijk nuchter over het vak wat ik fijn vind. Duidelijk met grenzen en geen fake gedrag.
Ze heeft me heerlijk gepijpt en de seks was heel erg fijn :)

Tijdens de seks was ze actief en we hebben lekker wat standjes gedaan.
De foto's zijn actueel en geven een goed beeld. Van te voren even videogebeld voor details.

Ik ben zelf niet van het zonder condoom pijpen en zoenen. Wel lekker geknuffeld op het eind.
Zeker voor herhaling vatbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan