Recensie Emilie, Zwols Pleziertje (Zwolle) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jrk

Wandelaar
42
15/11/23
56
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.zwolspleziertje.nl/emilie/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Emilie is nieuw bij Zwols Pleziertje en als enige beschikbaar, dus maar geprobeerd. Het zal ook wel bij deze ene keer blijven, want herhalingsrisico is nihil. Ze begon best wel lief met een kusje. Bij de balie had ik het zakelijke al afgehandeld (90 euro, half uur). Op de kamer vroeg E. of ik wat extra's wilde. Ik vroeg wat ze in de aanbieding had, maar ze gaf aan dat het zo niet werkte. Ik moest maar zeggen wat ik wilde. Nou maar even niks dus.... Ik wilde het hier maar bij laten.

Ik heb me even gedouched en toen zijn we op bed gaan liggen. Emilie ziet er best goed uit. Het is een dame met Afrikaanse roots, maar is dus Francaise. Spreekt net genoeg Nederlands om wat te kunnen praten, maar het was niet echt een gezelligerd voor een leuk gesprek of zo.

Op bed beland dus begon ze met wat aai- en streelwerk, waarna ze al redelijk snel mij een condoom om deed om me te gaan pijpen. Dat deed ze niet onaardig moet ik zeggen. Maar PMC is toch altijd maar zozo, dus na een paar minuutjes ook wel klaar mee. Door naar het neuken dus. Nu ben ik denk net iets boven gemiddeld geschapen (niet veel hoor 😜), maar E. voelde lekker strak aan. Ik kon haar lekker neuken in missionaris. Verder mocht ik haar niet aanraken. Een aai over de wang of borst werd direct opzij geschoven. Ook moest ik rustig aan doen. Op mijn verzoek op doggy was het resoluut "nee". Ze zei dat ze mij niet kon hebben en dat was voor het eerst dat ik dat ooit heb gehoord. Dus ja, toen bleef het maar missionaris.... Uiteindelijk wel klaar gekomen onder begeleiding van wat kreuntjes van haar. En toen was het snel klaar, ze ging zich opfrissen en de boel weer aan kant maken. Toen ik nog even aangaaf dat ik het jammer vond dat ze geen doggy wilde, was haar reactie "dat sex wel plezier moest zijn voor 2....en dat ze mij zo niet kon hebben" Tsja, dat zou het ego van een man kunnen strelen, maar ik denk dan toch het mijne ervan...... Niet heel erg professioneel en ze deed zelfs niet alsof ze een liefhebster was.

Na amper 20 minuten stond ik al weer buiten. Blij dat ik niet voor de extra's was gegaan en teleurgesteld dat ik geen waar voor mijn geld heb gehad. Het deed mij weer verlangen naar Alexandra, want 't was op "haar" kamer. Maar helaas, helaas is Alexandra vertrokken bij ZP. Weer een ervaring rijker en een illusie armer. Heb wel besloten dat ik deze kostbare hobby in het vervolg anders ga invullen. Liever betrouwbare kwaliteit (recencies hier!), dan het onbekende.
 
al weer weg bij Zwols Pleziertje. Kan me niet echt verbazen. Ze had er bijzonder weinig plezier in, was er niet goed in en was gewoon niet leuk genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan